• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امیرالمومینن یزید رحمہ اللہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
ومن يكون يطعن في معاوية--- فذاك مِن كلاب الهاوية
جو سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ پر طعن کرے، وہ جہنمی کتوں میں سے ایک کتا ہے
ملاحظہ فرمائیں: احکام شریعت از احمد رضا خان بریلوی
جناب،
صحیح کہا مگر جو طعن کرے طعن کے معنی ان کو برا بھلا کہنا ہے اور یہ میں کسی عام مسلمان کے لیے جائز نہیں ہے وہ تو صحابی ہیں مگر میں حدیث بتا رہا ہوں جس کی تشریح میں امت کے اکابرین آئمہ نے یہی لکھا ہے کہ معاویہ رضی اللہ عنہ کی خلافت نہیں بلکہ ملوکیت تھی(حوالے طلب کرنے پر پیش کروں گا) خلافت علی رضی اللہ عنہ اور بعض کے ںزدیک حسن رضی اللہ عنہ پر 30 سال پورے ہو گئے تھے۔ اللہ سب کو ہدایت دے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ کے پاس ملا علی القاری کی شرح فقہ اکبر ہے؟
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
یاد رہے کہ احناف کے نزدیک فقہ اکبر امام أبو حنیفہ کی کتاب ہے، اور یہ عقیدہ کی کتاب ہے، اس کی شرح بھی احناف کی عقیدہ کی کتاب میں شمار ہوتی ہے۔
میری آپ سے درخواست ہے کہ آپ مذکورہ عبارت کا ترجمہ لکھ دیں، اور ترجمہ کے بعد آپ اس کی جو وضاحت پیش کرنا چاہیں، کیجئے گا۔ (بعض الفاظ کو ملون کر رہاں ہوں، تاکہ دیکھنے والوں کو سمجھنے میں آسانی رہے)

قال: والروافض توالي بدل العشرة المشرة بالجنة اثني عشر إماماً، ولم يأت ذكر الأئمة الاثني عشر إلا علی صفة تردّ قولهم وتبطله، وهو ما أخرجاه في الصحيحين عن جابر بن سمرة قال: دخلت مع أبي علی النبي صلی الله تعالی عليه وعلی آله وسلم فسمعت يقول: ﴿لا يزال أمر الناس ماضياً وليهم اثنا عشر رجلاً كلهم من قريش﴾ وفي لفظ: ﴿لايزال الأمر عزيزاً إلی اثني عشر خليفة﴾ (1)
وكان الأمر كما قال النبي صلی الله عليه وعلی آله وسلم؛ فالاثني عشر هم الخلفاء الراشدون الأربعة، ومعاوية وابنه يزيد، وعبد المك بن مروان وأولاده الأربعة، وبينهم عمر بن عبد العزيز، ثم أخذ الأمر في الانحلال وعند الرافضة سن الأمة لم يزل في أيام هؤلاء فاسداً منغصاً يتولاه الظالمون المعتدون، بل المنافقون الكافرون أهلُ الحق أذلّ من اليهود، وقولهم ظاهر البطلان، والله المستعان.



(1) ﴿لا يزال أمر الناس ماضياً وليهم اثني عشر رجلاً منهم﴾ البخاري، مسلم رقم (6)، أبو داود، مهدي 4 / 4279، وفي لفظ مسلم ﴿لا يزال هذا الدين عزيزاً منيعاً إلی اثنی عشر خليفة، فقال كلمة، صَمّنيها الناس، فلقت لأبي: ما قال: كلهم من قريش﴾، أصموني فلم أسمعها. مسلم، شرح النووي علی مسلم 6 / 441، رقم (9). أول كتاب الإمارة، وانظر الروايات فيه 6 / 439، وترتيب المسند 23 – 11.

