• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وہ مسائل جن کو دیوبندی قابل عمل نہیں سمجھتے !!!!

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
محترم البانی رحمہ اللہ نے جہری نماز میں مقتدی کو سورہ فاتحہ پڑہنے سے منع کیا ہے اور سجدوں کے وقت کبھی کبار رفع الیدین کا کہا ہے ۔ اور انہوں نے اپنے طور پر صحیح احادیث بھی پیش کی ہیں ۔ اب آپ حضرات کے نذدیک یا تو اس حدیث کا وہ مطلب نہیں نکلتا جو محترم البانی رحمہ اللہ نے لیا ہے یا وہ احادیث آپ کے نذدیک صحیح نہیں یا منسوخ ہیں ۔
کیا آپ لوگ یہ کہتے ہیں البانی رحمہ اللہ صحیح احادیث کی مخالفت کرتے تھے ۔ ان پر اور ان جیسے دوسرے افراد پر کوئی الزام نہیں بس الزام ہے تو فقہاء احناف پر ۔
یہاں پر دوسوال ہیں۔۔۔
کیا البانی رحمۃ اللہ علیہ نے حلالہ کو جائز قرار دیا ہے؟؟؟۔۔۔
دوسری یہ کے البانی رحمہ اللہ تعالٰی علیہ نے کتنی روایات کو اپنے امام کے نام سے منسوب کیا اور اُسےبنیاد بنا کر نیادین جاری کیایا کسی نئے مکتبہ فکر کی بنیاد رکھی؟؟؟۔۔۔
البانی رحمۃ اللہ علیہ کی رائے کو بنیاد بناکر جو آپ غلط کو صحیح ثابت کرنا چاہ رہے ہیں ذرا یہ بھی بتادیں کےتقلیدی عقیدی پر شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ کاکیا موقف تھا؟؟؟۔۔۔
تاکہ معیار اور پیمانے کے فرق ہو ہم بھی صحیح ڈھنگ سے سمجھ سکھیں۔۔۔
اورجہاں تک بات ہے شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ کے موقف کو رد کرنے کی تو موقف پیش کرنے والے اوراُن کے موقف کا ردپیش کرنے والوں کا منہج کیا ہے؟؟؟۔۔۔
شیخ البانی رحمۃ اللہ علیہ نے اگر جہری نماز میں مقتدی کو سورہ فاتحہ پڑھنے کو منع کیا ہے۔۔۔توقول پیش کیا یا اپنا فہم؟؟؟۔۔۔
اوراُن نمازوں کے بارے میں بھی ہمیں شیخ البانی رحمۃ اللہ کا موقف بیان کردیں جو جہری نہیں ہیں۔۔۔
اور ساتھ ہی ہمارےاحناف بھائیوں کا بھی عقیدہ بیان کردیں سورہ فاتحہ کے پڑھنے پر اُن نمازوں میں جو جہری نہیں ہیں۔۔۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
بھائی میرے!
لہذاگزارش ہے کہ مخالفت حدیث کا طعنہ دینے سے پہلے مخالفت حدیث کی کچھ تشریح وتوضیح کریں!
اس کے کیا ہوگا۔۔۔
آباواجداد کی روش سے بغاوت کرپائیں گے؟؟؟۔۔۔
کیا یہ بحث نئی ہے؟؟؟۔۔۔
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
البانی رحمۃ اللہ علیہ کی رائے کو بنیاد بناکر جو آپ غلط کو صحیح ثابت کرنا چاہ رہے ہیں ذرا یہ بھی بتادیں کےتقلیدی عقیدی پر شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ کاکیا موقف تھا؟؟؟۔۔۔
ذراتفصیل سے البانی کے تقلید کے تعلق سے نظریہ کو پڑھنے کی کوشش کریں کیونکہ البانی کا موقف بہرحال جاہلوں اورعامیوں کیلئے تقلید کے جواز کاہے۔ ہاں یہ بات کھل کر کہنے کاان کو یارانہ تھا
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
س کے کیا ہوگا۔۔۔
آباواجداد کی روش سے بغاوت کرپائیں گے؟؟؟۔۔۔
کیا یہ بحث نئی ہے؟؟؟۔۔۔
اصولاتوآپ کو سوال کا جواب دیناچاہئے۔ لیکن شاید اس میں مشکلات زیادہ ہیں اس لئے بحث کا رخ دوسری سمت موڑنے کی کوشش ہے ویسے آپ کے سوال کاجواب ضرور دوں گا۔
اگرآباء واجداد کی روش سے ہٹنے کا حوصلہ نہ ہوتا توشاید آج میں بھی ’اہل حدیث ‘‘ہوتا۔
کھلے دل سے غورکریں گے تو پتہ چلے گاکہ عدم تقلید کے دعویدار بدترین تقلید میں مبتلاہیں لیکن اعتراف کاحوصلہ نہیں ہے کوئی اس کواتباع کے پردے میں چھپاتاہے اورکسی نے کچھ اوراصطلاح گھڑلی ہے ۔
بہرحال دوبارہ گزارش ہے کہ اگربحث کو مثبت رخ پر قائم رکھناہے تویہاں یاپھرمجلس علماء میں میرے مخالفت حدیث کی تشریح کے سوال پر غورکریں اورجواب دیں!
