Raheem khan
رکن
- شمولیت
- اکتوبر 30، 2012
- پیغامات
- 11
- ری ایکشن اسکور
- 3
- پوائنٹ
- 46
اس دھاگے میں سوالات کیوں روک گئ؟
@خضر حیات بھائی! آپ اندازہ کریں عقیدے کا موضوع چھیڑنے سے پہلے ہی اس کا فرار کیا ثابت کرتا ہے؟سوال یہ ہے کہ اگر ان لوگوں کا عقیدہ ٹھیک ہے تو پھر بتانے میں کیا حرج ہے، اگر ٹھیک نہیں تو عوام کے سامنے آ جائے گا ۔ ان شاءاللہ
بھائی ٹاپک کیا ھے اور سوال کیا ہے ؟ سب سے پہلے تو آپ لوگ وہی ثابت کرو کہ حنفی حدیث کے مخالف ہے،، تا کہ ہم عامی لوگوں کو بھی یقین آجائے کہ آپ لوگ صحیح کھہ رہے ہوں اور حنفی مخالف حدیث ہے،، لیکن ایک بار میں ایک سوال کرو تاکہ اشماریہ صاحب جواب بھی دے سکے،،@اشماریہ بھائی ابھی تک امام ابو حنیفہ رحم الله کا عقیدہ نہیں بتا سکے کہ وہ حیاتی دیوبندی تھے یا مماتی دیوبندی تھے - لیکن بیچارے ابھی تک تحقیق نہیں کر سکے - عقائد کی تحقیق نہیں اور چلے فروہی مسائل میں - ابتسامہ -
بھائی ٹاپک کیا ھے اور سوال کیا ہے ؟ سب سے پہلے تو آپ لوگ وہی ثابت کرو کہ حنفی حدیث کے مخالف ہے،، تا کہ ہم عامی لوگوں کو بھی یقین آجائے کہ آپ لوگ صحیح کھہ رہے ہوں اور حنفی مخالف حدیث ہے،، لیکن ایک بار میں ایک سوال کرو تاکہ اشماریہ صاحب جواب بھی دے سکے،،
جیسے ایک مسئلہ ہے کہ جس شخص کو سمت قبلہ کا علم نہ ہو اور معلوم بھی نہ کر سکتا ہو تو وہ کیا کرے۔ احناف کہتے ہیں
تو خلاصہ یہ ہوا کہ ایک قاعدہ شرعیہ کو دلائل کی روشنی میں اخذ کیا جاتا ہے اور اس کی بنیاد پر مسئلہ نکالا جاتا ہے۔ جب مسئلہ نکل آتا ہے اور بعد میں اس کے معارض حدیث یا آیت ملتی ہے تو اسے نسخ، ترجیح یا تطبیق پر محمول کیا جاتا ہے۔
اس ساری بات کی بنیاد یہ سمجھنے پر ہے کہ مسائل فقہ بغیر دلائل کے اخذ نہیں ہوتے۔ اور یہاں نسخ و ترجیح و تطبیق کا عمل اصل میں اس قول کے لیے نہیں بلکہ اس کے بیک گراؤنڈ میں موجود مضبوط دلائل کے لیے ہوتا ہے۔
جی لولی بھائی یہی تو میں چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے سمجھائے، اسی لئے قریب قریب ڈیڑھ سال پہلے یھاں رجسٹر ہوا تھا اور پہلا پوسٹ ڈیڑھ سال بعد اس دھاگے میں کیا تھا، کیوںکہ یہی سوال میں کرنا چاھ رہا تھا کہ حنفی کس کس حدیث کا مخالف اور کیوں مخالف ہے،، لیکن اس بات کا مجھے یقین نہیں آرہا، اور یقین آئے بھی تو کیسے کیونکہ آپ لوگو نے موضوع ہی بدل دیا،،، اور اگر اعتراض نہ ہو تو آگلا ریپلائی میں رومن اردو میں کرو کیوںکہ میں موبائیل سے ہوں اردو ٹائپ کرنے میں تھوڑا مئسلہ ہوتا ہےہمارا کام آپ کو بتا دینا ہے - اگر آپ کا یقین قرآن اور صحیح احادیث پیش کرنے کے باوجود نہیں آتا تو ہم کچھ نہیں کر سکتے - آپ کون سے عامی ہیں - وہ والے جو اپنے امام کے ہر قول کو آنکھیں بند کر کے مان لیتے ہیں یا وہ والے جو کبھی امام کے قول کو مان لیتے ہیں اور کبھی چھوڑر دیتے ہیں -
جی لولی بھائی یہی تو میں چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے سمجھائے، اسی لئے قریب قریب ڈیڑھ سال پہلے یھاں رجسٹر ہوا تھا اور پہلا پوسٹ ڈیڑھ سال بعد اس دھاگے میں کیا تھا، کیوںکہ یہی سوال میں کرنا چاھ رہا تھا کہ حنفی کس کس حدیث کا مخالف اور کیوں مخالف ہے،، لیکن اس بات کا مجھے یقین نہیں آرہا، اور یقین آئے بھی تو کیسے کیونکہ آپ لوگو نے موضوع ہی بدل دیا،،، اور اگر اعتراض نہ ہو تو آگلا ریپلائی میں رومن اردو میں کرو کیوںکہ میں موبائیل سے ہوں اردو ٹائپ کرنے میں تھوڑا مئسلہ ہوتا ہے
السلام علیکم!جی لولی بھائی یہی تو میں چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے سمجھائے، اسی لئے قریب قریب ڈیڑھ سال پہلے یھاں رجسٹر ہوا تھا اور پہلا پوسٹ ڈیڑھ سال بعد اس دھاگے میں کیا تھا، کیوںکہ یہی سوال میں کرنا چاھ رہا تھا کہ حنفی کس کس حدیث کا مخالف اور کیوں مخالف ہے،، لیکن اس بات کا مجھے یقین نہیں آرہا، اور یقین آئے بھی تو کیسے کیونکہ آپ لوگو نے موضوع ہی بدل دیا،،، اور اگر اعتراض نہ ہو تو آگلا ریپلائی میں رومن اردو میں کرو کیوںکہ میں موبائیل سے ہوں اردو ٹائپ کرنے میں تھوڑا مئسلہ ہوتا ہے
محترم سید منیر الدین صاحب!
