• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

آل تکفیر کی گمراہی ، جب خود انکو گھیر لائی (حقیقی اور دلچسپ واقعات پر مبنی تحریر)

کیا آپ کے ساتھ بھی ایسے دلخراش پیش آچکے ہیں؟

  • جی نہیں! اور ،پہلی بار اس بارے پڑھا ہے۔

    ووٹ: 0 0.0%
  • میں نے کبھی ان باتوں کو اہمیت ہی نہیں دی۔

    ووٹ: 0 0.0%

  • Total voters
    8

Rashid Yaqoob Salafi

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 12، 2011
پیغامات
140
ری ایکشن اسکور
509
پوائنٹ
114
انتہائی معذرت کے ساتھ، میں نے آج تک "تکفیری تکفیری" کی رٹ لگانے والوں کہ ان (ظالم و فاسق) حکمرانوں کا دفاع ہی کرتے دیکھا ہے. دوسروں کو "فتوٰی بازی سے روکنے والے بھائی جب خود کسی کو "تکفیری" کا سرٹیفیکیٹ دے رہے ہوتے ہیں تو وہ یہ بات کیوں بھول جاتے ہیں کہ اب ان کی "فتوٰی گن" کا رخ ان (مخلص اور سچے) مسلمانوں کی طرف ہے جو (اگرچہ ان فتوٰی بازوں کی نگاہ میں ) غلط ہی سہی، مگر کفار کے آلہِ کار "مسلم حکمرانوں" سے بہت بہتر ہیں. آخر ان کی توپوں کا رخ "مسلم خلفا" کی طرف کیوں نہیں ہوتا ؟
 

ابن السید

مبتدی
شمولیت
ستمبر 09، 2012
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
9
ارسلان بھائی ، مجھے یوں لگتا ہے ہم ایک دوسرے بارے غلط فہمی کا شکار ہو گئے ہیں جس وجہ سے ہی تلخیاں بھی ہوئی ہیں ۔اللہ ہماری اصلاح فرمائے۔اللہ کی توفیق سے میں نے اپنا موقف ایمانداری سے واضح کر دیا ہے۔۔
اللہ مجھے اور آپ سمیت تمام مسلمانوں کو اس قرب ناک اور تکلیف دہ صورتحال سے نجات اور نیک صالح حکمران عطا کرے۔۔ آمین۔۔
تبصرہ
یہی بات ہے غلط فہمیوں نے ہی مخلصین کو آپس میں لڑوایا ہے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
ارسلان بھائی ، مجھے یوں لگتا ہے ہم ایک دوسرے بارے غلط فہمی کا شکار ہو گئے ہیں جس وجہ سے ہی تلخیاں بھی ہوئی ہیں ۔اللہ ہماری اصلاح فرمائے۔اللہ کی توفیق سے میں نے اپنا موقف ایمانداری سے واضح کر دیا ہے۔۔
اللہ مجھے اور آپ سمیت تمام مسلمانوں کو اس قرب ناک اور تکلیف دہ صورتحال سے نجات اور نیک صالح حکمران عطا کرے۔۔ آمین۔۔
تبصرہ
یہی بات ہے غلط فہمیوں نے ہی مخلصین کو آپس میں لڑوایا ہے
جزاک اللہ خیرا
اللہ تعالیٰ آپ کو خوش رکھے آمین
بھائی میں دو موحدین کی آپس میں تنقید برائے تنقید کے خلاف ہوں۔آپ کے موقف واضح کرنے کے بعد میں نے بھی بات ختم کر دی تھی۔
مجھے یہ پڑھ کر بھی خوشی ہوئی کے افراط و تفریط کے شکار دونوں گروہوں سے آپ کا تعلق نہیں ہے۔میرا خدشہ یہ تھا کہ آپ کا تعلق دوسرے گروہ کے ساتھ ہے لیکن آپ کی اس وضاحت سے میرا خدشہ دور ہو گیا۔
لیکن اس بات کا دکھ ہوا جب آپ نے کہا کہ میں فورم چھوڑ کر جا رہا ہوں۔
اللہ کی توفیق سے میں نے اپنا موقف ایمانداری سے واضح کر دیا ہے۔۔
اللہ مجھے اور آپ سمیت تمام مسلمانوں کو اس قرب ناک اور تکلیف دہ صورتحال سے نجات اور نیک صالح حکمران عطا کرے۔۔ آمین۔۔
آمین ثم آمین
بھائی مجھے اللہ کے لیے ہر موحد سے محبت ہے۔اس لیے آپ میرے بارے میں تمام غلط فہمیاں نکال دیں۔اللہ تعالیٰ ہمیں آپس میں محبت کے ساتھ رہنے کی توفیق عطا فرمائے آمین۔
 