ملاحظہ فرمائیں: صفحه 206 منح الروض الازهر في شرح الفقه الأكبر – علي بن سلطان محمد القاري بالمعروف ملا علي القاري – دار البشار الإسلامية




 
Last edited:

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
یاد رہے کہ احناف کے نزدیک فقہ اکبر امام أبو حنیفہ کی کتاب ہے، اور یہ عقیدہ کی کتاب ہے، اس کی شرح بھی احناف کی عقیدہ کی کتاب میں شمار ہوتی ہے۔
میری آپ سے درخواست ہے کہ آپ مذکورہ عبارت کا ترجمہ لکھ دیں، اور ترجمہ کے بعد آپ اس کی جو وضاحت پیش کرنا چاہیں، کیجئے گا۔ (بعض الفاظ کو ملون کر رہاں ہوں، تاکہ دیکھنے والوں کو سمجھنے میں آسانی رہے)

قال: والروافض توالي بدل العشرة المشرة بالجنة اثني عشر إماماً، ولم يأت ذكر الأئمة الاثني عشر إلا علی صفة تردّ قولهم وتبطله، وهو ما أخرجاه في الصحيحين عن جابر بن سمرة قال: دخلت مع أبي علی النبي صلی الله تعالی عليه وعلی آله وسلم فسمعت يقول: ﴿لا يزال أمر الناس ماضياً وليهم اثنا عشر رجلاً كلهم من قريش﴾ وفي لفظ: ﴿لايزال الأمر عزيزاً إلی اثني عشر خليفة﴾ (1)
وكان الأمر كما قال النبي صلی الله عليه وعلی آله وسلم؛ فالاثني عشر هم الخلفاء الراشدون الأربعة، ومعاوية وابنه يزيد، وعبد المك بن مروان وأولاده الأربعة، وبينهم عمر بن عبد العزيز، ثم أخذ الأمر في الانحلال وعند الرافضة سن الأمة لم يزل في أيام هؤلاء فاسداً منغصاً يتولاه الظالمون المعتدون، بل المنافقون الكافرون أهلُ الحق أذلّ من اليهود، وقولهم ظاهر البطلان، والله المستعان.

(1) ﴿لا يزال أمر الناس ماضياً وليهم اثني عشر رجلاً منهم﴾ البخاري، مسلم رقم (6)، أبو داود، مهدي 4 / 4279، وفي لفظ مسلم ﴿لا يزال هذا الدين عزيزاً منيعاً إلی اثنی عشر خليفة، فقال كلمة، صَمّنيها الناس، فلقت لأبي: ما قال: كلهم من قريش﴾، أصموني فلم أسمعها. مسلم، شرح النووي علی مسلم 6 / 441، رقم (9). أول كتاب الإمارة، وانظر الروايات فيه 6 / 439، وترتيب المسند 23 – 11.

ملاحظہ فرمائیں: صفحه 206 منح الروض الازهر في شرح الفقه الأكبر – علي بن سلطان محمد القاري بالمعروف ملا علي القاري – دار البشار الإسلامية




جناب میں نے دیکھ بھی لیا اور پڑھ بھی لیا مگر میرے ترجمہ کرنے سے پہلے ایک گزارش ہے اپ یہ لنک پڑھ لیں۔
بڑی مہربانی ہو گی۔
http://saifmaslool.blogspot.com/2014/12/blog-post.html
 
