• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا یہ سب کرنا ٹھیک ہے

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
میرے بھائی

اسی سوفٹ وئیر میں کن لوگوں نے حصہ لیا ۔ یہ آپ اس کی ہیلپ میں دیکھ سکتے ہیں

کیا

مہتمم جامعہ اشرفیہ جناب مولانا محمد عبیداللہ صاحب، نائب مہتمم جناب مولانا حافظ فضل الرحیم صاحب
مولانا حافظ اجود عبید صاحب(ناظم شعبہ حفظ وناظرہ جامعہ اشرفیہ لاہور)

کیا یہ لوگ علماء نہیں ہیں ۔ یا یہ لوگ غیر مقلد ہیں

اتنے بڑے بڑے لوگ اور اپنے امام کو تحفظ دینے کی خاطر پوری کی پوری احادیث گول کر دیں

اور کچھ جگہ ترجمہ نہیں کیا

کیا ان لوگوں کو یہ پتا نہیں چلا کہ اس میں وہ ڈنڈی صرف وہاں مار رھے ہیں جہاں اپنے امام یا مسلک کے خلاف کوئی بات جاتی ہے

کیا غلطی صرف اپنے مسلک والی جگہ پر ہی ہوئی ہے کہیں اور نہیں ہوئی -


محترم یہ سافٹ ویر بہت ہیوی ہے اور میرے انٹر نیٹ کی سپیڈ کم ہے جس کے لئیے مجھے اسے ڈاؤن لوڈ کرنا بہت مشکل ہے۔
میں نے درخواست کی تھی کہ ترمذی کا عربی متن کس کتاب سے لیا گيا اور اردو متن کس کتاب سے لیا گيا یا کس نے کمپوز کیا ۔ آپ نے جو امیج شیئر کی ہے اس میں ترمذی کے حوالہ سے کچھ نہیں ۔ آپ کے پاس سافٹ ویر ڈاون لوڈ ہے اس میں دیکھ کہ یہ بتادیں کہ ترمذی کا عربی و اردو متن کن کتب سے آیا
اگر دیوبند علماء نے اگر کچھ کتب یا تفاسیر اس سافٹ ویر میں کمپوز کی ہیں تو اس کا مطلب یہ نہیں انہوں نے پورا سافٹ ویر کمپوز کیا ہے

آپ نے ابو داؤد کے حوالہ سے کچھ الزامات لگائے ہیں مجھے یقین ہے آپ نے وہاں بھی کاپی پیسٹ سے کا م چلایا ہوگآ اور کوئی تحقیق نہیں کی ہوگي لیکن میری درخواست ہے کہ ابھی صرف ترمذی کے حوالہ سے بات چل رہی ہے ديگر کتب کے حوالہ سے بات چیت کو ابھی موخر رکھیں ورنہ بات گڈمڈ ہوجائے گی
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

