• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ناصبیت

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
ر اسلام صاحب کے اپنے نرالے اصول ہیں - ان کے نزدیک ایک دیوبندی (بدعتی) تو ناصبی ہو سکتا ہے - لیکن اہل سنّت و حدیث ناصبی نہیں ہو سکتا - چاہے تاریخ اسلام و اہل بیت سے متعلق دونوں فرقوں کے ایک ہی جیسے نظریات ہوں-
  • میں نے یہ بات کہاں کہی ہے؟؟حوالہ پیش فرمائیں ۔ورنہ بہتان طرازی سے گریز فرمائیں؛آپ پہلے بھی اسی طرح کا جھوٹا الزام لگا چکے ہیں؛خوف خدا سے کام لیں؛علمی بحث میں دلیل سے بات کریں۔
  • افترا پردازی اور الزام تراشی کی آپ کی اس قبیح عادت کا نشانہ ڈاکٹر عبداللہ جابر دامانوی بھی بنیں ہیں جنھیں آپ نے رافضیت سے مغلوب قرار دیا ہے:
  • دامانوی صاحب کی ان غلط سلط توجیحات سے تو ایسا محسوس ہوتا ہے کہ ان پر رافضیت غالب تھی -
  • اگر کوئی اہل حدیث ہونے کا مدعی اہل بیت کی توہین و تنقیص کرتا ہے یا ناصبیوں کا منہج اپناتا ہے تو وہ بالکل ناصبی کہلائے گا؛لیکن اگر کوئی ایک آدھ بات میں غؒطی سے ناصبیوں کی موافقت کر جائے ،وہ اہل حدیث ہی رہے گا البتہ اس کی اس بات کا رد کیا جائےگا؛یہ ہے میرا موقف۔
  • جو شخص امام بخاریؒ کو گالیاں دینے والے کو(عباسی کا حضرۃ الامام کو گدھا کہنا؛بہ روایت دامانوی صاحب) اہل سنت میں شمار کرے ،اس میں عقل و غیرت کی کس قدر مقدار ہو گی ،اس کا فیصلہ ہر منصف مزاج آسانی سے کر سکتا ہے۔
  • بارِدگر آپ پہلے پڑھ لیں عقیدہ اور سنت کے مباحث ؛پھر بحث کریں؛صرف ناصبیوں اور منکرین حدیث کی اردو کتابوں سے کام نہیں چلنے والا!
  • میں نے عباسی اور کاندھلوی کے ،تعلق علماے اہل حدیث کی آرا پیش کی تھیں؛آپ نے ان کا کیا جواب دیا؟؟
  • میں نے کہا ہے کہ نفس ناصبیت پر بات کریں؛اگر آپ علمی طور پر اس قابل ہیں؛لیکن ناصبیوں کو ناصبیت سے بری قرار دینے کی کوشش نہ کریں اور بس!
  • باقی مسائل پر بات کریں گے تو پتا چلے گا کہ یہ بات ناصبیت ہے بھی یا نہیں ؟؟جس کی وجہ سے آپ بار بار یہ گردان کر رہے ہیں کہ ان حدیث اور ناصبیوں کا بھی وہی موقف ہے جو علماے اہل حدیث کا ہے!!
 

طالب علم

مشہور رکن
شمولیت
اگست 15، 2011
پیغامات
227
ری ایکشن اسکور
574
پوائنٹ
104
السلام علیکم! اس موضوع پر اچھی بحث چل رہی تھی،براہ مہربانی اسے جاری رکھا جائے۔
طاہر اسلام صاحب آپ سے درخواست ہے کہ محمود عباسی صاحب کے ناصبی یا ناصبیت سے متاثر ہونے پر کچھ مزید دلائل دیجئے اگر ان کی تالیف شدہ کتابوں سے ہوں تو بہت بہتر ۔

میں نے کچھ دنوں سے عباسی صاحب کی کتاب کا مطالعہ شروع کیا ہے مجھے حافظ صلاح الدین حفظہ اللہ کی کتاب سے انداز بیان فرق محسوس ہوا ہے۔
 

