حمارالطواغیت متلاشی کی پوسٹ بدتہذیبی اور بداخلاقی کا ایک نمونہ ہے جس میں علم نامی کوئی شے موجود نہیں ہے
جنسی حکیم کے بواسیری خچر ابوزینب کی بوکلاہٹ اور راہ فرار
حمارالطواغیت متلاشی کی جہالت پر جتنا بھی افسوس کیا جائے وہ کم ہے۔اگر زبیر علی زئی نے اور پروفیسر طالب الرحمان نے دیوبندیت کے متعلق کچھ لکھا ہے تو اس کا جواب دیوبندی علماء دیں گے ۔یہ میری ذمہ داری کیسے بن گئی
جنسی حکیم کے بواسیری خارجی، کیا تم کو پتا نہیں کہ تم لوگوں نےپوری دنیا کا ٹھیکا لیا ہوا ہے اسلام کے نفاذ کیا۔ کیا جامعہ بنوریہ اسی دنیا میں موجود ہے یہ پھر تم نے خود ہی کوئی خیالی دنیا تخلیق کی ہے جہاں صرف ٹی ٹی پی کے کوٹھے ، خودکش مردار جیسی زانیہ اور تمھارے جیسے دلال ہوتے ہیں۔ اگر تمھاری ذمہ داری نہیں ہے تو بتاؤ مولانا یوسف لدھانی مرتد ہوگیا ہے کہ نہیں؟ جو مولانا یوسف لدھانوی کو مرتد نا مانے وہ بھی مرتدد ہوا کہ نہیں؟ بریلویوں کے پیچھے نماز پڑھنا جائز ہے تو آپ کے بنوریہ والے نے مسلمان ہی سمجھا ہے۔ اپنی موحد ہونے کی حس کو تھوڑی حرکت دو اور بتاو تمھارے مذہب میں جامعہ بنوریہ العالیہ ارجاء کا شکار ہے یا پھر مسلمان ہے؟ اگر بریولیوں کو مسلمان کر جا جامعہ بنوریہ والے بھی مسلمان ہیں تو آپ کا اعتراض بےجا ہے۔ بصورت دیگر تم کافر و مرتدد بولو تاکہ تمھاری خوارجیت اور بھی نکھر کر مسلمانوں کے سامنے آئے۔ اگر ایسا نہیں کرو گے تو تم خود مرتدد ہوجاؤ گے۔
۔نہ میں دیوبندی مسلک کا حامل ہوں نہ اس کتاب کا جواب دینا میری ضرورت ہے۔
ہمیں پتہ ہےدہشت گردی کا کوئی مذہب نہیں ہوتا اور آپ خوارج ہیں جب آپ دیوبندی نہیں تو دیوبنیوں سے آپ کا کیا یارانہ ہے؟ کیا جامعہ بنوریہ والے بھی تم کو بُلاتے ہیں اور اپنے فیض سے نوازتے ہیں۔آخر کیا وجہ ہے کہ بریلوی مشرک کہنے میں تو احسان الہی زہیرؒ یاد آتے ہیں لیکن دیوبندیوں کے خلاف کچھ نہیں بولتے؟ اگر تم دیوبندی نہیں ہو تو تمھارے بواسیری حکیم تو دیوبندی ہیں۔ جامعہ بنوریہ کا فتویٰ کو تو معتبر مانتی ہے۔ جن سے تم نے یہاں راہ فرار اختیار کر رکھا ہے۔
اور فرار کا کیا ہی خوب طریقہ نکالا ہے۔ تمھاری ضرورت نہیں ہے۔ اب سبا کی اولاد کو اتنا بھی پتہ نہیں کہ کافر کا کافر کہنا مسلمانوں ہونے کی لازمی شرط ہے۔ لیکن ابوزینب کہتا ہے جواب دینا میری ضرورت نہیں۔ جاہل پھر تو تو ابوزینب طالب کو بھی مسلمان کہو، فرعون کو بھی مسلمان کہو اُس کو بھی کافر کہنا تمھاری ضرورت نہیں ہوگی، نمرود کو بھی کفر کا عقیدہ تمھارے نزدیک ضروری نہیں
ابوزینب کی اس بھوک سے صاف واضح ہوتا ہے کہ ابوزینب نے مسلمانوں کو محض اپنے ذاتی بغض کی وجہ سے کافر کہا ہے۔ اور کسی مسلمان کو مسلمان جانتے ہوئے کافر کہنا خود کفر ہے۔ کیونکہ پاک فوج تھمارھی ٹھوکائی میں مصروف ہے اس لیے ان کے اولین فتویٰ کفر پاک فوج پر ہیں۔ اور جن حکمرانوں کو یہ لوگ کافر و مرتد بول رہے ہیں اُن سے تو خود مزاکرات کر رہے ہیں جس کا وجہ سے بوسیری حکیم اور ابوزینب خوارجی اپنے شریعت کی رو سے خود کافر و مرتدد ہو چُکے ہیں۔
اب یا تو مولانا یوسف لدھانوی تمھاری تکفیر کی ذد میں آئیں گے یا پھر تم اور تمھارے بواسیری حکیم سمیت ٹی ٹی پی تمام زانیہ جو خودکش حملوں کی وجہ سے جہنم کے سفر پر روانہ ہوچُکے ہیں۔ ہاں تمھارے پاس وقت ہے اگر چاہو تو تم دوبارہ اسلام قبول کر لو۔
ابوزینب نے کہا حمارالطواغیت متلاشی ادھر ادھر اس لیے ٹامک ٹوئیاں ماررہا ہے کہ اس کے پاس اب جواب دینے کی سکت نہیں ہے۔
