- شمولیت
- اپریل 27، 2013
- پیغامات
- 26,585
- ری ایکشن اسکور
- 6,763
- پوائنٹ
- 1,207
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
یہ مضمون بذریعہ وٹس ایپ موصول ہوا ہے..اہل علم کی رائے درکار ہے. جزاک اللہ خیرا!
امام ابوحنيفة رحمه الله كے نزديک بعض صحابه كرام كي احاديث قابل قبول نهيں، اور انكي تعداد تقريباً تين هے:
[1) أبوهريرة رضي الله عنه جسكي أحاديث كے لينے پر تمام امت كا اتفاق هے ابوحنيفة سے جب پوچها گيا كه ابو هريرة رض كي احاديث كو كيون قبول نه كيا جائے ؟ تو جواب ديا: كه حضرت ابوهريرة رضي الله عنه هر حديث روايت كرتا تها بغير اسكے كه وه اس پر غور كرتا اور اسكے معاني سمجهتا اور وه ناسخ اور منسوخ نهيں جانتا تهے اسلئے انكي احاديث معتبر نهيں.
[2] حضرت أنس بن مالك آخر عمر ميں اختلاط كے شكار هوئے تهے اور انهيں جب كوئي سؤال پوچها جاتا تو وه تو اپني عقل سے جواب ديا كرتے تهے اور ميں اسكي عقل كي تقليد نهيں كرتا.
[3] حضرت سمرة بن جندب رضي الله عنه كي احاديث بهي معتبر نهيں.
امام ابو يوسف رحمه الله سے مروي هے جو ابو حنيفه كے شاگرد تهے كهتے هيں كه ميں نے ابو حنيفة سے پوچها كه اگر همارے پاس كوئي حديث همارے قياس كے خلاف هو تو هم كيا كريں تو ابوحنيفة نے جواب ديا كه اسي پر عمل كيا جائے اور قياس ترک كيا جائے تو ميں نے عرض كيا كه اگر ابوبكر و عمر عثمان و علي كي روايت آئے تو آپ نے فرمايا انكي بهي حديث معتبر هے اور اسي پر عمل هوگا اور فرمايا كه تمام صحابه عدول هيں سوائے چند صحابہ مثلا: أبوهريرة أنس بن مالك رضوان الله عليهم اجمعين.
اور اسي طرح أحمد أمين المصراة نقل كرتے هيں امام ابوحنيفة سے كه وه حضرت ابوهريرة رضي الله عنه كي احاديث كو رد كرتے تهے جب انكي احاديث انكے قياس كے مخالف هوتي اور كها كرتهے كه ابوهريرة رضي الله عنه غير فقيه هيں ، اسلئے انكي احاديث رد كي جائے جو همارۓ قياس كے مخالف هو.
ملا علي القاري الحنفي جو حنفي مسلک كے بهت بڑے عالم گذرے هيں فرماتے هيں كه امام ابوحنيفة رحمه الله كے اصول ميں سے هے كه راوي انکي راي كے خلاف عمل نه كرے اسلئے انهوں نے حضرت ابوهرة كي وه حديث غسل رد كي كيوں كه وه انكے فتوى كے خلاف تهي.
اب آل اصحاب الرأي آل ديوبند (مقلدين احناف) سے چند سوالات جواب ديناغور كرنا پسند فرماويگے؟؟
آن حضرات (آل ديبند) كے كتنے روپ هيں؟؟
{1} كيا تمام صحابه كرام عدل كرنے والے تهے؟ اگر تهے تو پهر يه كونسا روپ هے؟
{2} كيا ايسے هي شخص كو امام اعظم كا لقب ديا جاسكهتا هے جو صحابه كي عدالت پر شک كرے؟
{3} يا ايسے شخص كو (محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم) جسكو اهل الحديث امام اعظم كا لقب ديتے هيں؟
{4} كيا أصحاب الرأي كے نزديک صحابه كرام معصوم هيں؟ يقيناً انكا جواب يهي هوگا كه هاں تمام صحابه معصوم عن الخطأ تهے جيساكه بهت سے مقلدين نے اسكو اپني كتابوں ميں ذكركيا هے تو پهر ابوهريرةرضي الله عنه كيا صحابي نهيں هے ؟
{5} صحابه كي عدالت پر شک كرنا اسكا كيا حكم هے؟
{6} كيا صحابي بهتر هے يا ابوحنيفة؟
{7} كيا صحابه كرام حضرت ابوهريرة رضي الله عنه سے حديثں قبول نهيں كرتے تهے؟؟
{8} كيا صحابه كرام پر طعن كرنے والے اهل السنة والجماعة كهلانے کے مستحق هے يا نهيں؟
{9} جوحضرات صحابه كرام كي عدالت پر نقد كريں، اور انكي احاديث كو رد كريں وه أهل السنة والجماعة اور جو انكي هر حديث لينے كيلئے تيار ان پر اعتراضات اور برے القاب سے پكارا جاتا هے.
