• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا مختلف فیہ رفع الیدین منسوخ ہے۔؟

عبداللہ حیدر

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
316
ری ایکشن اسکور
1,018
پوائنٹ
120
السلام علیکم،
مقصد یہ تھا کہ اس مسئلے میں طرفین کے اکابر علماء کا موقف بے لچک نہیں ہے۔ بات تب بگڑتی ہے جب گلی محلے کی سطح پر ’’امام اہل سنت‘‘ کہلوانے والے تیسرے درجے کے ’’دو رکعت والے امام‘‘ گروہی تعصب کا شکار ہو کر اپنے پیروکاروں کو دوسرے کے خلاف اکساتے ہیں۔ جب اکابرین شدت اختیار نہیں کرتے تو آپ بھائی بھی ہتھ ہولا رکھیے۔ (ابتسامہ)
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
اب دیکھتے ہیں میری ان باتوں کا کیا رزلٹ نکلتا ہے ۔
جناب من رزلٹ کیا نکلے گا؟ اس کی فکر نہ کریں، بہترین رزلٹ آپ کے سامنے پیش کردیا جائے گا۔ اور حیدر بھائی کی جن باتوں پر جو بیان بازی کی، اس کا بھی جائزہ ماقبل پوسٹ کو سامنے رکھتے ہوئے پیش کیا جائے گا۔ فی الحال آپ کو ادھر ادھر کی نہیں مارنے دیتے۔۔کیونکہ یہ کھیل کھلیاں تو آپ بہت کھیل چکے ہیں اور مزید بھی کھیلنے کے چکروں میں ہیں۔لیکن اب سٹاپ کا وقت آچکا ہے۔۔ جناب من جن دو باتوں کا آپ نے جواب دینا ہے، وہ جواب کی منتظر ہیں۔ میں حیران ہوں کہ آخر کیا وجہ ہے۔ کہ کیوں نہیں ان دو باتوں پر لکھا جا رہا ؟۔۔ کیوں نہیں لکھنے کی جرءت پڑ رہی۔ جناب اگر آپ میں اتنی ہمت نہیں تو کسی اپنے مسلکی کو ہی بھیج دو، جو ان دو باتوں کاجواب دے۔ اور پھر آپ س جواب سے اتفاق کا اظہار کرلینا۔۔۔یا پھر خود ہی ہمت کرو، کیونکہ یہ آپ کے مسلک کا مسئلہ ہے۔ بالتفصیل وہی دو باتیں دوبارہ پیش کر رہا ہوں۔

1۔جناب من بقول آپ کے اگر میں نے چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت کیا ہے۔ تو یہ بتاؤ کہ یہ کیسے قیاس سے ثابت ہوئیں ؟ ۔۔آپ ثابت کریں۔۔ اور یہ ثابت آپ کو کرنا ہوگا۔۔۔ادھر ادھر کی باتیں اور پھر بار بار باتوں کو دھرانے نہیں دیا جائے گا۔۔اور نہ ہی ان باتوں پر کوئی توجہ دی جائے گی۔۔کیونکہ آپ پہلے بھی کہتے آئے ہیں، اور اب بھی کہتے جارہے ہیں۔ کہ میں (گڈمسلم) نے چھ رفعیں قیاس سے ثابت کی ہیں۔۔۔ جبکہ میں نے نہ پہلے کہا ہے۔ اور نہ اب کہتا ہوں۔۔ اور جس عبارت کے ٹکڑے آپ پیش کر کے دھوکہ دینے کی کوشش کررہے تھے، اس کی بھی حقیقت واضح کردی گئی ہے۔ اس لیے تو اب دوسری تیسری باتوں کا سہارا لینے کی کوشش کر رہے ہو۔۔ اور پھر مزے کی بات یہ ہے کہ جہاں سے آپ نے ٹوٹا لیا اسی پیرا میں ایک لفظ '' بقول آپ کے '' بھی ہے۔۔۔ دیدہ دلیری سے اس کو ہضم کیا، بہت خوب۔۔ایسے تو ہضم نہیں کرنے دیا جائے گا برادر۔۔۔ جناب من اب اگلی پوسٹ اس دھاگہ میں نہیں بلکہ اس دھاگہ میں کرنا

