میں تو صرف اتنا جانتا ہوں کہ مذکورہ حدیث سے جو مطلب آپ قائم کرنا چاہتے تھے وہ غلط تھا !!!!!پہلے ہی بتائیں کے آپ اس حدیث کو تسلیم کرتے ہیں؟؟؟۔۔۔
کہ یہ حدیث درست ہے۔۔۔
میں تو صرف اتنا جانتا ہوں کہ مذکورہ حدیث سے جو مطلب آپ قائم کرنا چاہتے تھے وہ غلط تھا !!!!!پہلے ہی بتائیں کے آپ اس حدیث کو تسلیم کرتے ہیں؟؟؟۔۔۔
کہ یہ حدیث درست ہے۔۔۔
معافی چاہتا ہوں کہ میں نے آپ کی صنف ہی بدل دی یہ بے دھانی کی وجہ سے ہوا اس کے لئے ایک بار پھر معذرتنہ تو آپ معجزات کو تسلیم کررہے ہیں نہ برزخی زندگی کو مان رہے ہیں، پھر کہہ رہے ہیں کہ حدیث میں یہی لکھا ہے تو ہمارے بھائی ہم نے کب کہا ہے کہ مردہ سن ہی نہیں سکتا، ہم تو کہتے ہیں کہ اگر وہ سنتا ہے تو وہ اسکا برزخی زندگی والا معاملہ ہے، جو کہ ہم سمجھ ہی نہیں سکتے، اسکا علم ہمیں نہیں دیا گیا، یہ بات الله نے ہی کہی ہے شہید کی زندگی کہ بارے میں کہ "مگر تم نہیں سمجھتے"
تو کیا آپ یہ دعویٰ کر رہے ہیں کہ آپ انکی زندگی کو سمجھ سکتے ہیں..
آپکو نہ تو مردے کہ بولنے کا علم ہے نہ اسکو رزق دیے جانے کا نہ اسکی قبر کو تنگ کرنے کا نہ اس کی قبر کو کشادہ کرنے کا،،مگر دعویٰ یہ کرتے ہیں کہ یہ سب کچھ ہو رہا ہے اور اس دنیا میں ہی ہو رہا ہے مردہ سن بھی رہا ہے مردہ بول بھی رہا ہے مردے کو رزق بھی دیا جا رہا ہے مردے کی قبرتنگ اور کشادہ بھی کی جا رہی ہے، مگر جب پوچھا جاۓ کہ کیا آپ نے بذات خود مشاہدہ کیا ہے تو کوئی جواب ہی نہیں ہوتا، اگر یہ سب کچھ دنیا کی زندگی ہو رہا ہے تو نظر کیوں نہیں آتا سب کو؟ جس طرح کہ عام لوگوں کا سننا عام لوگوں کا بولنا عام لوگوں کا رزق تناول فرمانا سب کو نظر آتا ہے.
اور ایک اور بات کہ میں بھائی نہیں بہن ہوں
تو اس بات کو ہم کیسے تسلیم کریں کے جو مطلب آپ موصوف نے اخذ کیا ہے وہ درست ہے؟؟؟۔۔۔میں تو صرف اتنا جانتا ہوں کہ مذکورہ حدیث سے جو مطلب آپ قائم کرنا چاہتے تھے وہ غلط تھا !!!!!
اور یہ بھی کہ کیا نبی کا خواب وحی ہوتا ہے یا نہیں؟؟؟پہلے ہی بتائیں کے آپ اس حدیث کو تسلیم کرتے ہیں؟؟؟۔۔۔
کہ یہ حدیث درست ہے۔۔۔
جب قرآن کو معجزہ تسلیم کرتے ہیں تو دلیل کیوں نہیں لیتے؟؟؟۔۔۔کیا خیال ہے آپ کا کیا قرآن کو معجزہ مانتے ہوئے اس سے دلیل لی جاسکتی ہے ؟؟؟؟؟؟
معجزہ ہوتا ہی دلیل ہے، اسے عربی زبان میں بینہ بھی کہتے ہیں، جس کا مطلب دلیل ہے۔ یہ صاحبِ معجزہ کی نبوت کی دلیل ہوا کرتا ہے۔الٹا ہی سمجھے آپ جبکہ میں قرآن کو رسول اللہ کا سب سے بڑا معجزہ تسلیم کرتا ہو اور اس بات کے حق میں میں قرآن وحدیث سے دلیل بھی فراہم کی ہے قرآن کے معجزہ ہونے پر
میں نے ان لوگوں کا رد کیا ہے جو کہتے ہیں کہ معجزے سے دلیل قائم نہیں کی جاسکتی ۔
کیا خیال ہے آپ کا کیا قرآن کو معجزہ مانتے ہوئے اس سے دلیل لی جاسکتی ہے ؟؟؟؟؟؟
یہی بات میں بھی ان لوگوں کا سمجھنے کی کوشش کررہا ہوں جو یہ کہتے ہیں کہجب قرآن کو معجزہ تسلیم کرتے ہیں تو دلیل کیوں نہیں لیتے؟؟؟۔۔۔