تمھارے حکیوموں نے بھی خودکش مرداروں کو جنسی جانچ پڑتال کے لیے اتنا ننگا نہیں کیا ہوگا جتنا تم کو ہم نے کردیا ہے۔ خود دیکھو تم نے کہا
۔نہ میں دیوبندی مسلک کا حامل ہوں نہ اس کتاب کا جواب دینا میری ضرورت ہے۔
ابوزینب نے کہا
اگر ضرورت نہیں تھی تو تم نے مفتی شامزئی اور اس کے مدسے کو کیوں اجاء کا شکار بتایا؟ ہم یہاں آپ کی وہ اقتباس پھر لگادیتے ہیں جس کو کوٹ نا کر کے تم نے اپنی ننگی ذہنیت کو چھپانے کی کوشش کی۔
ہم نے اپنی پچھلی پوسٹ میں ابوزینب کا یہ اقرار نقل کیا تھ
ابوزینب صاحب فرماتے ہیں
متلاشی دھوکہ پر دھوکہ دے رہے ہو۔مفتی صاحب ارجاء کے مارے ہوئے تھے اس لئے انہوں نے اردو پیراگراف میں اس عبارت سے کوئی نتیجہ اخذ نہیں کیا کیونکہ عربی کی عبارت سے ان کے ارجاء کی عمارت ملبے کا ڈھیر بن جاتی ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ عربی کی عبارت کیا کہہ رہی ہے
ابوزینب نے کہا
فتی صاحب نے حرام اور حلال کے پیمانے فراموش کرکے بہتر اور غیر بہتر کو برقرار رکھا۔ حالانکہ خط کے مندرجات کے مطابق برطانوی فرم فوجی مشن پر تھی اور میدان جنگ میں ناٹو کے فوجیوں کو لاجسٹک سپورٹ کررہی تھی ۔ لیکن مفتی صاحب نے اپنے ارجائی عقیدے کو برقرار رکھنے کے لئے حق سے انحراف کیا اور سائل کو بہتر اور غیر بہتر کے مسئلے میں الجھادیا۔حالانکہ سلف سے ظالموں کا ساتھ دینے کے بارے میں بہت سا کلام موجود ہے جس میں کچھ ہم یہاں نقل کررہے ہیں :
وہ برطانوی کمپنی امریکن اور نیٹو فوج کو تمام رسد مہیا کررہی ہے،جیسے لیبر اور فوج کے لئے رہائشی جگہ ، دفاتر ،کچن ،کھانے کا ہال، بیت الخلاء،فوارہ،تعمیراتی سامان ۔خوراک ، ملازمین اور کارکن بلٹ پروف جیکٹ، سردیوں کی جیکٹ ،عراق افغانستان اور جبوتی میں۔نیز اس کی کمپنی عراق (کرابر کیمپ) اور افغانستان (بگرام) میں جیلیں تعمیر کرتی ہے
یہاں تو عملی اعتبار سے خدمات کی ایک طویل فہرست ہے۔لیکن کیا کیا جائے اس ارجائی مذہب کا یہ حق کو بیان کرنے سے قاصر ہے۔اسی ارجاء کی وجہ سے تو آج مسلمانوں کی یہ حالت زار ہے کہ دنیا کے ایک کونے سے دوسرے کونے تک مسلمانوں کے خون سے زمین رنگین ہورہی ہے۔ اور اس کو رنگین کرنے والے مرتد حکمران ہیں ۔ اور ارجاء کی غلاظت میں لتھڑے ہوئے یہ علماء ان مرتدین کے دفاع میں مصروف ہیں حدثیوں کو نقل ضرور کرتے ہیں لیکن ان کو بیان کرتے وقت ان کے مفہوم کو یکسر طور پر بدل دیتے ہیں ۔ کیونکہ اس طرح اگر نہ کریں تو اپنے ارجائی مذہب کو کس طرح بچائیں گے
لوگوں کو چاہیے کہ وہ عقیدہ ارجاء کو پہچانیں کہ ارجاء نے کس قدر اسلام کو نقصان پہنچایا ہے
سب سے پہلے اس غلط فہمی کو میرے بارے میں دور کرلیں کہ میں دیوبندی نہیں ہوں۔دوسری بات یہ کہ دلی رضامندی کی شرط میں اہل حدیث اور دیوبندی دونوں مشترک ہیں۔اور دلی رضامندی کی شرط لگانا جہمیت کے علاوہ کچھ بھی نہیں ہے۔اہل السنۃ والجماعۃ جہم بن صفوان کے عقیدے سے مبرا ہیں۔
یہ تھا تمھارا دجل و فریب۔ ہماری پوسٹ جس سے تمھارا منہ کالا اور تمھارے جہنمی کتوں کے عذاب میں مزید اضافہ ہوتا تھا تم انے اپنی آفیت اسی میں سمجھی کہ کسی طرح اس وبال سے نکل جاؤ اور مسلمانوں میں اپنے بواسیری حکیموں کا مذید منہ کالا نہ ہونے دو۔ لیکن آپ بھی یاد رکھیں گے کہ کس سے پالہ پڑا ہے۔