''اقرارِ سہج: دس رفعوں میں سے چھ رفعوں کا اثبات بالقیاس۔۔۔۔مگر کیسے؟''


اور مقلدیت کو سہارا دینے کے ساتھ جو خود کہا اس کو تقویت دینے اور ثابت کرنے کےلیے جو کچھ کہنا وہ اس پوسٹ میں کہنا۔۔۔ اس دھاگہ کو ادھر ادھر کی گری پڑی باتوں سے طوالت کا شکار مت کریں۔شکریہ ۔۔۔ آپ کی اوقات تو اتنی ہے کہ جو کہا اس کو ثابت ہی نہیں کرسکتے؟۔ چلے ہیں مسلکی ابحاث کرنے۔ اگر ہمت ہے تو پھر اس نئے دھاگہ میں آکر ثابت کرو۔ ورنہ خوف خدا کا جام پیو اور بے دھڑک باتیں کہنے سے ڈرو کیونکہ خدا کی لاٹھی بے آواز ہے۔۔ کوئی پتہ نہیں کسی وقت بھی برس پڑے۔۔۔ اور توبہ کی توفیق بھی نہ ہو۔۔۔ اللہ تعالیٰ ایسے برے وقت سے بچائے۔۔ اور مسلکی تعصب میں حق کو ٹھکرانے کی جسارت نہ دے۔ آمین۔

2۔ اگر ہم اہل حدیث اجماع اور قیاس کے منکر ہیں۔۔۔جیسا کہ آپ شروع سے اب تک اس بات کا ڈھول بجاتے آ رہے ہیں۔۔(اور مجھے یقین ہے کہ بجاتے رہیں گے، کیونکہ انہی باتوں سے تو آپ لوگوں کی روزی روٹی منسلک ہے)۔۔ تو پھر آپ لوگ ان دونوں کو حجت کن دلائل کی رو سے مانتے ہیں۔؟۔۔۔ تاکہ ہمیں بھی تو پتہ چلے کہ آپ کی باتوں میں کتنی حقیقت ہے اور جس قیاس اور اجماع کے ہمیں منکر بتایا جاتا ہے، اسی اجماع اور قیاس کو آپ لوگ کن دلائل سے حجت مانتے ہیں۔۔۔ وہ دلائل تو پیش کریں۔۔۔( پہلے نمبر ایک پر بات کاجواب، اس کے بعد اس پوائنٹ پر بات ہوگی۔)


چلیں شاباش اب انتظار مت کروائیں، اور نہ ادھر ادھر کی باتیں کریں۔ بلکہ اچھے بچے جو بات کہتے ہیں، اس کو ثابت بھی کرتے ہیں۔ قوی امید ہے کہ اب کچھ نہ کچھ ضرور کہنے کی جسارت کی جائے گی۔ ان شاءاللہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
فورم کے انتظامی امور سے تعلق رکھنے تمام بھائیوں سے گزارش ہے کہ محترم سہج صاحب اس کوشش میں ہیں کہ کسی نہ کسی طرح دھاگہ مقفل کردیا جائے، اور اب وہ بازاری زبان استعمال کرنے پہ آنے کے ساتھ ساتھ ادھر ادھر دوڑنے کی کوشش کررہے ہیں۔۔ لیکن میری کوشش اور تعاون کے ساتھ گزارش یہی ہے کہ سہج صاحب کو اس کاوش میں کامیاب نہ ہونے دیا جائے۔۔ کیونکہ وہ اپنی باتوں میں خود بری طرح پھنس چکے ہیں۔ اور ان کی باتوں کا مکمل اور تفصیلی جواب ان شاءاللہ رمضان المبارک کے بعد دیا جائے گا۔۔ کہ انہوں نے کہاں کہاں اور کیسے کیسے گل کھلائے ہیں۔۔ لیکن جن دو پوائنٹ کاجواب ابھی ان سے طلب کیا جارہا ہے۔ لیکن وہ جواب نہیں دے رہے۔ گزارش ہے کہ ان دو باتوں کا ان سے جواب طلب کیا جائے۔۔