سفرکا بیان
نماز استسقائ
جامع ترمذی:جلد اول:حدیث نمبر 541

حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ حَدَّثَنَا وَکِيعٌ عَنْ سُفْيَانَ عَنْ هِشَامِ بْنِ إِسْحَقَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ کِنَانَةَ عَنْ أَبِيهِ فَذَکَرَ نَحْوَهُ وَزَادَ فِيهِ مُتَخَشِّعًا قَالَ أَبُو عِيسَی هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ قَالَ يُصَلِّي صَلَاةَ الِاسْتِسْقَائِ نَحْوَ صَلَاةِ الْعِيدَيْنِ يُکَبِّرُ فِي الرَّکْعَةِ الْأُولَی سَبْعًا وَفِي الثَّانِيَةِ خَمْسًا وَاحْتَجَّ بِحَدِيثِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ أَبُو عِيسَی وَرُوِي عَنْ مَالِکِ بْنِ أَنَسٍ أَنَّهُ قَالَ لَا يُکَبِّرُ فِي صَلَاةِ الِاسْتِسْقَائِ کَمَا يُکَبِّرُ فِي صَلَاةِ الْعِيدَيْنِ و قَالَ النُّعْمَانُ أَبُو حَنِيفَةَ لَا تُصَلَّی صَلَاةُ الِاسْتِسْقَائِ وَلَا آمُرُهُمْ بِتَحْوِيلِ الرِّدَائِ وَلَکِنْ يَدْعُونَ وَيَرْجِعُونَ بِجُمْلَتِهِمْ قَالَ أَبُو عِيسَی خَالَفَ السُّنَّةَ
محمود بن غیلان، وکیع، سفیان، ہشام بن اسحاق بن عبداللہ بن کنانہ انہوں نے اپنے باپ سے اسی کی مثل روایت کرتے ہوئے یہ الفاظ زیادہ بیان کئے ہیں متخشعا یعنی ڈرتے ہوئے امام ابوعیسی ترمذی فرماتے ہیں کہ یہ حدیث حسن صحیح ہے امام شافعی کا یہی قول ہے کہ نماز استسقاء عید کی نماز کی طرح پڑھے پہلی رکعت میں سات اور دوسری میں پانچ تکبیریں کہے یہ ابن عباس کی حدیث سے استدلال کرتے ہیں امام ابوعیسی ترمذی کہتے ہیں کہ مالک بن انس سے مروی ہے کہ انہوں نے فرمایا نماز استسقاء میں عید کی نماز کی طرح تکبیریں نہ کہے
یہاں پر حنفیوں نے ترجمہ گول کر دیا
اور یہ ترجمہ اس کا ترجمہ نہیں لکھا

وَقَالَ النُّعْمَانُ أَبُو حَنِيفَةَ لاَ تُصَلَّى صَلاَةُ الاِسْتِسْقَاءِ وَلاَ آمُرُهُمْ بِتَحْوِيلِ الرِّدَاءِ وَلَكِنْ يَدْعُونَ وَيَرْجِعُونَ بِجُمْلَتِهِمْ. قَالَ أَبُو عِيسَى خَالَفَ السُّنَّةَ.
یعی امام ترمذی رحمہ اللہ نے کہا کہ ابوحنیفہ نے سنت کی مخالفت کی۔
تقی عثمانی صاحب کو بھی درس ترمذی دیتے وقت کتنی صفائی سے اپنے امام کا بھی دفاع کرنا پڑا۔ اور ساتھ میں حنفی نماز بھی ثابت کر دی​
سمجھ سے باہر ہے کہ جب امام ابو حنیفہ رحم اللہ کہ رھے ہیں کہ استسقاء کی نماز نہیں تو پھر حنفی نماز استسقاء کہاں سے آ گئی​




حیرت کی بات ہے کہ امام ابو حنیفہ رحم اللہ کے شاگرد امام محمّد رحم للہ بھی کہ رھے ہیں کہ استسقاء کی نماز نہیں امام ابو حنیفہ رحم اللہ کے نزدیک ۔ لکن ساتھ ہی اپنا مؤقف بھی پیش کر رھے ہیں ۔ حنفی نماز کے بارے میں





کیا یہ سب امام ابو حنیفہ رحم اللہ کی مخالفت نہیں ۔​
اب بتایں کہ مقلد حضرات کس کو مانتے ہیں امام ابو حنیفہ رحم للہ کو یا امام ابو محمّد رحم اللہ کو​




حنفی حضرات سے گزارش ہے کہ درج سوال کا دوٹوک جواب میں اپنا موقف بیان کریں

كيا ان کے نزدیک نمازِ استسقاء کے متعلّق امام ابو حنیفہ﷫ کا
فتوائے بدعت
راجح ہے یا آج موجود صحیح وصریح نصوص کی بناء پر جمہور کا فتویٰ کہ وہ سنت ہے؟؟!!