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
ذراتفصیل سے البانی کے تقلید کے تعلق سے نظریہ کو پڑھنے کی کوشش کریں کیونکہ البانی کا موقف بہرحال جاہلوں اورعامیوں کیلئے تقلید کے جواز کاہے۔ ہاں یہ بات کھل کر کہنے کاان کو یارانہ تھا
لیکن بات تو یہ ہے کہ اہل حدیث مذہب میں ایسے عامی اور جاہل نہیں‌ پائے جاتے جن کے لئے اندھی تقلید کی ضرورت درپیش ہو۔ اگر علامہ البانی کا یہ موقف ہے بھی تو صرف حنفیوں‌ کے لئے۔ حنفی مذہب میں اجتہاد کی شرائط اتنی کڑی ہیں جس پر خود انکے امام بھی پورے نہیں اترتے۔ بہرحال میں اس پر بحث نہیں کرنا چاہتا صرف یہ بتانا چاہتا ہوں کہ موجودہ زمانے میں دیوبندیوں اور بریلویوں میں ایک بھی مجتہد نہیں بلکہ کیا انکے مفتی اور کیا شیخ الحدیث سب مقلد ہیں اور حنفی مذہب میں تقلید وہ کرتا ہے جو جاہل اور عامی ہوتا ہے۔ اور یہ لوگ عامی اور جاہل ہو کر بھی علمی مسائل میں بحث کرتے ہیں۔ بہت افسوس کا مقام ہے۔ یہ علم کی توہین بھی ہے جاہلوں یعنی مقلدوں کے لئے ڈوب مرنے کا مقام بھی کہ ایسی چیز میں دخل دیتے ہیں جس کے اہل ہی نہیں۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
جمشد صاحب۔۔۔ کسی بھی موضوع میں گفت شنید کا مقصد ہرگز یہ نہیں ہوتا کے بیان کئے گئے موقف کے ایک حصے کو اپنی خوشی سے تسلیم کریں اور دوسرے کو نظر انداز کرجائیں اگر یہ ہی طریقہ ہے تو پھر جو دل میں آئے لکھتے رہیں۔۔۔
شیخ البانی رحمہ اللہ کا موقف جاہل اور عامیوں کیلئے تقلید کے جواز کا ہے تو اس کا بہترین جواب یہ ہے میں شیخ البانی کا موقف پڑھنے کا پابند نہیں ہوں۔۔۔
حالانکہ حلالہ پر جو دیوبند کا مذہب ہے آپ کو چاہئے تھا کے شیخ البانی کے موقف کو غلط ثابت کریں۔۔۔
مثال اس لئے دی جاتی ہے جب بات نہیں بن پاتی تو کباب کے بیچ میں ہڈی رکھ کر بات کو گھمادیا جائے تاکہ۔۔۔
بحث کو سرے سے ہی دوسرے موضوع میں داخل کردیں جیسا ہورہا ہے۔۔۔

بقول تلمیذ صاحب کے۔۔۔
شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ نے جہری نماز میں مقتدی کو سورہ فاتحہ پڑھنے سے منع کیا۔۔۔
اب نماز جہری کیسے ہوسکتی ہے۔۔۔
دورکعتیں تو لازمی سری ہونگی۔۔۔
مغرب کی ایک رکعت سری۔۔۔ عشاء کی دو رکعت سری، رہا معاملہ فجر کا تو۔۔۔
شیخ البانی نے نماز کا ذکر کیا کون سی پتہ نہیں۔۔۔
لہذا شوشے چھوڑنے کی بجائے یا بحث کو الجھانے کی بجائے۔۔۔
حق کو تسلیم کرنا زیادہ بہتر ہے۔۔۔
کیونکہ دیکھیں الحمداللہ لوگوں کی سوچ بدل رہی ہے۔۔۔
اور جو اس طرح کے حربے آپ لوگ استعمال کررہے ہیں ان کی حقیقت بھی ساتھ ساتھ آشکار ہورہی ہے۔۔۔
اور یہ ہی حقیقت ہے۔۔۔
عامی کےذہن میں شیخ البانی کا اپنا ذاتی فہم عقیدہ بنا کر یہاں اس ڈھنگ سے پیش کرنا کے عامی تذبذب کا شکار ہوجائے۔۔۔کیا کہلائے گا؟؟؟۔۔۔
بھائی جان جب روشنی پھیلتی ہے تو تاریکی خود باخود ماند پڑنے لگتی ہے۔۔۔
لہذا تقلید پر شیخ البانی کے موقف کو پیش کرکے داد سمیٹنے کی بجائے۔۔۔
شیخ کے حلالہ کے موقف پر روشنی ڈالیں۔۔۔
ورنہ اپنی اپنی ڈفلی اور اپنا اپنا راگ۔۔۔
واللہ اعلم