جب وہ کہہ چکے ہیں کہ میں نے باقی چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت کیا ہے۔۔ تو ان کا حق بنتا ہے کہ میرا یہ مطالبہ کہ کیسے چھ رفعیں قیاس سے ثابت ہیں۔؟ کو پورا کریں۔ یا پھر اپنی بات سے رجوع کریں۔۔ اس کے علاوہ محترم سہج صاحب کو کوئی دوسری تیسری بات نہ کرنے دی جائے۔ شکریہ

باقی جو وہ کہتے چلے آرہے ہیں کہ ہم اہل حدیث اجماع اور قیاس کے منکر ہیں، اس پر بھی اس بات کے ثبوت کے بعد دھاگہ بنا دیا جائے گا۔ ان شاءاللہ
 

کلیم حیدر

ناظم خاص
شمولیت
فروری 14، 2011
پیغامات
9,747
ری ایکشن اسکور
26,381
پوائنٹ
995
فورم کے انتظامی امور سے تعلق رکھنے تمام بھائیوں سے گزارش ہے کہ محترم سہج صاحب اس کوشش میں ہیں کہ کسی نہ کسی طرح دھاگہ مقفل کردیا جائے، اور اب وہ بازاری زبان استعمال کرنے پہ آنے کے ساتھ ساتھ ادھر ادھر دوڑنے کی کوشش کررہے ہیں۔۔ لیکن میری کوشش اور تعاون کے ساتھ گزارش یہی ہے کہ سہج صاحب کو اس کاوش میں کامیاب نہ ہونے دیا جائے۔۔ کیونکہ وہ اپنی باتوں میں خود بری طرح پھنس چکے ہیں۔ اور ان کی باتوں کا مکمل اور تفصیلی جواب ان شاءاللہ رمضان المبارک کے بعد دیا جائے گا۔۔ کہ انہوں نے کہاں کہاں اور کیسے کیسے گل کھلائے ہیں۔۔ لیکن جن دو پوائنٹ کاجواب ابھی ان سے طلب کیا جارہا ہے۔ لیکن وہ جواب نہیں دے رہے۔ گزارش ہے کہ ان دو باتوں کا ان سے جواب طلب کیا جائے۔۔

جب وہ کہہ چکے ہیں کہ میں نے باقی چھ رفعوں کو قیاس سے ثابت کیا ہے۔۔ تو ان کا حق بنتا ہے کہ میرا یہ مطالبہ کہ کیسے چھ رفعیں قیاس سے ثابت ہیں۔؟ کو پورا کریں۔ یا پھر اپنی بات سے رجوع کریں۔۔ اس کے علاوہ محترم سہج صاحب کو کوئی دوسری تیسری بات نہ کرنے دی جائے۔ شکریہ