ابن السید

مبتدی
شمولیت
ستمبر 09، 2012
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
9
تو میں یہ پوچھ رہا ہوں کہ کیا طاغوت کی اقسام صرف سرکاری طاغوت کے لئے ہیں یا کوئی بھی مذہبی ہستی یا کتاب جو اوپر والی تینوں اقسام میں آتی ہوں وہ بھی طاغوت ہیں؟ اگر نہیں تو کیوں؟
جواب
طواغیت مذہبی بھی ہوتے ہیں مثلا قبروں کے مجاور،روافض وغیرہ ان سے کفر بھی ضروری ہے۔۔۔۔ھاں اختلافی مسائل جو کتاب و سنت کی واضح نصوص سے متصادم ہوں ان کے تمام قائلین کو طواغیت کہنا محل نظر ہے۔۔۔وجہ
ان مسائل کے قائلین اصل مرجع کتاب و سنت کو مانتے ہیں،،،وہیں سے دلائل تلاش کرتے ہیں ھاں ان مسائل میں ان کی آراء،خواھشات بھی شامل ہوتی ہیں وہ محکم پر متشابہ کو مقدم کرتے ہیں جبکہ صحیح وصریح نصوص کی تاویل کرتے ہیں،،،اس سب کے باوجود وہ طاغوت نہیں ہوتے کیونکہ مقلد اگرچہ پہلےاپنی رائَے قائم کرتا ہے پھر اس پر کتاب و سنت سے دلائل لاتا ہے خواہ وہ کیسے ہی ہوں لیکن قطعاًاس کا ارادہ شریعت سے تصادم نہیں ہوتا۔
جبکہ
متشرع مطلقاً تشریع کا حکم دیتا ہے اور کتاب وسنت کی ضرورت محسوس نہیں کرتا صرف اپنی مرضی چلاتا ہے اور ان قوانین کو جبراًمسلط کرتا ہے شریعت کی مخالفت کا عمداً ارادہ کرتا ہے۔
آپ نے لکھا ہے
ان مذہبی حلقوں کی جنکو وہ ’’اہل حق‘‘ اور’’ کفر بالطاغوت کے علمبردار‘‘ سمجھتا تھا، انکے خود طاغوت ہونے پر دلائل دینا شروع کر دیئے۔
اگر مناسب جانیں تو وہ دلائل ذکر کر دیجیئے ممکن ہے ان دلائل سے مجھے بھی اللہ نفع پہنچا دے
جزاک اللہ
 
شمولیت
نومبر 23، 2011
پیغامات
493
ری ایکشن اسکور
2,479
پوائنٹ
26
ابن السید نے لکھا:
ان مسائل کے قائلین اصل مرجع کتاب و سنت کو مانتے ہیں،،،وہیں سے دلائل تلاش کرتے ہیں ھاں ان مسائل میں ان کی آراء،خواھشات بھی شامل ہوتی ہیں وہ محکم پر متشابہ کو مقدم کرتے ہیں جبکہ صحیح وصریح نصوص کی تاویل کرتے ہیں،،،اس سب کے باوجود وہ طاغوت نہیں ہوتے کیونکہ مقلد اگرچہ پہلےاپنی رائَے قائم کرتا ہے پھر اس پر کتاب و سنت سے دلائل لاتا ہے خواہ وہ کیسے ہی ہوں لیکن قطعاًاس کا ارادہ شریعت سے تصادم نہیں ہوتا۔
حیران کن، کیسے صاف رستہ عنایت کر دیا جناب نے مذہبی طواغیت کو؟؟

جناب آپ نے جو ابہام پیدا کرنے کی کوشش کی اور میں اسے ہائی لائیٹ کر چکا ہوں ۔ اس مضمون میں ، میں نے جو مثال پیش کی ، آپ کے بیان کردہ عذر وں کی چیپی یہاں نہیں چپک پارہی۔۔۔