 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
یہاں پر حنفیوں نے ترجمہ گول کر دیا
اور یہ ترجمہ اس کا ترجمہ نہیں لکھا
دیوبندی حضرات نے جو ترمذی کے تراجم لکھے ہیں وہ ان مخطوطات کی بنیاد پر ہیں جو طبعہ ہند ہیں ۔ آپ بار بار ایک ہی رٹ لگا رہیں کہ احناف نے تحریف کردی ، احناف نے ترجمہ گول کردیا ۔ چلیں میں آپ سے پوچھتھا ہوں کہ آپ ثابت کریں کہ الشیخ عابد کے مخطوطہ میں خالف السنہ کے الفاظ ہیں وہ معتبر ہیں اور کسی شرارتی کی سازش نہیں ہے کیوں کہ ترمذی کے باقی جو پانچ مخطوطات ہیں ان میں یہ الفاظ نہیں
آپ کے ثبوت کا انتظار رہے گا



کیا یہ سب امام ابو حنیفہ رحم اللہ کی مخالفت نہیں ۔


اب بتایں کہ مقلد حضرات کس کو مانتے ہیں امام ابو حنیفہ رحم للہ کو یا امام ابو محمّد رحم اللہ کو



حنفی حضرات سے گزارش ہے کہ درج سوال کا دوٹوک جواب میں اپنا موقف بیان کریں


كيا ان کے نزدیک نمازِ استسقاء کے متعلّق امام ابو حنیفہ� کا

فتوائے بدعت

راجح ہے یا آج موجود صحیح وصریح نصوص کی بناء پر جمہور کا فتویٰ کہ وہ سنت ہے؟؟!!

بعض غیرمقلدین پر مجھے ہنسی آتی ہے ۔ کبھی کہتے ہیں احناف خطا پر ہیں کیوں کہ ہم امام ابو حنیفہ کے فرمان کو قول آخر سمجھتے ہیں اور کبھی ہم پر الزام لگاتے ہیں کہ ہم امام ابو حنیفہ کی مخالفت کرتے ہیں۔ پہلے سمجھ تو لیں اعتراض کیا کرنا ہے ۔
تقلید شخصی نکتہ اتفاق تھریڈ میں میں واضح کرچکا ہوں کہ جس تقلید شخصی کی مخالفت غیر مقلدین صبح و شام کرتے ہیں وہ احناف میں موجود ہی نہیں ۔ مجھے آج تک ایک بھی حنفی ایسا نہیں ملا جس نے ہر معاملہ میں امام ابو حنیفہ کی پیروی کی ہو اور کہیں بھی کوئی اختلاف نہ کیا ہو ۔ تقلید شخصی جو احناف میں رائج ہے اس سے مراد عامی کے لئیے ایک مسلک کی پیروی کرنا ہے

نماز استسقاء احناف کے ہاں مسنون ہے جیسا کہ آپ فتاوی رشیدیہ یا بہشتی زیور میں دیکھ سکتے ہیں ۔ آپ نے یہاں نکتہ اٹھایا ہے ہم یہاں امام ابو حنیفہ کی بات کیوں رد کر رہے ہیں ۔ اصل میں اختلاف اس میں نہیں اگر امام ابو حنیفہ کی کوئی بات سنت سے ٹکراتی ہے تو امام ابو حنیفہ کی بات رد کی جائے گي یا نہیں ۔ بلا شبہ سنت پر ہی عمل کیا جائے گا جیسا کہ یہاں امام محمد اور ان کے بعد دیگر احناف نے کیا ۔ اصل اختلاف اس میں ہے یہ رد کوں کرے گا ۔ ہم کہتے ہیں کہ صرف وہ شخص رد کرسکتا ہے جو اجتھادی صلاحیت سے متصف ہوگا اور آپ کے ہاں ہر ایرا غیرا کو اختیار ہے کہ مجتھدین کے اجتھاد کو رد کرتا پھرے جاہے وہ محقق نہ ہو اور آپ کی طرح کاپی پیسٹ سے کام چلاتا ہو اور غیر معتبر سافٹ ویرز پر انحصار کرتا ہو

