• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جس نے بھی یہ حدیث سنی پھر بھی رفع الیدین کیا تو وہ شریر گھوڑا ہے

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
البتہ عبدالرحمن بھائی کو بھی معذرت کرنا چاہیے اگر آپ کے نزدیک کسی کا اجتھاد درست نہی تو اس کا مطلب یہ نہی کہ آپ دوسروں کا مذاق اڑایئں جب کہ ان کے پاس بھی دلائل ہیں
محترم! اگر میری کسی تحریر سے کسی کی دل آزاری ہوئی ہے تو مجھے معذرت کرنے میں کوئی ہچکچاہٹ نہیں۔ میں کسی کا مذاق نہیں اڑایا۔ جن کے پاس دلائل ہیں وہ دلائل پیش کریں نہ کہ الٹی سیدھی تحریریں لکھ کر اپنا بھی اور دوسروں کا بھی وقت ضائع کریں۔ شکریہ
 

سید طہ عارف

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
737
ری ایکشن اسکور
141
پوائنٹ
118
فقہی مسائل میں اختلاف کی شرعی حیثیت

ان مسائل میں اختلاف کی دو قسمیں ہیں:
1۔اختلاف تنوع 2 :اختلاف تضاد

اختلاف تنوع:

بعض مسائل ایسے ہیں جن میں دو مختلف اقوال ہوتے ہیں اور دونوں ہی شریعت سے ثابت ہوتے ہیں آدمی کو اختیار ہے کہ جو مرضی عمل اختیار کرے مثلاً نماز میں دعائے استفتاع،رکوع اور سجدے کی تسبیحات اور تشہد کی دعائیں،سفر میں روزے کا رکھنا یا نہ رکھنا۔بنو نضیر سے جنگ کے موقع پر جب صحابہ کرام نے کافروں کے کچھ درخت کاٹے اور کچھ چھوڑ دیے تو اللہ تبارک و تعالی ٰ نے دونوں عمل کو درست قرار دیتے ہوئے فرمایا:

﴿مَا قَطَعْتُمْ مِّنْ لِّيْنَةٍ اَوْ تَرَكْتُمُوْهَا قَآىِٕمَةً عَلٰۤى اُصُوْلِهَا فَبِاِذْنِ اللّٰهِ وَ لِيُخْزِيَ الْفٰسِقِيْنَ﴾(سورۃ الحشر:۵)

‘‘تم لوگوں نے کھجوروں کے جو درخت کاٹے یا جن کو اپنی جڑوں پر کھڑا رہنے دیا ، یہ سب اللہ ہی کے اِذن(حکم) سے تھا اور اس لیے کہ فاسقوں کو ذلیل و خوار کرے’’

اسی طرح انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے‘‘کہ ہم نے رسول اللہﷺکے ساتھ رمضام میں جہاد کا سفر کیا ہم میں سے بعض نے روزہ رکھا اور بعض نے نہیں رکھا۔روزہ دار روزہ نہ رکھنے والے پر اعتراض نہ کرتا تھا اور نہ ہی روزہ نہ رکھنے والا روزہ دار پر اعتراض کرتا تھا‘‘(صحیح بخاری:۱۹۴۷،صحیح مسلم:۱۱۱۸)

اسی اختلاف میں افضل اور مفضول کا اختلاف بھی ہے جیسے کہ عورت کی نماز اگرچہ گھر میں افضل ہے لیکن مسجد میں جا کر نماز پڑھنا اس کے لئے جائز ہے۔حج اور عمرہ کے بعد اگرچہ سر کے بال منڈوانا افضل ہے مگر بال کٹوانا بھی جائز ہے۔بعض اوقات آیت یا حدیث کے دو مفہوم نکلتے ہیں اور دونوں ہی معانی پر عمل کرنا جائز ہیں:

حضرت عبد اللہ بن عمررضی اللہ عنہ سے روایت ہے:

قَالَ النَّبِيُّ يَوْمَ الْأَحْزَابِ : " لَا يُصَلِّيَنَّ أَحَدٌ الْعَصْرَ إِلَّا فِي بَنِي قُرَيْظَةَ "، فَأَدْرَكَ بَعْضُهُمُ الْعَصْرَ فِي الطَّرِيقِ، فَقَالَ بَعْضُهُمْ : لَا نُصَلِّي حَتَّى نَأْتِيَهَا، وَقَالَ بَعْضُهُمْ : بَلْ نُصَلِّي لَمْ يُرِدْ مِنَّا ذَلِكَ، فَذُكِرَ ذَلِكَ لِلنَّبِيِّ فَلَمْ يُعَنِّفْ وَاحِدًا مِنْهُمْ(صحیح بخاری:۴۱۱۹،صحیح مسلم:۱۷۷۰)