***********************************************
اس شخص كا حكم جو كسي صحابي پر لعن طعن كرے اسكو گالي دے يا اس پر كوئي جرح كرے علماء اهل السنة كي نظر ميں:
1} امام احمد بن حنبل رحمه الله فرماتےهيں: جو اصحاب الرسول ميں سے كسي كو گالي دے يا ان ميں سے كسي كي برائي كرے يا كسي پر طعن كرے يا كسي كا كوئي عيب بيان كرے وه بدعتي رافضي خبيث هے اسكي كوئي بات قبول نه كي جائےگي.
2} امام طحاوي فرماتے هيں: هم صحابه كرام سے محبت كرتے هيں اور جوان سے بغض ركهے هم اس سے بغض ركهيں گے اور هم صحابه كا ذكر خير هي سےکرينگے، اور صحابه سے محبت كرنا ايمان هے، ان سے بغض ركهنا كفر، نفاق اورسركشي هے
العقيدة الطحاوية ٤٦٧ ]
3} امام ابن قدامه فرماتے هيں سنت يه هے كه صحابه كرام سے محبت كي جائے انكا ذكر خيرا كياجائے انكي خوبياں بيان كي جائيں اورانكے كے لئے استغفار كياجائے انكي فضيلت بيان كي جائے.
" ومن السُّنة تولّي أصحاب رسول الله ﷺ ومحبّتهم ، وذكر محاسنهم والتّرحم عليهم والاستغفار لهم ، والكف عن ذكر مساوئهم ، وما شجر بينهم ، واعتقاد فضلهم ومعرفة سابقتهم ".
4} امام ابوزرعة فرماتے هيں كه اگر تم كسي شخص كو صحابه پر نقد كرتے هوئے ديكهو تو جان لو وه زنديق هے يه اسلئے كه همارے نزديک رسول الله صلى الله عليه وسلم حق هے قرآن حق هے، اور جنهوں نے اس قرآن كواور رسول الله صلى الله عليه وسلم كي سنن كو هم تک پهونچايا ، كيا وه چاهتے هيں كه وه قرآن وسنة كو باطل ٹهرائيں ، اس سے بهتر هے انكو زنديق سمجها جائے.
5} علامه ابن حجر العسقلاني رحمه الله فرماتے هيں:تمام اهل اسلام كا اس بات پر اتفاق هے كه تمام صحابه كرام عدول(عدل كرنے والے) تهے، اسكا كوئي مخالف نهيں الا اهل بدعت نے.
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
حواله جات درج ذيل كتابوں ميں موجود هے:
[1] حواله:[أضواء على السنة المحمدية لأبي رية ص 205، ينقله عن كتاب مختصر كتاب المؤمل لأبي شامة]
[2] ينقله عن كتاب مختصر كتاب المؤمل لأبي شامة رواها علامة المعتزلي أبن أبي الحديد في شرح النهج 4: 68]
[3] ديكهئےحواله: [أنظر: فجر الإسلام: 26].
[4] ديكهئےحواله:[ أنظر شرح مسند أبي حنيفة : 4]
[5] كتائب أعلام الأخيار من فقهاء مذهب النعمان المختار ـ مخطوط.
[6] وذكره صاحب هديّة العارفين 1: 307 وأرّخ وفاته بحدود سنة 400.
[7] روضة العلماء، ذكره له صاحب كشف الظنون 1: 928.
