• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اقوال سلف

شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
حافظ ابن رجب حنبلی رحمہ الله نے فرمایا :

توحید کے تقاضوں کی تکمیل دل، زبان اور اعضاء سے کرنا گناہوں کی مغفرت کا سبب ہے.

جامع العلوم و الحکم 2/417
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
علامہ حافظ ابن قيم رحمه الله نے فرمایا :

میں نے اپنے استاد شیخ الاسلام کو فرماتے ہوئے سنا :

خوف کی حد یہ ہے جو معصیت کرنے سے روکے رکھے. اس سے زیادہ خوف کی ضرورت نہیں.

‏ تهذيب المدارج 2/723
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
▪ حضرت فضيل بن عياض رحمه الله نے فرمایا :

بندے کا اللہ سے خوف اس کے علم کے بقدر ہوگا.

اور دنیا سے بے رغبتی آخرت کے شوق کے بقدر ہوگی.

الزهد الكبير 74
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
علامہ حافظ ابن قيم رحمه الله نے فرمایا :

جو خود کو ویسا ڈھال دے جیسا اللہ تعالی چاہتا ہے تو اللہ تعالی ویسا کرے گا جیسا وہ چاہتا ہے.

اور جو اللہ کی مشیت اور ارادے کے مطابق عمل کرے گا تو اس کے لئے لوہا موم ہوجائے گا.

اور جس نے اس کے لئے حرام چیزوں کو ترک کرے گا تو اللہ تعالی اسے اس کی توقع سے کہیں زیادہ عطا کرے گا.

طريق الهجرتين 1/25
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
▪‏امام حسن بصری رحمه الله نے فرمایا :

‏خوبصورت شکل و صورت کے مالک کو چاہئے کہ اپنی خوبصورتی کو برے کام سے بد صورت نہ بنائے.

اور بدصورت کو چاہئے کہ برائی کرکے دو برائیاں (بری شکل اور برا کام) جمع نہ کرے.

‏بهجة المجالس 179
______________________

▪علامہ ابن قيم رحمه الله نے فرمایا :

صدقہ لینے والا فقیر دراصل آدمی سے بخل کی بیماری نکالتا ہے...

جس طرح سنگی لگانے والا آدمی کے جسم سے خراب خون چوس لیتا ہے.

عدة الصابرين 219
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
▪علامہ شيخ ابن عثيمين رحمه الله نے فرمایا :

جب کوئی آدمی استغفار کرتا ہے تو دراصل وہ دو چیزیں مانگ رہا ہوتا ہے :

❐ برائیوں پر پردہ پوشی

❐ اور درگزر تاکہ وہ گناہوں پر سزا نہ دے.

الفتاوى 16/87

__________________________

‏ امام حسن بصری رحمه الله نے فرمایا :

میں نے ایسے لوگوں کو پایا ہے جن کے نزدیک یہ دنیا تمہارے قدموں کی خاک سے زیادہ حیثیت نہیں رکھتی تھی.

آداب الحسن البصري 65
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
علامہ سعدی رحمه الله نے فرمایا :

صالحین کی صحبت سب سے بڑا منافع اور فائدہ ہے.
آدمی زندگی میں ان کی دعائیں سمیٹتا رہے تو اسے فائدہ ہوگا اور اگر مرنے کے بعد بھی آدمی کے لئے وہ دعا کرتے رہیں تو اس سے بڑا منافع اور کیا ہوسکتا ہے.

مجموع الفوائد 106
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
آب چشم سے لکھنے کے قابل

علامہ محمد بن سيرين رحمہ اللہ نے فرمایا :

کچھ لوگ ایسے بھی تھے جنہوں علم حاصل کرنا اور علماء کی مجلسوں میں بیٹھنا ترک کیا اور عبادات میں خود کو مصروف رکھا.

وہ اس قدر عبادات میں مصروف رہے کہ ان کی کھالیں خشک ہوگئیں پھر ایک وقت ایسا بھی آیا کہ انہوں نے سنت کی خلاف ورزی کی اور مسلمانوں کا خون بہانا شروع کردیا.

مجھے قسم ہے اس ذات کی جس کے سوا کوئی الہ نہیں. جس نے بھی علم کے بغیر کوئی عمل کیا تو اس کے عمل میں فساد کا عنصر اصلاح سے زیادہ ہوگا.

الاستذكار از ابن عبد البر (616/8)
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
ماہ صفر کو منحوس سمجھنے کی تردید

اس مہینے کی بابت لوگوں میں مذکورہ رسومات و بدعات رواج پاچکی ہیں جن کی تردید نبی اکرمﷺنے اس حدیث میں فرمائی:

*«لَا عَدْوٰی وَلَا طِیَرَةَ وَلَا هَامَّةَ وَلَا صَفَرَ»*1
" (اللہ کی مشیت کے بغیر) کوئی بیماری متعدی نہیں اور نہ ہی بد شگونی لینا جائز ہے، نہ اُلو کی نحوست یا روح کی پکار اور نہ ماہِ صفر کی نحوست۔"

✅امام ابن قیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
''اس حدیث میں نفی اورنہی دونوں معانی صحیح ہوسکتے ہیں لیکن نفی کے معنی اپنے اندر زیادہ بلاغت رکھتے ہیں کیوں کہ نفی 'طیرہ'(نحوست) اور اس کی اثر انگیزی دونوں کا بطلان کرتی ہے، اس کے برعکس نہی صرف ممانعت دلالت کرتی ہے۔ اس حدیث سے ان تمام اُمور کا بطلان مقصود ہے جو اہل جاہلیت قبل از اسلام کیا کرتے تھے۔''2

✅ابن رجب رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ
''اس حدیث میں ماہِ صفر کو منحوس سمجھنے سے منع کیا گیا ہے، ماہ صفر کو منحوس سمجھنا تطیّر(بدشگونی) کی اقسام میں سے ہے۔ اسی طرح مشرکین کا پورے مہینے میں سے بدھ کے دن کو منحوس خیال کرنا سب غلط ہیں۔''3

✅امام ابوداؤدرحمہ اللہ محمد بن راشد سے نقل کرتے ہیں:
''اہل جاہلیت یعنی مشرکین ماہِ صفر کو منحوس سمجھتے تھے، لہٰذا اس 'لَا صَفَرَ' حدیث میں ان کے اس عقیدہ اور قول کی تردید کی گئی ہے۔''4

✅امام مالک رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ ''اہل جاہلیت ماہِ صفر کو منحوس سمجھتے اور کہتے کہ یہ منحوس مہینہ ہے ۔ چنانچہ رسول اکرمﷺنے اُن کے اس نظریے کو باطل قرار دیا۔''5
_______________________
1صحیح بخاری:۵۷۰۷
2قرة عیون الموحدین: ۲؍۳۸۴
3ایضًا
4ایضًا
5لطائف المعارف: ص۱۴۷
 
شمولیت
جنوری 22، 2012
پیغامات
1,129
ری ایکشن اسکور
1,053
پوائنٹ
234
علامہ شیخ ابن عثيمين رحمه الله نے فرمایا :

مومن کو چاہئے کہ وہ خیر و بهلائی کی امید رکھے.

دنیا کو تاریک دیکھنے سے نا امید ہوجائے گا.

ﺷﺮﺡ ﺭﻳﺎﺽ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤﻴﻦ 4/115



حافظ ابن رجب رحمه الله نے فرمایا :

جہنم کی آگ سے اس شخص کو پاک کرنے کی ضرورت ہے جس نے دنیا میں توحید اور اس کے واجبات ادا نہیں کیا

مجموع الرسائل 3/65
 
Top