میں دوبارہ درج کرتا ہوں:
اللہ تعالی فرماتے ہیں کہ ماں اپنے بچے کو دو سال دودھ پلائے گی اور قرآن سے اس پر واضح نص موجود اور فہم سلف صالحین بھی یہی ہے۔ مگر اس کے باوجود ایک مذہبی گروہ کہتا ہے نہیں !
رضاعت دو سال نہیں اڑھائی سال ہے۔
اور جب ان سے کہا جاتا ہے کہ اپنے اس فیصلہ بارے قرآن و حدیث سے کوئی دلیل لاو تو جواب میں آئیں بائیں شائیں تو سننے کو مل جاتیں ہیں مگر دلیل نہیں۔
میں نے اس سے کہا کہ یہ تو صرف ایک مثال ہے اس کے علاوہ بے بہا مواقع ہیں جہاں یہ مذہبی گروہ اللہ کی شریعت کے خلاف فیصلہ دیتا ہے اور اسی کو رائج کرتا ہے اور تو اور حدود کے اندر ہیرا پھیری بھی کسی سے چھپی نہیں ۔
۔۔لیں جی ، اب کیا کہیں گے مذہبی طواغیت کے دفاع میں؟؟؟ کیوں کہ آپ کے بیان کردہ عذروں میں سے یہاں کوئی بھی فٹ نہیں آتا۔ (یاد رہے ، اس( مدت رضاعت کی اڑھائی سال ہونے کی) نہ کوئی دلیل ہے نا کوئی تاویل نہ کوئی متشابہ کو مقدم کرنے کا ٹوٹکا)۔۔۔ شکریہ

ابن السید نے لکھا:
آپ نے لکھا ہے
ان مذہبی حلقوں کی جنکو وہ ’’اہل حق‘‘ اور’’ کفر بالطاغوت کے علمبردار‘‘ سمجھتا تھا، انکے خود طاغوت ہونے پر دلائل دینا شروع کر دیئے۔
اگر مناسب جانیں تو وہ دلائل ذکر کر دیجیئے ممکن ہے ان دلائل سے مجھے بھی اللہ نفع پہنچا دے
جزاک اللہ
جناب اگر تو آپ سلفی ہیں تو پھر آپ کا یہ سوال عجیب لگا۔
میرا خیال ہے کہ اگر میں مذہبی حلقوں کی تحکیم بغیر ما انزل اللہ یہاں درج کرنا شروع کر دوں تو لمبا عرصہ درکار ہے۔ ۔ ہاں اگر آپ واقعی شوقین ہیں تو ۔ ۔
("قانون الہی اور حنفی تحکیم " از الشیخ عبد السلام بن محمد حفظہ اللہ تعالی) ،
("نماز میں امام کون؟" از سید طیب الرحمن زیدی حفظہ اللہ تعالی)،
( الدیوبندیہ از الشیخ طالب الرحمن شاہ حفظہ اللہ تعالی)

کا مطالعہ نہایت مفید رہے گا اور اگر پھر بھی علم کی پیاس نہ بجھے تو سمندر بہت وسیع ہے۔ شکریہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم و رحمۃاللہ وبرکاتہ
بھائی میں نیا رکن ہوں کل ہی آیا ہوں کیا غلطی ہے کہ نکالا دِتے ہو؟
وعلیکم السلام
معذرت چاہتا ہوں،میں آپ کو عبداللہ عبدل بھائی سمجھ رہاتھا،آپ کو کوئی نہیں نکال رہا۔
 

باربروسا

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 15، 2011
پیغامات
311
ری ایکشن اسکور
1,078
پوائنٹ
106
السلام علیکم!

علمائے سلف ہم سے کہیں زیادہ واقف تھے ان مذاہب سے ، لیکن انہوں نے مذاہب اربعہ یا دیگر تقلیدی مذاہب کو کبھی طواغیت یا طواغیت کے پیروکار باور نہیں کیا اور نہ اپنے پیروکاروں کو ایسی کوئی تعلیمات دیں ہیں .

یہاں پر نہ جانے سلف کا منہج کہاں روپوش ہو جاتا ہے ہم سے؟؟

والسلام
 
شمولیت
نومبر 23، 2011
پیغامات
493
ری ایکشن اسکور
2,479
پوائنٹ
26
السلام علیکم!

علمائے سلف ہم سے کہیں زیادہ واقف تھے ان مذاہب سے ، لیکن انہوں نے مذاہب اربعہ یا دیگر تقلیدی مذاہب کو کبھی طواغیت یا طواغیت کے پیروکار باور نہیں کیا اور نہ اپنے پیروکاروں کو ایسی کوئی تعلیمات دیں ہیں .

