• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

الیاس گھمن صاحب کے "رفع یدین نہ کرنے" کا جواب

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
کتنے افسوس اور شرمندگی کا مقام ہے۔۔۔
کے نماز جو فرق پیدا کررہی ہے کفر اور اسلام کے بیچ اس کی ادائیگی کو بھی متنازعہ بنایا جارہا ہے۔۔۔
اس طرح کے شوشے چھوڑ کر دو مسلمانوں میں تفرقہ بےجا اور فضول قسم کی بحٹ کو ہوا دے کربھی کس منہ سے یہ دعویٰ کررہے ہوتے ہیں کے ہم دین اسلام کے خادم ہیں۔۔۔
سب سے پہلے ہمیں اسلام کے مطلب کو سمجھنا چاہئے۔۔۔
اس طرح کے اشتہارات معاشرے میں کس تخلیقی عمل کو انجام دے رہے ہیں۔۔۔
اگر موصوف کو اشتہارات چھپوانے کا اتنا ہی شوق ہے تو اُنہیں چاہئے کے ماتم اور نوحہ اس پر مدلل دلائل سے روشنی ڈالتے ہوئے۔۔۔
اُمت کے کم علم طبقے کی رہنمائی کا بیڑا اٹھائیں۔۔۔
دوسری سب سے اہم بات کے ضعیف روایت کو بنیاد بناکر رفع یدین نہ کرنے پر دلیل قائم کی گئی ہے۔۔۔
تو سوچیں کے موصوف کا علمی معیار کس قدر پست ہے۔۔۔
اور اس طرح کے کم علم افراد ہمارے معاشرے میں مفتی اور نہ جانے کیا کیا بننے بیٹھے ہیں۔۔۔
یہ سوال ایک عام انسان سے ہے کے ہم کیوں یہ نہیں سوچتے۔۔۔
ہمارا معیار اب صرف یہ ہے کےہم دنیاوی امور میں دلچسپی رکھتے ہیں آخرت اور دین کے تصور کو ہم نے دیوار سے لگا رکھا ہے۔۔۔
اس مثال یوں دوں گاکے۔
ہر دوسرے شخص کو اس بات کا علم ہوگا کے بینک کتنے اماونٹ پر کتنا پرافٹ دے رہا ہے۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔
وجہ کیونکہ ہردوسرے شخص نے خود اس کی تحقیق کی ہے۔۔۔
لیکن افسوس کے جہاں اور جن معاملات میں ہمیں تحقیق کرنی چاہئے وہاں ہم بے جافضول کی بحثوں اور منافرت کو ہوا دینے میں سرگرم عمل ہیں۔۔۔
لہذا میں اپنی ذاتی رائے کی بنیاد پر صرف اتنا ہی کہوں گا کے علم وہی نافع ہے جو تحقیق کو سامنے رکھ کر حاصل کیا جائے۔۔۔
اور ایسے لوگوں کی عزت اور قدر کرنی چاہئے جو تحقیق کرتے ہیں اپنے لئے اور معاشرے میں موجود اُن افراد کے لئے جو لاعلم ہیں۔۔۔
سود کا نفع ہمارےذہنوں میں ہے۔۔۔لیکن کیا کبھی ہم نے اس کے نقصان کی تحقیق کی؟؟؟۔۔۔ سنی سنائی بات پر عمل کرکےہم منافع خور تو بن گئے۔۔۔
مگر تحقیق جو ہر نفع اور نقصان کی اساس ہے اس کو ہمارے اپنے نفس کی پیروی نے بےدردی سے روند ڈالا۔۔۔
کیا ہی اچھا ہوتا کے ایک مسلمان کو اپنے آخرت کے نفع کی بھی فکر ہوتی۔۔۔ اور جو آخرت کے نفع کو بھول جائے اسے اللہ سے توبہ کرنی چاہئے۔۔۔
اللہ تعالٰی سے دُعا ہے وہ ہم سب کو دین کا صحیح فہم اور سمجھ عطاء فرمائیں اور جس امانت کے ہم امین ہیں اس میں خیانت سے باز رکھے۔۔۔
واللہ اعلم

جزاکم اللہ خیرا عامر بھائی۔۔۔
اللہ تعالٰی آپ کے علم میں اضافہ فرمائیں آمین ثم آمین۔۔۔
ہمیں ایسے انسانوں کی قدر کرنی چاہئے جن کے علم کی بنیاد خالص تحقیق ہوتی ہے۔۔۔
امام صاحب کی بلاتحقیق باتوں پر سرخم تسلیم کرنے والوں۔۔۔
آخر کیوں نہیں سوچتے کے تم بھی اپنے اس عمل سے نظریہ امامت کے عقیدے کوتقویت پہنچارہے ہیں۔۔۔
اور وہ عقیدہ ہی ہے جو ہمارے اعمال نامے ہمارے دائیں یا بائیں ہاتھ میں تھمائے گا۔۔۔
شکریہ شداد بھائی جان، آپ کی باتیں قابل غور ہے، سمجھنے والوں کے لئے تو ایک صحیح حدیث بھی کافی ہوتی ہے اور جو سمجھنا ہی نہ چاہے تو اسے تو ہر قول سیاہ نقطہ ہی نظر آتا ہے. الله ہم سبھی کو مرتے دم تک مسلمان بنائے رکھے آمین۔

