• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مولانا مودوی اور داڑھی

کنعان

فعال رکن
شمولیت
جون 29، 2011
پیغامات
3,564
ری ایکشن اسکور
4,423
پوائنٹ
521
اسلام و علیکم

میرے بھائی نبی صل الله آلہ وسلم کو آخر نبی ماننا اسلام کا ایک جزو ہے

قرون اولیٰ میں بہت سے ایسے گمراہ فرقے پیدا ہوے مثَلاً خارجی رافضی متزلا جہمیہ قدریہ وغیرہ .. جو باوجود اس کے کہ نبی صل الله آلہ وسلم کو آخری نبی مانتے تھے مگر ان پر کفر کے فتویٰ لگایے گئے اور آج بھی ہم مسلمان اس بات کو تسلیم کرتے ہیں وو گمراہ تھے باوجود اسس کے کہ یہ سب اس بات کی گواہی دیتے تھے کہ ہم الله اور اس کے آخری نبی پر ایمان رکھتے ہیں-

مولانا موودودی نے نہ صرف احادیث رسول کا مزاق اڑایا ہے بلکہ اکثر صحابہ کرام رضی الله عنہ کی کردار کشی بھی کی ہے ..کتاب خلافت و- ملوکیت اس کا مونه بولتا ثبوت ہے
- امید ہے بات واضح ہو گئی ہو گی
السلام علیکم محترم برادر

[SUP]حضرت حسین رضی اللہ عنہ کو یزید کا قتل کرنا یا
ان کے قتل کرنے کا حکم دینا یا
ان کے قتل پر راضی ہونا،
تینوں باتیں درست نہیں اور جب یہ باتیں یزید کے متعلق ثابت ہی نہیں تو پھر یہ بھی جائز نہیں کہ اس کے متعلق اسی بدگمانی رکھی جائے کیونکہ[/SUP]
کسی مسلمان کے متعلق بدگمانی حرام ہے
[SUP]جیسا کہ قرآن مجید میں ہے، بنا بریں ہر مسلمان سے حسن ظن رکھنے کے وجوب کا اطلاق یزید سے حسن ظن رکھنے پر بھی ہوتا ہے۔[/SUP]

[SUP]ح ٤٤[/SUP]
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والسلام
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
مولانا مودودی ایک گمراہ انسان تھے
بھائی سیدھے گمراہ بول دینا تو ٹھیک نہیں لگتا۔ اصل مسئلہ یہ ہے کہ یہ تمام معاملات مولانا کے علمی حدود سے باہر تھے۔ ان معاملات میں انہیں خامہ فرسائی نہیں کرنی چاہیے تھی۔ ہم نے عام طور پر اس بات کو محسوس کیا ہے کہ وہ لوگ جو مدارس سے دین کی روایتی تعلیم حاصل نہیں کرتے ان کے ساتھ یہ بڑا پرابلم ہوتا ہے کہ امت کا اجماعی فہم اگر ان کے انفرادی فہم سے ٹکرا رہا ہوتا ہے تو وہ امت کے اجماعی فہم کو ٹھکرانے میں ذرہ برابر بھی ہچکچاہٹ محسوس نہیں کرتے ۔ مدارس کی روایتی تعلیم طالب علم کے دل اسلاف کی عظمت بٹھا دیتی ہے ۔ اس لیے وہ اجماعی معاملات میں شذوذ اختیار کرنے سے محفوظ رہ جاتا ہے ۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
السلام علیکم
محمد وقاص بھائی
انس انضر بھائی
گڈ مسلم صاحب
اور مولانا عمران صاحب مدظلہ العالی
یہی داڑھی کا مسئلہ مصری مفتی صاحب کے عجیب فتوے میں تھا
http://www.kitabosunnat.com/forum/مکالمہ-197/مصر-کے-مفتی-اعظم-کا-عجیب-فتوی-10084/
وہاں میرے ساتھ کیا طریقہ اپنایا گیا تھا
اور یہاں کچھ نرم رخ ہے
بس میں ان باتوں کا ہی شاکی ہوں
جس سے مجھے شاک لگتا ہے
کئی موقعوں پراحتجاج اور اظہار بھی کرچکا ہوں
 

کنعان

فعال رکن
شمولیت
جون 29، 2011
پیغامات
3,564
ری ایکشن اسکور
4,423
پوائنٹ
521
السلام علیکم

احتجاج کرنے کی ضروت نہیں کوشش کیا کریں کہ صاحب تھریڈ یا صاحب مراسل پر کمنٹس کیا کریں، جواب پر اگر ذہن آپس میں ملتے ہوں تو گفتگو جاری رکھیں ورنہ دھاگہ سے باہر ہو جائیں۔

