• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا لفظ اہل الحدیث سے عوام خارج ہے؟

شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آپ کی طرف سے پوسٹ کردہ کچھ اقتباسات گزارشات سے رہ گئےتھے، سو ان پر بھی تسلی فرما لیں

پوسٹ نمبر39

نمبر1
ابتسامہ ... جہلاء اہلحدیث لفظ سے خارج ہے، یہ بات آپ کے دعویٰ میں ہے۔ نتیجہ نہیں میرے دوست، جس کا ثبوت پوسٹ نمبر49 میں دکھا چکا ہوں۔

نمبر2
لگتا ہے آپ لکھتے وقت بھی غور نہیں کرتے، جیسے کاپی پیسٹ کرتےوقت بس کاپی پیسٹ پر زور لگا دیتے ہیں، پڑھنا گوارہ نہیں کرتے۔ آپ ذرا اپنی اس لکھی عبارت کو پڑھی

’’حالانکہ میں نے اپنے دعوی میں واضح طور پر لکھا ہے کہ لفظ اہل الحدیث کا اطلاق جھلاء پر نہیں ہوتا۔‘‘

اب بھی آپ انکار کریں گے، کہ جہلاء تو ہمارا موضوع ہی نہیں، ہمارا موضوع محدثین ہیں، اور جہلاء ہمارا نتیجہ ہیں؟ خود اقرار کر رہے ہیں کہ دعویٰ میں لکھا کہ جہلاء خارج ہیں، اور پھر کہتے بھی جا رہے ہیں کہ یہ میرا دعویٰ نہیں۔مجھے سمجھ نہیں آرہی کہ آپ کس طرح کے انسان ہیں؟ یا کس بیماری میں مبتلا؟ اللہ آپکو صحت دے۔ آمین
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آپ کی طرف سے پوسٹ کردہ کچھ اقتباسات گزارشات سے رہ گئےتھے، سو ان پر بھی تسلی فرما لیں

پوسٹ نمبر40


نمبر1
ارے پیارے یہ میرا نتیجہ نہیں، آپ کا دعویٰ ہے، جس کا ثبوت دکھا چکا ہوں۔

نمبر2
آپ نے اپنے دلائل میں وہ عبارات لکھیں، جس میں اہلحدیث محدثین کےلیے بولا گیا، جبکہ ہمارا موضوع ہے کہ اہلحدیث لفظ سے عامل بالحدیث خارج ہیں یا نہیں؟ یا پھر آپ کے بقول ہمارا موضوع ہے کہ لفظ اہلحدیث صرف محدثین کےلیے ہی ہے، کسی اور کےلیے اس کا استعمال نہیں .... اپنے پیش کردہ دلائل میں اگر اس پر کوئی دلیل ہے، تو پوسٹ کی طرف اشارہ کردیں۔بہت شکریہ ہوگا آپ کا۔

نمبر3
شرائط کا مکمل جواب لکھ دیا گیا تھا، جس کا جواب آپ کی طرف سے نہیں آیا، بلکہ وہاں سوال بھی کیا تھا کہ جو عامل بالحدیث نہ ہو، مگر باقی تمام شرائط رکھتا ہو تو کیا وہ اہلحدیث میں شامل ہے؟ آپ نے کوئی جواب نہیں دیا۔میں نے تو صاف کہا تھا کہ ہم ایسے شخص کو اہلحدیث نہیں کہتے۔ آپ کا کیا جواب ہے؟ ذرا دے دیں
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آپ کی طرف سے پوسٹ کردہ کچھ اقتباسات گزارشات سے رہ گئےتھے، سو ان پر بھی تسلی فرما لیں

پوسٹ نمبر42

پہلے سوال کا جواب
کیا ہماری بحث صرف محدثین تھے؟۔ جناب نے ہاں میں جواب دیا۔ اس ہاں کی کیا حقیقت ہے دیکھنے کےلیے پوسٹ نمبر49 اور پوسٹ نمبر52 کو پڑھ لیا جائے۔

دوسرے سوال کا جواب
دوسرا سوال تھا کہ عامل بالحدیث اہلحدیث ہیں یا نہیں؟ جناب نے انکار میں جواب دیا۔اس انکار کے دلائل تو ہم بعد میں لیں گے۔ ان شاءاللہ ... اب یہ کہنا شروع کردینا کہ ہماری تو بحث صرف محدثین ہیں عامل بالحدیث اہلحدیث ہیں یا نہیں؟ صرف محدثین پر بحث کرنے کے نتیجہ میں سامنے آجائے گا۔ ھاھاھاھا