اب دیکھے ہیں غیر مقلدین کس طرح کے تحریفات کرتے ہیں
لنک
http://forum.mohaddis.com/threads/علامہ-البانی-کی-تخريج-کردہ-روايت-تفعل-المرأة-في-الصلاة۔۔۔-سے-متعلق-سوال.9255/
سوال


"صفة صلاة النبي صلى الله عليه وسلم" کے خاتمہ ميں علامہ البانی يہ روايت لاۓ ہيں:
وهو قول إبراهيم النخعي قال: (تفعل المرأة في الصلاة كما يفعل الرجل) أخرجه ابن أبي شيبة (1 / 75 / 2) بسند صحيح عنه

-----------------
مجھے يہ روايت مصنف ابن أبي شيبہ ميں نہيں ملی بلکہ مجھے يہ روايت ملی:
(تقعد المرأة في الصلاة كما يقعد الرجل)
کيا علامہ البانی سے اس معاملے ميں غلطی ہوئ ہے يا مصنف ابن أبي شيبہ کے کسی پرانے نسخے ميں علامہ البانی کے درج کردہ الفاظ موجود ہيں؟
جواب
علامہ البانی رحمہ اللہ نے مذکورہ روایت مخطوطہ سے نقل کی ہے، لہٰذا ممکن ہے کہ علامہ البانی رحمہ اللہ کے پیش نظر جو مخطوطہ تھا اس میں یہ روایت اسی طرح رہی ہو ، یا یہ بھی ممکن ہے کہ تمام مخطوطات میں ’’تقعد‘‘ ہی ہو لیکن علامہ موصوف نے ’’تقعد‘‘ کو ’’تفعل‘‘ پڑھ لیا ، واللہ اعلم۔
اگر یہ بات جو البانی صاحب نے کی ہے اگر کوئی حنفی کہتا تو یقینا تحریف حدیث کا الزام آجاتا لیکن کیوں کہ یہ ایک اہل حدیث کے عالم نے بات کہی تو غیر مقلدین کو سانپ سونگھ جاتا ہے ۔ میری لولی ٹائم سے سوال ہے کہ حدیث کے الفاظ بدلنے سے البانی طاحب کو کن الفاظ سے یاد کریں گے۔ واضح اور دو ٹوک جواب دیں

یہاں میں نے دو سوال اٹھائے ہیں
1- کہ آپ ثابت کریں کہ الشیخ عابد کے مخطوطہ میں خالف السنہ کے الفاظ ہیں یہ معتبر ہیں اور کسی شرارتی کی سازش نہیں ہے کیوں کہ ترمذی کے باقی جو پانچ مخطوطات ہیں ان میں یہ الفاظ نہیں
2- البانی صاحب نے جو تحریف کی ہے تو ان کے متعلق آپ کی رائے کیا ہے کیوں کہ جواب میں ممکن ہے کوئی مخطوطہ ہو کے الفاظ ہیں کسی مخطوطہ کا ثبوت نہیں
میں امید کرتا ہوں آپ مذید اعتراضات سے پہلے آپ مجھے واضح جواب دیں گے ۔ اگر آپ نے صرف اعتراض کرنا ہی سیکھا ہے اور جواب دینا نہیں تو پھر میری طرف سے پیشگی معذرت کہ میں آپ سے اس تھریڈ میں مذید مکالمہ کرسکوں
 

کنعان

فعال رکن
شمولیت
جون 29، 2011
پیغامات
3,564
ری ایکشن اسکور
4,425
پوائنٹ
521
السلام علیکم

تلمیز بھائی اس کو باتوں پر ایسا کچھ نہ لکھیں وہ تو چاہتا ھے کہ فارم کی فضا خراب ہو اس لئے اسے اس کے حال پر چھوڑ دیں اس کے لکھنے سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہاں اس پر اسے اس کی زبان میں جواب دینے سے فتنہ پھیلے گا اور یہی وہ چاہا ھے۔ یہاں ہر مکتب فکر سے کوئی نہ کوئی اھل علم بھی موجود ہیں اگر اس کی باتوں کی اہمیت ہوتی تو وہ اس کا ساتھ ضرور دیتے۔ ایسے ممبران کو سمجھنے کی ضرورت ہوتی ھے کہ وہ بار بار ایسا کر رہا ھے۔ اس نے آگ لگا کے درمیان سے نکل جانا ھے اس لئے سمجھنے کی کوشش کریں، جزاک اللہ خیر!