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
کیا انکے مفتی اور کیا شیخ الحدیث
ابتسامہ۔۔۔ شیخ الحدیث یہ بھی آپ نے اچھا مذاق کیا ہے۔۔۔
اس پر ایک لطیفہ پیش خدمت ہے۔۔۔
ایک عامی نے ملنگ بابا سے سوال پوچھا۔۔۔
ملنگ بابا بیوی کا کوئی حل بتائیں۔۔۔
ملنگ بابا نے لمبی سانس بھری اور جواب دیا بیٹا۔۔۔
اگر بیوی کا کوئی حل ہوتا تو یہ بابا آج ملنگ نہ ہوتا۔۔۔
سمجھنے والا لطیفہ ہے۔۔۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
توشاید آج میں بھی ’اہل حدیث ‘‘ہوتا۔
کھلے دل سے غورکریں گے تو پتہ چلے گاکہ عدم تقلید کے دعویدار بدترین تقلید میں مبتلاہیں لیکن اعتراف کاحوصلہ نہیں ہے کوئی اس کواتباع کے پردے میں چھپاتاہے اورکسی نے کچھ اوراصطلاح گھڑلی ہے ۔
بہرحال دوبارہ گزارش ہے کہ اگربحث کو مثبت رخ پر قائم رکھناہے تویہاں یاپھرمجلس علماء میں میرے مخالفت حدیث کی تشریح کے سوال پر غورکریں اورجواب دیں!
مسکراہٹ۔۔۔
عدم تقلید کے دعویدار بدترین تقلید میں اگر مبتلاہوتے تو بقول آپ کے آج آپ بھی اہلحدیث ہی ہوتے۔۔۔
اس دہرے معیار پر ایک اور لطیفہ تھا لیکن آج کے لئے وہ پہلا والاہی کافی ہے۔۔
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
یہاں پر دوسوال ہیں۔۔۔
کیا البانی رحمۃ اللہ علیہ نے حلالہ کو جائز قرار دیا ہے؟؟؟۔۔۔
دوسری یہ کے البانی رحمہ اللہ تعالٰی علیہ نے کتنی روایات کو اپنے امام کے نام سے منسوب کیا اور اُسےبنیاد بنا کر نیادین جاری کیایا کسی نئے مکتبہ فکر کی بنیاد رکھی؟؟؟۔۔۔
البانی رحمۃ اللہ علیہ کی رائے کو بنیاد بناکر جو آپ غلط کو صحیح ثابت کرنا چاہ رہے ہیں ذرا یہ بھی بتادیں کےتقلیدی عقیدی پر شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ کاکیا موقف تھا؟؟؟۔۔۔
تاکہ معیار اور پیمانے کے فرق ہو ہم بھی صحیح ڈھنگ سے سمجھ سکھیں۔۔۔
اورجہاں تک بات ہے شیخ البانی رحمہ اللہ علیہ کے موقف کو رد کرنے کی تو موقف پیش کرنے والے اوراُن کے موقف کا ردپیش کرنے والوں کا منہج کیا ہے؟؟؟۔۔۔
شیخ البانی رحمۃ اللہ علیہ نے اگر جہری نماز میں مقتدی کو سورہ فاتحہ پڑھنے کو منع کیا ہے۔۔۔توقول پیش کیا یا اپنا فہم؟؟؟۔۔۔
اوراُن نمازوں کے بارے میں بھی ہمیں شیخ البانی رحمۃ اللہ کا موقف بیان کردیں جو جہری نہیں ہیں۔۔۔
اور ساتھ ہی ہمارےاحناف بھائیوں کا بھی عقیدہ بیان کردیں سورہ فاتحہ کے پڑھنے پر اُن نمازوں میں جو جہری نہیں ہیں۔۔۔
بات نہ حلالہ کی ہے اور نہ تقلید کی ۔ بات صرف اتنی ہے جن احادیث کو آپ اپنے نظریہ سے صحیح سمجھتے ہیں اگر حنفی مجتھد کا قول اس حدیث کے جو آپ کے نذدیک صحیح ، غیر منسوخ ہے مخالف پاتے ہیں تو فورا اس حنفی مجتھد پر حدیث کی مخالفت کا فتوی جڑ دیتے ہیں لیکن یہاں وہی صورت الحال ہے ۔ جس حدیث سے البانی صاحب استدلال کر رہے ہیں آپ کے نذدیک یا وہ حدیث صحیح نہیں ، یا وہ مطلب نہیں جو البانی صاحب نے سمجھا ہے تو آپ ایسا کوئی واویلا نہیں کرتے ۔ بلکہ بات حلالہ اور تقلید کی طرف لے گئے ۔ دیکھنے والے دیکھ سکتے ہیں موضوع کون بدل رہا ہے !!!!