[8] السُّنة ٧٨ "
[9] لمُعَة الإعتقاد ٣٢
[10] الكفاية في علم الرواية ص ٤٩
[11] الإصابة ١٠/١
كتبه/ٍحافظ محمد يوسف بٹ رياضي
یہ مضمون بذریعہ وٹس ایپ موصول ہوا ہے..اہل علم کی رائے درکار ہے. جزاک اللہ خیرا!
امام ابوحنيفة رحمه الله كے نزديک بعض صحابه كرام كي احاديث قابل قبول نهيں، اور انكي تعداد تقريباً تين هے:
[1) أبوهريرة رضي الله عنه جسكي أحاديث كے لينے پر تمام امت كا اتفاق هے ابوحنيفة سے جب پوچها گيا كه ابو هريرة رض كي احاديث كو كيون قبول نه كيا جائے ؟ تو جواب ديا: كه حضرت ابوهريرة رضي الله عنه هر حديث روايت كرتا تها بغير اسكے كه وه اس پر غور كرتا اور اسكے معاني سمجهتا اور وه ناسخ اور منسوخ نهيں جانتا تهے اسلئے انكي احاديث معتبر نهيں.
[2] حضرت أنس بن مالك آخر عمر ميں اختلاط كے شكار هوئے تهے اور انهيں جب كوئي سؤال پوچها جاتا تو وه تو اپني عقل سے جواب ديا كرتے تهے اور ميں اسكي عقل كي تقليد نهيں كرتا.
[3] حضرت سمرة بن جندب رضي الله عنه كي احاديث بهي معتبر نهيں.
امام ابو يوسف رحمه الله سے مروي هے جو ابو حنيفه كے شاگرد تهے كهتے هيں كه ميں نے ابو حنيفة سے پوچها كه اگر همارے پاس كوئي حديث همارے قياس كے خلاف هو تو هم كيا كريں تو ابوحنيفة نے جواب ديا كه اسي پر عمل كيا جائے اور قياس ترک كيا جائے تو ميں نے عرض كيا كه اگر ابوبكر و عمر عثمان و علي كي روايت آئے تو آپ نے فرمايا انكي بهي حديث معتبر هے اور اسي پر عمل هوگا اور فرمايا كه تمام صحابه عدول هيں سوائے چند صحابہ مثلا: أبوهريرة أنس بن مالك رضوان الله عليهم اجمعين.
اور اسي طرح أحمد أمين المصراة نقل كرتے هيں امام ابوحنيفة سے كه وه حضرت ابوهريرة رضي الله عنه كي احاديث كو رد كرتے تهے جب انكي احاديث انكے قياس كے مخالف هوتي اور كها كرتهے كه ابوهريرة رضي الله عنه غير فقيه هيں ، اسلئے انكي احاديث رد كي جائے جو همارۓ قياس كے مخالف هو.
ملا علي القاري الحنفي جو حنفي مسلک كے بهت بڑے عالم گذرے هيں فرماتے هيں كه امام ابوحنيفة رحمه الله كے اصول ميں سے هے كه راوي انکي راي كے خلاف عمل نه كرے اسلئے انهوں نے حضرت ابوهرة كي وه حديث غسل رد كي كيوں كه وه انكے فتوى كے خلاف تهي.
اب آل اصحاب الرأي آل ديوبند (مقلدين احناف) سے چند سوالات جواب ديناغور كرنا پسند فرماويگے؟؟
آن حضرات (آل ديبند) كے كتنے روپ هيں؟؟
{1} كيا تمام صحابه كرام عدل كرنے والے تهے؟ اگر تهے تو پهر يه كونسا روپ هے؟
{2} كيا ايسے هي شخص كو امام اعظم كا لقب ديا جاسكهتا هے جو صحابه كي عدالت پر شک كرے؟
{3} يا ايسے شخص كو (محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم) جسكو اهل الحديث امام اعظم كا لقب ديتے هيں؟
{4} كيا أصحاب الرأي كے نزديک صحابه كرام معصوم هيں؟ يقيناً انكا جواب يهي هوگا كه هاں تمام صحابه معصوم عن الخطأ تهے جيساكه بهت سے مقلدين نے اسكو اپني كتابوں ميں ذكركيا هے تو پهر ابوهريرةرضي الله عنه كيا صحابي نهيں هے ؟
{5} صحابه كي عدالت پر شک كرنا اسكا كيا حكم هے؟
{6} كيا صحابي بهتر هے يا ابوحنيفة؟
{7} كيا صحابه كرام حضرت ابوهريرة رضي الله عنه سے حديثں قبول نهيں كرتے تهے؟؟
{8} كيا صحابه كرام پر طعن كرنے والے اهل السنة والجماعة كهلانے کے مستحق هے يا نهيں؟
{9} جوحضرات صحابه كرام كي عدالت پر نقد كريں، اور انكي احاديث كو رد كريں وه أهل السنة والجماعة اور جو انكي هر حديث لينے كيلئے تيار ان پر اعتراضات اور برے القاب سے پكارا جاتا هے.
