• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وہ مسائل جن کو دیوبندی قابل عمل نہیں سمجھتے !!!!

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
جہالت کا علاج ہوسکتاہے لیکن ضد کی بیماری لاعلاج ہے۔
اس لیے تو ہم کہتے ہیں جہالت (تقلید) کو چھوڑو اور علم کی طرف آجاؤ۔ لیکن ایک تو جہالت ہے اور دوسری ساتھ ضد نے بھی پنگا لیا ہوا ہے۔ جس میں یہ بیماری پختہ ہوجائے وہ لاعلاج ہوجاتا ہے اور جس میں پختہ نہ ہو تو وہ علاج یافتہ یعنی اہل حدیث بن جاتا ہے۔
اورہمارے مہربان اس ضد پر تلے بیٹھے ہیں کہ ایک حدیث لیں گے اوردوسری جانب فقہ حنفی کامسئلہ رکھ دیں گے اورکہیں گے کہ احناف حدیث کے خلاف عمل کرتے ہیں۔
اور ہمارے میزبان اس بات پر تلے بیٹھے ہیں کہ فقہ حنفی کا کوئی مسئلہ قرآن وحدیث کی نصوص کے خلاف بھی ہو تو تاویل اور وہ بھی بعد کی تاویل کرنا برداشت کرلیں گے مگر قرآن وحدیث کو ماننا گوارہ نہیں کریں گے۔
ان ہفوات وخرافات کے جوابات کے باوجود وہی مرغے کی ایک ٹانگ ۔
لاحول ولا قوۃ الا باللہ تقلید تجھ پہ افسوس۔!!! اسی پوسٹ میں خود تسلیم کیا مولانا ندوی صاحب نے کہ
ایک حدیث لیں گے
اور پھر اسی ہی پوسٹ میں کہہ دیا کہ
ان ہفوات وخرافات
اس کے بعد کچھ اور عرض کرنا بے وقوفی ہے۔
کچھ نہیں تو کم ازکم نصب الرایہ ہی ایک مرتبہ پڑھ لیتے کہ ان مسائل میں احناف کے کیادلائل ہیں
محترم دلائل تو موسیقی سننے اور سنانے والا بھی پیش کرتا ہے۔ لیکن شاید آپ اس بات سے ناواقف ہیں کہ دین حنیف کا کوئی بھی مسئلہ کن دلائل سے ثابت ہو تو قابل عمل اور قابل تسلیم ہوتا ہے۔ گزارش ہے کہ واقفیت حاصل کرلیں۔ شکریہ
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
کمال ہے واضح طورپر جب کوئی بات پوچھی جاتی ہے توکسی کے پاس کوئی جواب نہیں ہوتا!لیکن مبہم باتوں کے کرنے پر سبھی تیار نظرآتے ہیں۔
مجلس علماء میں جب مخالفت حدیث کے تعلق سے سوال کیاتوکسی نے بھی بشمول ’’گڈمسلم‘‘جواب دینے کی زحمت گوارانہیں کی کہ مخالفت حدیث کس کو کہیں گے اس کی حد ونہایت کیاہے اوراس کاحدوداربعہ کیاہے ۔ ایسے سوالوں کے جواب میں خاموشی اوردہن پرقفل لگ جاتاہے لیکن ’’مخالفت حدیث مخالفت حدیث‘‘کاشورکرتے گلے کی آواز نہیں بیٹھتی۔ اب جن کی کمائی اورزندگی کا مقصد ہی یہ رہ گیاہے وہ شوق سے ہاتھوں میں ڈگڈگی لے کر ’’مخالفت حدیث‘‘کی پرشورآوازیں بلند کریں لیکن عمل کی دنیا میں اس کا کوئی نتیجہ نکلے گا کہنامشکل ہے کیونکہ