اصل بات تو یہ ہے کہ تمھاری اتنی ٹھوکائی ہوچُکی ہے کہ اب تم میں پوسٹ کا جواب دینے کی سکت نہیں رہی اب بس تم آدھی آدھی پوسٹوں کو کاٹ پیٹ کر جواب دینے کی ناکام کوشش کرنے لگے ہو۔ تمھارے جیسے خوارجیوں کا یہی کام ہے۔ جس کی وجہ سے مسلمان تم جیسوں کو منہ لگانا پسند نہیں کرتے۔ جس کا رونا تم اکثر فورم پر روتے رہتے ہو۔ لیکن اپنی کمال یغیرتی اور اللہ کی طرف سے تم جیسے خوارجیوں پر پڑنے والی پھٹکار کے سبب تم سمجھتے ہو کے مسلمان تم کو جواب نہیں دے سکے۔
ہم نے تو اپنی پوسٹ میں احمد رضاخان کے اسلوب کو اس لئے نقل کیا تھا کہ مخالفین سے بحث کرنے کے بارے میں حمارالطواغیت متلاشی اور بریلویوں کے امام احمد رضا خان کے اسلوب میں کوئی فرق نہیں ہے۔اور یہ بات اس کے پوسٹوں سے عیاں ہے کہ جس طرح سے اس نے اپنے پوسٹوں میں ہمیں اور مجاہدین کو گالیوں اور بہتانوں سے نواز ہے۔بالکل اسی طرح جس طرح حمارالطواغیت متلاشی کا اسلوب بعینہ احمد رضا خان کا بھی وہی اسلوب ہے۔کہ مخالفین کو گالیاں دینا ان پر کفری فتوے لگانا یہ تمام اسلوب کا حامل احمد رضا خان کی طرح حمارالطواغیت متلاشی بھی ہے۔
ابوزینب صاحب کی بوکھلاہٹ تو دیکھئے، کہتا ہے احمد رضا خان نے مسلمانوں کا کافر کہا۔ اور کن مسلمانوں کو کافر کہا؟۔ سب سے پہلے مولانا اشرف علی تھانوی کو اُن مسلمانوں میں ذکر کیا ہے پھر مولانا حسین احمد مدنی کو اس کے بعد اہلحدیث اور دیوبندی دونوں کو مسلمانوں میں شمار کر لیا۔ سبحان اللہ یہ ہے حق کی صداقت کے مخالف بھی گواہی دے۔ اب رہا بریلویوں کی بات تو ان بریلویوں کو مولانا یوسف لدھانوی صاحب نے مسلمانوں میں شمار کر لیا پھڈا ہی ختم اب اکیلے ابوزینب خوارجی ہی بچا۔ اگر اپنے سورکے پیشاب سے بھی زیادہ غلیظ عقیدوں سے توبہ کر لو تو مسلمان تم کو بھی اسلام میں شامل سمجھیں گے بصورت دیگر خارجی جہنمی کتا ہی سمجھتے رہیں گے۔
اس سب کا حاصل کیا نکلا؟ ابوزینب خوارجی دیوبندیوں اور اہلحدیثوں کو مسلمان تسلیم کرتا ہے جو اللہ کے احکام کے خلاف حکم دینے والے کو کافر نہیں سمجھتے، بلکہ کبیرہ گناہ کا مرتکب سمجھتے ہیں اور آیات تحکیم میں دلی رضامندی کی قید لگاتے ہیں۔ لیکن ابوزینب خوار اقرار بھی کرتا ہے کہ
سب سے پہلے اس غلط فہمی کو میرے بارے میں دور کرلیں کہ میں دیوبندی نہیں ہوں۔دوسری بات یہ کہ دلی رضامندی کی شرط میں اہل حدیث اور دیوبندی دونوں مشترک ہیں۔اور دلی رضامندی کی شرط لگانا جہمیت کے علاوہ کچھ بھی نہیں ہے۔اہل السنۃ والجماعۃ جہم بن صفوان کے عقیدے سے مبرا ہیں
اور طرفہ تماشہ بھی دیکھیں ابھی اپنی پوسٹ میں کہا
نہ میں دیوبندی مسلک کا حامل ہوں نہ اس کتاب کا جواب دینا میری ضرورت ہے۔
یہ ابوزینب کا اقرار کفر ہے۔ اگر پہلی بات درست ہے تو دوسری بات غلط اور اگر دوسری بات غلط ہے تو پہلی غلط دونوں صورتوں میں حسب فرمان حضور صل اللہ علیہ وسلم کفر ابوزینب کی طرف پلٹ گیا۔ اب ابوزینب دوبارہ اسلام کو قبول کرے اور اس کا ثبوت فورم پر لگائے۔ اگر شادی شدہ ہے تو نکاح بھی دوبارہ کرے اور اپنا نکاح نامہ فورم پر لگائے۔ اگر ایسا نہیں کرتا تو ابوزینب کی اولاد حرامی ہوگی اور ابوزینب زانی۔
صرف اس اسلوب کو قارئین کے سامنے لانے کے لئے علامہ احسان الٰہی ظہیر رحمہ اللہ کی کتاب البریلویہ سے عبارات کو نقل کیا گیا تھا تاکہ قارئین خود ہی اس بات کا فیصلہ کرلیں کہ ہم نے جو تجزیہ پیش کیا ہے آیا کہ وہ غلط ہے یا صحیح ۔ اور الحمد للہ ہم اپنے مقصد میں کامیاب رہے ہیں ۔ہم حمارالطواغیت متلاشی کے چہرے اور اس کے کردار کو محدث فورم پر بہت ہی اچھی طریقے سے اللہ کے مدد کے ساتھ بے نقاب کردیا ہے۔الحمد للہ علی ذلک