اسلام علیکم!
اب اسی مسئلہ کو کہ قبلہ کی سمت کا علم نہیں ہے لے لیجئیے۔ اسکے لئےغلطی ہوگئی قبلہ غلط ہوگیا تھا۔ لیکن جب قبلہ کا پتہ چل جانے پرکیا آپ کا مذہب یہ کہتا ہے کہ آپ قرآن و حدیث کی تاویل کریں؟ اصول کرخی تو یہی کہ رہی ہے۔ یا آپکے بزرگ یا امام جو بھی کہیں وہ پتھر کی لکیر۔ حالانکہ وہ خود ضعیف کیوں نہ ہو؟
اس سلسلے میں ہمارا مذہب یہ کہتا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے اپنے فرمان کے مطابق ،قرآن و حدیث کو محفوظ کیا ہے وہ دن میں روز روشن کی ظرح عیاں ہیں اور اسکو محدثین نے محفوظ کیا ہے۔ اور وہ صحیح و ضعیف کی شکل میں۔
وہ امام جو یہ اصول لکھے ہیں وہ ان آیات سے استدلال کئے ہیں یہ کونسی کتاب میں لکھا ہے یا یہ آپ اپنی طرف سےلکھ کر انکی وکالت کر رہے ہیں۔ بہرکف مجھےیہ دیکھنا ہے کہ آپ بڑے ہیں یا آپکے بڑے بڑے تھے۔ کیونکہ قبلہ کے متعلق کوئی بھی ان آیات سے استدلال نہیں کرسکتا جو آپ نے بیان کی ہے۔
مسئلہ اخذ کر کے اسپر سے دلائل ڈھونڈھنا اور دلائل کی روشنی میں مسئلہ اخذ کرنا بہت فرق ہے۔ یہی فرق ہمارے دو مذاہب کا ہے۔
سید منیر الدین
تو یہ بھی محتاج دلیل ہے۔مسئلہ اخذ کر کے اسپر سے دلائل ڈھونڈھنا اور دلائل کی روشنی میں مسئلہ اخذ کرنا بہت فرق ہے۔ یہی فرق ہمارے دو مذاہب کا ہے۔
لا حول ولا قوۃ الا باللہالسلام علیکم!
میرے بھائی! حدیث پر عمل کرنے والے کو حنفی نہیں کہتے۔ اور نہ امام ابو حنیفہ کے احکامات پر چلنے والے کو اہلحدیث کہتے ہیں۔ رسول اللہ صل اللہ علیہ و سلم کے احکامات کو (مسئلہ مسائل کے حد تک صرف) امام ابو حنیفہ وغیرہ اور ایمان میں اپنی پسند کے دوسرے امام( یعنی ابوالحسن اشعری اور امام ابو منصور ماتریدی )(جنکا ایمان صحیح نہیں تھا)کے نقطہ نظر سے سمجھنے والے کو حنفی اور صحابہ اور محدثین وسلف صالحین کے نقطہ نظر سے سمجھنے والے کو(جو کہ رسول اللہ صل اللہ علیہ و سلم کا حکم ہے )اہلحدیث کہتے ہیں۔ کوئی بھی اہلحدیث ہو نہیں سکتا جبتک کہ اما ابو حنیفہ کو ایمان میں مان نہیں لیتا کہ انکا ایمان صحیح تھا۔ اور کوئی بھی آدمی حنفی نہیں ہوسکتا جبتک کہ امام ابو حنیفہ کے ایمان کا انکار نہ کرے۔
یہ حنفی اور اہلحدیث کا فرق ہے۔ اگر کوئی کہتا ہے کہ ہمارا مذہب قرآن و حدیث ہے اور حنفی کہلاتا ہے تو وہ جاہل ہے۔ کیونکہ امام ابو حنیفہ کی وفات کے تقریبا 50 سال کے بعد محدثیں پیدا ہونا شروع ہوئے سوائے چند ایک کے۔لحاظہ کسی حنفی کا کسی حدیث سے استدلال کرنا صحیح نہیں ہے۔ وما علینا الی البلاغ
جناب اشماریہ صاحب بہت سارے مضامین ایک ساتھ جمع ہوگئے ہیں۔ اگر کہیں جملے بے ربط ہوں تو معافی چاہتا ہوں۔باقی آپ کی یہ بات کہ ان آیات سے یہ مسئلہ ثابت نہیں ہوتا اور کوئی بھی ان آیات سے قبلہ کے متعلق استدلال نہیں کرسکتا تو انتہائی معذرت کے ساتھ کہنا چاہتا ہوں کہ یہ محض آپ کا خیال ہے۔ مالکی عالم علامہ ابن رشد کی بدایۃ المجتہد صفحہ 120 جلد اول ط دار الحدیث اٹھائیے تو آپ کو یہ استدلال نظر آ جائے گا۔