1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

اسلامی آداب!

'معاشرتی نظام' میں موضوعات آغاز کردہ از ماریہ انعام, ‏مئی 16، 2014۔

  1. ‏مئی 16، 2014 #1
    ماریہ انعام

    ماریہ انعام مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏نومبر 12، 2013
    پیغامات:
    498
    موصول شکریہ جات:
    368
    تمغے کے پوائنٹ:
    164

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    اسلام ایک مکمل ضابطہ حیات ہے ۔۔۔۔کہنے کو یہ ایک جملہ ہے اور ہم میں سے ہر ایک اسے رسماً بہت بار اپنی گفتگو میں استعمال کرتا ہے ۔۔۔۔لیکن جب ہم احادیث کی کتابوں میں "کتاب الادب" کا مطالعہ کرتے ہیں (جو کم وبیش حدیث کی ہر بڑی کتاب میں موجود ہے)تو اللہ اکبر۔۔۔۔۔۔اس جملے کی حقیقت آشکار ہوتی ہےاور دل بے اختیار کہہ اٹھتا ہے کہ اسلام مکمل ضابطہ حیات ہی نہیں ضابطہ اخلاق بھی ہے۔
    ہمارے ہاں آج کل ایٹی کیٹس کا بہت رونا رویا جاتا ہے۔۔۔اور یہ بھی باور کرایا جاتاہے کہ تمام قسم کی اخلاقیات کا منبع ومرکز عزت مآ ب یورپ ہے۔۔۔حالانکہ معاشرتی آداب کا جو معیار ہمیں آپﷺ کےاسوہ سے ملتا ہے یورپ اس کی گرد کو بھی نہیں پا سکتا ۔
    بد قسمتی سے ہم نے ان بیش بہا اسلامی اخلاقی اقدار کو اپنی معاشرتی زندگی سے خارج کر رکھا ہے۔۔۔یہی وجہ ہے کہ ہم سماجی طور پر ایک دوسرے سے بہت شاکی نظر آتے ہیں ۔۔۔حقوق کی ایک جنگِ عظیم چھڑی ہوئی ہے جس میں حسبِ توفیق ہر ایک حصّہ ڈالتا نظر آتا ہے۔۔۔۔غرض
    کہاں تک سنو گے کہاں تک سنائیں!!
    ضرورت اس امر کی ہے کہ ہم کتاب الاداب کی طرف رجوع کریں۔معاشرے میں اس کی ضرورت تو جو ہے سو ہے فورم پر بھی اس کی بہت زیادہ حاجت ہے ۔۔۔
    یہ دھاگہ اسی مقصد کے تحت شروع کیا جا رہا ہے۔۔۔اللہ ہماری نیتوں میں اخلاص پیدا کرےاور ہماری کوششوں کو با ر آور بنائے(آمین)آپ کی زیادہ سے زیادہ شمولیت اس کاوش کو باذن اللہ کامیاب بنائے گی۔
    طریقہ کار کچھ یوں ہو گا کہ
    بلوغ المرام کی کتاب الجامع سے ہر تین دن کے وقفے سے ایک حدیث پیش کی جائے گی
    تین دن تک اس حدیث کے عملی پہلوؤں کا جائزہ لیا جائے گا
    یاد رہے!یہ ایک اخلاقی اور تربیتی لڑی ہو گی ۔۔۔لہذا کوشش کی جائے گی کہ حدیث پر ثقیل قسم کے بحث و مباحثے کی بجائے اس کے زیادہ سے زیادہ عملی پہلو اجاگر کیے جائیں۔
    حدیث سے متعلق کوئی سچا واقعہ ' کوئی ذاتی تجربہ بھی پیش کیا جا سکتا ہے۔
    تین دن کے بعد اس بحث کا خلاصہ پیش کر کے اگلی حدیث اپ لوڈ کر دی جائے گی۔
    (مزید تجاویز کے سلسلے میں آپ کی گراں قدر آراء کا انتظار رہے گا)
     
    • زبردست زبردست x 2
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  2. ‏مئی 16، 2014 #2
    ماریہ انعام

    ماریہ انعام مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏نومبر 12، 2013
    پیغامات:
    498
    موصول شکریہ جات:
    368
    تمغے کے پوائنٹ:
    164

لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں