• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا امام بخاری علیہ الرحمہ بدعتی تھے

khalil rana

رکن
شمولیت
دسمبر 05، 2015
پیغامات
218
ری ایکشن اسکور
33
پوائنٹ
52
جناب آپ کے یہ سارے جوابات بے کار ہیں کیونکہ حدیث میں صاف لکھا ہے کل بدعۃ ضلالۃ
اور اسی حدیث کی بنا پر آپ لوگ حضرت فاروق اعظم سیدنا عمربن خطاب رضی اللہ تعالیٰ عنہ کو
بدعتی قرار دے چکے ہیں، ملاحظہ فرمائیں :

qnoji 1.jpg
qnoji2.JPG
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
جناب آپ کے یہ سارے جوابات بے کار ہیں کیونکہ حدیث میں صاف لکھا ہے کل بدعۃ ضلالۃ
ساری رات ہیر رانجھا سنا سنا کے صبح پوچھتا ہے کہ یہ ہیر رانجھا بہن بھائی تھے
بھئی ہم نے کب کہا کہ ہر بدعت گمراہی نہیں ہوتی یہی تو ہمارا دعوی ہے اس حدیث کی بنیاد پر
البتہ بدعت کہتے کس کو ہیں وہ میں نے پچھلی پوسٹوں میں سمجھایا ہے اگر سمجھ نہیں آیا تو بتا دیں دوبارہ سمجھا دیتا ہوں اور اگر غلط سمجھایا ہے یا فراڈ کیا ہے تو آپ بہتر سمجھا دیں کہ کیا چیز بدعت ہوتی ہے اور کیا چیز بدعت نہیں ہوتی

اور اسی حدیث کی بنا پر آپ لوگ حضرت فاروق اعظم سیدنا عمربن خطاب رضی اللہ تعالیٰ عنہ کو
بدعتی قرار دے چکے ہیں، ملاحظہ فرمائیں :

15867 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں 15868 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
بھئی مجھے تو کہیں نظر نہیں آیا کہ انہوں نے عمر رضی اللہ عنہ کو بدعتی کہا ہو اگر آپ کو اس سے لگ رہا ہے کہ واما قولہ بدعۃ فلیس فی البدعۃ ما یمدح بل کل بدعۃ ضلالۃ
تو یہ سمجھنے کی غلطی ہے دیکھیں فلیس فی البدعۃ ما یمدح کہنے کے دو احتمال ہو سکتے ہیں
1-ایک یہ کہ وہ عمر رضی اللہ عنہ پہ اعتراض کر رہے ہوں کہ انہوں نے جو اچھی بدعت کی بات کی ہے تو عمر رضی اللہ عنہ کا یہ کہنا غلط ہے کیونکہ ہر بدعت ہی گمراہی ہوتی ہے پس اس سے یہ کوئی گمان کر سکتا ہے کہ پھر عمر رضی اللہ عنہ کو بھی وہ بدعتی سمجھ رہے ہوں
2-یہ بھی احتمال ہو سکتا ہے کہ وہ کہ رہے ہوں کہ عمر رضی اللہ نے جو بدعت کے اچھا ہونے کی بات کی ہے تو اسکا مطلب کچھ اور ہے تم لوگ غلطی سے اس سے یہ نہ سمجھ لینا کہ کچھ بدعت اچھی بھی ہو سکتی ہے اور عمر رضی اللہ عنہ نے جماعت کو بدعت نہیں کہا کیونکہ اس پہ تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم و اصحابہ رضی اللہ عنھم جمع ہوئے تھے بلکہ اس کو اس طرح متعین اور ہمیشگی سے کرنے کو بدعت کہا ہے