باقی جو وہ کہتے چلے آرہے ہیں کہ ہم اہل حدیث اجماع اور قیاس کے منکر ہیں، اس پر بھی اس بات کے ثبوت کے بعد دھاگہ بنا دیا جائے گا۔ ان شاءاللہ
متفق
گڈمسلم بھائی اب سہج بھائی آپ کی باتوں کا ہی جواب دیں گے۔ ان شاءاللہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
السلام علیکم
مسٹر گڈ مسلم کے غلط سوالوں کے جواب میں ، میں نے جب سہی سوال کیا تو مسٹر گڈ مسلم نے چپ بھی سادھ لی ہے اور جناب کلیم حیدر صاحب بھی ان کی چپ سے متفق ہیں ۔ اور اسی تھریڈ میں میری پوسٹوں کو ڈیلیٹ کیا جا چکا ہے اور وجہ وہ بتائی جس پر میں متفق نہیں ۔ کیونکہ موضوع ہے اس تھریڈ کا کیا مختلف فیہ رفع الیدین منسوخ ہے ؟ اور اس بارے میں مسٹر گڈ مسلم اپنا دعوٰی پیش کرچکے ہوئے ہیں
میں اختلافی رفع الیدین کی منسوخیت کا قائل نہیں
یعنی مسٹر گڈ مسلم "اختلافی رفع الیدین" کو "سنت جاریہ " مانتے ہیں اور اس کا موصوف اقرار بھی کرچکے ہوئے ہیں لیکن "دلیل" دکھائے بن نہیں پڑ رہی۔ کبھی مسٹر گڈ مسلم شروع نماز کی رفع الیدین پر اختلاف ڈالنے کی کوشش کرتے ہوئے نظر آئے تو کبھی پانچ نمازوں کے وجود پر تیر چلایا ۔ نہیں دکھائی تو دلیل نہیں دکھائی جس میں ہوتا کہ "اختلافی رفع الیدین منسوخ نہیں" جبکہ الحمدللہ میں نے کئی احادیث پیش کردی ہیں جن سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ شروع نماز کے بعد والی رفعیں منع کردی گئیں یا چھوڑ دیا گیا ۔
اب بات کو مسٹر گڈ مسلم نے اٹکایا ہوا ہے کہ میں موصوف کے اقرار
تو پھر سن لو قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس کو میں مانتا ہوں۔ اس لیے باقی چھ رفعیں بھی ثابت ہوگئی
۔۔

کے بعد جب اختلافی رفع الیدین کو مسٹر گڈ مسلم قیاسی مان چکے (اس کے بغیر چارہ بھی تو نہیں تھا) تو جناب نے تھریڈ کے موضوع سے ہی ہٹ کر قیاس کے بارے میں مجھ سے سوالات شروع کردئیے ۔ حالانکہ یہ مسٹر گڈ کی زمہ داری ہے کہ وہ اگر قیاسی رفع الیدین کو "سنت " مانتے ہیں اور ہمیشہ کا جاری عمل مانتے ہیں تو کوئی حدیث پیش کرتے "صریح" ۔ لیکن انہوں کوئی بھی صریح حدیث پیش نہیں کی ، بلکہ الٹا صریح حدیث کے مطالبہ پر ناراض بھی ہوتے رہے ۔ جبکہ مسٹر گڈ مسلم اپنے آپ کو صرف قرآن اور حدیث پر ہی عمل کرنے والا کہتے ہیں اور اس دعوٰی کے برعکس دوجمع دوچار کر کے اختلافی رفع الیدین کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا ہمیشہ کا جاری عمل بلکہ دنیا سے پردہ فرماتے تک کا عمل بھی مانتے ہیں (یہ الگ بات ہے اس روایت کی حقیقت انہوں نے ابھی بتانی باقی ہے ) اور مسٹر گڈ مسلم سے " متفق" رہنے والے جناب کلیم حیدر صاحب جنہوں نے مسٹر گڈ مسلم کی ضد کو انڈوز منٹ بخشی یہ کہہ کر
متفق
گڈمسلم بھائی اب سہج بھائی آپ کی باتوں کا ہی جواب دیں گے۔ ان شاءاللہ
تو میں نے مسٹر گڈ مسلم کے شروع کردہ تھریڈ میں ان کو جواب بھی دیا اورسوال بھی کیا جس کے بعد سے مسٹر گڈ مسلم " گم " ہوچکے ہیں دیکھئے میں نے کیا جواب دیا تھا
لگتا ہے مسٹر گڈ مسلم غلط بیانی سے روگردانی کرہی نہیں سکتے ، اسی لئے اقرار خود کرتے ہیں رفع الیدین کے قیاسی ہونے کا اور بلیم مجھ جاہل کودیتے ہیں کہ تم نے قیاسی ہونے کا اقرار کیا ۔ ایسا خراب زمانہ آگیا ہے کہ جھوٹ بھی ایسے بولا جارہا ہے کہ جیسے اس پر بھی رافضیوں کے جیسا اجر ملے گا ۔