جبکہ خود سوال کا جواب دیتے ہوئے کہہ رہے ہیں کہ عامل بالحدیث اہلحدیث نہیں۔

تیسرے سوال کا جواب
ابتسامہ ... میری وضاحت بھی آپ کے دعویٰ میں ہے میری جان، جس کا ثبوت پوسٹ نمبر49 میں اور اپنی پوسٹ نمبر39 میں دیکھیں۔ چلو یہاں نقل بھی کردیتا ہوں

’’حالانکہ میں نے اپنے دعوی میں واضح طور پر لکھا ہے کہ لفظ اہل الحدیث کا اطلاق جھلاء پر نہیں ہوتا۔‘‘

اب کہہ دینا کہ میں اس پر دلائل دینے کا ذمہ دار نہیں۔ابتسامہ

چوتھے سوال کا جواب
چوتھے سوال کا جواب دیتے ہوئے آپ نے سوال گندم جواب چنا پر جل نکلے۔لیکن ایک اضافی بات کی، کہ’’ تاریخ اسلامی میں محدثین کے علاوہ جھلاء کی کسی جماعت کا اہل حدیث نام نہ ہونا اس لفظ کے خاص ہونے کی دلیل ہے‘‘

اب بھی آپ کہہ دینا کہ ہمارا موضوع جہلاء نہیں بلکہ صرف محدثین ہیں۔ ابتسامہ

لفظ اہلحدیث صرف محدثین کو شامل ہے،عامل بالحدیث اس سے خارج ہیں یا انہیں اہلحدیث نہیں کہا جاسکتا۔ اس کی صراحت دکھائیں گے تو خصوصیت حاصل ہوگی ۔ صرف ذکر کافی نہیں۔ کیونکہ چوتھے سوال جو عدم ذکر کا نفی پر دال ہونا پر تھا اس کا جواب نہ دے کر بھی آپ ثابت کرچکے کہ آپ بھی اس چیز کو تسلیم کرتے ہیں کہ عدم ذکر نفی پر دال نہیں ہوتا۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آپ کی طرف سے پوسٹ کردہ کچھ اقتباسات گزارشات سے رہ گئےتھے، سو ان پر بھی تسلی فرما لیں

پوسٹ نمبر43، سوائے انتشار کے کچھ نہیں، لہذا اس پر کچھ بھی لکھنے سے معذرت خواہ ہوں۔پوسٹ نمبر48 میں ڈوبتے کو تنکے کا سہارا ایسی پوسٹ پر جس میں اخلاقیات سے بات کرنے کا کہا گیا، لکھ کر واضح کردیا کہ اخلاق سے آپ مالا مال ہیں۔ ابتسامہ۔ پوسٹ نمبر50 آپ کے اخلاقی اقدار کی ترجمانی کر رہی ہے۔پوسٹ نمبر51 اس چیز کا واضح ترین ثبوت ہے کہ آپ کا زور بس کاپی پیسٹ پر ہی ہوتا ہے۔ اگر توجہ سے پڑھتے ہوتے تو معلوم ہو ہی جاتا کہ لنک شامل ہے یا نہیں؟
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
آخر دوغلا پالیسی ، دھرا معیار کیوں؟ آصف بھائی


مولانا الیاس گھمن کا مولانا عمر صدیق کے ساتھ عقائد پر ہونے والا مناظرہ میں مولانا الیاس صاحب شروع تا آخر کس چیز پر اڑے رہے تھے؟ آپ کے علم ہوگا تو کیا وہ دعویٰ تھا یا نتائج ؟

دوسری بات حال ہی میں جواد بھائی اورمبشر بھائی کا فیس بک عقائد پر مناظرہ ہوا، جس کی ترویج واشاعت وتبلیغ میں ابھی تک آپ مصروف ہیں، ثبوت کےلیے سکرین شارٹ دیکھیں۔

جواد خان کی بھرپور حمایت آصف کی طرف سے.jpg

اور آپ بھائیوں نے خوب نعرے بازی کی کہ مبشر بھائی بھا گ گئے وغیرہ وغیرہ۔ تو بتائیں جواد بھائی کس چیز پر اڑے رہے تھے مبشر بھائی کا دعویٰ تھا یا پھر نتائج ؟

