ابن داود صاحب :نظر کرم فرمانے کا شکریہ ، ہم منتظر رہیں گے ۔
شاہد نذیر صاحب : ہم اس امام اعظم رضی اللہ عنہ کی بات کررہے ہیں جن کے بارے آپ کے شیخ الاسلام نے "رضی اللہ عنہ" کے الفاظ لائے ہیں جیساکہ
# 1 الفرقانُ بينَ أولياءِ الرَّحمَنِ وأولياءِ الشَّيْطانِ لشيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله حققه وعلق عليه الباحث في القرآن والسنة علي بن نايف الشحود میں جلد۱ اور صفحہ ٢٦٣
# 2 الكتاب : درء تعارض العقل والنقل المؤلف : أحمد بن عبد الحليم بن تيمية الحراني أبو العباس الناشر : دار الكنوز الأدبية - الرياض ، 1391 تحقيق : محمد رشاد سالم میں جلد ۱ صفحہ ٥٣
# 3 الكتاب : مجموع الفتاوى المؤلف : تقي الدين أبو العباس أحمد بن عبد الحليم بن تيمية الحراني (المتوفى : 728هـ) المحقق : أنور الباز - عامر الجزار الناشر : دار الوفاء الطبعة : الثالثة ، 1426 هـ / 2005 م جلد ۱۱ صفحہ ۲٦٣ میں ہے
اور الكتاب : مدارج السالكين بين منازل إياك نعبد وإياك نستعين المؤلف : محمد بن أبي بكر أيوب الزرعي أبو عبد الله الناشر : دار الكتاب العربي - بيروت الطبعة الثانية ، 1393 - 1973
تحقيق : محمد حامد الفقي میں جلد ۲ صفحہ ٤٧٠ پر ہے
اس کو میں آپ کے الفاظ( آپ کا جوتا آپ کا سر) کا جامہ نہیں پہناتا، نہیں آپ اور ہم میں کیا فرق رہیگا باقی آپ کے مضمون کا ہمیں انتظار رہیگا
شاہد نذیر صاحب : ہم اس امام اعظم رضی اللہ عنہ کی بات کررہے ہیں جن کے بارے آپ کے شیخ الاسلام نے "رضی اللہ عنہ" کے الفاظ لائے ہیں جیساکہ
# 1 الفرقانُ بينَ أولياءِ الرَّحمَنِ وأولياءِ الشَّيْطانِ لشيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله حققه وعلق عليه الباحث في القرآن والسنة علي بن نايف الشحود میں جلد۱ اور صفحہ ٢٦٣
# 2 الكتاب : درء تعارض العقل والنقل المؤلف : أحمد بن عبد الحليم بن تيمية الحراني أبو العباس الناشر : دار الكنوز الأدبية - الرياض ، 1391 تحقيق : محمد رشاد سالم میں جلد ۱ صفحہ ٥٣
# 3 الكتاب : مجموع الفتاوى المؤلف : تقي الدين أبو العباس أحمد بن عبد الحليم بن تيمية الحراني (المتوفى : 728هـ) المحقق : أنور الباز - عامر الجزار الناشر : دار الوفاء الطبعة : الثالثة ، 1426 هـ / 2005 م جلد ۱۱ صفحہ ۲٦٣ میں ہے
اور الكتاب : مدارج السالكين بين منازل إياك نعبد وإياك نستعين المؤلف : محمد بن أبي بكر أيوب الزرعي أبو عبد الله الناشر : دار الكتاب العربي - بيروت الطبعة الثانية ، 1393 - 1973
تحقيق : محمد حامد الفقي میں جلد ۲ صفحہ ٤٧٠ پر ہے
اس کو میں آپ کے الفاظ( آپ کا جوتا آپ کا سر) کا جامہ نہیں پہناتا، نہیں آپ اور ہم میں کیا فرق رہیگا باقی آپ کے مضمون کا ہمیں انتظار رہیگا