پس سیاق و سباق اور مصنف کی باقی تحریروں سے مجھے تو یہی پتا چلتا ہے کہ وہ دوسری بات کر رہے ہیں کہ لوگوں کو یہ سمجھانا چاہ رہے ہیں کہ کوئی اس حدیث کی غلط تشریح کرتے ہوئے کہیں یہ نہ سمجھ لے کہ کوئی بدعت اچھی بھی ہو سکتی ہے
البتہ یہ بات ہے کہ شاید انہوں نے ایک چیز اس میں صحیح نہیں سمجھائی اسکی وجہ بھی یہ نہیں کہ ان کا علم کم تھا بلکہ اس وقت مخالف کی طرف سے وہ اشکال نہیں آئے تھے جو اب پیش کیے جاتے ہیں پس اب اسکی میں کچھ مزید وضاحت کر دینا چاہتا ہوں غلطی کی اصلاح کر دیں
جیسا کہ اوپر میں نے بتایا ہے کہ
1-بدعت نفس عبادت متعین کرنے سے بھی ہو سکتی ہے اگر وہ عبادت حدیث میں نہیں
2-بدعت طریقہ یا وقت متعین کرنے سے بھی ہو سکتی ہے اگر وہ پہلے حدیث میں متعین نہیں
3-البتہ بعض موقعوں پہ وقت متعین کرنے کی خواہش تو ہوتی تھی مگر بعض وجوہات کی وجہ سے وہ وقت متعین نہیں کیا گیا مثلا ہر نماز کے ساتھ مسواک کرنے کا حکم دینے کی خواہش تو تھی مگر امت کی آسانی کے لئے یہ نہ کیا گیا کہ کہیں فرض ہی نہ ہو جائے پس اس پہ اگر کوئی مسواک کو ہر نماز سے لازمی کر لیتا ہے تو یہ بدعت نہیں ہو گی کیونکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی خؤاہش تو تھی اسی طرح تراویح کو تین دن پڑھنے کے بعد چوتھے دن خواہش ہونے کے باوجود نہ نکلنے کی وجہ جب بتا دی تو اسکو ہمیشہ کرنا بدعت نہ ہو گی کیونکہ خؤاہشِ رسول تو موجود ہے اور دوسرا تراویح میں ایک اور بات بھی ہے کہ علیکم ب سنتی و سنۃ الخلفاء الراشدین المھدیین
پس جب صحابہ کا اس پہ اجماع ہو گیا تو پھر بھی اس حدیث کے مطابق یہ من عمل عملا لیس علیہ امرنا کے تحت تو نہیں آئے گی
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,497
پوائنٹ
964
جناب آپ کے یہ سارے جوابات بے کار ہیں کیونکہ حدیث میں صاف لکھا ہے کل بدعۃ ضلالۃ
اور اسی حدیث کی بنا پر

آپ لوگ حضرت فاروق اعظم سیدنا عمربن خطاب رضی اللہ تعالیٰ عنہ کو
بدعتی قرار دے چکے ہیں

