ساجد
رکن ادارہ محدث
- شمولیت
- مارچ 02، 2011
- پیغامات
- 6,602
- ری ایکشن اسکور
- 9,379
- پوائنٹ
- 635
افریقی ملکوں کی علامت ِصلہ (۰) اور مصری علامت صلہ (-) کا فرق اور مشرقی ملکوں میں’عدم علامت صلہ‘ اور ’عدم علامت قطع‘قابل غور ہے۔ کیاایک نظام ضبط کے ساتھ پڑھنے کا عادی قرآن خوان دوسرے نظام کے مطابق لکھے گئے مصاحف میں سے قراء ت پر قادر ہوسکتا ہے؟
ابدال حروف والی بحث ضبط سے زیادہ رسم سے تعلق رکھتی ہے اور اس سے تعلیلات صرفی والی تبدیلیاں مراد نہیں ہوتیں، بلکہ چار خاص مقامات پر ’ص‘کے تلفظ کے’س‘میں بدلنے یانہ بدلنے کی ترجیح کی بنا پر حرف ’س‘ کو متعلقہ کلمہ میں’ص‘کے اوپر یا نیچے لکھتے ہیں۔ (حق التلاوۃ،ص۱۰۵)
اس کی تفصیل یوں ہے:
۱یبصط(۲:۲۴۵)، المصیطرون(۵۲:۳۷)
۲ بصطۃ (۷:۶۹)
۳ بمصیطر(۸۸:۲۲) اورقراء کے ہاں ان کے پڑھنے کے مختلف طریقے ہیں۔ (تجویدی قرآن (مقدمہ) ص۲۴)
ابدال حروف والی بحث ضبط سے زیادہ رسم سے تعلق رکھتی ہے اور اس سے تعلیلات صرفی والی تبدیلیاں مراد نہیں ہوتیں، بلکہ چار خاص مقامات پر ’ص‘کے تلفظ کے’س‘میں بدلنے یانہ بدلنے کی ترجیح کی بنا پر حرف ’س‘ کو متعلقہ کلمہ میں’ص‘کے اوپر یا نیچے لکھتے ہیں۔ (حق التلاوۃ،ص۱۰۵)
اس کی تفصیل یوں ہے:
۱یبصط(۲:۲۴۵)، المصیطرون(۵۲:۳۷)
۲ بصطۃ (۷:۶۹)
۳ بمصیطر(۸۸:۲۲) اورقراء کے ہاں ان کے پڑھنے کے مختلف طریقے ہیں۔ (تجویدی قرآن (مقدمہ) ص۲۴)