شادباش عالم
رکن
- شمولیت
- مارچ 18، 2016
- پیغامات
- 234
- ری ایکشن اسکور
- 51
- پوائنٹ
- 52
ختم بھی کرو یارو. کوئ علمی بات کرنی ھو تو کرو. ایک دوسرے پر طعن وتشنیع نہ کرو.
ابتسامہحنفیوں کے لئے قرآن و حدیث کا صحیح فہم حاصل کرنے والے امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ ہی کا قول حجت ہے ۔
روایتیں آپ لوگوں کے دعویٰ کا پول کھولنے کے لئے پیش کی جاتی ہیں۔
حنفیوں کے لئے قرآن و حدیث کا فہم حاصل کرنے والے امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ ہی کا قول حجت ہے ۔
روایتیں آپ لوگوں کے دعویٰ کا پول کھولنے کے لئے پیش کی جاتی ہیں۔
ختم بھی کرو یارو. کوئ علمی بات کرنی ھو تو کرو. ایک دوسرے پر طعن وتشنیع نہ کرو.
پول کس کے دعووں کا کھلا ہے اپنی آنکھوں سے امام اعظم کی عینک ہٹا کر پڑھ لو
فان كان مذهب الامام الكوفي مخالفا من الحديث في بادي الرأي يوفق مذهبه به ويبين تطبيق المذهب المذهب
اساتذہ دارلعلوم کی درسی خصوصیات میں یہ بات شامل ہے کہ جو حدیث نبوی بظاہر حنفی مذہب کے خلاف ہوتی ہے اس کو یہاں کے اساتذہ حنفی مذہب پر فٹ کرلینے کی تدبیر بتلاتے ہیں
نفحة العنبر فى حياة امام العصر الشيخ انور لمحمد یوسف البنوری ص ٧١
ختم بھی کرو یارو. کوئ علمی بات کرنی ھو تو کرو. ایک دوسرے پر طعن وتشنیع نہ کرو.
پول کس کے دعووں کا کھلا ہے اپنی آنکھوں سے امام اعظم کی عینک ہٹا کر پڑھ لو
فان كان مذهب الامام الكوفي مخالفا من الحديث في بادي الرأي يوفق مذهبه به ويبين تطبيق المذهب المذهب
اساتذہ دارلعلوم کی درسی خصوصیات میں یہ بات شامل ہے کہ جو حدیث نبوی بظاہر حنفی مذہب کے خلاف ہوتی ہے اس کو یہاں کے اساتذہ حنفی مذہب پر فٹ کرلینے کی تدبیر بتلاتے ہیں
نفحة العنبر فى حياة امام العصر الشيخ انور لمحمد یوسف البنوری ص ٧١
اللہ تبارک و تعالیٰ اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرامین کو اپنا معنیٰ پہنا کر لوگوں کو دھوکہ دینے والوں سے بچیں۔
کتاب: نمازِ نبوی
(احادیثِ صحیحہ کی روشنی میں)
تالیف: ناصر الدین البانی
ترجمہ و تالیف: مولانا محمد صادق خلیل
ناشر: ادارۃ الترجمہ والتالیف رحمت آباد (حاجی آباد) فون نمبر 780141 فیصل آباد
اقتباسِ کتاب:
صفحہ نمبر 76رسول اکرم ﷺ دائیں ہاتھ کو بائیں ہاتھ کی ہتھیلی کے باہر حصہ اسکے جوڑ اور کلائی پر رکھتے اور صحابہ کرام کو بھی یہی فرماتے۔ اور کبھی آپ ﷺ دائیں ہاتھ کے ساتھ بائیں ہاتھ کو تھامتے۔
صفحہ نمبر 77
اس حدیث سے معلوم ہؤا کہ قیام کی حالت میں دائیں ہاتھ کے ساتھ بائیں کو پکڑا جائے یعنی تھاما جائے اس سے پہلی حدیث میں ہاتھ رکھنے کا ذکر ہے، دونوں سنت ہیں لیکن متاخرین حنفیہ دونوں حدیثوں پر عمل پیرا ہو کر بیک وقت دائیں کو بائیں پر رکھتے ہیں دائیں ہاتھ کی چھنگلیا اور انگوٹھے کے ساتھ بائیں ہاتھ کی ہتھیلی کے جوڑ کو پکڑتے اور دیگر تین انگلیوں کو بازو پر پھیلا کر رکھتے، اب کسی کو متاخرین کے اس قول دھوکہ نہیں کھنا چاہئے۔
تنبیہ: متاخرین احناف کا یہ عمل بدعت ہے لہٰذا اس پر عمل نہ کیا جائے خیال رہے کہ سینہ پر ہاتھ باندھنے سنت ہیں امام اسحاق بن راہویہ اس سنت پر عمل پیرا رہے۔
صد افسوس
جو عمل تمام احادیث کے مطابق ہے اس کو”بدعت“ قرار دیا اور جو کسی بھی حدیث کے مطابق نہیں اس کو ”سنت“ قرار دیا۔خود بدلتے نہیں سنت کو بدل دیتے ہیں
کتاب: مختصر صحیح نماز نبوی
(تکبیر تحریمہ سے سلام تک)
تالیف: حافظ زبیر علی زئیاقتباسِ کتاب:
ناشر: مکتبہ اسلامیہ
صفحہ نمبر 10اگر ہاتھ پوری ذراع (ہتھیلی، کلائی اور ہتھیلی سے کہنی تک) پر رکھا جائے تو خود بخود ناف سے اوپر اور سینے پر آجاتا ہے۔
محترم قارئین کرام!
اہلحدیث کہلانے والوں کی حدیث پر کرم فرمائی ملاحظہ فرمائیں کہ تمام احادیث کے خلاف طریقہ لکھا ( ایک وڈیو میں جو کہ اسی فورم پر موجود ہے عملاً کر کے بھی دکھلایا) اور ذرا خیال نہ آیا کہ یہ معنوی و عملی تخریب ہے۔