سبھی بھائیوں سے درخواست کرنا چاہتا ہوں کہ اس مضموں کو ہر جگہ شیئر کریں. اس مضمون کو ٹائپ کرنے میں مجھے ایک ہفتہ لگ گیا، اگر اسے ہر جگہ شئیر کر دیا جائے تو سمجھو محنت رنگ لائیگی ان شاء الله. اور ہو سکتا ہے کچھ حنفی بھائی رہنمائی بھی حاصل کر لے.
ورنہ کچھ دنوں بعد یہ پوسٹ فورم پر کہیں کھو جائیگی.
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
اس ساری پوسٹ کا نتیجہ کیا نکلا؟
رفع یدین کرنا چاہیے اور اگر کوئی نہ کرے تو اس کی نماز ہو جائے گی یا نہیں؟ اس بارے میں علمائے امت کا کیا مسلک ہے؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
اس ساری پوسٹ کا نتیجہ کیا نکلا؟
محترم بھائی میرے خیال میں اگر انصاف سے دیکھا جائے تو آپ کے سوال دو گروہوں کے لحاظ سے دو طرح کا ہو سکتا ہے
1-وہ جو یہ سمجھتے ہیں کہ ہم خود سے مکمل طور پر کسی حدیث کو نہیں سمجھ سکتے پس اگر ہم کسی امام پر کسی بھی وجہ سے جب اعتماد کر لیتے ہیں تو پھر آنکھیں بند کر کے اسکی فقہ پر عمل کرتے ہیں انکے نذدیک تو اس پوسٹ کا کوئی بھی فائدہ نہیں یعنی یہ پوسٹ انکے لئے نتیجہ خیز نہیں واللہ اعلم
2-دوسرے وہ جو یہ سمجھتے ہیں کہ اگر ہمیں کسی بھی مسئلہ میں کسی امام یا محدث کی بات قرآن کی کسی نص کے خلاف محسوس ہو رہی ہو تو وہ یہی سمجھیں گے کہ اس محدث یا امام سے کوئی غلطی ہو گئی ہے (اور غلطی ہونا اہل سنت کے ہاں خارج از امکان نہیں) پس وہ قرآن و حدیث کے صحیح نص پر اس لئے عمل کرنا لازمی سمجھتے ہیں کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ انکو جتنا مکلف بنایا گیا ہے اسکے بارے ہی ان سے پوچھا جائے گا پس جب تمام دلائل میں انکو اپنا طریقہ ہی درست نظر آ رہا ہے تو وہ اسی کی پیروی کریں گے ایسے لوگوں کو اوپر والی پوسٹ سے فائدہ پہنچا ہو پس انکے لئے یہ پوسٹ شاہد نتیجہ خیز ہو واللہ اعلم

رفع یدین کرنا چاہیے اور اگر کوئی نہ کرے تو اس کی نماز ہو جائے گی یا نہیں؟ اس بارے میں علمائے امت کا کیا مسلک ہے؟
اسکا جواب بھی اوپر دو گروہوں کے لحاظ سے مختلف ہیں پہلے گروہ کو تو لازمی اپنے امام کی پیروی ہی کرنی پڑے گی البتہ دوسرے گروہ کو اگر اوپر پوسٹ میں دلائل قوی لگے تو اسکے لئے رفع یدین کرنا لازمی ہو گا ورنہ نماز نہیں ہو گی میرے خیال میں علمائے امت کا یہی مسلک ہے واللہ علم
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
محترم بھائی میرے خیال میں اگر انصاف سے دیکھا جائے تو آپ کے سوال دو گروہوں کے لحاظ سے دو طرح کا ہو سکتا ہے
1-وہ جو یہ سمجھتے ہیں کہ ہم خود سے مکمل طور پر کسی حدیث کو نہیں سمجھ سکتے پس اگر ہم کسی امام پر کسی بھی وجہ سے جب اعتماد کر لیتے ہیں تو پھر آنکھیں بند کر کے اسکی فقہ پر عمل کرتے ہیں انکے نذدیک تو اس پوسٹ کا کوئی بھی فائدہ نہیں یعنی یہ پوسٹ انکے لئے نتیجہ خیز نہیں واللہ اعلم
2-دوسرے وہ جو یہ سمجھتے ہیں کہ اگر ہمیں کسی بھی مسئلہ میں کسی امام یا محدث کی بات قرآن کی کسی نص کے خلاف محسوس ہو رہی ہو تو وہ یہی سمجھیں گے کہ اس محدث یا امام سے کوئی غلطی ہو گئی ہے (اور غلطی ہونا اہل سنت کے ہاں خارج از امکان نہیں) پس وہ قرآن و حدیث کے صحیح نص پر اس لئے عمل کرنا لازمی سمجھتے ہیں کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ انکو جتنا مکلف بنایا گیا ہے اسکے بارے ہی ان سے پوچھا جائے گا پس جب تمام دلائل میں انکو اپنا طریقہ ہی درست نظر آ رہا ہے تو وہ اسی کی پیروی کریں گے ایسے لوگوں کو اوپر والی پوسٹ سے فائدہ پہنچا ہو پس انکے لئے یہ پوسٹ شاہد نتیجہ خیز ہو واللہ اعلم