ابوزینب صاحب نہ یہاں دجل کا مظاہرہ کیا ہےیا کسی غلط فہمی گرفتار ہیں۔ اگر کسی غلط فہمی میں گرفتار ہیں تو ہماری اس پوسٹ کو پڑھ کر انشاللہ یہ غلط فہمی بھی دور ہوجائے گی۔ ابوزینب جنسی حکیمی دلال تم ااپنی معلومات کو تھوڑا وسیع کرو اور اپنی بواسیری حکیموں کی گرو کی لکھی ہوئی کتابوں کا بھی مطالعہ کر لیا کرو جس سے آپ کو ایسے بھونڈے بدھے الزامات لگاتے کچھ غیرت ہی آجائے بشرط اگر غیرت نام کی کوئی چیز آپ کو چھو کر گزری ہو جو کا کوئی احتمال تو نہیں۔
کیا آپ نے "شادی کی پہلی دس راتیں" نامی کتاب پڑی ہے۔ آپ کتاب کا نام سن کر پریشان نہیں ہوئے گا۔ ہم آپ کے یا آپ کے حکیم جی کی پہلی دس راتوں کے بارے میں منظر کشی نہیں کریں گے۔ لیکن ہماری صرف اتنی گزارش ہے کہ آپ اس کتاب کو ایک دفعہ پڑھیں پھر اسی کتاب کے مناظر کو اپنے معتبر بزرگان دین جن کو آپ مسلمان سمجھتے ہیں یا جنہوں نے جہاد بمعنی فساد کا بیڑا اُٹھایا ہوا ہے اُن پر قیاس کرو کیونکہ اس کے مصنف بھی آپ کی ٹی ٹی پی کے حکیم جی کے طائفہ سے ہے۔ انشااللہ ساری تھکاوت دور ہوجائے گی۔ اور انہی عقائید کے متعلق لکھی گئی ہے جو ایمن الظواہری اور اسامہ بن لادن کے ہیں۔
اگر آپ یہ کتاب پڑھ لیتے تو آپ احمد رضا خان کو بیچ میں نالاتے۔ اسلوب تو اُن کا وہی ہے جو احناف کا ہے جس کا ثبوت ہم نے آپ کو دے دیا ہے۔
یہ بات اچھی طرح جان لینا چاہیے کہ ہر مفتی اپنے فتوے میں غلطی بھی کرتا ہے اور صواب پر بھی ہوتا ہے۔ جو شخص اپنی غلطی سے رجوع کرلیتا ہے وہ صواب پر ہوتا ہے اور جو اپنی غلطی پر جمارہتا ہے وہ حق سے انحراف کرتا ہے۔ لہٰذا فتاویٰ نویسی میں دیوبندی اوراہل حدیث علماء دونوں ہی سے اپنے فتاویٰ میں غلطی کا صدور ممکن ہے۔اب عوام الناس کو چاہیے کہ وہ ان غلطیوں کا موازنہ قرآن اور سنت کی روشنی میں کریں ۔ اور اگر ان کے فتاویٰ قرآن وسنت کے مخالف ہوں تو لوگوں کو چاہیے کہ ان فتاوی پر عمل کرنے سے رک جائیں ۔لیکن اگر کوئی شخص کسی کی غلطی کو لے کر اس غلطی پر اصرار کرے تو وہ منحرف کہلائے گا۔ہم ایسی تمام باتوں سے بری ہیں جو کہ قرآن وسنت سے متصادم ہیں ۔ خواہ ان فتاویٰ کو دینے والا مفتی کوئی بھی ہو اور کسی بھی گروہ سے تعلق رکھتا ہو۔ہم ہر اس فتویٰ کو مانتے ہیں جو قرآن وسنت سے متصادم نہ ہو۔ہم ہر اس فتویٰ کو رد کرتے ہیں جو کہ قرآن وسنت سے متصادم ہو۔خواہ ان فتاویٰ کو دینے والے دیوبندی علماء ہوں یا اہل حدیث علماء ہوں۔اگر کوئی شخص یہ دعویٰ کرے کہ دیوبندی علماء انے فتاویٰ میں کبھی بھی غلطی نہیں کرتے یا اسی طرح کوئی شخص یہ دعویٰ کرے کہ اہل حدیث علماء اپنے فتاویٰ میں کبھی غلطی نہیں کرتے تو ایسے شخص کا بھی قول باطل ہے۔
ابوزینب نے کہا
دیکھا قارعین کرام ہماری پوسٹ کا اثر ابوزینب کا زاویہ پورا 180 ڈگر مڑ چُکا ہے۔ تو ابوزینب صاحب جب فتویٰ میں غلطی ہوسکتی ہے تو یہ غلطی بریلویوں کی بھی قبول کر لو۔ اللہ کے حکم کے خلاف حکم دینے والے کی بھی یہ غلطی قبول کر لو۔ اس میں کیا پریشانی ہے۔ تم سرفراز احمد نعیمی کی بھی یہی غلطی سمجھو۔ یہ غلطی تو تم ہر گمراہ فرقے کی سمجھو ۔ قادیانی / مرزائی جیسوں کی بھی یہی غلطی سمجھ لو۔ تم نے تو اسلام کی بنیاد ہی ہلا کر رکھ دی۔