والسلام
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
اگر یہ بات جو البانی صاحب نے کی ہے اگر کوئی حنفی کہتا تو یقینا تحریف حدیث کا الزام آجاتا لیکن کیوں کہ یہ ایک اہل حدیث کے عالم نے بات کہی تو غیر مقلدین کو سانپ سونگھ جاتا ہے ۔ میری لولی ٹائم سے سوال ہے کہ حدیث کے الفاظ بدلنے سے البانی طاحب کو کن الفاظ سے یاد کریں گے۔ واضح اور دو ٹوک جواب دیں

- البانی صاحب نے جو تحریف کی ہے تو ان کے متعلق آپ کی رائے کیا ہے کیوں کہ جواب میں ممکن ہے کوئی مخطوطہ ہو کے الفاظ ہیں کسی مخطوطہ کا ثبوت نہیں
میں امید کرتا ہوں آپ مذید اعتراضات سے پہلے آپ مجھے واضح جواب دیں گے ۔ اگر آپ نے صرف اعتراض کرنا ہی سیکھا ہے اور جواب دینا نہیں تو پھر میری طرف سے پیشگی معذرت کہ میں آپ سے اس تھریڈ میں مذید مکالمہ کرسکوں
میں نے جب ٹاپک شروع کیاتھا تو کیا لکھا تھا

بھول گیا آپ کو چلو میں دوبارہ لکھ دیتا ہوں


کیا یہ سب کچھ نہیں ھو رہا
جو بھی کر رہا ہے لکن کیا یہ علم کو چھپانے کی کوشش نہیں ہے
اگر یہ کام
اہلحدیث
دیوبند
بریلوی
جو بھی کر رھے ہیں کیا وہ مجرم نہیں


 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
دیوبندی حضرات نے جو ترمذی کے تراجم لکھے ہیں وہ ان مخطوطات کی بنیاد پر ہیں جو طبعہ ہند ہیں ۔ آپ بار بار ایک ہی رٹ لگا رہیں کہ احناف نے تحریف کردی ، احناف نے ترجمہ گول کردیا ۔ چلیں میں آپ سے پوچھتھا ہوں کہ آپ ثابت کریں کہ الشیخ عابد کے مخطوطہ میں خالف السنہ کے الفاظ ہیں وہ معتبر ہیں اور کسی شرارتی کی سازش نہیں ہے کیوں کہ ترمذی کے باقی جو پانچ مخطوطات ہیں ان میں یہ الفاظ نہیں
آپ کے ثبوت کا انتظار رہے گا






بعض غیرمقلدین پر مجھے ہنسی آتی ہے ۔ کبھی کہتے ہیں احناف خطا پر ہیں کیوں کہ ہم امام ابو حنیفہ کے فرمان کو قول آخر سمجھتے ہیں اور کبھی ہم پر الزام لگاتے ہیں کہ ہم امام ابو حنیفہ کی مخالفت کرتے ہیں۔ پہلے سمجھ تو لیں اعتراض کیا کرنا ہے ۔
تقلید شخصی نکتہ اتفاق تھریڈ میں میں واضح کرچکا ہوں کہ جس تقلید شخصی کی مخالفت غیر مقلدین صبح و شام کرتے ہیں وہ احناف میں موجود ہی نہیں ۔ مجھے آج تک ایک بھی حنفی ایسا نہیں ملا جس نے ہر معاملہ میں امام ابو حنیفہ کی پیروی کی ہو اور کہیں بھی کوئی اختلاف نہ کیا ہو ۔ تقلید شخصی جو احناف میں رائج ہے اس سے مراد عامی کے لئیے ایک مسلک کی پیروی کرنا ہے

