• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا لفظ امام کلمہ توثیق ہے؟ ؟

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

یہ تو وہی بات ہوئی جیسے پرویزی کہتے ہیں کہ قران میں نماز کا لفظ نہیں، نماز تو مجوسیوں کی عبادت تھی!
دکھاؤ قرآن میں نماز کا لفظ دکھاؤ!
کیا فائدہ اس بات کا؟ جب آپ نے اپنے استدلال میں ایک عبارت پیش کی ہے اور اس میں آپ کی مطلوبہ بات صراحتا موجود نہیں ہے تو یا تو عبارت واپس لے لیں اور یا یہ بتا دیں کہ آپ نے کہاں سے کس طرح استدلال کیا ہے.
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کیا فائدہ اس بات کا؟ جب آپ نے اپنے استدلال میں ایک عبارت پیش کی ہے اور اس میں آپ کی مطلوبہ بات صراحتا موجود نہیں ہے تو یا تو عبارت واپس لے لیں اور یا یہ بتا دیں کہ آپ نے کہاں سے کس طرح استدلال کیا ہے.
صراحت موجود ہے ، اگر کسی کو نظر نہ آئے تو اس کے موتیا کا ہم کیا کر سکتے ہیں!
ویسے بھی صراحت اعتباری شئ ہے!
بنی اسرائیل کو بھی اللہ کے حکم میں کہ گائے کو ذبح کرو! میں صراحت نظر نہیں آرہی تھی!
اور بار بار اللہ تعالیٰ سے مزید صراحت کا مطالبہ کرتے تھے!
یہاں بھی صراحت کا یہی معاملہ معلوم ہوتا ہے!
اسی لئے کہتا ہوں کہ:
حکمت چین و حجت بنگال!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

صراحت موجود ہے ، اگر کسی کو نظر نہ آئے تو اس کے موتیا کا ہم کیا کر سکتے ہیں!
ویسے بھی صراحت اعتباری شئ ہے!
بنی اسرائیل کو بھی اللہ کے حکم میں کہ گائے کو ذبح کرو! میں صراحت نظر نہیں آرہی تھی!
اور بار بار اللہ تعالیٰ سے مزید صراحت کا مطالبہ کرتے تھے!
یہاں بھی صراحت کا یہی معاملہ معلوم ہوتا ہے!
اسی لئے کہتا ہوں کہ:
حکمت چین و حجت بنگال!
بس ٹھیک ہے. @انصاری نازل نعمان بھائی! آپ لفظ امام کے بارے میں علماء کی صراحت دیکھ سکتے ہیں:
چلیں یار اگر آپ نہیں دکھا سکتے تو میں آپ پر بوجھ نہیں ڈالتا اور خود بتا دیتا ہوں:
وكما وضعوا أساس ترتيب الرواة وبذوره وضعوا أيضًا بعض المصطلحات والألفاظ التي تضع الراوي في مرتبته اللائقة به من حيث ضبطه وعدالته، ويكتفىبإطلاق مصطلح من المصطلحات هذه لبيان مدى ضبطه ومقدار حفظه وعدالته، وكل الأئمة قد أسهم تقريبًا في هذا المجال.
أطلقوا -مثلًا- على أعلى درجات الضبط والعدالة من الألفاظ: "ثقة" أو "ثبت" مكررًا أو لفظ "حجة" أو "إمام"؛ قال سفيان بن عيينة في عمرو بن دينار: "ثقة"وكررها أكثر من مرة ليبين أنه في على درجات۔۔۔
(توثيق السنة في القرن الثاني الهجري أسسه واتجاهاته، ص 174، ط: مکتبۃ الخنانجی)
انہوں نے تو "امام" کو ضبط اور عدالت کا اعلی درجہ قرار دیا ہے۔

وإليكم بيان مراتب التعديل على ضوء ما ذكرها الحافظ ابن حجر في مقدمة كتابه القيم "تقريب التهذيب" مرتبة من الأعلى إلى الأدنى، ومضافا إليها زيادات من كلام غيره من العلماء.
المرتبة الأولى: الوصف بما يدل على المبالغة وهو الوصف بأفعل؛ مثل فلان أوثق الناس، وأعدل الناس وإليه المنتهى في التثبت ومثله قول الشافعي في ابن مهدي: لا أعرف له نظيرا في الدنيا ومثله: أيضا قول حسان بن هشام في ابن سيرين: حدثني أصدق من أدركت من البشر.
قال السيوطي: قلت: ومنه: لا أحد أثبت منه، ومن مثل فلان؟ وفلان لا يسأل عنه، ولم أر من ذكر هذه الثلاثة وهي في ألفاظهم.
المرتبة الثانية: ما كرر فيه أحد ألفاظ التعديل إما لفظا كثقة ثقة، أو ثبت ثبت1 أو حجة حجة، أو معنى كثقة حجة، أو ثقة حافظ، أو ثقة حجة، أو حجة حافظ إلى نحو ذلك.
المرتبة الثالثة: ثقة، أو ثبت، أو حجة، أو إمام، أو حافظ، أو متقن، أو عدل إلى نحو ذلك.
(الوسيط في علوم ومصطلح الحديث، ص 408، ط: دار الفکر العربی)