اسکا جواب بھی اوپر دو گروہوں کے لحاظ سے مختلف ہیں پہلے گروہ کو تو لازمی اپنے امام کی پیروی ہی کرنی پڑے گی البتہ دوسرے گروہ کو اگر اوپر پوسٹ میں دلائل قوی لگے تو اسکے لئے رفع یدین کرنا لازمی ہو گا ورنہ نماز نہیں ہو گی میرے خیال میں علمائے امت کا یہی مسلک ہے واللہ علم
محترم عبدہ بھائی۔
ان دونوں حصوں کو ملا دیں تو سوال مکمل ہو رہا ہے۔
یعنی اس پوسٹ کا کیا نتیجہ نکلا؟ رفع یدین فرض ہے، واجب، سنت یا مستحب؟ اگر کوئی شخص نہ کرے تو اس کی نماز ہو جائے گی یا نہیں؟
باقی علمائے امت کا یہ مسلک کہ رفع یدین نہ کرنے پر نماز نہیں ہوتی مجھے معلوم نہیں۔ اگر آپ مجھ پر تھوڑا کرم فرمائیں۔۔۔؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
محترم عبدہ بھائی۔
ان دونوں حصوں کو ملا دیں تو سوال مکمل ہو رہا ہے۔
یعنی اس پوسٹ کا کیا نتیجہ نکلا؟ رفع یدین فرض ہے، واجب، سنت یا مستحب؟ اگر کوئی شخص نہ کرے تو اس کی نماز ہو جائے گی یا نہیں؟
باقی علمائے امت کا یہ مسلک کہ رفع یدین نہ کرنے پر نماز نہیں ہوتی مجھے معلوم نہیں۔ اگر آپ مجھ پر تھوڑا کرم فرمائیں۔۔۔؟
محترم بھائی مجھے حیرت ہوئی ہے دونوں پوسٹوں کو ملا کو بھی دیکھیں تو بھی آپ کے تمام علماء (بشمول آپ) کے نزدیک اوپر دو گروہوں کا حکم علیحدہ علیحدہ ہی ہو گا یعنی جس طرح میں نے دو گروہ بنائے ہیں اسی طرح سب حکم لگائیں گے آپ کیا یہ ثابت کر سکتے ہیں کہ ان اوپر میں نے جو جواب دیا ہے اس طرح معاملہ نہیں ہو گا

باقی علمائے امت کا یہ مسلک کہ رفع یدین نہ کرنے پر نماز نہیں ہوتی مجھے معلوم نہیں۔ اگر آپ مجھ پر تھوڑا کرم فرمائیں۔۔۔؟
محترم بھائی میرے خیال میں تو اصولی طور پر تمام علماء کا یہ ہی موقف ہے کہ کسی بھی حکم کے درست ہونے کا اور اسکے مخالف کے غلط ہونے کا ہمیں سمجھ آ جائے (چاہے تقلید کے نظریہ سے ہو یا تحقیق سے) تو پھر ہمارے لئے اس پر عمل کرنا لازمی ہے
اگر آپ کہتے ہیں کہ آپ کے علماء ایسا نہیں سمجھتے تو پھر محترم بھائی آزمانے کے لئے کسی اپنے عالم سے یہ فتوی تو لے کر دیں کہ حنفی چاہیں تو رفع یدین کریں چاہیں تو نہ کریں کوئی مسئلہ نہیں واللہ اعلم
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
اس ساری پوسٹ کا نتیجہ کیا نکلا؟
رفع یدین کرنا چاہیے اور اگر کوئی نہ کرے تو اس کی نماز ہو جائے گی یا نہیں؟ اس بارے میں علمائے امت کا کیا مسلک ہے؟
پہلے مفتی صاحب کو تو دیکھ لیں کیا کہتے ہیں -


کبھی کبھی کر لیا کرو رفح.png



مفتی صاحب کہہ رھے ہیں کہ صحیح احادیث سے ثابت ہے - اور کبھی کبھی کر لیا کرو - حیرت ہے کہ اپنے آپ کو احناف کہنے والے کیسی بات کر رھے ہیں

اب اگر احناف کی بات صحیح ہے تو تکبیر تحریمہ والے رفع یدین کو کیوں کرتے ہیں -

ہے نہ حیرت والی بات

امید ہے کہ @اشماریہ بھائی اس بات کا جواب ضرور دیں گے

احناف تکبیر تحریمہ والے رفع یدین کو کیوں کرتے ہیں -





 
Last edited:
Top