بڑی مکھی ماری ہے ابوزینب نے، جب ہماری پوسٹ اور اپنے ٹی ٹی پی کےسوروں کا دفاع نہ ہوسکا تو کیا ہی خوب فرمایا غلطی تو ہوسکتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جناب یہ غلطی نہیں غلطیاں ہیں اور ایک دو نہیں سب دیوبندیوں کا یہی موقف ہے کیونکہ وہ مقلد ہیں اور تقلید نے نکلنے والے کو سخت ترین گمراہ سمجھتے ہیں۔
ابوزینب نے اپنے ہی ہتیار سے اپنے مذہب کا خون کردیا۔ ایک طرف دیوبندیوں اور اہلحدیث علماء کو ارجاء کہتے ہیں بلکہ جہم بن صفوان کے ساتھ ملاتے ہیں۔ لیکن جب اس جہم بن صفوان اپنے کیمپ میں دیکھا تو اپنے آپ کو مبرا کہنے میں ہی خیر و افیت سمجھتا ہے۔
پھر سارا ملبہ غلطی پر ڈال دیتا ہے، پھر ومن لم یحکم بما انزل اللہ کو بھی بھول جاتا ہے۔ پتہ نہیں کہاں کہاں منہ مار رہا ہے۔ پوری طرح بوکلاہٹ کا شکار ہے۔ رسی تو جل گئی لیکن بل نہیں گیا۔ ارجاء، کفر، تکفیری حربے اللہ کے فضل سے سب ناکام کردیئے۔ الحمداللہ الحمداللہ خوارجیت کو جڑ سے اُکھاڑ پھینکا اور انشااللہ جب تک اللہ نے چاہا ایسا ہی ہوتا رہے گا۔
یہ جواب تو حمارالطواغیت متلاشی کو دیوبندیوں سے پوچھنا چاہیے وہی اس سوال کا جواب دیں گے
او ابن سبا کی روحانی اولاد کیا دیوبندیوں کا قرآن الگ اور تمھاری ٹی ٹی پی کا قرآن الگ ہے؟ کیا دیوبندیوں کا رسول الگ اور تمھارا رسول الگ ہے؟ کیا تمھارا کلمہ الگ اور دیوبندیوں کا الگ ہے؟ کیا تمام مسلمان اور دیوبندی کافر ہیں۔؟
جاہل ابن جاہل کافر تو بولے اور پوچھوں دیوبندیوں سے۔ دیوبندیوں نے جو کہا وہ تجھے بتا دیا۔ دوبارہ بتا دیتا ہوں یہ دیکھ
مولانا محمد یوسف لدھانوی صاحب اپنی کتاب اختلاف امت اور سراط مستقیم میں فرماتے ہیں
تیسرا اختلاف جس کے بارے میں آپ نے میری راے طلب کی ہے وہ "دیوبندی بریلوی اختلاف" ہے اور آپ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ ان میں سے حق پر کون ہے؟
میرے لیے "دیوبندی بریلوی اختلاف" کا لفظ ہی موجب حیرت ہے۔ آپ سن چُکے ہیں کہ شیعہ سنی اختلاف تو صحابہ کرام (رضی اللہ عنہ) کو ماننے یا نہ ماننے کے مسلہ پر پیدا ہوا اور حنفی وہابی(اہلحدیث) اختلاف ایمہ ہدیٰ کی پیروی کرنے نہ کرنے پر پیدا ہوا۔ لیکن "دیوبندی بریلوی اختلاف" کی کوی بنیاد میرے علم میں نہیں ہے۔ اس لیے کہ یہ دونوں فریق (بریلوی اور دیوبندی) امام ابو حنیفہ کے ٹھیٹھ مقلد ہیں۔ عقاءید میں دونوں امام ابو الحسن اشعریؒ اور امام ابومنصور ماتریدی ؒ کو امام و مقتدا مانتے ہیں تصوت و سلوک میں دونوں فریق اولیاٗ الہ کے چاروں سلسلو۔۔۔۔۔۔قاردی، چشتی، سروردی، تقشبندی میں بیعت کرتے کراتے ہیں ۔
الغرض یہ دونوں فریق اہل سنت والجماعت کے تمام اصول و فروع میں متفق ہیں۔ صحابہ و تابعین اور اءمہ مجتہدینؒ کی عظمت کے قاءل ہیں۔ حضرت ابو حنیفہؒ کے مقلد اور مجدد الف ثانی، شاہ عبدلعزیز محمد دہلویؒ تک سب اکابر کے عقیدت مند ہیں اور اکابر اعلیاٗ اللہ کی گفش برداری کو سعادت دارین جانتے ہیں۔
۔ہم آپ سے سوال کرتے ہیں کہ آپ کے گروگھنٹال امیر حمزہ راغب نعیمی کے پاس کیا کرنے گئے تھے ۔
طاغوتی سور جو ملا عمر اسامہ کے ساتھ کر رہا تھا وہ کرنے گئے تھے ۔ ملا عمر بھی تو دیوبندی ہے جس نے متعلق تم کہتے ہو ہمیں کیا ضرورت ہے جواب دینےکی۔