بے ادب کووں کے چلانے سے کیاہوتاہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
جب مخالفت حدیث کے تعلق سے سوال کیاتوکسی نے بھی بشمول ’’گڈمسلم‘‘جواب دینے کی زحمت گوارانہیں کی کہ مخالفت حدیث کس کو کہیں گے اس کی حد ونہایت کیاہے اوراس کاحدوداربعہ کیاہے ۔ ایسے سوالوں کے جواب میں خاموشی اوردہن پرقفل لگ جاتاہے
باطل تاویل کے لئے نیا بہانہ۔ کیا کبھی آپ نے ان لوگوں کو جو خود آپکے نزدیک منکرین حدیث ہیں ان سوالوں کے جواب دئے ہیں؟

لیکن ’’مخالفت حدیث مخالفت حدیث‘‘کاشورکرتے گلے کی آواز نہیں بیٹھتی۔ اب جن کی کمائی اورزندگی کا مقصد ہی یہ رہ گیاہے وہ شوق سے ہاتھوں میں ڈگڈگی لے کر ’’مخالفت حدیث‘‘کی پرشورآوازیں بلند کریں لیکن عمل کی دنیا میں اس کا کوئی نتیجہ نکلے گا کہنامشکل ہے کیونکہ
آپ لوگوں کا بھی یہ کھوکھلا نعرہ لگاتے کہ حنفی احادیث صحیحہ کی مخالفت نہیں کرتے گلا نہیں دکھتا۔ شروع سے لے کر آج تک حنفی بھی جھوٹ اور فاسد تاویلوں کی ڈگڈی سے امام صاحب سے مخالفت حدیث کا الزام رفع کرنے کی ناکام کوشش کرتے آئے ہیں جس کا نتیجہ بھی آپ کے سامنے ہے کہ مخالفین ابھی تک خاموش نہیں ہوئے۔ اللہ سے ڈرو اور سچ بولو یا تو امام صاحب کو احادیث کا مخالف تسلیم کرو یا دفاع امام میں ناقابل تردید ثبوت کرو تاکہ یہ رولا ہی ختم ہوجائے۔ اس جھگڑے کو ختم کرنے میں حنفی مخلص نہیں ورنہ صدیوں پہلے اس نزاع کا فیصلہ ہوگیا ہوتا۔
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
بھائی میرے!
بنیادی بحث یہ ہے کہ مخالفت حدیث کسے کہیں گے اس کا حدوداربعہ کیاہے؟پہلے اس کو ثابت کرو پھردوسری خرافات وہفوات (جوآپ کے شایان شان ہے )اس کے جواب طلب کرو۔عربی میں محاورہ ہے اثبت العرش ثم انقش پہلے تخت کاوجود تو ثابت کرو اس کے بعد اس پر نقش ونگار کرو۔
توپہلے نفس مخالفت حدیث کی ذراواضح تعریف کردیجئے تاکہ ہمیں اس کے حدود اربعہ کا علم ہوجائے تاکہ اس میزان پر ہم پرکھ سکیں کہ صرف احناف پر ہی مخالفت حدیث کا الزام باقی رہتاہے یاپھر ہمارے مہربان کے اکابرواعاظم کا پائوں بھی اس دلدل میں پھنستا ہے اوربات آگے بڑھے توکہیں اس کی بھی نوبت نہ آجائے کہ
لوآپ اپنے دام میں صیاد آگیا
لہذاگزارش ہے کہ مخالفت حدیث کا طعنہ دینے سے پہلے مخالفت حدیث کی کچھ تشریح وتوضیح کریں!
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
۱۔ تیمّم میں صرف ایک مرتبہ صاف مٹی پر ہاتھ مار کر صرف منھ اور یاتھوں کا مسح کرنا ہے ۔ ( بخاری )
۲۔ وضو کے فرائض میں نیت اور ترتیب بھی شامل ہے ۔ (قرآن و بخاری )
۳۔ وضو میں پورے سر کا مسح ہے ۔ ( قرآن )
۴۔ فجر کی سنتوں کے بعد لیٹنا ، تھوڈی دیر کیلئے سنت ہے ۔ ( بخاری )
۵۔ ظہر سے پہلے دو رکعت بھی سنت سے ثابت ہے ۔ ( بخاری )
۶۔ تہجد و تراویح ایک ہی نماز ہے ۔ ( بخاری )
۷ ۔ وتر ایک رکعت بھی ثابت ہے ۔ ( بخاری )
۸ ۔ وتر نفلی عبادت ہے ۔ ( ترمذی )
۹۔ وتر رات کی آخری نماز ہے ۔ ( بخاری )
۱۰۔ سنتوں کے لئے جگہ تبدیل کرنا جائز ہے ۔ ( مسلم )
۱۱۔ جمعہ و جماعت میں عورتوں کی شرکت جائز ہے ۔ ( مسلم ، ابوداؤد )
۱۲۔ مسجد میں دوبارہ جماعت جائز ہے ۔ ( ترمزی )
۱۳۔ متفرض کو متنفل کی اقتداء میں نماز پڈھنی جائز ہے ۔ ( ترمزی )
۱۴۔ بچے کی امامت جائز ہے ( بخاری )
۱۵۔ عورت کی امامت عورتوں میں جائز ہے ۔ ( ابوداؤد و بیہقی )
۱۶۔ رکوع میں شامل ہونے والے کی رکعت نہیں ہوتی ۔ ( مسلم )