یہ دہرا معیار کیوں ؟؟؟؟

باقی اگر البانی صاحب کا کئی معاملات میں احناف سے اختلاف ہے بھی تو ہمارے نذدیک وہ صرف اجتھادی اختلاف ہے اور یہ آپ لوگ ہیں جو اجتھادی اختلافات میں حدیث مخالفت کے فتوے لگاتے ہیں
 

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
کن بات تو یہ ہے کہ اہل حدیث مذہب میں ایسے عامی اور جاہل نہیں‌ پائے جاتے جن کے لئے اندھی تقلید کی ضرورت درپیش ہو۔ اگر علامہ البانی کا یہ موقف ہے بھی تو صرف حنفیوں‌ کے لئے۔ حنفی مذہب میں اجتہاد کی شرائط اتنی کڑی ہیں جس پر خود انکے امام بھی پورے نہیں اترتے۔ بہرحال میں اس پر بحث نہیں کرنا چاہتا صرف یہ بتانا چاہتا ہوں کہ موجودہ زمانے میں دیوبندیوں اور بریلویوں میں ایک بھی مجتہد نہیں بلکہ کیا انکے مفتی اور کیا شیخ الحدیث سب مقلد ہیں اور حنفی مذہب میں تقلید وہ کرتا ہے جو جاہل اور عامی ہوتا ہے۔ اور یہ لوگ عامی اور جاہل ہو کر بھی علمی مسائل میں بحث کرتے ہیں۔ بہت افسوس کا مقام ہے۔ یہ علم کی توہین بھی ہے جاہلوں یعنی مقلدوں کے لئے ڈوب مرنے کا مقام بھی کہ ایسی چیز میں دخل دیتے ہیں جس کے اہل ہی نہیں۔
شاہد نذیر صاحب کہتے ہیں کہ حنفیوں کے یہاں اجتہاد کی شرائط بڑی کڑی ہیں۔چونکہ بے چارے کی نگاہ صرف اردوکتابوں اوران میں بھی چند مخصوص مصنفین کی کتابوں تک محدود ہے اس لئے عربی میں موجود اصول فقہ کی کتابوں سے واقفیت ممکن نہیں اورجب جہالت ہی شرط ٹھہری توجوچاہیں لکھتے رہیں۔
حنفیوں کو چھوڑدیجئے حنابلہ،شوافع اورمالکیہ کی اصول فقہ کی کتابوں میں اجتہاد کے شرائط دیکھیں پھراحناف کی اصول فقہ کی کتابوں میں اجتہاد کے شرائط دیکھیں اورپھربتائیں کہ اجتہاد کے شرائط کہاں سخت اورکڑے اورکہاں نرم اورڈھیلے ڈھالے ہیں۔
بہرحال شاہد نذیرصاحب کے اجتہاد سے اتناتومعلوم ہواکہ ان کے یہاں اجتہاد کے شرائط بہت نرم ہیں یہی وجہ ہے کہ ان کے یہاں مجتہدین ’’تھوک اورہوسل سیل‘‘کے حساب سے تیار ہوتے ہیں وہ دن دورنہیں جب ہرگلی میں ایک مجتہد بیٹھاہوگااورکچھ نئے مسائل تراش رہاہوگاجیساکہ شیعہ حضرات کے یہاں ہے۔
شاہد نذیرصاحب ماضی میں بارہامقلد اورعالم اورتقلید اوراہل علم کے اعتبار سے اعتراض کرچکے ہیں۔ کچھ عرصہ قبل ندوی صاحب نے ان کو اس تعلق سے امام شاطبی کے حوالہ سے جواب بھی دیاتھا۔وہاں پر توانہوں نے خاموشی اختیار کرلی لیکن اب پھر انہوں نے وہی اعتراض بے ڈھنگے پن سے شروع کردیاہے۔
http://www.kitabosunnat.com/forum/تقلید-واجتہاد-315/تقلید-کی-جامع-تعریف-5964/index2.html#post42583
 
Top