اب جب آپ کے دعویٰ میں جہلاء کا ذکر ہے، کہ اہلحدیث جہلاء کو نہیں کہا جاسکتا، تو جب ہم اس پر دلیل مانگ رہے ہیں تو آپ کہہ رہے ہیں کہ یہ ہماری بحث کا نتیجہ ہے، اور نتیجہ پر دلائل نہیں دونگا۔ آخر یہ دھرا معیار آپ کی طرف سے کیوں دیکھنے کو مل رہا ہے۔ مجھے عین الیقین ہے کہ آپ لفظ اہلحدیث سے جہلاء خارج ہیں، اس پر نہ دلیل دیں گے اور نہ اپنے بار بار اقرار کے بعد اب تسلیم کریں گے کہ ہماری بحث کا موضوع جہلاء ہیں۔ کیونکہ آپ جان چکے ہیں کہ آپ کے دلائل دعویٰ پر صریح نہیں۔ لہذا اب آپ کے پاس سوائے دعویٰ سے انکار کے کوئی راستہ بچا ہی نہیں۔
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
آپ کی طرف سے پوسٹ کردہ کچھ اقتباسات گزارشات سے رہ گئےتھے، سو ان پر بھی تسلی فرما لیں
موصوف نے اقتباسات کا نام تو لیا لیکن وہ اقتباسات لگائے نہیں جہاں میرے کمنٹس ہیں، اس طرح کی خیانت اس طبقہ فکر کی طرف سے اکثر دیکھنے کو ملتی رہتی ہے۔

بھائی صاحب! میرا اقتباس پورا لگایا کریں اور وہی لگایا کریں جو میرا تحریر ہو۔
 

asifchinioty

رکن
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
37
نمبر1
ابتسامہ ... جہلاء اہلحدیث لفظ سے خارج ہے، یہ بات آپ کے دعویٰ میں ہے۔ نتیجہ نہیں میرے دوست، جس کا ثبوت پوسٹ نمبر49 میں دکھا چکا ہوں۔

نمبر2
لگتا ہے آپ لکھتے وقت بھی غور نہیں کرتے، جیسے کاپی پیسٹ کرتےوقت بس کاپی پیسٹ پر زور لگا دیتے ہیں، پڑھنا گوارہ نہیں کرتے۔ آپ ذرا اپنی اس لکھی عبارت کو پڑھی

’’حالانکہ میں نے اپنے دعوی میں واضح طور پر لکھا ہے کہ لفظ اہل الحدیث کا اطلاق جھلاء پر نہیں ہوتا۔‘‘
میرا دعوی بھی پیش خدمت ہے ذرا اس میں یہ الفاظ دکھا دیں کہ’’ جھلاء اہل حدیث سے خارج ہیں‘‘
ارے بھائی عبارت بہت واضح لکھی ہوئی ہے بار بار جھوٹ بولنے کی کیا ضرورت ہے؟؟؟؟

’’ لفظ اہل الحدیث، اصحاب الحدیث، صاحب الحدیث کا اطلاق محدثین پر ہوتا ہے، محدثین کے علاوہ جھلاء پر اس کا اطلاق کبھی نہیں ہوا‘‘
جھلاء اہل حدیث سے خارج ہیں میرے دعوی کا نتیجہ ہے:

جناب عالی! اگر میں یہ ثابت کر دوں کہ لفظ اہل الحدیث کا اطلاق جھلاء پر نہیں ہوتا تو کیا جھلاء اہل حدیث سے خارج ہوجائیں گے یا نہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسی کو تو نتیجہ کہتے ہیں کہ ایک دعوی کے ثبوت کے ساتھ ہی اہل حدیث سے ہر وہ طبقہ خارج ہوجائے گا جو اہل الحدیث کی شرائط کو پورا نہیں کرتا
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر54

پوسٹ نمبر54 میں آصف بھائی آپ نے ٹائم کے ضیاع کے علاوہ کچھ نہیں کیا، اور اس میں کوئی ایسی بات ہے ہی نہیں کہ جس پر کچھ لکھا جائے۔ہاں ایک دو سوال ہیں، اس کا جواب دیئے دیتا ہوں

مدعی اور دعویٰ
میں اپنی طرف سے کوئی بات کروں، تو شاید آپ اسے بھی اپنے دعویٰ سے انکار کی ہی طرح نظرکرلیں، آپ کے سامنے مولانا الیاس گھمن صاحب کی کتاب اصول مناظرہ سے پیش کرتا ہوں۔