شمولیت
دسمبر 10، 2013
پیغامات
386
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
91
ابن داود بھائی
یہ حنفی نہیں ہے بلکہ شیعہ ہے اس لئے اس کو حنفیوں کے حوالاجات دینے کا فائدہ نہیں ، میری پوسٹ پر جب اس کا جواب آیا میں تب ہی سمجھ گیا کہ یہ شیعہ ہے اس لئےاس کو جواب نہیں دیا ۔۔۔۔۔۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
ابو حمزہ بھائی! جب میں نے ان کا دیا گیا بلاگ دیکھا تو مجھے کوئی شک نہیں رہا کہ ان کا شمار انہیں میں سے ہے کہ جن کے متعلق علامہ خفاجی رحمہ اللہ نے کہا تھا:
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
ومن يكون يطعن في معاوية--- فذاك مِن كلاب الهاوية
جو سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ پر طعن کرے، وہ جہنمی کتوں میں سے ایک کتا ہے
ملاحظہ فرمائیں: احکام شریعت از احمد رضا خان بریلوی
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
ابن داود بھائی
یہ حنفی نہیں ہے بلکہ شیعہ ہے اس لئے اس کو حنفیوں کے حوالاجات دینے کا فائدہ نہیں ، میری پوسٹ پر جب اس کا جواب آیا میں تب ہی سمجھ گیا کہ یہ شیعہ ہے اس لئےاس کو جواب نہیں دیا ۔۔۔۔۔۔
اپ سے کس نے کہا میں شیعہ ہوں اپنی طرف سے گمان نہ کریں ابو بکر صدیق عمر عثمان رضی اللہ عنھم اللہ ان سے راضی ہو گیا ان کے بارے میں اگر کو بد زبانی کرے گا تو وہ مجھے جواب میں موجود پائے گا یہ میرے لئے پاکیزہ اور مقدس ہستیاں ہے میں اس سے بہت محبت کرتا ہوں جناب اپ نے ایک حوالہ دیا میں نے بھی حوالہ دیا ہے اگر اس حوالے کو دینے سے میں شیعہ ہو گیا ہوں تو پھر معزرت کے ساتھ ملا علی قاری بھی شعیہ ہیں ابو بکر جصاص حنفی بھی شیعہ ہیں اور ابن عبدالبر بھی شعیہ ہیں ابن حجر عسقلانی بھی شیعہ ہیں امام ذہبی بھی شیعہ ہیں اور علامہ البانی بھی شعیہ ہیں ان سب کے حوالے دوں گا انہوں نے معاویہ رضی اللہ عنہ کی حکومت کو ملوکیت کہا ہے اگر میں یہ کہنے سے شیعہ ہوں تو یہ سب بھی شیعہ ہے اگر ںہیں تو پھر میری بات مان لو وہ بات جو ان تمام آئمہ نے کہی ہے۔ اللہ ہدایت دے۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
اپ سے کس نے کہا میں شیعہ ہوں اپنی طرف سے گمان نہ کریں ابو بکر صدیق عمر عثمان رضی اللہ عنھم اللہ ان سے راضی ہو گیا ان کے بارے میں اگر کو بد زبانی کرے گا تو وہ مجھے جواب میں موجود پائے گا یہ میرے لئے پاکیزہ اور مقدس ہستیاں ہے میں اس سے بہت محبت کرتا ہوں جناب اپ نے ایک حوالہ دیا میں نے بھی حوالہ دیا ہے اگر اس حوالے کو دینے سے میں شیعہ ہو گیا ہوں تو پھر معزرت کے ساتھ ملا علی قاری بھی شعیہ ہیں ابو بکر جصاص حنفی بھی شیعہ ہیں اور ابن عبدالبر بھی شعیہ ہیں ابن حجر عسقلانی بھی شیعہ ہیں امام ذہبی بھی شیعہ ہیں اور علامہ البانی بھی شعیہ ہیں ان سب کے حوالے دوں گا انہوں نے معاویہ رضی اللہ عنہ کی حکومت کو ملوکیت کہا ہے اگر میں یہ کہنے سے شیعہ ہوں تو یہ سب بھی شیعہ ہے اگر ںہیں تو پھر میری بات مان لو وہ بات جو ان تمام آئمہ نے کہی ہے۔ اللہ ہدایت دے۔
آپکا انداز تحریر اور محترم ابو حمزہ بهائی کے مراسلہ کے جواب میں آپکی تشریح آپکے قول سے عکس ہے ۔ اس طرح جواب دینے والے معروف ہیں اور آپ جو بهی ہیں ، آپ جو ثابت کروانا چاہتے ہیں وہ ناممکنات میں سے ہے ۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
"۔۔۔۔ ﺍﮔﺮ ﮞﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﻣﺎﻥ ﻟﻮ ۔۔۔۔"

آپکا قول اور اصرار
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top