، ملاحظہ فرمائیں :
15867 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں 15868 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
آپ کے نمایاں الفاظ نواب صاحب کی کس عربی عبارت کا ترجمہ ہیں ؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
شریعت اللہ میں کوئی تبدیلی تا قیامت ہونی نہیں ہے ، کوئی ہزاروں کوشش کرلے ۔ نماز کے بارے میں جو احکامات ہیں انہیں روزوں کے احکامات میں کوئی کسطرح بیان کرسکتا ہے؟ کوشش یہ کیجارہی ہے کہ جسطرح دوسری بدعات پر اہلحدیث قرآن اور سنت ثابتہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ان اصحب پر روک ٹوک کرتے ہیں اسی طرح ایک انتہائی جلیل القدر اسلامی شخصیت کے ایک بہترین عمل پر اہلحدیث کو اکسایا جارہا ہے کہ اس عمل کو بہی بدعت قرار دیں ۔ یہود کو تو شرم آجائیگی جن کو اللہ نے ملعون کہا لیکن کسقدر خرات سے اور کس انداز سے معاملہ کو اٹہایا جارہا ہے ! یہ رانا صاحب کا پیش کردہ لگتا نہیں مجہے تو یہ کافی منظم سازش لگ رہی ہے ۔ اسکے پیچہے تو سبائی بہی نظر نہیں آتے ۔ ڈیمانڈ بہی عجیب محیر العقل ہیکہ اگر اہلحدیث امام بخاری کے عمل کو بدعت نہ کہیں تو انکے تمام بدعتی اور مشرکانہ اعمال کو اہل حدیث غیر بدعت یا شرک سے خالی کا سرٹیفکٹ دے دیں ۔ شیطان تو یوں نہیں سوچ سکتا کہ انسان ہی اشرف المخلوقات ہے ۔ شاید رانا صاحب نے کہیں پڑہ لیا ہو یا جیسا کہ میرا گمان ہے منظم سازش ہے ، اللہ محفوظ رکہے ہر فتنہ سے ۔ رانا صاحب نے کسی پوسٹ کو پڑهے بغیر اپنی تکرار جاری رکہی کہ حدیث پیش کرو ! مخالف کا احترام ہوتا ہے لیکن مخالف کی حدود بہی ہوتی ہیں ۔ اگر یہ رانا صاحب کا اپنا قول اور انکی اپنی ڈیمانڈ ہے تو اور اگر یہ سوچی سمجہی مشاورت کے تحت کوئی سازش ہو تب بهی اہل حدیث کے علماء جو بهی جواب دیں میرا جواب ان سے پہلے ہیکہ اہلحدیث اپنے گہر سے کوئی چیز نہیں لاتے ، اہلحدیث کتاب اللہ اور سنت ثابتہ سے ہی دلیل دیتے ہیں ، شریعت اللہ کی ہے اسکی حفاظت بهی اللہ فرمانے والا ہے ۔ اہلحدیث بدعت کو بدعت اور شرک کو شرک ہی کہینگے ۔ بہلا ہم کیوں دین اللہ کو تبدیل کرنے کی کوشش کریں ، دنیا کے مصائب اس لئے تو نہیں اٹها رہے ہینکہ رانا جیسوں کی خوشی اور خواہش کیخاطر اپنا ٹہکانا جہنم میں بنالیں ؟
رانا اتنے دانا ہیں نہیں ، تقریبا هر عنوان پر انکی بحث اس فورم پر گواہی دیگی میری بات کی ، لازمی کسی اور جگہ کی پکی کهچڑی اس فورم پر لائی گئی ہے ۔ اب کون اتنا شجاع ہیکہ اعتراف کرے !
ان اصحاب کا شکریہ جنہوں نے اتنے تحمل سے رانا صاحب کو دلائل پیش کئے اور اس فورم پر مثال قائم کی ۔ امام بخاری کی عظمت مستحکم ہے ۔ اللہ انکے درجات بلند فرمائے ۔ واللہ قلبی رنج ہوا ایک کلمہ گو کی جسارت پر ۔
اصحاب رانا صاحب سے ضرور جاننے کی کوشش کریں کہ ان کا مقصد کیا ہے ؟ اہلحدیث کا فیصلہ قرآن اور سنت پر ہوتا ہے ۔ شخصی نہیں ۔ یہ غلط فہمی بہی رانا صاحب اور ان جیسی فکر رکهنے والوں کے دل و دماغ سے نکالنا بہت ضروری ہے ۔
والسلام
 

khalil rana

رکن
شمولیت
دسمبر 05، 2015
پیغامات
218
ری ایکشن اسکور
33
پوائنٹ
52
یہ سب آپ کی تاویلیں ہیں،کیانواب صدیق حسن بھوپالی نےسیدنا عمر فاروق رضی اللہ تعالیٰ عنہ پر تنقید اور طنز نہیں کیا ؟کیا تم لوگوں نے جو بدعت کی تعریف کی ہے کسی حدیث سے ثابت ہے؟
عبدہ صاحب نے جو یہ فقرہ لکھا ہے کہ’’ بلکہ اس کو اس طرح متعین اور ہمیشگی سے کرنے کو بدعت کہا ہے‘‘
تو جناب اسی بدعت کرنے کو آپ کے امام بھوپالی نےسیدنا عمر رضی اللہ عنہ کوکل بدعۃ ضلالۃ کہہ کر طعنہ دیا ہے۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
یہ سب آپ کی تاویلیں ہیں،کیانواب صدیق حسن بھوپالی نےسیدنا عمر فاروق رضی اللہ تعالیٰ عنہ پر تنقید اور طنز نہیں کیا ؟کیا تم لوگوں نے جو بدعت کی تعریف کی ہے کسی حدیث سے ثابت ہے؟
عبدہ صاحب نے جو یہ فقرہ لکھا ہے کہ’’ بلکہ اس کو اس طرح متعین اور ہمیشگی سے کرنے کو بدعت کہا ہے‘‘
تو جناب اسی بدعت کرنے کو آپ کے امام بھوپالی نےسیدنا عمر رضی اللہ عنہ کوکل بدعۃ ضلالۃ کہہ کر طعنہ دیا ہے۔
لیں محترم خضر بھائی میرے فقرے کے اوپر بات ڈال دی گئی ہے
پیارے رانا صاحب میں نے اوپر تفصیل سے دو احتمالات لکھے تھے اور سمجھانا چاہا تھا کہ اس کا لازمی یہ مطلب نہیں نکلتا کہ وہ عمر رضی اللہ عنہ پہ طنز ہی کر رہے ہیں مگر شاید میں درست طریقے سے سمجھا نہیں سکا دوبارہ ایک مثال سے سمجھا دیتا ہوں

