• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

الیاس گھمن صاحب کے "رفع یدین نہ کرنے" کا جواب

شمولیت
اکتوبر 28، 2015
پیغامات
81
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
58
امام صاحب کے دفاع کے لیے بدتمیزی پر اتر آنا ضروری ہے ؟
میں پوچھ سکتا ہوں، کہاں پر "بدتمیزی" ہے؟ اگر آپ کی بات درست ہوں تو پھر کیا مجھے پوچھنے کا حق ہے کہ مسئلہ رفع یدین پر بحث کے ضمن میں امام صاحب کی بدتمیزی بلکہ گستاخی ضروری ہے؟ سفیان ثوری کی حدیث کیا امام ابوحنیفہ نے روایت کی تھی کہ پوسٹ میں عبداللہ بن حنبل اور تاریخ بخاری کے حوالے سے ان کی سبکی کی کوشش کی گئی؟ کیا "علمی نگرانوں" کا فرض نہیں بنتا تھا کہ ان کو اس خلاف ورزی پر تنبیہ کرلیتے؟
 
شمولیت
اکتوبر 28، 2015
پیغامات
81
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
58
امام صاحب کے دفاع کے لیے جھوٹ بولنا ضروری ہے ؟
کس نے کہا؟ اگر آپ کا مطلب ہے کہ میں نے اس مقصد کیلئے جھوٹ بولا ہےیا میں اس کو کار حلال سمجھتا ہوں تو برائے مہربانی ذرا دکھا دیں ،کہاں پر میں نے اس کا ارتکاب ناپاک کیا ہے؟ اگر اس کا مطلب یہ ہے کہ امام صاحب کے متعلق کسی روایت کا کوئی صحیح محمل تلاش یا تاویل کرنے کی کوشش کرنا بھی "جھوٹ" کے زمرے میں داخل ہے تو معذرت کیساتھ: ایسے"جھوٹ" سے آپ بھی بری نہیں!
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,592
پوائنٹ
791
کس نے کہا؟ اگر آپ کا مطلب ہے کہ میں نے اس مقصد کیلئے جھوٹ بولا ہےیا میں اس کو کار حلال سمجھتا ہوں تو برائے مہربانی ذرا دکھا دیں ،کہاں پر میں نے اس کا ارتکاب ناپاک کیا ہے؟ اگر اس کا مطلب یہ ہے کہ امام صاحب کے متعلق کسی روایت کا کوئی صحیح محمل تلاش یا تاویل کرنے کی کوشش کرنا بھی "جھوٹ" کے زمرے میں داخل ہے تو معذرت کیساتھ: ایسے"جھوٹ" سے آپ بھی بری نہیں!
آپ اپنے درج ذیل بیان کا حوالہ مع اصل عربی عبارت پیش کریں ؛ شکریہ
کیا تجھے علم نہیں کہ امام بخاری، ابن المدینی، عبدالرزاق، ابن ابی شیبہ اور کئی سارے ثقہ لوگوں کو عقیلی نے ضعفاء کی فہرست میں ڈال دیا ہے۔ پھر غضب یہ کہ بخاری کو ابوزرعہ اور ابوحاتم نے متروک قرار دیا ہےاورامام ذہلی کا بخاری سے خلق قرآن کے مسئلے پر تو مقاطعہ مشہور ہی ہے۔
 
شمولیت
اکتوبر 28، 2015
پیغامات
81
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
58
امام صاحب کے دفاع کےلیے محدثین پر طعن کرنا ضروی ہے ؟
سبحانک ھذا بھتان عظیم! کہاں پر؟؟؟ میں نے تو کہا تھا کہ میں اس کو درست نہیں سمجھتا، صرف علی سبیل المثال کہا تھا کہ ان جرحوں سے کس کا دامن بچا ہے حتی کہ بخاری جیسے عبقری شخصیت کو بھی اس کے نشتر سہنے پڑے۔ کیا آپ امام صاحب کے متعلق روایات یا بعض محدثین کی غیر مفسر جرحوں کو درست نہیں سمجھتے!! اگر سمجھتے ہیں اور یقینا سمجھتے ہیں تو "محدثین پر طعن" کی تعریف اس پر زیادہ فٹ آتی ہے نہ کہ علی سبیل المثال غلط مانتے ہوئے پیش کرنے پر۔ اس پر طعن کی تعریف فٹ کرنا تعدی ہے۔
 
