- شمولیت
- اپریل 14، 2011
- پیغامات
- 8,773
- ری ایکشن اسکور
- 8,476
- پوائنٹ
- 964
ہم نے جو پڑھا ہے اس کے مطابق
قرآن ، حدیث ، اجماع ، قیاس
کو دو حصوں میں تقسیم کیا جاسکتا ہے
کچھ ہیں مثبت شرع یعنی قرآن و حدیث
اور کچھ ہیں مظہر شرع اور وہ ہیں اجماع اور قیاس
اجماع اتفاقی اور قیاس غیر اتفاقی ہے ۔
علماء اہل حدیث و سلف صالحین میں سے کوئی بھی نہیں ہےجو اجماع کو ماخذ شریعت اس معنی میں سمجھتاہو کہ یہ مثبت شرع ہے ۔
قرآن ، حدیث ، اجماع ، قیاس
کو دو حصوں میں تقسیم کیا جاسکتا ہے
کچھ ہیں مثبت شرع یعنی قرآن و حدیث
اور کچھ ہیں مظہر شرع اور وہ ہیں اجماع اور قیاس
اجماع اتفاقی اور قیاس غیر اتفاقی ہے ۔
علماء اہل حدیث و سلف صالحین میں سے کوئی بھی نہیں ہےجو اجماع کو ماخذ شریعت اس معنی میں سمجھتاہو کہ یہ مثبت شرع ہے ۔