***********************************************
اس شخص كا حكم جو كسي صحابي پر لعن طعن كرے اسكو گالي دے يا اس پر كوئي جرح كرے علماء اهل السنة كي نظر ميں:
1} امام احمد بن حنبل رحمه الله فرماتےهيں: جو اصحاب الرسول ميں سے كسي كو گالي دے يا ان ميں سے كسي كي برائي كرے يا كسي پر طعن كرے يا كسي كا كوئي عيب بيان كرے وه بدعتي رافضي خبيث هے اسكي كوئي بات قبول نه كي جائےگي.
2} امام طحاوي فرماتے هيں: هم صحابه كرام سے محبت كرتے هيں اور جوان سے بغض ركهے هم اس سے بغض ركهيں گے اور هم صحابه كا ذكر خير هي سےکرينگے، اور صحابه سے محبت كرنا ايمان هے، ان سے بغض ركهنا كفر، نفاق اورسركشي هے
العقيدة الطحاوية ٤٦٧ ]
3} امام ابن قدامه فرماتے هيں سنت يه هے كه صحابه كرام سے محبت كي جائے انكا ذكر خيرا كياجائے انكي خوبياں بيان كي جائيں اورانكے كے لئے استغفار كياجائے انكي فضيلت بيان كي جائے.
" ومن السُّنة تولّي أصحاب رسول الله ﷺ ومحبّتهم ، وذكر محاسنهم والتّرحم عليهم والاستغفار لهم ، والكف عن ذكر مساوئهم ، وما شجر بينهم ، واعتقاد فضلهم ومعرفة سابقتهم ".
4} امام ابوزرعة فرماتے هيں كه اگر تم كسي شخص كو صحابه پر نقد كرتے هوئے ديكهو تو جان لو وه زنديق هے يه اسلئے كه همارے نزديک رسول الله صلى الله عليه وسلم حق هے قرآن حق هے، اور جنهوں نے اس قرآن كواور رسول الله صلى الله عليه وسلم كي سنن كو هم تک پهونچايا ، كيا وه چاهتے هيں كه وه قرآن وسنة كو باطل ٹهرائيں ، اس سے بهتر هے انكو زنديق سمجها جائے.
5} علامه ابن حجر العسقلاني رحمه الله فرماتے هيں:تمام اهل اسلام كا اس بات پر اتفاق هے كه تمام صحابه كرام عدول(عدل كرنے والے) تهے، اسكا كوئي مخالف نهيں الا اهل بدعت نے.
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
حواله جات درج ذيل كتابوں ميں موجود هے:
[1] حواله:[أضواء على السنة المحمدية لأبي رية ص 205، ينقله عن كتاب مختصر كتاب المؤمل لأبي شامة]
[2] ينقله عن كتاب مختصر كتاب المؤمل لأبي شامة رواها علامة المعتزلي أبن أبي الحديد في شرح النهج 4: 68]
[3] ديكهئےحواله: [أنظر: فجر الإسلام: 26].
[4] ديكهئےحواله:[ أنظر شرح مسند أبي حنيفة : 4]
[5] كتائب أعلام الأخيار من فقهاء مذهب النعمان المختار ـ مخطوط.
[6] وذكره صاحب هديّة العارفين 1: 307 وأرّخ وفاته بحدود سنة 400.
[7] روضة العلماء، ذكره له صاحب كشف الظنون 1: 928.
[8] السُّنة ٧٨ "
[9] لمُعَة الإعتقاد ٣٢
[10] الكفاية في علم الرواية ص ٤٩
[11] الإصابة ١٠/١
كتبه/ٍحافظ محمد يوسف بٹ رياضي