۱۷۔ جمعہ کے بعد صرف چار رکعت ہے۔ ( مسلم )
۱۸۔ جمعہ کا وقت زوال سے پہلے بھی جائز ہے ۔ ( بخاری و مسلم )
۱۹۔ جمعہ کی ازان صرف ایک ہی سنت سے ثابت ہے ۔ ( بخاری )
۲۰۔ بستیوں میں جمعہ جائز ہے ۔ ( بخاری )
۲۱۔ سحری کی اذان سنت ہے ۔ ( بخاری )
۲۲۔ فرض نماز کی جماعت کھڈی ہوجائے تو دوسری کوئی نماز نہیں ہوسکتی ۔ ( مسلم )
۲۳۔ فجر کی سنتیں جماعت کے فورا بعد پڈھ سکتے ہے ۔ ( بیہقی )
۲۴۔ دوران خظبہ دو رکعت پڈھنی چاہئے ۔ ( بخاری )
۲۵۔ نماز جمعہ میں مسنون قرآت کرنی چاہئے ۔ (بخاری )
۲۶۔ صفر میں دو نمازوں کو جمع کرنا جائز ہے ۔ ( بخاری )
۲۷۔ صفر میں نفل ضروری نہیں ۔ ( مسلم )
۲۸۔ نماز عیدین میں بارہ تکبیریں ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۲۹۔ جمعہ و عیدگاہ میں عورتوں کی شرکت جائز ہیں ۔ ( بخاری )
۳۰۔ نفل نماز باجماعت جائز ہیں ۔ ( مسلم )
۳۱۔ قرآن میں سجدے تلاوت ۱۵ ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۳۲۔ اندھا امامت کرسکتا ہیں ۔ ( بخاری )
۳۳۔ نماز جنازہ میں سورہ فاتحہ سنت ہیں ۔ ( مسلم )
۳۴۔ مسجد میں جنازہ جائز ہیں ۔ ( بخاری )
۳۵۔ نماز جنازہ کی قضا بھی جائز ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۳۶۔ عورت اور مرد کی نماز کی کیفیت ایک ہی ہیں ۔ ( مسلم )
۳۷۔ کتے کی کھال استعمال کرنی منع ہیں ۔ ( مسند امام احمد )
۳۸۔ کتے اور بلی کی تجارت کرنی منع ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۳۹۔ قربانی کے دن چار ہیں ۔ ( بخاری و مسلم )
۴۰۔ جانور کے پیٹ کا بچہ اس کی ماں کے ذبح کرنے سے حلال ہوجاتا ہیں ۔ ( ترمزی )
۴۱۔ قربانی کا وقت نماز عید کے بعد ہیں ۔ ( بخاری )
۴۲۔ عشر نصاب پر ہیں ۔ ( بخاری )
۴۳۔ کعبہ کی چھت پر نماز منع ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۴۴۔ عشاء کے علاوہ باقی سب نمازیں اول وقت میں پڈھنی چاہئے ۔ ( ابوداؤد )
۴۵۔ دوسری رکعت کے لئے ہاتھ ٹیک کر اٹھنا چاہئے ۔ ( بیہقی )
۵۶۔ سجدے میں جاتے ہوئے پہلے ہاتھ ٹیکنے چاہئے ۔ ( ابوداؤد)
۴۷۔ اگر مرا ہوا بچہ پیدا ہو تو اس کی بھی نماز جنازہ جائز ہیں ۔ ( بخاری )
۴۸۔ قنوت نازلہ جائز ہیں ۔ ( بخاری )
۴۹۔ عید کی تکبیریں قرآت سے پہلے ہیں ۔ ( ابوداؤد )
۵۰۔ صف میں پاؤں ملانا چاہئے ۔ ( بخاری )
قارئیں مزکورہ ۵۰ مسائل کتب احادیث سے ثابت ہیں لیکن حنفی دیوبند ان مسائل کو قابل عمل نہیں سمجھتے !!!!
اگر حديث کی مخالفت کا یہی پیمانہ ہے کہ کسی حدیث کا ترجمہ دیکھا خصوصا بخاری و مسلم میں تو اگر کسی کا قول اس سے مخالف پایا تو اس پر حديث کے مخالف ہونے کا فتوی جڑ دیا ۔ نہ اصول حدیث سے واقفیت نہ اصول فقہ سے اور نہ صرف و نحو کا علم اگر کچھ پتا ہے تو صرف اتنا کہ فلاں مسلک حدیث کا مخالف ہے ۔
محترم البانی رحمہ اللہ نے جہری نماز میں مقتدی کو سورہ فاتحہ پڑہنے سے منع کیا ہے اور سجدوں کے وقت کبھی کبار رفع الیدین کا کہا ہے ۔ اور انہوں نے اپنے طور پر صحیح احادیث بھی پیش کی ہیں ۔ اب آپ حضرات کے نذدیک یا تو اس حدیث کا وہ مطلب نہیں نکلتا جو محترم البانی رحمہ اللہ نے لیا ہے یا وہ احادیث آپ کے نذدیک صحیح نہیں یا منسوخ ہیں ۔
کیا آپ لوگ یہ کہتے ہیں البانی رحمہ اللہ صحیح احادیث کی مخالفت کرتے تھے ۔ ان پر اور ان جیسے دوسرے افراد پر کوئی الزام نہیں بس الزام ہے تو فقہاء احناف پر ۔