MD. Muqimkhan

رکن
شمولیت
اگست 04، 2015
پیغامات
248
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
70
محمود عباسی صاحب کی بدنام زمانہ ختاب میں نے بهی پڑهی ہے. ان کا انداز جارحانہ ہے. لیکن یہ جارحیت رافضیت کے خلاف ہے نہ کہ محترم شخصیات کے خلاف. اور جس باریک بینی اور بڑے کینوس پر ان کا مطالعہ مبنی ہے اس میں لغزشوں کا امکان بے حد ہے. یہ سب باتیں اپنی جگہ لیکن اپنے مقام پر نوعیت کے اعتبار سے معرکے کی کتاب ہے. اس کے علاوہ میں نے اس کتاب میں ایسی کوئی بات نہیں دیکهی جس کی بنا پر انهیں ناصبی کہا جائے. میں ناصبیت کی ایک بنیادی پہچان جو سمجه سکا ہوں وہ بغض علی رضی اللہ عنہ اور اہل بیت ہے.
حق کی بات یہ ہے کہ ناصبی کہنے کے لیے طاہر بھائی کو ان کی کتاب سے کچه ایسے دلائل پیش کردینا چاہئے ممکن ہے دوران مطالعہ وہ باتیں گرفت میں نہ آئی ہوں. اس طرح ان لوگوں کو بهی درک ہوجائے گا جنهوں نے اس کتاب کا مطالعہ تو کیا لیکن ان نکات پر نظر نہیں ٹهہری.
اس کتاب پر میں نے کسی معاصر اہل حدیث عالم کا تبصرہ بهی پڑها تها نام یاد نہیں رہا انهوں نے لب و لہجے پر اعتراض کیا تها اور بعض روایات کی تحقیق کے سلسلہ میں عباسی صاحب کے طریقہ پر بے اطمینانی کا اظہار کیا تها لیکن وہ اس بات سے متفق نہیں تهے کہ انهیں ناصبی کہا جائے.
تو طاہر بھائی آپ کو چاہیئے کہ وہ باتیں درج کردیں جن سے صریحا بغض علی رضی اللہ عنہ اور اہل بیت کا پتہ چلتا ہو. اور ایک بات یہ کہ ناصبیت کا الزام تو شیخ صلاح الدین یوسف اور شیخ کفایت اللہ سنابلی پر بهی ہے اور مخالفین ان کے مقابلے میں مرزا کو پیش کرتے ہیں کہ وہ حق پرست اہل حدیث عالم ہے. لاحول ولا .....الخ
 

MD. Muqimkhan

رکن
شمولیت
اگست 04، 2015
پیغامات
248
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
70
جہاں تک مجهے علم ہے تو طاہر صاحب کی یہ بات بهی درست ہے کہ لدهیانوی صاحب اور تمنا عمادی کا نام منکرین حدیث میں ہوتا ہے. لیکن منکر حدیث ہونا اور ناصبی ہونا مختلف باتیں ہیں. البتہ طاہر صاحب کا موقف جو میری سمجه میں آرہا ہے وہ یہ ہے کہ جس طرح بہت سے علما اپنی تحریروں میں ان کے حوالے نہیں دیتے جن کے منهج میں کسی قسم کی کجی پائی جاتی ہو اسی طرح طاہر بھائی بهی غالباً یہی کہنا چاہ رہے ہیں کہ سلفی علما کے ساته ان کے نام لینے سے مغالطہ ہوسکتا ہے. کیوں کہ یہ بات تو مسلم ہے کہ جن کے نام لیے گئے وہ دو مختلف رجحان کے حامل افراد ہیں. یہاں یہ بات بهی ملحوظ رہنی چاہئے کہ فقہی مسالک والا اختلاف نہیں ہے بلکہ ایک الگ مکتب فکر ہے جسے انکار حدیث کا مکتب کہا جاتا ہے.
جواد بھائی نے ناموں کا اندراج موضوع کے اعتبار سے خیا ہے اور میرے خیال سے یہاں اس طرح درج کرنا درست ہی ہے کیوں یہ وہ لوگ ہیں جنہوں نے اس موضوع پر جو طرز اپنایا ہے وہ اہل سنت ہی کا ہے اس لیے انہین ناصبی کہنا انصاف کی بات نہیں. اگر ایسی کوئی بات ہے تو دلیل دی جانی چاہئے. ورنہ کسی بهی سنی کے لیے رافضی یا ناصبی کہلانا بڑا تکلیف دہ ہوتا ہے.
 
Top