• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امیرالمومینن یزید رحمہ اللہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ ! اتنا کچھ لکھے جا رہے ہو، ایک تحریر کا ترجہ کرنے کا کہا تھا آپ کو، اور آپ نے بھی ترجمہ کرنے کا اقرار کیا تھا،

جناب میں نے دیکھ بھی لیا اور پڑھ بھی لیا مگر میرے ترجمہ کرنے سے پہلے ایک گزارش ہے اپ یہ لنک پڑھ لیں۔
بڑی مہربانی ہو گی۔
http://saifmaslool.blogspot.com/2014/12/blog-post.html
کچھ تو ہے جس کی پردہ داری ہے!
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
ترجمہ پیش کرنے میں تاخیر کیوں؟
اگلی ساری گفتگو ترجمہ کے بعد ہونی ہے ۔
صبح سے رات ہوگئی ۔ سارا وقت اس انتظار میں گذرا کہ آپ ترجمہ پیش کردیں حسب الطلب ۔ اب بهلا کون وقت ضائع کر رہا ہے اور کیوں؟ اوپر سے شکایت بهی لاد دی ۔
وقت ہمارا انتظار میں گذرا الٹی شکایت کے وقت ضائع کیا جا رہا ہے۔
یہ اسلوب پسندیدہ تو نہیں کہلایا جا سکتا !
 

عامر عدنان

مشہور رکن
شمولیت
جون 22، 2015
پیغامات
921
ری ایکشن اسکور
264
پوائنٹ
142
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
@abdullah786 صاحب ترجمہ لکھ دیں تاکہ بات کو آگے بڑھایا جا سکے

جزاک اللہ خیراً
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
ترجمہ پیش کرنے میں تاخیر کیوں؟
اگلی ساری گفتگو ترجمہ کے بعد ہونی ہے ۔
صبح سے رات ہوگئی ۔ سارا وقت اس انتظار میں گذرا کہ آپ ترجمہ پیش کردیں حسب الطلب ۔ اب بهلا کون وقت ضائع کر رہا ہے اور کیوں؟ اوپر سے شکایت بهی لاد دی ۔
وقت ہمارا انتظار میں گذرا الٹی شکایت کے وقت ضائع کیا جا رہا ہے۔
یہ اسلوب پسندیدہ تو نہیں کہلایا جا سکتا !
معزرت پردہ آپ اٹھادو
بات ختم السلام علیکم
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
معزرت پردہ آپ اٹھادو
بات ختم السلام علیکم
پردہ باقی رہا ہی کب تها ۔ صرف آپ خود کو پردہ میں اب تک تصور کر رہے ہیں ۔ یہاں بات کرنی ہے تو پہلے ترجمہ پیش کریں ۔ باقی سب باتوں سے پرہیز کریں ۔
 