ہم نے تم کو تمھارے دیوبند کا فتویٰ دیکھایا جس میں صاف صاف لکھا تھا کہ بریلویوں کئ پیچھے نماز مکروہ تحریمی ہے یعنی نماز ہوجاتی ہے۔ اب جو جواب تم اپنے مفتی صاحب کے دفاع میں دیتے وہی ہماری طرف سے بھی قبول کرلیتے۔ لیکن تم جیسے بواسیری خارجیوں کے پاس اتنی علم کہا کہ ہماری پوسٹ کا جواب دیں۔ اگر جواب نہیں دے سکتے تو کم سے کم فتویٰ ہی لگادو اپنے مفتی پر کیا وہ بھی گرو گھنٹال ہیں یا پھر ارجاء کا شکار ہیں۔ ویسے ایک بات تو تم مان ہی لو تمھاری کفر و ارتداد کی توپ کو زنگ لگ گیا ہے یا پھر کُتے کی دم کی طرح تیڑی ہوگی ہے جو انشااللہ تاقیامت سیدھی نہیں ہو پائے گی۔
اور جماعۃ الدعوۃ کے حمارالطواغیت کا یہ نظریہ ہے کہ بریلوی مومن ہیں۔ مشرک نہیں اسی لئے امیرحمزہ نے مشرکوں کے سردار نعیمی کو رحمہ اللہ لکھا ''جرار''(28رجب 1432ھ بمطابق یکم جولائی 2011ء) امیر حمزہ نے مشرکوں کے سردار نعیمی کے بیٹے راغب نعیمی کو کہا کہ :''ہمیں یاد رکھنا چاہیے ہم سب مسلمان ہیں، سب کا خون، جان، مال اور عزت وآبرو اسی طرح محترم ہے جس طرح مکہ محترم ہے۔ حج کا مہینہ اور یوم العرفہ محترم ہے اور یہ سب کچھ ہمیں حضور ہدایات ارشاد فرماگئے ہیں۔
خوارجی کی ناجائز روحانی اولاد! یوسف لدھانوی اور جامعہ بنوریہ کا فتویٰ ابھی تک تیرے جواب کا منتظر ہے۔ خوارجی سور تم بتاو یوسف لدھانوی طاغوتی گھدا تھا، جامعہ بنوریہ بھی طاغوتی کھدوں کا مدرسہ ہے جہاں سے تیرے خوارجی حکیم جیسے سور پیدا ہوئے ہیں۔ اگر ایسا نہیں ہے تو تو اپنے آپ کو خوارجی سور لکھ بصورت دیگر یوسف لدھانوی سمیت جامعہ بنوریہ اور اپنے حکیموں کو خوارجی سور لکھ
دارالعلوم دیوبند کا فتویٰ
بریلوی مسلمان ہیں لیکن ابوزینب جیسے خوارجی کافر ہیں
سوال نمبر 187
احمد رضا خاں بریلوی کے معتقد سےکسی اہل سنت حنفی کو اپنی لڑکی کا نکاح کرنا جائز ہے یا نہیں؟
جواب
نکاح توہوجاوے گا کہ آخر وہ بھی مسلمان ہے، اگرچہ مبتدع ہے، مگر ایسے لوگوں سے رشتہ موانست و مناکحت درست نہیں (یعنی مناسب نہیں ہے۔ ظفیر)ا لخ
فتاویٰ دالعلوم دیوبند جلد ہفتم
کیوں ابو زینب دیکھا تمھارے دیوبندی بواسیری حکیموں کی رسوائی۔ حق ہمیشہ غالب آکر رہتا ہے اور بواسیری حکیم اور اس کی ناجائز اولادوں کا منہ کالا ہو کر رہتا ہے۔ تمھارے خوارجی کتے مزاکرات کے لیے جن لوگوں کے پاس اپنی دم ہلاتے پھر رہے ہیں وہ سب اس بات پر متفق ہیں کہ بریلوی مسلمان ہیں۔ پھر تمھار یہودی سوروں کی طرح مسلمانوں میں پھوٹ دلوانا اور اپنے خوارجی اسرائیلی لونڈیوں کی دلالی کرنا کیا معنیٰ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اور تم نے بریلویوں کو دائزہ اسلام سے خارج کر کے اپنا نام کفر کی فہرست میں لکھوا لیا۔ جو دلیل ہے کہ اب تم کافر ہوچُکے ہو۔ یعنی ڈبل کافر کیونکہ ایک کفر تو ہم پہلے ہی ذکر کر آئے ہیں۔ لیکن شاید ایک دو کفر تمھارے لیے کم رہیں کیونکہ تمھارے کفر تو اربوں میں ہیں کیونکہ تم مسلمانوں کو کبیرہ گناہ کے سبب کافر کہتے ہو اس ایک وجہ سے بھی تمام مسلمانوں کا کافر کہنا ایک محتاط اندازے کے مطابق 2000 ملین کفر بنتے ہیں کیونکہ مسلمانوں کی آبادی 2013 میں 2000 ملین ہے۔ اسی طرح اب جتنے کبیرہ گناہوں کی وجہ سے لوگوں کو دائرہ اسلام سے باہر ہونے کا عقیدہ رکھا ہے اتنا ہی اس کو ڈبل کر لو۔ یہ ہیں تمھارے خوارجی بیت الشیطان محسود اسرائیلی لونڈی اور حکیم الشیطان محسود اسرائیلی زانی مردود کے اوراس کے روحانی اولاد ابوزینب ظاغوتی سور کے کفر۔ ایسا کفر تو فرعون کا بھی نہیں تھا ایہی وجہ ہے کہ تمھارے مردار خوارجیوں پر فرعون سے بھی بدتر پھٹکار برستی رہتی ہے۔