فریقین میں سے ایک مدعی اور دوسرا مدعا علیہ ہوتا ہے۔مدعی کو معلل، مجیب اور مدعی علیہ کو منکر، سائل اور نافی بھی کہتے ہیں۔ مدعی: مدعی وہ ہے جو دعویٰ کو دلیل یا تنبیہ کے ساتھ ثابت کرنے کی ذمہ داری قبول کرلے۔(اصول مناظرہ ص13)

دعویٰ
مدعی کا کسی مسئلہ پر ایسا اصرار، یقین، صداقت اور زور جسے وہ دلائل سے ثابت کرسکے، یہ دعویٰ کہلاتا ہے۔ جیسا کہ آپ نے دعویٰ کیا کہ لفظ اہلحدیث سے جہلاء خارج ہیں۔ جس سے اب آپ بھاگ رہے ہیں۔(ھاھاھا) جبکہ آپ کا اس دعویٰ پر اصرار بھی ہے(جس کے ثبوت دکھا چکا ہوں) اصرار کا ہونا دعویٰ کے یقین اور صداقت کی دلیل بھی ہے۔ اور یقین اور صداقت اس بات کی علامت ہیں کہ آپ اسے بادلائل صریحہ قاطعہ سے ثابت بھی کرسکیں گے۔ لیکن یہاں آپ اپنے دعویٰ سے بھاگ چکے ہیں کیونکہ آپ کو اب عین الیقین ہوگیا ہے کہ میرے تو دلائل میرے دعویٰ پر ہیں ہی نہیں۔ ابتسامہ ابتسامہ ابتسامہ ابتسامہ

نوٹ:
کتنی بار آپ نے اتفاق کیا، اور پھر جہلاء اہلحدیث سے خارج ہیں، اسے اپنے دعویٰ میں بھی لکھا۔ اب جب موضوع پر دلائل نہیں تو کہنا شروع کردیا کہ فریق مخالف کے نتائج، مطالب وغیرہ دعویٰ نہیں ہوا کرتے۔ابتسامہ

٭آپ کا دعویٰ کیا ہے؟ اس کے ثبوت پوسٹ نمبر49 اور پوسٹ نمبر52 کے ساتھ پوسٹ نمبر61 میں دے دیئے گئے ہیں۔ قارئین خود ہی جان لیں گے، کہ کون ایسی ہستی ہے کہ جو اپنے دعویٰ سے ہی مفر ہے۔؟

چلو جی آپ کو راضی کرلیتے ہیں، کیونکہ اب آپ ناراض ہوگئے ہیں۔ھاھاھا

آپ نے اپنے دعویٰ میں خود لکھا کہ
’’جھلاء پر لفظ اہل حدیث کا اطلاق نہیں ہوتا‘‘ آپ کے ان الفاظ میں اور میرے ان الفاظ میں ’’جھلاء کا اہل الحدیث سے خارج ہونا‘‘ میں کیا فرق ہے۔؟
یا پھر آپ اب جو دعویٰ کر رہے ہیں کہ
لفظ اہل حدیث کا اطلاق محدثین پر ہوتا ہے اس کے علاوہ جھلاء پر لفظ اہل حدیث کا اطلاق نہیں ہوتا۔
کیا آپ اس سے اتفاق کرتے ہیں؟ اور اگر آپ اپنے اس دعویٰ کی وضاحت وتشریح بھی خود کردیں، تو پھر آپ یہ کہنے سے بچ چائیں گے کہ یہ تو میرا دعویٰ نہیں، میں اس کا ذمہ دار نہیں۔ وغیرہ وغیرہ

لفظ اہل الحدیث کا اطلاق عامل بالحدیث پر
آپ نے لکھا کہ
میں نے کہا ہے کہ لفظ اہل الحدیث کا اطلاق جھلاء پرنہیں ہوتا، موصوف کی اس بارے میں کیا رائے ہے ذرا بتا دیں، اس سے اتفاق کرتے ہیں یا اختلاف؟ کیا موصوف کا یہ دعوی نہیں ہے کہ لفظ اہل حدیث جھلاء کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے؟
دیکھیں جہلاء سے مراد عامل بالحدیث لوگ ہیں، آپ کہتے آرہے ہیں کہ عامل بالحدیث کو اہلحدیث نہیں کہا جاسکتا، جبکہ میرا دعویٰ ہے کہ ہر وہ بندہ جو قرآن وحدیث پر عمل کرنے والا ہے اسے اہلحدیث کہا جاسکتا ہے، اس کا نام اہلحدیث رکھا جاسکتا ہے۔ اور ایسی جماعت کو اہلحدیث لکھا جاسکتا ہے۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر55