یہ علماء آپ سے زیادہ علم رکھتے ہیں اور ان کی بات آپ سے زیادہ معتبر ہے۔
و السلام
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
صرف انصاری نازل نعمان ہی نہیں باقی تمام صارفین بھی دیکھ سکتے ہیں کہ، محدثین نے امام و حافظ وغیرہ کے الفاظ کو ضعیف راوی کے لئے کلمہ توثیق نہ ہونا قرار دیا ہے!
جبکہ یہی کلمات کسی ثقہ راوی کے درجہ توثیق کو بیان کرتے ہیں!
یہ علم حدیث ہے بابو!
رائے کے اٹکل ناہی!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
صرف انصاری نازل نعمان ہی نہیں باقی تمام صارفین بھی دیکھ سکتے ہیں کہ، محدثین نے امام و حافظ وغیرہ کے الفاظ کو ضعیف راوی کے لئے کلمہ توثیق نہ ہونا قرار دیا ہے!
جبکہ یہی کلمات کسی ثقہ راوی کے درجہ توثیق کو بیان کرتے ہیں!
یہ علم حدیث ہے بابو!
رائے کے اٹکل ناہی!
صراحتاً دکھائیں! آپ کی رائے کی اٹکل بھی نہیں چل سکتی۔
یہ کلمات توثیق ہیں جیسے میں نے حوالہ دیا ہے۔ لفظ "حافظ" کو تو مناوی و دیگر نے بھی کلمہ توثیق مانا ہے۔ ہاں کسی کی تضعیف کرنی ہو تو پھر ان کے ساتھ تضعیف ذکر کی جاتی ہے اور اس صورت میں یہ کلمات توثیق نہیں ہوتے۔
یہ علم حدیث ہے بابو!
رائے کے اٹکل ناہی!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
صراحتاً دکھائیں! آپ کی رائے کی اٹکل بھی نہیں چل سکتی۔
یہ کلمات توثیق ہیں جیسے میں نے حوالہ دیا ہے۔ لفظ "حافظ" کو تو مناوی و دیگر نے بھی کلمہ توثیق مانا ہے۔ ہاں کسی کی تضعیف کرنی ہو تو پھر ان کے ساتھ تضعیف ذکر کی جاتی ہے اور اس صورت میں یہ کلمات توثیق نہیں ہوتے۔
یہ علم حدیث ہے بابو!
رائے کے اٹکل ناہی!
صراحت دیکھنے کے لئے، اہل الرائے کی اٹکل و نظر کے موتیئے کا علاج کراویں!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
صراحت دکھائیں۔ ادھر ادھر کی چولیں نہ ماریں۔
دیکھین چولیں مارنا ، علمائے دیوبند و علمائے احناف کے کام ہیں!
آپ اہل الحدیث کے کلام کو علمائے دیوبند و علمائے احناف کی چَوَلُوں پر قیاس نہ کریں!
اب آپ کی آنکھوں پر اہل الرائے کے اٹکل پچو کا موتیا ہے اور آپ کو صراحت نظر نہیں آرہی ، تو آپ اس موتیا کا علاج کروائیں!
گر نہ بیند بروز شپرہ چشم
چشمۂ آفتاب را چہ گناہ
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

دیکھین چولیں مارنا ، علمائے دیوبند و علمائے احناف کے کام ہیں!
آپ اہل الحدیث کے کلام کو علمائے دیوبند و علمائے احناف کی چَوَلُوں پر قیاس نہ کریں!
اب آپ کی آنکھوں پر اہل الرائے کے اٹکل پچو کا موتیا ہے اور آپ کو صراحت نظر نہیں آرہی ، تو آپ اس موتیا کا علاج کروائیں!
گر نہ بیند بروز شپرہ چشم
چشمۂ آفتاب را چہ گناہ
وہ واشگاف الفاظ دکھائیں جن کا آپ نے دعوی کیا تھا۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
وہ واشگاف الفاظ دکھائیں جن کا آپ نے دعوی کیا تھا۔
آپ سے عرض کیا جا چکا ہے:
امام ذہبی کا کلام بالکل واشگاف ہے، ظاہر ہے، کھلا ہوا ہے!
صراحت موجود ہے ، اگر کسی کو نظر نہ آئے تو اس کے موتیا کا ہم کیا کر سکتے ہیں!
ویسے بھی صراحت اعتباری شئ ہے!
بنی اسرائیل کو بھی اللہ کے حکم میں کہ گائے کو ذبح کرو! میں صراحت نظر نہیں آرہی تھی!
اور بار بار اللہ تعالیٰ سے مزید صراحت کا مطالبہ کرتے تھے!
یہاں بھی صراحت کا یہی معاملہ معلوم ہوتا ہے!
اسی لئے کہتا ہوں کہ:
حکمت چین و حجت بنگال!
صراحت دیکھنے کے لئے، اہل الرائے کی اٹکل و نظر کے موتیئے کا علاج کراویں!
اب آپ کی آنکھوں پر اہل الرائے کے اٹکل پچو کا موتیا ہے اور آپ کو صراحت نظر نہیں آرہی ، تو آپ اس موتیا کا علاج کروائیں!
گر نہ بیند بروز شپرہ چشم
چشمۂ آفتاب را چہ گناہ
 
Top