''حمارالطواغیت جماعۃ الدعوۃ کی اس تحریر کی روشنی میں ہم طواغیت کے گدھے متلاشی سے سوال کرتے ہیں جو تم نے محدث فورم کے صفحات احناف کو مشرک ٹھہرانے میں کالے کیے ہیں ان کا کیا مقصد تھا؟تم نے محض دیوبندیت اور حنفیت اور تقلید کی وجہ سے دیوبندیوں اور احناف کو مشرک قرار دیا۔بلکہ تمہارے رفیق طاہر نے تو علماء دیوبندکو تو طاغوت قرار دیا۔جب ہم نے رفیق طاہر سے پوچھا کہ جناب کیا وہ اہل حدیث علماء بھی طاغوت ہیں جو اہل حدیثوں کو دیوبندیوں کے پیچھے نماز ادا کرنے کا فتویٰ دیتے ہیں۔ہمارے اس سوال کےبعد رفیق طاہر محدث فورم سے ایسے غائب ہوئے جیسے گدھے کے سر سے سینگ۔آج تک ہمارے اس سوال کا جواب نہ تو رفیق طاہر نے دیا نہ حمارالطواغیت جماعۃ الدعوۃ کی طرف سے اس بارے میں کوئی بات صادر ہوئی
ہم قارعین کرام تو متوجہ کر کے پوچھتے ہیں کیا اب بھی ابوزینب کا منہ اس لائق بچہ ہے کہ وہ ہم سے یہ سوال پوچھے؟ اگر تم کو تکلیف ہے کہ ہم نے محض تقلید کی بنیاد پر دیوبندیوں کی تکفیر کی ہے تو تم متعلقہ تھریڈ سے فضل الشیطان کی سنت کے مطابق کیوں ہجڑے بن کر فرار ہو- وہاں او ہمارے اعتراضات کا جواب دو پھر جو اعتراض ہو وہ کرو ہم اُس کا جواب انشااللہ ضرور دیں گے۔
جو علماء جانتے بوجھتے کفریہ شرکیہ عقئید رکھیں اور اور حق کو سمجھتے ہوئے اپنی دلی رضامندی کے ساتھ قرآن و سنت کا مزق اڑائیں کو وہ بے شک طاغوت ہیں ۔ چاہے وہ جو بھی ہو۔ چاہے ٹی ٹی پی کے حکیمی منجن فرش ہوں۔
ایسے لگ رہا ہے جیسے ہمارے اس سوال سے ان لوگوں کو سانپ سونگھ گیا ہو۔ اور اس ضمن میں ہم نے حمارالطواغیت متلاشی ،حمارالطواغیت القول السدید، حمارالطواغیت ابوبصیر،حمارالطواغیت علی ولی، حمارالطواغیت سعد سلفی (جہاد ایکسپوزڈ) سے سوال کیا تھا کہ زمین کا ایک خطہ کب دارالاسلام اور دارالکفر بنتا ہے تو اس سوال پر تو ایسا لگ رہا ہے کہ جیسے طاغوت کے ان گدھوں نے اپنے ہونٹ کسی درزی کی دکان پر جاکر سلوا لیے ہوں۔آج ایک مہینہ سے زیادہ عرصہ گزرچکا ہے لیکن طاغوت کے گدھوں کی طرف سے کوئی جواب نہیں آیا ۔اس جواب سے فرار حاصل کرنے کے حمارالطواغیت متلاشی اپنے پوسٹوں گالیوں اور ادھر ادھر کی باتیں ہی کرتا جارہاہے۔
حمارالطواغیت متلاشی ہمارے پوسٹوں کے جواب سے اس قدر نفسیاتی اور جھنجھلاہٹ کا شکار ہوگیا ہے کہ اسے یہ ہوش ہی نہیں رہتا کہ وہ اپنے پوسٹ میں کس قسم کی تحریر کو لکھ رہا ہے۔کس قدر ہذیان انگیزی ہے اس کے پوسٹوں میں کس قدر بدتہذیبی ہے اس کے پوسٹوں میں جس کے نمونے میں آپ کو سابقہ پوسٹوں میں دکھا چکا ہوں ۔ ابھی اس حالیہ پوسٹ میں بھی اسی قسم کی بدکلامی اور جھنجھلاہٹ کا مظاہرہ ملاحظہ کیجئے
ابوزینب ساحب جب آپ میرے سے بات کر رہے ہوں تو ادھر اُدھر کے لوگوں کو نہیں پکارا کریں۔ صرف ہم سے ہی بات کریں اگر کسی اور سے کرنی ہے تو اُس کے لیے پوسٹ بھی الگ کیا کریں۔ کیونکہ آپ کے لیے ایک ہی کافی ہے ڈبل ہوگا تو تمھاری ہر چھیت مافی مانگے گا۔
دوسری گزارش یہ ہے کہ دارالسلام اور دارالحرب کی تو بات کرتے ہو دار الامن کیا چیز ہوتا ہے؟؟؟؟؟؟؟ جب آپ اس سوال کا جواب دے دیں گے تو انشااللہ ہم آپ کو دارالسلام اور دارلحرب کا بھی بتادیں گے لیکن الگ تھریڈ میں۔ انشااللہ
اب کیا کوئی شخص حمارالطواغیت متلاشی کے بارے میں یہ سوچے گا کہ وہ اپنے پوسٹوں میں کبھی علمی بات کرے گا۔ ایسا وہ ہرگز نہیں کرے گا ۔ کیونکہ علم حمارالطواغیت متلاشی سے کوسوں دور ہے۔جیسا کہ اس تحاریر سے اندازہ لگایاجاسکتا ہے۔درج ذیل تحریر پڑھ کر اندازہ لگائیں کہ حمارالطواغیت متلاشی کس قدر گمراہ ہوچکا ہے کہ وہ کیا لکھ رہا ہے اس کو خبر ہی نہیں ہے