‘‘نبی کریمﷺنےجنگ خندق کے بعد فرمایا تم میں سے ہر شخص عصر کی نماز بنو قریظہ میں جا کر پڑھے،اب نماز کا وقت راستے میں ہو گیا تو بعض نے کہا کہ جب تک ہم بنو قریظہ پہنچ نہ لیں عصر کی نماز نہیں پڑھیں گے اور بعضوں نے کہا کہ ہم نماز پڑھ لیتے ہیں کیونکہ آپ کا یہ مطلب نہ تھا کہ ہم نماز قضا کر دیں۔رسول اللہﷺسے امر کا ذکر کیا گیا۔آپ نے کسی پر خفگی نہیں کی‘‘

گویا بعض صحابہ کرام نے یہ سمجھا کہ رسول اللہﷺکے الفاظ عام ہیں جن کا منشا یہ ہے کہ نماز بنو قریظہ ہاں جا کر ہی ادا کرنی چاہیے۔
اگرچہ ایسا کرنے میں نماز کا وقت ہی کیوں نہ چلا جائے اور بعض نے ان الفاظ کا یہ مطلب سمجھا کہ وہاں جلد پہنچ کر بنو قریظہ کا محاصرہ کر لینا چاہیے۔یہ اس قسم کا اختلاف ہے جس میں دونوں طریقے صحیح ہو تے ہیں البتہ قابل مذمت بات یہ ہے کہ ان مسائل میں اختلاف کی بنا پر جھگڑا کیا جائے۔

اختلاف تضاد:

اس امت کے اہل علم میں فقہی عملی مسائل میں اختلاف ہمیشہ رہا ہےان مسائل میں حق اگرچہ ایک ہی بات ہوتی ہے اور باقی سب اقوال غلط ہوتے ہیں
اس لیے یہ کہنا تو غلط ہے کہ جس اہل علم کا قول چاہو اختیار کر لو بلکہ ان مسائل میں کتاب و سنت کو ہی دیکھنا ہو گااگر یقین ہو جائےکہ فلاں قول قرآن و سنت کے مطابق ہے تو اسے اختیار کرنا واجب ہےاور باقی اقوال کو چھوڑ دیا جائے گا۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
محترم! یہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمانِ عالیشان ہے جس کی اہلحدیث کہلانے والے یہ درگت بنا رہے ہیں اور دعویٰ ہے ”اطیعوا اللہ و اطعوا الرسول“ کا۔إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
حدیث میں صراحت نہیں ھے کونسا رفع الیدین ھے؟؟
اگر تمام رفع الیدین (بقول آپکے) مراد ھیں تو پہلا رفع الیدین کا استثناء کہاں سے؟
حدیث منسوخ ھو گئ اور صحابہ کرام کو پتہ بھی نہ چلا اور صحابہ کرام منسوخ پر عمل کرتے رھے؟؟؟
محدثین کرام نے اس حدیث کو سلام سے متعلق بتایا ھے اور رفع الیدین کے نسخ ھونے کی دلیل اس سے نہیں پکڑی.
جناب یہ آپ کی دلیل نہیں بن سکتی.
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
ایک سوال ھے میرا آپ سے اور سوال سے پہلے پیشگی وضاحت کر دیتا ھوں کہ اس سوال کا تعلق اس تھریڈ سے ھے اور یقینا ھے. براہ کرم اب اس کو غیر متعلق نہ ٹھہرایۓ گا..... ابتسامہ:
سوال: طبرانی والی حدیث کس کے متعلق ھے؟؟؟؟ اسمیں جو گھوڑوں کی دم سے تشبیہ دی گئ ھے وہ کس کے تعلق سے دی گئ ھے؟؟؟؟
؟؟؟؟
 

