• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایرانی اسرائیلی بھائی بھائی ؟

باذوق

رکن
شمولیت
فروری 16، 2011
پیغامات
888
ری ایکشن اسکور
4,010
پوائنٹ
289
انصاف کی بات ہے کہ خبر کے حوالے سے مجھے تھریڈ کا عنوان کچھ مناسب نہیں لگا۔
ایران سے اہل سنت کے عقائد و نظریات کے اختلافات ہیں مگر اس کا یہ مطلب نہ ہونا چاہیے کہ اسلام دشمن باطل اقوام و ممالک کے خلاف ایران کی مستحسن سرگرمیوں کی یکسر نفی کر دی جائے۔
تھریڈ عنوان سے کچھ ایسا ہی منفی تاثر ملتا ہے۔ جبکہ یہ صرف ایک مخصوص اسرائیلی گروہ کے خیالات ہیں کہ وہ جنگ سے گریز کے خواہش مند ہیں اور انسانی بنیادوں پر ایک دوسرے سے رواداری کے قائل ہیں۔ پھر اس مہم سے یہ واضح بھی نہیں ہوتا کہ ایرانیوں کی اکثریت کے کیا تاثرات ہیں؟ گوکہ فیس بک کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ : "فیس بک پر آن لائن مہم کا آغاز کرنے والے گرافکس ڈئزائنر رونی ایڈری اور ان کی بیوی کا کہنا ہے کہ ایران اور اسرائیل سے اب تک ہزاروں افراد اس مہم کو پسند کر چکے ہیں جو اس بات کا ثبوت ہے کہ دونوں اطراف کے لوگ جنگ نہیں چاہتے"۔
فیس بک کے یہ جملے کوئی دلیل ہیں؟؟ ماضی میں بھی فیس بک پر سعودی عرب کی شیعہ برادری نے سعودی حکومت اور اس کے قوانین کے خلاف ایک ایسی ہی مہم چلائی تھی اور مغربی میڈیا نے اس کو ایسا اچھالا کہ جیسے اس سے بڑھ کر سنگین موضوع سعودی معاشرے میں اور کوئی ہے ہی نہیں ۔۔۔۔ مگر یہاں بسنے رہنے والے سب حقائق سے واقف ہیں کہ یہ صرف چند مٹھی بھر شرپسندوں کی "فیس بکی شرارت" تھی!!
 

یوسف ثانی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
ستمبر 26، 2011
پیغامات
2,763
ری ایکشن اسکور
5,401
پوائنٹ
562
باذوق بھائی!
میں آپ کے حسن ظن کی قدر کرتا ہوں۔ میرے عنوان میں سے اگر سوالیہ نشان " ؟ " کو نکال دیا جائے تو شاید یہ عنوان قابل اعتراض ہوسکتا ہے۔ میں نے تو صرف ایک خبر شئیر کی ہے، بلا تبصرہ۔ گزشتہ تین عشروں سے عملی صحافت سے وابستہ ہونے کی وجہ سے میرے پاس ایسی بہت سی خبریں ہیں، جن سے آپ سمیت عوام الناس واقف نہیں۔ کیا آپ کو معلوم ہے کہ خمینی انقلاب کے فورا" بعد ایران میں ٢٠٠ دو سو سے زائد سنی علماء کو پھانسی دے دی گئی تھی کہ یہ "شاہ کے وفادار" ہیں۔ اس خبر کو پاکستان میں kill کردیا گیا تھا اس کے باوجود جنگ میں غیر نمایان کرکے اسے شائع کیا گیا تھا۔ پاکستان میں جماعت اسلامی نے خمینی انقلاب کو اسلامی انقلاب ڈیکلیئر کرکے بڑی آؤّ بھگت کی تھی۔ مگر افغانستان میں طالبان کی حکومت کے خلاف سازشوں اور عملی اقدامات سے ان کی بھی آنکھیں کھل گئیں۔ عراق میں جب تک وہاں کے شیعہ سنی مل کر حملہ آور امریکہ کے خلاف جہاد کرتے رہے، امریکہ پریشان ہی رہا۔ پھر ایرنی علماء نے عراقی شیعہ علماء سے ملاقاتیں کیں اور نتیجہ میں عراقی شیعہ، عراقی سنی سے علیحدہ ہوگئے اور امریکہ سے اقتدرار کا تحفہ حاصل کرلیا۔ جشن نوروز، ایران میں عیدین سے زیادہ زور و شور سے منایا جاتا ہے۔ چند برس قبل غالبا" پیرس میں ایک بڑے کمیونیٹی حال میں "جشن نوروز" منایا گیا۔ اور یہ جشن ایرانیوں، زرتشتوں او یہودیوں نے مل کر مشترکہ طور پر منایا۔ یہ خبر نیٹ پر ایک مغربی خبر رساں ادارے کی تھی، سرچ کرلیں شاید آج بھی ہو۔ جب یہ خبر "لفٹ" کرکے میں نے ایک اردو فورم میں پیش کی تو آپ جیسے کسی بھائی نے اس پر بھی اعتراض کیا تھا، حالانکہ میں نے صرف خبر "بریک" کی تھی، کوئی تبصرہ نہیں کیا تھا۔
 