شمولیت
دسمبر 10، 2013
پیغامات
386
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
91
اپ سے کس نے کہا میں شیعہ ہوں اپنی طرف سے گمان نہ کریں ابو بکر صدیق عمر عثمان رضی اللہ عنھم اللہ ان سے راضی ہو گیا ان کے بارے میں اگر کو بد زبانی کرے گا تو وہ مجھے جواب میں موجود پائے گا یہ میرے لئے پاکیزہ اور مقدس ہستیاں ہے میں اس سے بہت محبت کرتا ہوں جناب اپ نے ایک حوالہ دیا میں نے بھی حوالہ دیا ہے اگر اس حوالے کو دینے سے میں شیعہ ہو گیا ہوں تو پھر معزرت کے ساتھ ملا علی قاری بھی شعیہ ہیں ابو بکر جصاص حنفی بھی شیعہ ہیں اور ابن عبدالبر بھی شعیہ ہیں ابن حجر عسقلانی بھی شیعہ ہیں امام ذہبی بھی شیعہ ہیں اور علامہ البانی بھی شعیہ ہیں ان سب کے حوالے دوں گا انہوں نے معاویہ رضی اللہ عنہ کی حکومت کو ملوکیت کہا ہے اگر میں یہ کہنے سے شیعہ ہوں تو یہ سب بھی شیعہ ہے اگر ںہیں تو پھر میری بات مان لو وہ بات جو ان تمام آئمہ نے کہی ہے۔ اللہ ہدایت دے۔
آپ چاہتے ہیں کہ ہم گمان کریں کہ آپ شیعہ نہیں تو کریں کس طرح ، آپ نے ہمیں ایک آرٹیکل پڑھنے کے لئے دیا وہ شیعہ ویب کا۔ اس کے علاوہ ملا علی قاری ، جصاص ، ابن عبدالبر ، ابن حجر ، ذہبی ، البانی اللہ تعالی ان سب سے راضی ہو۔۔۔ آپ شیعوں کے انداز میں ہی ایک لسٹ گنوا دی شیعہ بھی ایسے ہی کرتے ہیں حوالہ جات کی لسٹ لگا دیت ےہیں پڑھنے بیٹھو تو آدہی جھوٹ ، ادہی من مانی اپنی زبانی۔۔۔۔ خیر آپ نے کبھی ان حضرات کے کتب کا مطالعہ کیا بھی ہے ؟؟؟؟؟؟ آپ نے جس انداز سے یہ لکھا ہے۔۔۔””””””جناب، معاویہ رضی اللہ عنہ کی حکومت کی بیعت کیسے لی گئی ہے یہ مصنف ابن ابی شیبہ میں پڑھا جا سکتا ہے۔ جب انہوں نے بسر بن ارطاۃ کو مدینہ بھیجا تھا۔مصنف ابن ابی شیبہ رقم31203”””””””””

اس سے تو صاف پتا چلتا ہے کہ آپ معاویہ رضی اللہ عنہ پر طعن کرنے کے موڈ مین تھے ۔۔ اور کوئی سنی ایسا کر ہی نہیں سکتا۔۔آپ کو پتا نہیں کہ معاویہ رضی اللہ عنہ جس دن جس سال خلیفہ بنے امام حسن کی صلح کی وجہ سے اس دن کو صحابہ ، تابعین ، علماء سب عام الجماعۃ کہتے ہیں ۔۔ یعنی امیر المومنین شہید مظلوم عثمان رضی اللہ عنہ کے بعد اسی دن امت کا ایک آدمی پر اجماع ہو۔۔ امت جس آدمی پر مجتمع ہوئی اس کی بیعت پر آپ اعتراض کر رہے ہیں۔ سنی ہوتے تو ایسا نہیں کرتے۔۔
 
شمولیت
دسمبر 10، 2013
پیغامات
386
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
91
آپ جیتے میں ہارا بس خوش میں کہہ چکا ہوں آپ کا پتا نہیں میرا وقت ضائع نہ کریں میں نے یہی دیکھا ہے جن کے پاس دلائل نہیں ہوتے وہ اسی قسم کی باتین کرتے ہیں اور وقت ضائع کرتے ہیں
اب کہیں تو کیا کہیں !!! بھائی ترجمہ آتا ہو تو کرے نہ۔
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
آپ چاہتے ہیں کہ ہم گمان کریں کہ آپ شیعہ نہیں تو کریں کس طرح ، آپ نے ہمیں ایک آرٹیکل پڑھنے کے لئے دیا وہ شیعہ ویب کا۔ اس کے علاوہ ملا علی قاری ، جصاص ، ابن عبدالبر ، ابن حجر ، ذہبی ، البانی اللہ تعالی ان سب سے راضی ہو۔۔۔ آپ شیعوں کے انداز میں ہی ایک لسٹ گنوا دی شیعہ بھی ایسے ہی کرتے ہیں حوالہ جات کی لسٹ لگا دیت ےہیں پڑھنے بیٹھو تو آدہی جھوٹ ، ادہی من مانی اپنی زبانی۔۔۔۔ خیر آپ نے کبھی ان حضرات کے کتب کا مطالعہ کیا بھی ہے ؟؟؟؟؟؟ آپ نے جس انداز سے یہ لکھا ہے۔۔۔””””””جناب، معاویہ رضی اللہ عنہ کی حکومت کی بیعت کیسے لی گئی ہے یہ مصنف ابن ابی شیبہ میں پڑھا جا سکتا ہے۔ جب انہوں نے بسر بن ارطاۃ کو مدینہ بھیجا تھا۔مصنف ابن ابی شیبہ رقم31203”””””””””

اس سے تو صاف پتا چلتا ہے کہ آپ معاویہ رضی اللہ عنہ پر طعن کرنے کے موڈ مین تھے ۔۔ اور کوئی سنی ایسا کر ہی نہیں سکتا۔۔آپ کو پتا نہیں کہ معاویہ رضی اللہ عنہ جس دن جس سال خلیفہ بنے امام حسن کی صلح کی وجہ سے اس دن کو صحابہ ، تابعین ، علماء سب عام الجماعۃ کہتے ہیں ۔۔ یعنی امیر المومنین شہید مظلوم عثمان رضی اللہ عنہ کے بعد اسی دن امت کا ایک آدمی پر اجماع ہو۔۔ امت جس آدمی پر مجتمع ہوئی اس کی بیعت پر آپ اعتراض کر رہے ہیں۔ سنی ہوتے تو ایسا نہیں کرتے۔۔
جناب،
جناب میں شیعہ ویب کے آرٹیکل میں حوالے کس کے تھے اہل سنت و الجماعت کے اکابرین کے ایک صاحب کو جب میں نے اصل کتاب سے حوالے دیئے تو یہاں پر ہی انہوں نے فرمایا یہ سب رافضی ذہنیت رکھتے تھے نعوذ باللہ میں نے اپنی طرف سے کوئی بات نہیں کی ہے اور نہ آئندہ کروں گا میں نے امت کے اکابرین کے حوالے دیئے تھے آپ کو بھی پیش کر دیتا ہوں تسلی سے اس کے اصل کتاب میں جا کر آگے پیچھے سب سیاق و سباق پڑھنا پھر مجھے بتائیں گا میں نے کہاں قطع بریت سے کام لیا ہے کہ کون سے جملہ کو حذف کیا ہے جس سے مفہوم بدل گیا ہو اور یہ ثابت ہو رہا ہو کہ معاویہ رضی اللہ عنہ خلیفاء راشدین میں سے تھے ایک دو حوالے اپ کے لیے بھی پیش کرتا ہوں۔
حافظ ابن حجر رحمہ اللہ فرماتے ہیں۔

الْخِلَافَةُ بَعْدِي ثَلَاثُونَ سَنَةً لِأَنَّ الْمُرَادَ بِهِ خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ وَأَمَّا مُعَاوِيَةُ وَمَنْ بَعْدَهُ فَكَانَ أَكْثَرُهُمْ عَلَى طَرِيقَةِ الْمُلُوكِ وَلَوْ سموا خلفاء وَالله أعلم
فتح الباری تحت رقم 7005)
امام ذہبی نے معاویہ رضی اللہ عنہ کا قول نقل کیا اور تائید میں 30 سال والی حدیث نقل کی ہے
أَنَا أَوَّلُ المُلُوْكِ.
قُلْتُ: نَعَمْ.
فَقَدْ رَوَى سَفِيْنَةُ: عَنْ رَسُوْلِ اللهِ -صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - قَالَ: (الخِلاَفَةُ بَعْدِي ثَلاَثُوْنَ سَنَةً، ثُمَّ تَكُوْنُ مُلْكاً(سیر اعلام النبلاع جلد 3 ص 150)
معاویہ رضی اللہ عنہ کا یہ قول ان سے صحیح سند سے ثابت نہیں ہے مگر میں نے اس لیے لکھا ہے کہ امام ذہبی نے اس کے بعد یہ فرمایا ہے کہ میں کہتا ہو یہ صحیح ہے کیونکہ سفینۃ رضی اللہ عنہ نے روایت کیا 30 سال خلافت پھر ملک ہوگا۔
اور آخر میں ایک حوالہ شیخ الاسلام کے فتاوٰی سے لے لو۔

وَثَبَتَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ: {خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ ثَلَاثُونَ سَنَةً ثُمَّ تَصِيرُ مُلْكًا} وَقَالَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ {عَلَيْكُمْ بِسُنَّتِي وَسُنَّةِ الْخُلَفَاءِ الرَّاشِدِينَ الْمَهْدِيِّينَ مِنْ بَعْدِي تَمَسَّكُوا بِهَا وَعَضُّوا عَلَيْهَا بِالنَّوَاجِذِ وَإِيَّاكُمْ وَمُحْدَثَاتِ الْأُمُورِ فَإِنَّ كُلَّ بِدْعَةٍ ضَلَالَةٌ} . وَكَانَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ آخِرَ الْخُلَفَاءِ الرَّاشِدِينَ الْمَهْدِيِّينَ. وَقَدْ اتَّفَقَ عَامَّةُ أَهْلِ السُّنَّةِ مِنْ الْعُلَمَاءِ وَالْعِبَادِ وَالْأُمَرَاءِ وَالْأَجْنَادِ عَلَى أَنْ يَقُولُوا: أَبُو بَكْرٍ ثُمَّ عُمَرُ؛ ثُمَّ عُثْمَانُ؛ ثُمَّ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ.(مجموع فتاوی جلد 3 ص 406)
جناب یہ ہیں چند حوالے جو اہل سنت ہی کی کتاب سے ہے جس میں متصل آخری خلیفہ علی رضی اللہ عنہ ہیں اور بعض نے معاویہ رضی اللہ عنہ کو بادشاہ کہا ہے خلیفہ نہیں اب اپ ان کی اصل کتاب میں جا کر اچھی طرح پڑھ لیں اور پھر مجھے ضرور بتائیں گا میں نے کہاں غلط بیانی کی ہے۔ اللہ سب کو ہدایت دے
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
اب کہیں تو کیا کہیں !!! بھائی ترجمہ آتا ہو تو کرے نہ۔
میرا مسلمان بھائی اگر یہ سمجھتا ہے تو ایسا ہی سہی مگر ایک عرض کر دوں میں اکثر یہی دیکھا ہے کہ اس طرح کی باتیں کر کے اصل بات سے ہٹ کر ایک نئی بحث شروع ہو جاتی ہے اور مدعا کی بات ختم ہو جاتی ہے ابھی میں اس کا ترجمہ کردوں گا کیونکہ ہر آدمی اپنے فہم اور زاویہ سے دیکھتا ہے اور اس کے حساب سے ترجمہ کو اپنے الفاظ سے کرتا ہے اورپھر اس قسم کی بحث میں کسی ایک آدھا جملے یا الفاظ کو پکڑ کر اس میں مین میخ نکالی جاتی ہے اور بات مدعا سے ہٹ کر دوسری طرف لے جائی جاتی ہیں کیونکہ یہ جب کیا جاتا ہے جب سامنے والے کے پاس کوئی موثر دلیل نہیں ہوتی ہے یہ میرا تجربہ ہے اس لیے میں مدعا کی بات کرتا ہوں اپنی دلیل دو اور سامنے والے سے دلیل طلب کرو آپ نے عبارت پیش کی ہے آپ خود اس کا ترجمہ پیش کردو میں جو بھی عبارت پیش کرتا ہوں اس کا ترجمہ کروانے کا اپ کا پورا حق ہے اور جب اپ کہو گے میں ضرور کروں گا اور جہاں تک بات ہے اس عبارت کی تو اس کا ماحصل صرف یہ ہے کہ ملا علی قاری نے اس میں شعیہ اثنا عشر کے رد کیا ہے اور بارہ خلفاء قریش کے ترتیب سے نام دیئے ہیں۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
آپکے کتنے ایسے تجربات اہل سنت سے علمی مباحث میں ہوئے ہیں؟

آپ وسوسہ چهوڑیں ، اندیشوں سے دور رہیں اور ترجمہ پیش کریں ۔

فی الحال آپ جس فورم پر ہیں یہ فورم اہل سنت والجماعت کے اس مجموعہ کا ایک ٹکڑا ہے ۔ اس فورم کے ایک ممبر نے نا صرف آپ سے ترجمہ طلب کیا بلکہ تقریبا سارے ہی آپ کے منتظر بهی رہے ۔
پس و پیش سے احتراز کریں ۔ نقطہ اصل سے ہی گفتگو کی غایت سے ترجمہ طلب کیا ہے ۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top