شمولیت
اکتوبر 28، 2015
پیغامات
81
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
58
آپ اپنے درج ذیل بیان کا حوالہ مع اصل عربی عبارت پیش کریں ؛ شکریہ
اگر یہ حوالہ صحیح ہوا تو پھر اس کو قبل از وقت جلد بازی میں جھوٹ کہنا صحیح اور انصاف پر مبنی ہوگا؟
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,592
پوائنٹ
791
کیا یہ بخاری و مسلم کو منصب پیغمبر ی پر بٹھانا نہیں کہ وہ کسی حدیث کو اپنی کتاب میں درج کریں تو (بقول رنجیت سنگھ) "منجور" (منظور) اور درج نہ کریں تو "نامنجور" اگر چہ وہ سو فیصد ان شرائط کو پورا کرے جو خودشیخین نے اپنے اوپر عائد کرلی تھیں۔
بصد ادب گذارش ہے کہ :
پہلے تو اس تفریق کا مطلب سمجھ نہیں آیا کہ دیگر علماء کے اسماء گرامی کے ساتھ لفظ ۔۔امام ۔۔بڑے دھیان سے لگایا ،لیکن سید المحدثین امام بخاری رحمہ اللہ کے نام کے ساتھ نہ لگ سکا ؟؟
دوسری بات یہ کہ امام بخاری اور امام مسلم کے علاوہ بھی کتب حدیث اصول محدثین کے مطابق درجہ بدرجہ سر آنکھوں پر ہیں ۔
 
شمولیت
اکتوبر 28، 2015
پیغامات
81
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
58
بصد ادب گذارش ہے کہ :
پہلے تو اس تفریق کا مطلب سمجھ نہیں آیا کہ دیگر علماء کے اسماء گرامی کے ساتھ لفظ ۔۔امام ۔۔بڑے دھیان سے لگایا ،لیکن سید المحدثین امام بخاری رحمہ اللہ کے نام کے ساتھ نہ لگ سکا ؟؟
دوسری بات یہ کہ امام بخاری اور امام مسلم کے علاوہ بھی کتب حدیث اصول محدثین کے مطابق درجہ بدرجہ سر آنکھوں پر ہیں ۔
بھئی آپ بحث کو خواہمخواہ غیر متعلق باتوں کی طرف کھینچ رہے ہیں، میں بار بار کہہ چکا ہوں کہ میرے نزدیک بخاری کی سیادت، امانت اورتقوی میں کوئی ادنی شبہہ نہیں لہذا لفظ امام چھوٹ جانے میں کوئی مضائقہ نہیں۔ ابوحنیفہ، ابو زرعہ، ابو حاتم، ابن ابی شیبہ عبدالرزاق وغیرہ لکھا جا سکتا ہے تو بخاری کیوں نہیں ۔آپ ذرا دوبارہ ملاحظہ فرمائیں کہ امام کا لفظ کہاں ہے اور کہاں نہیں: "کیا تجھے علم نہیں کہ امام بخاری، ابن المدینی، عبدالرزاق، ابن ابی شیبہ اور کئی سارے ثقہ لوگوں کو عقیلی نے ضعفاء کی فہرست میں ڈال دیا ہے۔ پھر غضب یہ کہ بخاری کو ابوزرعہ اور ابوحاتم نے متروک قرار دیا ہےاورامام ذہلی کا بخاری سے خلق قرآن کے مسئلے پر تو مقاطعہ مشہور ہی ہے۔" تو یہاں میں نے بسم اللہ ہی امام بخاری سے کی ہے اور ابوزرعہ اور ابوحاتم کی تجرید آپ کو نظر نہیں آئی!
ہاں یہ درست ہے کہ میرے نزدیک امام ابوحنیفہ کا درجہ امام بخاری سے بڑھا ہوا ہے نیز میں امام بخاری رحمہ اللہ تعالی کی جرح کو باوجود ان کی عبقریت کے درست نہیں سمجھتا۔
اور آنجناب کا دعوی: "دوسری بات یہ کہ امام بخاری اور امام مسلم کے علاوہ بھی کتب حدیث اصول محدثین کے مطابق درجہ بدرجہ سر آنکھوں پر ہیں" آپ کا عمل اس کی تکذیب کرتا ہے۔
باقی میں حوالہ تلاش کررہا ہوں، اگر نہ ملا تو میں صاف کہہ دوں گا کہ یہ انتساب غلط تھا، اس تعلی کی کیا ضرورت ہے۔
 
Top