نماز استسقاء احناف کے ہاں مسنون ہے جیسا کہ آپ فتاوی رشیدیہ یا بہشتی زیور میں دیکھ سکتے ہیں ۔ آپ نے یہاں نکتہ اٹھایا ہے ہم یہاں امام ابو حنیفہ کی بات کیوں رد کر رہے ہیں ۔ اصل میں اختلاف اس میں نہیں اگر امام ابو حنیفہ کی کوئی بات سنت سے ٹکراتی ہے تو امام ابو حنیفہ کی بات رد کی جائے گي یا نہیں ۔ بلا شبہ سنت پر ہی عمل کیا جائے گا جیسا کہ یہاں امام محمد اور ان کے بعد دیگر احناف نے کیا ۔ اصل اختلاف اس میں ہے یہ رد کوں کرے گا ۔ ہم کہتے ہیں کہ صرف وہ شخص رد کرسکتا ہے جو اجتھادی صلاحیت سے متصف ہوگا اور آپ کے ہاں ہر ایرا غیرا کو اختیار ہے کہ مجتھدین کے اجتھاد کو رد کرتا پھرے جاہے وہ محقق نہ ہو اور آپ کی طرح کاپی پیسٹ سے کام چلاتا ہو اور غیر معتبر سافٹ ویرز پر انحصار کرتا ہو

اب دیکھے ہیں غیر مقلدین کس طرح کے تحریفات کرتے ہیں
لنک
http://forum.mohaddis.com/threads/علامہ-البانی-کی-تخريج-کردہ-روايت-تفعل-المرأة-في-الصلاة۔۔۔-سے-متعلق-سوال.9255/
سوال




جواب


اگر یہ بات جو البانی صاحب نے کی ہے اگر کوئی حنفی کہتا تو یقینا تحریف حدیث کا الزام آجاتا لیکن کیوں کہ یہ ایک اہل حدیث کے عالم نے بات کہی تو غیر مقلدین کو سانپ سونگھ جاتا ہے ۔ میری لولی ٹائم سے سوال ہے کہ حدیث کے الفاظ بدلنے سے البانی طاحب کو کن الفاظ سے یاد کریں گے۔ واضح اور دو ٹوک جواب دیں

یہاں میں نے دو سوال اٹھائے ہیں
1- کہ آپ ثابت کریں کہ الشیخ عابد کے مخطوطہ میں خالف السنہ کے الفاظ ہیں یہ معتبر ہیں اور کسی شرارتی کی سازش نہیں ہے کیوں کہ ترمذی کے باقی جو پانچ مخطوطات ہیں ان میں یہ الفاظ نہیں
2- البانی صاحب نے جو تحریف کی ہے تو ان کے متعلق آپ کی رائے کیا ہے کیوں کہ جواب میں ممکن ہے کوئی مخطوطہ ہو کے الفاظ ہیں کسی مخطوطہ کا ثبوت نہیں
میں امید کرتا ہوں آپ مذید اعتراضات سے پہلے آپ مجھے واضح جواب دیں گے ۔ اگر آپ نے صرف اعتراض کرنا ہی سیکھا ہے اور جواب دینا نہیں تو پھر میری طرف سے پیشگی معذرت کہ میں آپ سے اس تھریڈ میں مذید مکالمہ کرسکوں
دوسر بات میرے بھائی
یہ بتا دیں کہ دیوبندی بریلوی اور اہلحدیث
ان کے ہا ں جو احادیث کی کتابیں آج کل مدرسوں میں پڑھائی جاتی ہیں پلیز ان کی تفصیل بتا دیں
اگر ہمارا کہیں ترجمے یا عربی وغیرہ میں اختلاف ھو جا ے تو ہم کہاں سے دیکھیں کہ اصل عبارت کون سی ہے
 
Top