• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اللہ کہاں ہے؟ ( اللہ سبحانہ و تعالیٰ کے فرامین)

ابوحبان

مبتدی
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
15
ری ایکشن اسکور
74
پوائنٹ
0
گڈ صاحب مجھے میرے سوال کاجواب نہیں ملا؟
ابوالحسن صاحب یونیورسٹی میں ہم بھی گئے ہیں لیکن وہاں کے اساتذہ نے جو اعتراف انہی علوم آلیہ کے کمال کا کیا ہیں وہ مجھے خوب پتہ ہے ، ویسے بھی ہمارے ہاں علوم آلیہ کو اصل کبھی نہیں بنایا ، لیکن اس کو بالکل چھوڑا بھی نہیں جاتا، تاکہ پھر صرف "اردو تراجم" سے ہی کام چلا جائے ۔
انس صاحب مجھے صرف ایک ہی جواب چاہیئے کہ کیا یہ سب الفاظ ایک ہی معنی حقیقی پر دلالت کرتے ہیں یا نہیں ،مطلب استواء سے یہی ہی مراد ہے ، قائم ہونا ، جلوہ گر ہونا ، مستوی ہونا ،جا ٹہرنا،
صرف ہاں یا نہیں میں جواب دیں ، علو اور استواء علی العرش کے بارے میں میرے موقف سے بالکل بے فکر رہے ۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
محترم جناب سوچا تو یہ تھا کہ شاید اس بار گزارش پر عمل ہوگا لیکن لگتا ہے گزارش کو زحمت ہی تصور کیا جارہا ہے۔ محترم بھائی گزارش کو گزارش تک ہی محدود رکھتے ہوئے اپنا موقف پیش فرمائیں تاکہ ہمیں تو معلوم ہو کہ آپ کا موقف کیا ہے۔؟
گڈ صاحب مجھے میرے سوال کاجواب نہیں ملا؟
جی محترم شاید لگتا ہے کہ آپ نے ماقبل پوسٹ کا مطالعہ ہی نہیں کیا کیونکہ اس پوسٹ میں جو کہا گیا تھا آپ نے اس کے خلاف عمل کیا۔اچھا آپ پوچھ رہے ہیں کہ
جناب نے استواء علی العرش کے تین قسم کے معنی کئے ہیں (١) قائم ہونا (٢) جلوہ گر ہونا (٣) قرار پکڑنا(٤)مستوی ہونا(٥) جاٹھرنا
سوال نمبر ١ : کیا یہ سب ایک ہی معنی کے مختلف تعبیریں ہیں؟
آپ یہاں پر گزارش پر عمل کرنے کے ساتھ ساتھ یہ بتائیں کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک ہی لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف الفاظ کے ؟
 

ابوحبان

مبتدی
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
15
ری ایکشن اسکور
74
پوائنٹ
0
اچھا آپ پوچھ رہے ہیں کہ

آپ یہاں پر گزارش پر عمل کرنے کے ساتھ ساتھ یہ بتائیں کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک ہی لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف الفاظ کے ؟
جی گڈ صاحب آپ کے گزارش پر عمل بھی ہو گا لیکن پہلے تو مبحوث عنہ مسئلہ حل کریں۔
٢- آپ نے پوچھا ہے کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف کے ، تو یہ میں نے تو نہیں کیے ہیں یہ تو ارسلان صاحب نے کیے ہیں ان سے پوچھ لیں میں بھی تو یہی پوچھ رہا ہوں،
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
جی گڈ صاحب آپ کے گزارش پر عمل بھی ہو گا لیکن پہلے تو مبحوث عنہ مسئلہ حل کریں۔
٢- آپ نے پوچھا ہے کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف کے ، تو یہ میں نے تو نہیں کیے ہیں یہ تو ارسلان صاحب نے کیے ہیں ان سے پوچھ لیں میں بھی تو یہی پوچھ رہا ہوں،
آپ غور کریں تو میں نے یہ اقتباس "شیخ عادل سہیل حفظہ اللہ" کی کتاب "اللہ کہاں ہے" سے ٹائپ کر کے پوسٹ کیا ہے۔اور اس پوری کتاب کو یونی کوڈ میں آپ اس لنک پر ملاحظہ فرما سکتے ہیں۔
اور جہاں تک بات ہے اس موضوع میں گفتگو کرنے کی تو میں نے شروع میں ہی ایک پوسٹ کی تھی۔ملاحظہ کیجئے:
ہمیں اللہ کی کتاب سے یہ تعلیم ملی ہے کہ اللہ عرش پر مستوی ہے،کیوں ہے،کیسے ہے،اس بارے میں ہمیں بحث کرنے کی ضرورت نہیں۔پوسٹ نمبر 6
مزید انس نضر بھائی نے یہاں ( پوسٹ نمبر 19 میں) امام مالک رحمۃ اللہ علیہ کا قول نقل کیا:
اس کی کیفیت کا اللہ تعالیٰ کو ہی علم ہے، اس پر ایمان لانا واجب ہے، اور بحث ومباحثہ کرنا بدعت ہے:
الاستواء معلوم والكيف مجهول والسؤال عنه بدعة والإيمان به واجب
تو اللہ تعالیٰ کی ذات کے متعلق گفتگو کرنے سے میں معذرت کرتا ہوں۔ہمارا عقیدہ ہے:
اللہ تعالیٰ عرش پر ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔
اللہ ہمارے ساتھ ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔
اللہ تعالیٰ ہماری شہہ رگ سے زیادہ قریب ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔

اللہ سے دعا ہے کہ اللہ تعالیٰ مجھے صراط مستقیم پر گامزن رکھے اور میری چھوٹی بڑی تمام غلطیوں کو معاف فرمائے آمین۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
جی گڈ صاحب آپ کے گزارش پر عمل بھی ہو گا لیکن پہلے تو مبحوث عنہ مسئلہ حل کریں۔
٢- آپ نے پوچھا ہے کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف کے ، تو یہ میں نے تو نہیں کیے ہیں یہ تو ارسلان صاحب نے کیے ہیں ان سے پوچھ لیں میں بھی تو یہی پوچھ رہا ہوں،
ارسلان بھائی کی پوسٹ موجود ہے آپ سے گزارش ہے کہ اس کو دیکھ کر بتائیں کہ یہ تمام معانی عربی کے کسی ایک ہی لفظ کے کیے گئے ہیں یا مختلف الفاظ کے ؟ کیونکہ میں آپ کی ہی زبانی سننا چاہتا ہوں
 

عبداللہ کشمیری

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 08، 2012
پیغامات
576
ری ایکشن اسکور
1,656
پوائنٹ
186
آپ غور کریں تو میں نے یہ اقتباس "شیخ عادل سہیل حفظہ اللہ" کی کتاب "اللہ کہاں ہے" سے ٹائپ کر کے پوسٹ کیا ہے۔اور اس پوری کتاب کو یونی کوڈ میں آپ اس لنک پر ملاحظہ فرما سکتے ہیں۔
اور جہاں تک بات ہے اس موضوع میں گفتگو کرنے کی تو میں نے شروع میں ہی ایک پوسٹ کی تھی۔ملاحظہ کیجئے:

مزید انس نضر بھائی نے یہاں ( پوسٹ نمبر 19 میں) امام مالک رحمۃ اللہ علیہ کا قول نقل کیا:

تو اللہ تعالیٰ کی ذات کے متعلق گفتگو کرنے سے میں معذرت کرتا ہوں۔ہمارا عقیدہ ہے:
اللہ تعالیٰ عرش پر ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔
اللہ ہمارے ساتھ ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔
اللہ تعالیٰ ہماری شہہ رگ سے زیادہ قریب ہے جیسے اس کی ذات کو لائق ہے۔

اللہ سے دعا ہے کہ اللہ تعالیٰ مجھے صراط مستقیم پر گامزن رکھے اور میری چھوٹی بڑی تمام غلطیوں کو معاف فرمائے آمین۔
آمین یا رب العالمین
هو الذي أنزل عليك الكتاب منه آيات محكمات هن أم الكتاب وأخر متشابهات ۖ فأما الذين في قلوبهم زيغ فيتبعون ما تشابه منه ابتغاء الفتنة وابتغاء تأويله وما يعلم تأويله إلا اللہ والراسخون في العلم يقولون آمنا به كل من عند ربنا وما يذكر إلا أولو الألباب (سورة آل عمران ٧) !!!!
جزاکم اللہ خیرا محمد ارسلان بھائی !!!!
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
آمین یا رب العالمین
هو الذي أنزل عليك الكتاب منه آيات محكمات هن أم الكتاب وأخر متشابهات ۖ فأما الذين في قلوبهم زيغ فيتبعون ما تشابه منه ابتغاء الفتنة وابتغاء تأويله وما يعلم تأويله إلا اللہ والراسخون في العلم يقولون آمنا به كل من عند ربنا وما يذكر إلا أولو الألباب (سورة آل عمران ٧) !!!!
جزاکم اللہ خیرا محمد ارسلان بھائی !!!!
جزاک اللہ خیرا
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
حیرت کی بات ہے کہ

ارسلان بھائی نے اپنی پوسٹ میں دلائل سے ثابت کیا کہ اللہ تعالیٰ عرش پر مستوی ہیں، جیسے ان کی ذات کو لائق ہے۔ ان کا موقف بالکل واضح ہے۔ ان تمام تعبیرات کا ایک ہی نتیجہ ہے کہ عرش پر ہیں، جیسے ان کی ذات کو لائق ہے۔

آپ نے اس سلسلے میں ان کی طرف سے دلیل کے طور پر پیش کی گئی آیات کے مختلف ترجموں کی تعبیرات کے پانچ معنی اس طرح پیش کیے جیسے ان میں تضاد ہو؟؟؟ آپ اس تضاد کو واضح کر دیں۔

اور گڈ مسلم بھائی کے مطالبے کے مطابق اپنا موقف بھی واضح کردیں کہ کیا آپ اللہ تعالیٰ کی صفت علو اور استواء علی العرش کے منکر ہیں؟؟؟
محترم ابوحبان صاحب! اللہ تعالیٰ کی صفت ’استواء علی العرش‘ اور ’صفت علوّ‘ سے متعلق آپ اپنا موقف واضح کریں!
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
Top