مشکوۃ کتاب الصلوۃ باب السجود و فضلہ کی تیسری فصل میں صحیح حدیث ہے
عن طلق بن علی الحنفی قال قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم لا ینظر اللہ عزوجل الی صلوۃ عبد لا یقیم فیھا صلبہ بین خشوعھا و سجودھا رواہ احمد
اب حنفی حضرات کا کہیں اہل حدیث سے حنفی کہلانے پہ مناظرہ ہو گیا تو احناف نے دلیل دی کہ جی دیکھیں صحابہ رسول بھی امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کی تقلید کرتے تھے اور انکی طرف نسبت کی وجہ سے حنفی کہلاتے تھے اور ساتھ ہی وہ اوپر والی حدیث کھول کے رکھ دی کہ صحابی طلق بن علی حنفی تھے اسکو امام احمد رحمہ اللہ نے بیان کیا ہے تو اہل حدیث کہتے ہیں کہ "جہاں تک امام احمد بن حنبل کا صحابی کو طلق بن علی الحنفی کہنا تو یاد رکھیں کوئی صحابی کبھی حنفی نہیں ہو سکتا"
اب یہاں تک بات کو لے کر وہ احناف کہنے لگ جائیں کہ دیکھیں ان اہل حدیثوں نے امام احمد کی غلطی نکال دی انکو غلط کہ دیا حالانکہ اہل حدیث نے انکی غلطی نہیں نکالی ہوتی بلکہ احناف کی دھوکا دہی کو لوگوں کے سامنے واضح کیا ہوتا ہے کہ امام احمد کی مراد وہاں الحنفی سے یہ نہیں تھی کہ وہ صحابی حنفی مقلد تھے بلکہ وہ قبیلہ کی طرف نسبت ہے اور تم جس حنفی کو ثابت کرنے لگے ہو وہ اس سے نہیں نکلتا
پس ہم اہل حدیث نے جو یہ کہا ہے کہ "امام احمد کا صحابی کو الحنفی فرمانا تو یاد رکھ لیں کوئی صحابی حنفی نہیں ہو سکتا" تو یہ جملہ امام احمد پہ طنز نہیں احناف پہ طنز ہے
بالکل اسی طرح وہ انکا فرمانا عمر رضی اللہ عنہ پہ بدعت کا طنز نہیں بلکہ بدعت حسنہ کی رٹ لگانے والوں پہ طنز ہے عمر رضی اللہ عنہ کے قول کی تشریح تو انہوں نے آگے کر دی ہے
ابھی سمجھ نہیں آئی تو پھر بتا دیں کسی نئے طریقے سے سمجھانے کی کوشش کرتا ہوں
 

khalil rana

رکن
شمولیت
دسمبر 05، 2015
پیغامات
218
ری ایکشن اسکور
33
پوائنٹ
52
آپ ایسا کریں کہ نواب صدیق حسن خاں کی عبارت کو سیاق وسباق کے ساتھ دیانت داری سےاُردو ترجمہ کردیں۔
قارئین خود ہی فیصلہ کرلیں گے، اگر آپ کی بات صحیح ہوئی تو میں مان لوں گا ضد نہیں کروں گا۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
رانا صاحب آپ ہی کردیں ، کم از کم مکمل فقرے کی ، یعنی نشان زدہ سے لیکر اس پیراگراف کے اختتام تک۔ موازش
 
Top