والسلام
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
السلام علیکموہاں میرے ساتھ کیا طریقہ اپنایا گیا تھا
اور یہاں کچھ نرم رخ ہے
بس میں ان باتوں کا ہی شاکی ہوں
جس سے مجھے شاک لگتا ہے
کئی موقعوں پراحتجاج اور اظہار بھی کرچکا ہوں
ہم نے کبھی سختی کا رویہ اپنایا آپ سے؟؟؟۔۔۔
ہوتا ہے کبھی کبھی سختی آجایا کرتی ہے تو یہ سب اپنے ہی بھائی ہیں۔۔۔
عفودرگذر بھی تعلیمات کا ہی حصہ ہے۔۔۔
اب دیکھیں نا حجاز میں شیخ العریفی کی داڑھی ہے مگر بادشاہ سلامت کی نہیں۔۔۔
تو ٹھنڈا گرم کے ساتھ ساتھ ہی چلتا ہے۔۔۔
باقی اللہ سمجھنےکی توفیق عطاء فرمائیں۔۔۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
حرب بن شداد بھائی
کہاں ہیں بھائی ہم نے یاد کرلیا تو مل گئے نہیں تو کوئی پرسان حال نہیں
بات نرمی گرمی اور احتجاج کی نہیں بات معاملات کی ہے سب کے ساتھ یکساں معاملہ ہونا چاہئے یہ تو میں بھی سمجھتا ہوں احتجاج کرنا بزدلی کی علامت ہے لیکن ناانصافی کو نظر انداز کرنا اور برداشت کرنا بھی تو اپنے اوپرظلم ہے
دعائیں خیر میں یاد رکھیں
 

Muhammad Waqas

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 12، 2011
پیغامات
356
ری ایکشن اسکور
1,596
پوائنٹ
139
السلام علیکم
محمد وقاص بھائی
انس انضر بھائی
گڈ مسلم صاحب
اور مولانا عمران صاحب مدظلہ العالی
یہی داڑھی کا مسئلہ مصری مفتی صاحب کے عجیب فتوے میں تھا
http://www.kitabosunnat.com/forum/مکالمہ-197/مصر-کے-مفتی-اعظم-کا-عجیب-فتوی-10084/
وہاں میرے ساتھ کیا طریقہ اپنایا گیا تھا
اور یہاں کچھ نرم رخ ہے
بس میں ان باتوں کا ہی شاکی ہوں
جس سے مجھے شاک لگتا ہے
کئی موقعوں پراحتجاج اور اظہار بھی کرچکا ہوں
وعلیکم السلام
عابد بھائی ! جیسا آپ سوچ رہے ہیں ،کم از کم میرے دل میں تو ایسی کوئی بات نہیں ہے۔
جب آپ کے ساتھ گفتگو ہوئی تھی تو اس وقت بھی جس بات پر دل قرآن و حدیث کی روشنی میں مطمئن تھا وہ کہہ دی اور جس پر بے اطمنانی تھی اس کا برملا اظہار کردیا۔
بالکل اسی طرح اس تھریڈ میں بھی اگر آپ میری پوسٹس کا بغور مطالعہ فرمائیں تو مودودی صاحب کے مسلک بے اعتدال کا پورا پورا ذکر کیا ہے۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
السلام علیکم
حرب بن شدادبھائی
دارالافتاء سے جو جواب ملے گا وہ تو ہے ہی تھوڑی سی ہماری بھی سن لو
دونوں کام حرام ہیں داڑھی منڈانا بھی اور جھوٹ بولنا بھی
اگر آپ دوست کا داڑھی چھوٹی بھی کرادے تو اس سے کوئی فائدہ تو ہوگا نہیں اتنا ضرور ہوگا کہ ایک گناہ سے دوسرے گناہ کو تقویت ملے گی یعنی داڑھی چھوٹی کرانے کے بعد گویا جھوٹ بولنے کی آزادی اور مل جائے گی۔ اب اتنا ہے کہ ڈاڑھی جھوٹ بولنے میں رکاوٹ ضرور بنے گی۔دوسری بات یہ ہے کہ مسلمان اور جھوٹ تو کیا اسلامی نام بھی بدلا جائے گا ۔ اس لیے اپنے دوست سے کہیے کہ جھوٹ بولنے میں کچھ تاویل کرلیا کرے ۔ معاف کرنا نہ مجھ سے پوچھا گیا اور نہ ہی یہ تھریڈ اسع عنوان کا ہے دل نہیں مانا اس لیے مجبور ہوکر لکھ دیا گستاخی معاف
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
السلام علیکم
حرب بن شدادبھائی اتنا ضرور ہوگا کہ ایک گناہ سے دوسرے گناہ کو تقویت ملے
جزاکم اللہ خیراً
میں اس بات سے متفق ہوں باقی دوستوں کی بھی رائے اگر مل جاتی تو اس مسئلے کو پوری طرح سمجھنے اور سمجھانے میں مجھے کافی مدد ملتی۔۔۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
حرب بن شداد بھائی
لیکن ناانصافی کو نظر انداز کرنا اور برداشت کرنا بھی تو اپنے اوپرظلم ہے
دعائیں خیر میں یاد رکھیں
میں نے اس ہی لئے حجاز کی مثال کوٹ کی تھی۔۔۔
جس کی لاٹھی اُس کی بھینس۔۔۔
 
Top