مسٹر گڈ مسلم اچھی طرح آنکھیں کھول کر دیکھ لو کہ آپ نے خود لکھا ھوا ہے اعلانیہ



گڈمسلم نے کہا ہے:
جوابی طور میں نے جب کہہ دیا کہ پہلی بات یہ قیاس ہے ہی نہیں (اگر قیاس ہے تو ثابت کیجیے ) بلکہ آپ کی طرح اگر گنتی پر آئیں تو چار کی طرح چھ بھی حدیث سے ثابت ہیں لیکن اگر آپ اس پر قیاس قیاس کا ہی نعرہ لگانے سے نہیں رکتے تو پھر سن لو قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس کو میں مانتا ہوں۔ اس لیے باقی چھ رفعیں بھی ثابت ہوگئی۔۔

کون ہے جو اعلان کر رہا ہے رفع الیدین کو قیاس سے ثابت کرنے کا ؟؟؟ گڈ مسلم یا میں ؟؟؟
اب یہ نہ کہنا کہ میرے پر زور اسرار پر مسٹر گڈ مسلم نے اعلان کیا ہے قیاس سے رفع الیدن ثابت کرنے کا ، کیونکہ اگر آپ کے فرقہ کے جھوٹے دعوے کہ مطابق کہ اختلافی رفع الیدین حدیث سے ثابت ہے اور (اورآپ لوگ صرف حدیث و قرآن پر ہی عامل ہو) اگر آپ اسے دل و جان سے مانتے ہو تو پھر آپ کا اقرار جھوٹ کہلائے گا اور جانتے بوجھتے حدیث سے ثابت مسئلہ کو قیاسی کہنا وہ بھی اعلانیہ ؟؟؟؟ اپنا مقام خود سمجھ لو ۔

باقی رہا آپ کا کہنا اور موضوع بنانا کہ
اقرارِ سہج: دس رفعوں میں سے چھ رفعوں کا اثبات بالقیاس۔۔۔۔مگر کیسے؟

یہ بھی اک قسم ہے ڈھکوسلہ کی کہ ڈھول پیٹنا شروع کردیا کہ فلاں کا اقرار اور فلاں کے فرار کی کوشش۔ مسٹر گڈ مسلم میدان میں رہنا سیکھئیے دلیل دیجئے دلیل کہ آپ نے کیسے کہا کہ
گڈمسلم نے کہا ہے:
تو پھر سن لو قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس کو میں مانتا ہوں۔ اس لیے باقی چھ رفعیں بھی ثابت ہوگئی۔۔
اب ثابت آپ کو کرنا ہے کہ آپ نے رفع الیدین کو قیاس سے کیسے ثابت ماننے کا اعلان کیا
یہ جرم میرا نہیں یہ آپ کے ہاں جرم ہوسکتا ہے اور آپ اس کے مجرم ثابت ہوچکے ہیں بقلم اور بقول خود آپ کے ۔
اب یہ آپ ہی بتائیے کہ


اختلافی رفع الیدین کو قیاسی آپ نے مانا تو کس حدیث پر قیاس فرماکر ؟



شکریہ
مسٹر گڈ مسلم کے غلط سوال کے جواب اور سوال کے بعد مسٹر گڈ مسلم ایک عدد بٹن دبا کر فارغ نہیں ہوسکتے انہیں چاھئیے کہ ہمت پکڑیں اور یہیں پر ہی بتائیں کہ اختلافی رفع الیدین کو قیاسی ماننے کا اقرار کس کا ہے ؟ میرا یا خود مسٹر گڈ مسلم کا ؟
نوٹ:
محدث فورم کی انتظامیہ سے گزارش ہے کہ جیسے انہوں نے سوچے سمجھے بغیر ہی مجھ پر پاندی لگادی تھی کہ آپ اب صرف مسٹر گڈ مسلم کے ہی سوال کا جواب دیں گے ، بلکل ویسے ہی اب مسٹر گڈ مسلم کو کہا جائے کہ مسٹر گڈ مسلم اب صرف س ا ھ ج کے سوال کا جواب دے ۔