ابوجہل کی روھانی اولاد خوارجی سور نما انسان ابوزینب صاحب آپ علمی بات کرنے کے تو لائق رہے نہیں یا یوں سمجھیے کے آپ کے علمی ہونے کا ایسا بھاندا پھوٹا ہے کہ آپ کے اب تک مردار ہوئے وے سارے ساتھی ہاتھ لگا لگا کر رو رہے ہوںگے اور جو ابھی جہم کے سفر پر روانا نہیں ہوئے وہ آپ کی حالت ذار دیکھ کر آپ کے فرار کے انتظار کر رہے ہونگے۔
میں نے ذاتی طور پر یہ محسوس کیا کہ آپ کو آپ ہی کی زبان میں سمجھانے والوں کی اس فورم پر اشد کمی ہے اور فوری ضرورت بھی اس لیے آپ ہی کی زبان میں آپ کو سمجھایا جارہا ہے جس کا کافی ہد تک اثر ہوا ہے جو آپ کو بھی محسوس ہوا ہوگا۔
یہ ہے حمارالطواغیت جماعۃ الدعوۃ اور اس کے کارکن متلاشی کا اصل چہرہ کہ وہ بتوں کو اولیاء اللہ کے مزارات قرار دے رہا ہے۔ یہ وہ بت ہیں جن پر مشرکین اپنی مرادیں مانگتے ہیں ان بتوں کا طواف کرتے ہیں۔طاغوت کے گدھے متلاشی کو معلوم نہیں کہ جن مزاروں کی یہ بات کررہا ہے۔وہاں پر کس قدر شرک ہوتا ہے۔کس طرح توحید کی بنیادوں کوڈھایا جارہا ہے۔مشرکین ان مزارات پر جاکر سجدے کرتے ہیں۔ان پر منتیں مانگتے ہیں ۔ ان کو اپنا ماویٰ وملجاء قرار دیتے ہیں۔اور طاغوت کا یہ گدھا متلاشی ان بتوں کو مزارات اولیاء قرار دے رہا ہے۔ان پر مرنے والے مشرکین کو شہداء قرار دے رہا ہے۔جو کہ حمارالطواغیت متلاشی اور اس کی جماعۃ الدعوۃ کے عقائد کو عیاں کررہا ہے۔ متلاشی کی یہ عبارت چیخ چیخ کر اس کے عقائد کو بیان کررہی ہے۔جو شخص بھی قبروں کا طواف کرے،اس پر سجدے کرے ، منتیں اور مرادیں مانگے، وہاں پر اولاد کو طلب کرے ، اپنی حاجات کو طلب کرے وہ مشرک ہے۔اور اس طواف کے دوران مرکر واصل جہنم تو ہوسکتا ہے۔شہید نہیں کہلاسکتا۔یہ عقیدہ تمام موحدین کا ہے۔سوائے مشرکوں اور ان کے اتحادیوں کے۔
ہم نے تو باقاعدہ دیوبندیوں کا بھی لکھا تھا کہ وہ بھی وہی حرکتیں کرتے ہیں جو بریلوی کرتے ہیں ناجانے کس مصلحت کے تحت ابوزینب دیوبندیوں کو چھوڑ کر بریلویوں کے پیچھے پڑھ گئے ہیں اور ہم کو بولتے ہیں کہ بتوں کا اولیا اللہ بول رہا ہے معاذ اللہ
اس کے جواب میں ہم اتنا عرض کرنا کافی سمجھتے ہیں کہ اگر جو کچھ بریلوی اور دیوبندی پاکستان میں اولیا اللہ کی قبور کے ساتھ کرتے ہیں وہ تو حضور صل اللہ علیہ وسلم کے روضہ سے ساتھ بھی ایسا ہی کرتے ہیں تو پھر کیا تم روضہ رسول صل اللہ علیہ وسلم کو بت کہوگے معاذاللہ لعنتی خوارجی جواب دو۔ اگر روضہ رسول صل اللہ علیہ وسلم پر منت مانی جائے تو روضہ رسول صل اللہ علیہ وسلم بُت بن جاتا ہے۔ لعنتی انسان جواب دو اگر اولیا اللہ کا وسیلہ پکڑنے سے مزارات بُت بن جاتے ہیں تو روضہ رسول صل اللہ علیہ وسلم پر بھی دیوبندی اور بریلوی وسیلہ پکڑتے ہیں جیسے اولیاء اللہ کے مزارات پر تو کیا روضہ رسول صل اللہ علیہ وسلم بھی بُت بن گیا۔
تم مسلمانوں کے بغض میں بزرگان دین اور رسول مقبول صل اللہ علیہ وسلم کو بُت قرار دینے لگ گئے، یہودی کی اولاد حکیموں نے تم کو یہی سبق پڑھایا ہے۔ یہ شریعت نافذ ہوگی جس میں مزارات میں تم ہنومان اور اپنی کالی ماں کا مجسمہ نصب کرو گے ۔ روضہ رسول میں اپنی گاوماتا کو لاوں گے، لعنت ہو تم پر اور تمھاری پوری قوم پر ایسی بات تو کبھی سلمان رُشدی نے بھی نہیں بکی ہوگی جیسی تم نے بکی ہے۔ اللہ تم کو اس بات پر یقیناََ سخت گرفت کریں گے دنیا اور و آخرت میں تمھارے حکیمی سوروں سے بھی بدتر حشر ہوگا انشااللہ