- شمولیت
- اپریل 27، 2013
- پیغامات
- 26,585
- ری ایکشن اسکور
- 6,763
- پوائنٹ
- 1,207
غلط فہمی
چند اور احادیث ملاحظہ ہوں:
من قبل امرأتہ رجہا بیدہ فعلیہ الوضوء (موطا ص ۳۲)
''جو شخص اپنی بیوی کو چوم لے، یا صرف چھولے تو اس پر وضو لازم ہو جاتا ہے۔''
لیکن اسی صفحہ پر یہ حدیث بھی موجود ہے۔
عن عائشۃ رضی اللہ عنہا ان النبی قبل بعض نسائہ ثم خرج الی الصلوۃ ولم یتوضا
''حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی ازواج میں سے کسی کے بوسے لیے اور پھر وضو کیے بغیر نماز ادا فرمالی۔''
حضور کا حکم وہ اور عمل یہ، کس کی اقتدا کریں۔ (دو اسلام ص...)
ازالہ
مؤطا کی جس روایت کو برق صاحب حدیث سمجھ رہے ہیں، وہ حدیث نہیں ہے، بلکہ ایک صحابی کا قول ہے، برق صاحب کو غلط فہمی ہوتی کہ اسے حدیث سمجھ لیا، لہٰذا برق صاحب کا یہ سوال صحیح نہیں، کہ حضور کا حکم وہ عمل یہ کس کی اقتدا کریں، حدیث صرف دوسری ہے اور اسی پر عمل کرنا چاہیے۔
چند اور احادیث ملاحظہ ہوں:
من قبل امرأتہ رجہا بیدہ فعلیہ الوضوء (موطا ص ۳۲)
''جو شخص اپنی بیوی کو چوم لے، یا صرف چھولے تو اس پر وضو لازم ہو جاتا ہے۔''
لیکن اسی صفحہ پر یہ حدیث بھی موجود ہے۔
عن عائشۃ رضی اللہ عنہا ان النبی قبل بعض نسائہ ثم خرج الی الصلوۃ ولم یتوضا
''حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی ازواج میں سے کسی کے بوسے لیے اور پھر وضو کیے بغیر نماز ادا فرمالی۔''
حضور کا حکم وہ اور عمل یہ، کس کی اقتدا کریں۔ (دو اسلام ص...)
ازالہ
مؤطا کی جس روایت کو برق صاحب حدیث سمجھ رہے ہیں، وہ حدیث نہیں ہے، بلکہ ایک صحابی کا قول ہے، برق صاحب کو غلط فہمی ہوتی کہ اسے حدیث سمجھ لیا، لہٰذا برق صاحب کا یہ سوال صحیح نہیں، کہ حضور کا حکم وہ عمل یہ کس کی اقتدا کریں، حدیث صرف دوسری ہے اور اسی پر عمل کرنا چاہیے۔