یہاں پر نہ جانے سلف کا منہج کہاں روپوش ہو جاتا ہے ہم سے؟؟

والسلام
وعلیکم سلام:

فہم سلف:
شیخ الاسلام ابن تیمہ رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
وَإِذَا كَانَ الرَّجُلُ مُتَّبِعًا لِأَبِي حَنِيفَةَ أَوْ مَالِكٍ أَوْ الشَّافِعِيِّ أَوْ أَحْمَد: وَرَأَى فِي بَعْضِ الْمَسَائِلِ أَنَّ مَذْهَبَ غَيْرِهِ أَقْوَى فَاتَّبَعَهُ كَانَ قَدْ أَحْسَنَ فِي ذَلِكَ وَلَمْ يَقْدَحْ ذَلِكَ فِي دِينِهِ. وَلَا عَدَالَتِهِ بِلَا نِزَاعٍ؛ بَلْ هَذَا أَوْلَى بِالْحَقِّ وَأَحَبُّ إلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِمَّنْ يَتَعَصَّبُ لِوَاحِدِ مُعَيَّنٍ غَيْرِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَمَنْ يَتَعَصَّبُ لِمَالِكِ أَوْ الشَّافِعِيِّ أَوْ أَحْمَد أَوْ أَبِي حَنِيفَةَ وَيَرَى أَنَّ قَوْلَ هَذَا الْمُعَيَّنِ هُوَ الصَّوَابُ الَّذِي يَنْبَغِي اتِّبَاعُهُ دُونَ قَوْلِ الْإِمَامِ الَّذِي خَالَفَهُ. فَمَنْ فَعَلَ هَذَا كَانَ جَاهِلًا ضَالًّا؛ بَلْ قَدْ يَكُونُ كَافِرًا؛ فَإِنَّهُ مَتَى اعْتَقَدَ أَنَّهُ يَجِبُ عَلَى النَّاسِ اتِّبَاعُ وَاحِدٍ بِعَيْنِهِ مِنْ هَؤُلَاءِ الْأَئِمَّةِ دُونَ الْإِمَامِ الْآخَرِ فَإِنَّهُ يَجِبُ أَنْ يُسْتَتَابَ فَإِنْ تَابَ وَإِلَّا قُتِلَ.[مجموع الفتاوى 22/ 249]

اوراگر کوئی شخص امام ابوحنیفہ یا امام مالک یا امام شافعی یا امام احمد رحمہم اللہ کا متبع ہو : اوربعض مسائل میں دیکھے کہ دوسرے کا مذہب زیادہ قوی ہے اوراس کی اتباع کرلے تو اس کا یہ کام بہتر ہوگا اوراس سے اس کے دین یا عدالت میں بالاتفاق کوئی عیب نہیں لگے گا، بلکہ یہ شخص زیادہ حق پر اور اللہ اوراس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے نزدیک زیادہ محبوب ہوگا اس شخص کی بنسبت جواللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے علاوہ کسی معین( امام) کے لئے تعصب رکھے۔
مثلا کوئی امام مالک یا امام شافعی یا امام احمد یا امام ابوحنیفہ رحمہم اللہ کا متعصب ہو اور یہ سمجھے کہ اس معین امام کا قول ہی درست ہے اوراسی کی اتباع کرنی چاہئے نہ کہ اس کے مخالف کسی دوسرے امام کی ، "تو جو شخص بھی ایسا کرے وہ جاہل اور گمراہ ہے بلکہ بعض صورتوں میں وہ کافر ہو جاتا ہے" چنانچہ جب وہ یہ اعتقادر کھے کہ لوگوں پر ان ائمہ (اربعہ) میں سے کسی ایک معین امام ہی کی اتباع کرنی ہے اوردوسرے کسی امام کی نہیں، تو ایسی صورت میں واجب ہوگا کہ اس شخص سے توبہ کرائی جائے، پھر اگر توبہ کرلے توٹھیک ورنہ اسے قتل کردیا جائے گا(کیونکہ ایسی صورت میں وہ کافر ہوجائے گا)
باغور پڑھ لیں۔۔۔۔
اور میاں صاحب اوپر بیان کردہ تینوں کتابوں کا ،اور جو میں نے اوپر مذہبی تحکیم کی مد میں مثال پیش کی ، اس کا منصفانہ جائزہ بھی لے لیں۔۔۔شکریہ
 
Top