باذوق

رکن
شمولیت
فروری 16، 2011
پیغامات
888
ری ایکشن اسکور
4,010
پوائنٹ
289
بھائی ، مجھے کچھ کچھ اندازہ تھا کہ آپ نے جواب میں کیا لکھنا ہے :)
اور جو مجھے بھی پتا ہے اور اس پر مجھے آپ سے اختلاف بھی نہیں ۔۔۔ کچھ گوگل سرچ آپ میری آئی ڈی اور لفظ "ایران" کے ساتھ کر لیں تو آپ کو بھی پتا چل جائے گا کہ جو باتیں آپ نے اپنے اس دوسرے مراسلے میں لکھی ہیں تقریبا تقریبا وہی میں نے بھی ایک اور فورم پر کی تھیں ۔۔۔۔ :)
ہمیں ایران سے چاہے لاکھ نظریاتی اختلاف سہی مگر یہ ایک فیکٹ ہے کہ مسلم ممالک میں سے امریکہ کو آنکھیں دکھانے والا یہ واحد ملک ہے اور سلمان رشدی جیسے ملعون کے خلاف فتویٰ دینے میں بھی اسی ملک نے پہل کی تھی ۔۔۔۔
میرے خیال سے ۔۔۔ اسرائیلی میڈیا کی بنیاد پر "بھائی بھائی" والی سرخی جمائی نہیں جا سکتی ہاں اگر فیس بکی اقدام ایران کے کسی طبقے کی طرف سے ہوتا تو شاید ایسا عنوان نامناسب نہ لگتا۔ ویسے عنوان سے متعلق "سوالیہ نشان" والی بات پر مجھے آپ سے اتفاق ہے۔ معذرت کہ شاید میں نے پہلے دھیان نہ دیا ہو ۔۔۔
کیا آپ کو معلوم ہے کہ خمینی انقلاب کے فورا" بعد ایران میں ٢٠٠ دو سو سے زائد سنی علماء کو پھانسی دے دی گئی تھی کہ یہ "شاہ کے وفادار" ہیں۔
میری معلومات کے مطابق یہ خبر مولانا امیر حمزہ کی ایک کتاب (سفرنامہ ایران) میں بھی بیان ہوئی ہے۔
 

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
یاد رہے کہ ایرا ن ہی تو ہے جو فلسطین کی کھلی حمایت اور اسرائیل(حکومت) کی کھلی مخالفت کر رہا ہے۔۔۔۔ اب وھ اسرئیلی قوم تو اچھی طرح سمجھ گئی ہے کہ اب ہم ایران سے نہیں بچ سکتے۔۔۔۔

کسی سنی دوست نے تو کہا تھا کہ اگر ناگریز دو راستے مل جائیں تو ہم اسرائیل کی طرف داری کرینگے!!!!!!!!!

جبکہ ایران تو کسی بھی صورت میں اسرائیل کی طرفداری کرنے کو تیار نہین ہے۔۔۔ بلکھ ایران تو اسرائیل کو تباھ کرنا اپنا شرعی فریضہ سمجھتا ہے۔۔۔۔

تفصیل کے لیے لبيک ياحسين ع............... فقط مناظره
 

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
ایران کے گیارہ ھزار میزائل اسرائیل کے نشانے پر۔۔۔۔!!!!! ہے کوئی اسرائیل کو بچانے والا؟؟؟

باذوق بھائی کے مطابق کیا ایرانی بھی اسرائیل کو بھائی کہتا ہے؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
 

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
ٹھیک ہے کچھ اور بھی انتظار کرلیتے ہیں۔۔۔۔ دیکھتے ہیں کہ فلسطین کی آزادی کس کے ہاتھوں ہوتی ہے؟

ایسے حالات میں سعودی عرب کو چاہیے تھا کہ اسرائیل کے کاٹ ڈالتا پر افسوس اسکے برعکس۔۔۔۔۔۔
 
Top