سید طہ عارف

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
737
ری ایکشن اسکور
141
پوائنٹ
118
میرے خیال میں اگر ہم اتنی محنت کسی بے نمازی کو نماز کی طرف دعوت میں لگا لیں تو اس سے کہیں زیادہ فائدہ ہوگا
عبدالرحمن بھائی اگر آپ بے نمازی کے متعلق قرآن اور حدیث میں وعیدوں کا ذکر کے نام سے تھریڈ شروع کرتے تو زیادہ فائدہ ہوتا
ہماری عوام کے %90 لوگ نماز ہی نہی پڑھتے
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
میرے خیال میں اگر ہم اتنی محنت کسی بے نمازی کو نماز کی طرف دعوت میں لگا لیں تو اس سے کہیں زیادہ فائدہ ہوگا
عبدالرحمن بھائی اگر آپ بے نمازی کے متعلق قرآن اور حدیث میں وعیدوں کا ذکر کے نام سے تھریڈ شروع کرتے تو زیادہ فائدہ ہوتا
ہماری عوام کے %90 لوگ نماز ہی نہی پڑھتے
محترم! بات تو موضوع سے ہٹ کر ہے مگر آپ کی بات پر مجھے بہت اہم بات ذہن میں آئی وہ عرض ہے۔
تبلیغی جماعت والے کوشش کرکے لوگوں کو نماز کی طرف راغب کرکے مسجد میں لاتے ہیں۔
اہلحدیث کہلانے والے ان لوگوں کو جو پانچ وقت کے پکے نمازی ہیں یہ کہ کر مخمصے میں ڈالتے ہیں کہ تمہاری تو نماز ہی نہیں ہوتی۔

محترم! میری ساری محنت اکارت جائے گی لہٰذا کیوں نہ ان لوگوں کو راہِ راست پر لے آیا جائے جو اس کی کرائی پر پانی پھیرنے کی کوشش کرتے ہیں اور وہ ہورہی ہے۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
محترم! بات تو موضوع سے ہٹ کر ہے مگر آپ کی بات پر مجھے بہت اہم بات ذہن میں آئی وہ عرض ہے۔
تبلیغی جماعت والے کوشش کرکے لوگوں کو نماز کی طرف راغب کرکے مسجد میں لاتے ہیں۔
اہلحدیث کہلانے والے ان لوگوں کو جو پانچ وقت کے پکے نمازی ہیں یہ کہ کر مخمصے میں ڈالتے ہیں کہ تمہاری تو نماز ہی نہیں ہوتی۔

محترم! میری ساری محنت اکارت جائے گی لہٰذا کیوں نہ ان لوگوں کو راہِ راست پر لے آیا جائے جو اس کی کرائی پر پانی پھیرنے کی کوشش کرتے ہیں اور وہ ہورہی ہے۔
محترم اس كي دليل؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
محترم! بات تو موضوع سے ہٹ کر ہے مگر آپ کی بات پر مجھے بہت اہم بات ذہن میں آئی وہ عرض ہے۔
تبلیغی جماعت والے کوشش کرکے لوگوں کو نماز کی طرف راغب کرکے مسجد میں لاتے ہیں۔
اہلحدیث کہلانے والے ان لوگوں کو جو پانچ وقت کے پکے نمازی ہیں یہ کہ کر مخمصے میں ڈالتے ہیں کہ تمہاری تو نماز ہی نہیں ہوتی۔

محترم! میری ساری محنت اکارت جائے گی لہٰذا کیوں نہ ان لوگوں کو راہِ راست پر لے آیا جائے جو اس کی کرائی پر پانی پھیرنے کی کوشش کرتے ہیں اور وہ ہورہی ہے۔
اصلیت پر آگئے!
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
محترم! بات تو موضوع سے ہٹ کر ہے مگر آپ کی بات پر مجھے بہت اہم بات ذہن میں آئی وہ عرض ہے۔
تبلیغی جماعت والے کوشش کرکے لوگوں کو نماز کی طرف راغب کرکے مسجد میں لاتے ہیں۔
اہلحدیث کہلانے والے ان لوگوں کو جو پانچ وقت کے پکے نمازی ہیں یہ کہ کر مخمصے میں ڈالتے ہیں کہ تمہاری تو نماز ہی نہیں ہوتی۔

محترم! میری ساری محنت اکارت جائے گی لہٰذا کیوں نہ ان لوگوں کو راہِ راست پر لے آیا جائے جو اس کی کرائی پر پانی پھیرنے کی کوشش کرتے ہیں اور وہ ہورہی ہے۔
؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top