جھوٹ بھی بولتے ہو اور تسلیم بھی نہیں کرتے۔
دیکھیں آپ نے پھر تھریڈ کا جواب نہیں دیا اور خود سوال کر ڈالا۔۔۔
اب آپ سے ایک سوال ہے امید ہے جواب عنایت فرمائیں گے۔ کلیات امدادیہ میں امداد اللہ مہاجر مکی نے ایک بات لکھی ہے جس کا مفہوم یہ ہے کہ ایک مقام ایسا آتا ہے جس میں بندہ خود اللہ ہوجاتا ہے۔ اس عبارت کی بنیاد پر سوال ہے
آپکی اس بات کی کوئی اہمیت نہیں جبتک کہ آپ تصوف کے مقام سے آشنا نا ہو جائیں۔ تصوف کا تصور آپ کیلیے ایسا ہے جیسا کہ حروف مقطعات کا سمجھنا۔۔
ویسے ہم آپ کو ایک رعایت دے دیتے ہیں کیونکہ قرآن و حدیث ایک مقلد کے لئے حجت اور دلیل نہیں ہوتا صرف قول امام ہی مقلد کے لئے دلیل ہوتا ہے
اچھا ٹھیکیدار صاحب !!!
ویسے مجھے قوی امید ہے کہ قرآن و حدیث کا سمجھنا آپ کے بس کا روگ نہیں کیونکہ آپ ایک غالی غیر مقلد ہو۔۔ اور بحث برائے بحث آپکا منشا ہے۔ اور واہ واہ کے طالب ہو لیکن اشارۃ ایک حدیث ذکر کرتا ہوں۔ اس کے بعد شائد آپ میرے سوال کا جواب دینے کی ہمت کرلو۔۔
Abu Hurairah Razi Allahu Anhu se rivayat hai ke
Rasoolullah Sallallahu Alyhi Wa Sallam ne irshaad
farmaya hai ke Allah ta'la ka irshaad hai:
"Jo shaqs mere kisi Wali se Dushmani karega, Mera,
uske Khilaf Ailaan e Jung hai. Meri kisi Mahboob
Cheez ke zariye mera Banda Mujhse itna Qurb haasil nahi kar sakta jitna us amal se kar sakta hai Jo
maine Us par FARZ kiya hai. Aur Nawafil ke zariye
mera banda mujhse Barabar Qareeb hota rehta hai
yahan tak ke Mai Us se Muhabbat karne lagta hu.
Aur Jab Mai Usey Mahboob bana leta hu toh Mai
Uska Ka KAAN BAN JATA HU JISSE WO SUNTA HAI AUR USKI AANKH BAN JATA HU JISSE WO DEKHTA
HAI AUR USKA HATH BAN JATA HU JISSE WO
PAKADTA HAI AUR USKA PAER BAN JATA HU JISSE
WO CHALTA HAI. Aur agar Wo Mujhse Maangta hai
toh Mai Usko Zaroor Deta hu. Aur agar Wo Meri
Panaah talab kare to Mai Zaroor usey Panah Deta hu. Aur Jo bhi Kaam mujhe Karna hota hai Usey
Karne me itni Narmi nahi baratta jitni kisi Aise
Mu'min ki Rooh (Qabz Karne) me, Jo Maut (ki
Takleef) ko Na pasand karta hai aur Mai Uski
Takleef ko Na pasand karta hu."
[Bukhari Sharif 2/962,963]