اس کی کیا وجہ ہے جب احناف ایسی احادیث پر عمل کرتے ہیں جو آپ کے نذدیک ضعیف ہیں تو احناف کو الزام دیتے ہیں احناف حدیث چھوڑ کر امام کے قول پر عمل کرتے ہیں اور جب البانی رحمہ اللہ ایسی حدیث پر عمل کر رہے ہیں جو آپ کے نذدیک یا تو منسوخ ہے یا وہ مطلب نہیں جو البانی رحمہ اللہ نے لیا تو ان پر کوئی الزام نہیں
ایسی دوغلی (اپنوں کے لئیے معیار اور مخالفیں کے لئیے پیمانہ اور) پوسٹس کرنے سے پہلے سوچ لیں کہ کل کہیں حق کی مخالفیں کی صف میں آپ کا شمار نہ ہوجائے
 
شمولیت
ستمبر 03، 2012
پیغامات
214
ری ایکشن اسکور
815
پوائنٹ
75

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
حدیث کے صحیح ہونے کا اس انسان کو کہاں سے علم ہوا، کیا قرآن میں اللہ نے کسی حدیث کے بارے میں فرمایا ہے کہ یہ حدیث صحیح ہے یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمارا ہے کہ یہ حدیث صحیح ہے۔
وَمَآ اٰتٰىكُمُ الرَّسُوْلُ فَخُذُوْهُ ۤ وَمَا نَهٰىكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوْا
اور (مسلمانو،) جو کچھ تمہیں رسول دے اسے لو اور جس سے تمہیں وہ منع کرے اس سے رک جاؤ،۔۔۔