٭ارے ہمارا تو برملا اعلان ہے، اور گج وج کے ہم کہتے ہیں کہ ہر وہ بندہ جو عامل بالحدیث ہو، وہ اہلحدیث کہلوا سکتا ہے، اہلحدیث لکھ سکتا ہے۔ ایسی جماعت کو اہلحدیث لکھا ، بولا جاسکتا ہے۔

٭ابتسامہ ...عمل کی سستی اخراج پر دال نہیں ہوتی۔اگر ایسی بات ہے تو پھر نہ کوئی حنفی رہے گا، نہ کوئی بریلوی رہے گا ، نہ کوئی شیعہ رہے گا، نہ کوئی قادیانی رہے گا، نہ کوئی عیسائی رہے گا، نہ یہودی رہیں گے وغیرہ وغیرہ، نام آپ لیں، خارج میں کرتا جاؤنگا۔ اس لیے بچگانہ سوالات سے سہارا لینے کے بجائے ٹھوس باتیں کریں، اور اپنے دعویٰ کو ثابت کریں۔شکریہ

٭بالکل ایک حنفی بھی اہلحدیث ہوسکتا ہے، ایک شافعی بھی اور ایک حنبلی بھی اور ایک مالکی بھی۔ کیونکہ بات نام کی نہیں عمل کی ہے، جس جس کا بھی عمل قرآن وحدیث پر ہوگا وہ اہلحدیث ہے، اورچاہے وہ اپنی نسبت کس گروہ کی طرف مرضی کرے۔ یا چاہے وہ اپنے آپ کو اہلحدیث لکھے یا نہ لکھے۔ بس عمل اس کا اہل حدیث والا ہونا ضروری ہے۔ کیونکہ عمل سے زندگی بنتی ہے۔

٭حدیث پر سنت کا لفظ اور سنت پر حدیث کا لفظ بولا گیا ہے۔آپ کے ہی علماء سے ثابت کرسکتا ہوں۔ الحمدللہ۔لیکن تھوڑا فرق کرنا ضروری ہے اہل السنۃ والجماعت میں شمولیت کا ہر فرقہ دعوے دار ہے۔جبکہ اظہر من الشمس ہے کہ ان کا اہل السنۃ والجماعت سے کوئی رشتہ ناطہ ہے ہی نہیں۔ جب یہ صورت ہے تو پھر اہل بدعت جو اپنے آپ کو اہل سنت والجماعت میں شامل کرتے ہیں سے فرق کرنے کےلیے لفظ اہلحدیث جو خالص کتاب وسنت پر عاملین کےلیے ہے، بولا جاتا ہے۔لکھنا، بولنا اور اس لفظ کی طرف جماعت کو منسوب کرنا اور ایسی جماعت کا یہ صفاتی نام رکھنا ثابت بھی ہے، اور رکھا بھی گیا ہے۔ اور رکھنا ضروری بھی ہے۔ تاکہ اہل بدعت سے تفریق ہوسکے۔

باقی اہلسنت ہی اہلحدیث ہیں اور اہلحدیث ہی اصل میں اہل سنت ہیں۔ کیونکہ اہل حدیث اور اہل سنت دونوں کا ایک ہی معنیٰ ہے۔ کہ قرآن وحدیث پر چلنے والے لوگ۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
پوسٹ نمبر56

آپ کبھی تسلیم کرہی نہیں سکتے، یہ تو کب کا بتا چکا ہوں میرے بھائی۔ جبکہ قارئین جان لیں گے کہ آپ نے کتنی بار اصرار کے ساتھ کہا اور دعویٰ میں ہی لکھا کہ جہلاء اہلحدیث سے خارج ہیں۔جس کے ثبوت پوسٹ نمبر49 اور پوسٹ نمبر52 کے ساتھ پوسٹ نمبر61 میں دے چکا ہوں۔آپ کو آئینہ دکھانا میرا فرض تھا، منوانے کا ٹھیکہ مجھ پر نہیں۔

باقی ناراض نہ ہوں، کہتے ہیں تو یہاں دوبارہ پوسٹ کرنا ہی چھوڑ دونگا، مگر آپ کو ناراض کروں؟ یہ گوارہ نہیں۔
 
Top