شکریہ
 
شمولیت
فروری 01، 2012
پیغامات
34
ری ایکشن اسکور
85
پوائنٹ
54
۔مصنف ابن أبي شيبة

حدثنا ابن إدريس، عن عاصم بن كليب، عن أبيه، عن وائل بن حجر، قال: «رأيت النبي صلى الله عليه وسلم يرفع يديه كلما ركع ورفع»

یعنی نبی کریم ﷺ جب بهی رکوع میں جاتے اور اٹهتے تو رکوع کرتے
 
شمولیت
فروری 01، 2012
پیغامات
34
ری ایکشن اسکور
85
پوائنٹ
54
۔مصنف ابن أبي شيبة

حدثنا ابن إدريس، عن عاصم بن كليب، عن أبيه، عن وائل بن حجر، قال: «رأيت النبي صلى الله عليه وسلم يرفع يديه كلما ركع ورفع»

یعنی نبی کریم ﷺ جب بهی رکوع میں جاتے اور اٹهتے تو رکوع کرتے
یعنی نبی کریم ﷺ جب بهی رکوع میں جاتے اور اٹهتے تو رفع یدین کرتے


یعنی نبی کریم ﷺ جب بهی رکوع میں جاتے اور اٹهتے تو رکوع کرتے
سنن الدارقطني


حدثنا أبو بكر النيسابوري عبد الله بن محمد بن زياد , ثنا عبد الرحمن بن بشر بن الحكم , والحسن بن يحيى , قالا: نا عبد الرزاق , أنا ابن جريج , حدثني ابن شهاب , عن سالم بن عبد الله , أن عبد الله بن عمر كان يقول: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم «إذا قام إلى الصلاة رفع يديه حتى يكونا حذو منكبيه ثم يكبر , وإذا أراد أن يركع فعل مثل ذلك , وإذا رفع رأسه من الركوع فعل مثل ذلك , ولا يفعله حين يرفع رأسه من السجود»


یعنی نبی کریم ﷺ سجدوں سے اٹهتے وقت (یعنی کسی بهی رکعت میں سجدہ کے بعد جس میں تیسری رکعت کے شروع کا رفع شامل نہیں) رفع یدین نہیں کرتے تهے
 
شمولیت
فروری 01، 2012
پیغامات
34
ری ایکشن اسکور
85
پوائنٹ
54
یعنی نبی کریم ﷺ جب بهی رکوع میں جاتے اور اٹهتے تو رفع یدین کرتے


۔
سنن الدارقطني


حدثنا أبو بكر النيسابوري عبد الله بن محمد بن زياد , ثنا عبد الرحمن بن بشر بن الحكم , والحسن بن يحيى , قالا: نا عبد الرزاق , أنا ابن جريج , حدثني ابن شهاب , عن سالم بن عبد الله , أن عبد الله بن عمر كان يقول: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم «إذا قام إلى الصلاة رفع يديه حتى يكونا حذو منكبيه ثم يكبر , وإذا أراد أن يركع فعل مثل ذلك , وإذا رفع رأسه من الركوع فعل مثل ذلك , ولا يفعله حين يرفع رأسه من السجود»


یعنی نبی کریم ﷺ سجدوں سے اٹهتے وقت (یعنی کسی بهی رکعت میں سجدہ کے بعد جس میں تیسری رکعت کے شروع کا رفع شامل نہیں) رفع یدین نہیں کرتے تهے



امید ہے اس سے چار رکعت میں دس دفعہ رفع یدین پر اعتراض ختم ہو جائے گا
 
Top