يٰٓاَيُّهَا الَّذِيْنَ اٰمَنُوْا لَا تَرْفَعُوْٓا اَصْوَاتَكُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِيِّ وَلَا تَجْـهَرُوْا لَهٗ بِالْقَوْلِ كَجَــهْرِ بَعْضِكُمْ لِبَعْضٍ اَنْ تَحْبَــطَ اَعْمَالُكُمْ وَاَنْتُمْ لَا تَشْعُرُوْنَ
اے لوگو جو ایمان لائے ہو اپنی آواز کو پیغمبر کی آواز سے بلند نہ کرو اور نہ اس کے ساتھ بہت زور سے بات کرو جس طرح تم (آپس میں) ایک دوسرے سے زور زور سے بولا کرتے ہو، (کہیں ایسا نہ ہو،) کہ تمہارا کیا کرایا اکارت ہو جائے اور تم کو خبر بھی نہ ہو۔۔۔
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
=ابراہیم بھائی;60546]دیوبندیوں کے یہاں حدیث پر عمل کرنا گمراہی استغفراللہ
Answer: Darul Ifta Deoband India
فتوی میں کہا گيا ہے کہ شریعت کے دلائل چار ہیں ۔جو صرف قرآن و حدیث کی بات کرتے ہیں اور اجماع و قیاس کا بالکل انکار کرتے ہیں تو ان کا نظریہ درست نہیں، اگر آپ اجماع و قیاس کے منکر ہیں تو صرف قرآن و حدیث سے کیا آپ اپنی نماز جزئیات کے ساتھ ثابت کر سکتے ہیں ؟


دیوبند کے مفتی کہتے ہیں رسول اللہ صلی علیہ وسلم سے اجتہادی غلطی ہونا ممکن تھا
DAR-UL-IFTA | JAMIA BINORIA
دوسرا فتوی کچھ اسلاف کی کتب کے حوالہ سے ہے۔ جو کچھ آپ کا تبصرہ دیوبند کے لئیے ہے وہی ان اسلاف کے لئیے ہے ۔اب بولیں کیا کہتے ہیں ؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
دیوبندیوں کے یہاں حدیث پر عمل کرنا گمراہی استغفراللہ
Answer: Darul Ifta Deoband India
دیوبند کے مفتی کہتے ہیں رسول اللہ صلی علیہ وسلم سے اجتہادی غلطی ہونا ممکن تھا
DAR-UL-IFTA | JAMIA BINORIA
ابراہیم بھائی اب آپ دیکھنا یہ لوگ اپنے مولوی کی غلط باتوں کو صحیح کرنے کے لیے ایڑی چوٹی کا زور لگا دیں گے لیکن اپنے علماء کا ناجائز دفاع نہیں چھوڑیں گے۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
فتوی میں کہا گيا ہے کہ شریعت کے دلائل چار ہیں ۔جو صرف قرآن و حدیث کی بات کرتے ہیں اور اجماع و قیاس کا بالکل انکار کرتے ہیں تو ان کا نظریہ درست نہیں، اگر آپ اجماع و قیاس کے منکر ہیں تو صرف قرآن و حدیث سے کیا آپ اپنی نماز جزئیات کے ساتھ ثابت کر سکتے ہیں ؟
اجماع اور قیاس کا ناماننے والا اگر منکر ہوگا تو کیا وہ دائرہ اسلام سے خارج ہے؟؟؟۔۔۔
اور اگر ہے تو اس کی تفصیل پیش کیجئے۔۔۔
اور اگر نہیں تو یہ لفظ منکر کو اجماع وقیاس کے ساتھ کیوں استعمال کیا گیا؟؟؟۔۔۔

دوسری بات نماز کی جزائیات سے آپ کی مراد کیا ہے؟؟؟۔۔۔
 
Top