ایک طرف تو یہ کہا جاتا ہے کہاسلام و علیکم
یہ بھی جان لینا چاہیے کہ استثنائی کفیت یا معجزہ صرف خاص نبی کی حد تک جب تک کہ وہ زندہ رہا اپنی امّت میں اس وقت تک جاری رہا - لہذا صرف اس پی ایمان لانا ضروری ہے اس کو دین کا مستقل حکم سمجھنا گمراہی کے دروازے پر لے جاتا ہے-
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟معجزہ ہوتا ہی دلیل ہے، اسے عربی زبان میں بینہ بھی کہتے ہیں، جس کا مطلب دلیل ہے۔ یہ صاحبِ معجزہ کی نبوت کی دلیل ہوا کرتا ہے۔
جو شخص بھی کسی نبی کے معجزہ کو نہ مانے تو وہ کافر ہے۔ کوئی مسلمان کسی نبی کے معجزہ کا انکار نہیں کر سکتا۔
اصل مسئلہ یہ ہے کہ کیا کسی نبی کے معجزہ پر قیاس کیا جا سکتا ہے؟؟؟ کیا نبی کے علاوہ کوئی اور شخص نبی کے معجزہ کو اپنے لئے دلیل بنا سکتا ہے؟؟؟
مثلاً آج اگر کوئی کہے کہ میں مردوں کو زندہ کر سکتا ہوں۔ اسے کہا جائے کہ یہ اللہ کا کام ہے، مخلوق یہ کام نہیں کر سکتی۔ تو وہ جواب میں سیدنا عیسیٰ کو پیش کر دے کہ سیدنا عیسیٰ بھی مخلوق تھے اور انہوں نے بھی تو مردوں کو زندہ کیا تھا، تو ہم کہیں گے کہ یہ ان کا معجزہ تھا، معجزہ سے کوئی اور شخص دلیل نہیں لے سکتا۔ اس پر قیاس نہیں کر سکتا۔
اسی طرح اگر کوئی شخص آسمان تک جانے کا دعویٰ کرے۔ اس سے کہا جائے کہ کسی انسان کیلئے یہ ممکن نہیں۔ تو وہ فوراً کہے کیوں ممکن نہیں؟ کیا نبی کریمﷺ معراج پر نہیں گئے تھے؟ تو ہم جواب میں کہیں گے کہ یہ ان کا معجزہ تھا۔ معجزے سے دلیل نہیں لی جا سکتی۔ معجزہ صرف نبی کیلئے دلیل ہوتا ہے، اسے کوئی اور شخص اپنے لئے دلیل نہیں بنا سکتا، اس پر قیاس نہیں کر سکتا۔
ان کثیر آیت و احادیث سے ہی حضرت عمر نے استدلال کرتے ہوئے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو مردوں سے کلام کرنے سے روکنا چاہا لیکن رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ان تمام باتوں کو رد کرتے ہوئے مردوں سے خطاب فرمایا اور زندہ لوگوں کو مخاطب ہوکر یہ بھی فرمایا کہ " تم ان سے ذیادہ نہیں سن رہے "بالکل اسی طرح اگر کوئی شخص یہ دعویٰ کرے تو مردے سنتے ہیں۔ اس سے جواب میں کہا جائے گا کہ یہ بات کثیر آیات واحادیث کے منافی ہے۔ مثلاً ﴿إن الله يسمع من يشاء وما أنت بمسمع من في القبور ﴾ وغيرها من الآيات والأحاديث اگر وہ کہے کہ نبی کریمﷺ نے قلیب بدر میں سرداران قریش کو اللہ کے حکم سے سنایا تھا اور انہوں نے سنا تھا، لہٰذا مردے سن سکتے ہیں۔ ہم کہیں گے کہ یہ نبی کریمﷺ کا معجزہ تھا جس سے آج کوئی دلیل نہیں لے سکتا۔ اس پر دوسرے مردوں کو قیاس نہیں کیا جا سکتا۔
آپ نے یہ ارشاد فرمایا تھا کہ شب معراج رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے حضرت بلال رضی اللہ عنہ کو جنت میں چلتے فرتے ہوئے دیکھا جبکہ جس حدیث سے آپ نے استدال کیا وہ نہ شب معراج سے متعلق حدیث ہے نہ اس حدیث میں حضرت بلال رضی اللہ عنہ کو دیکھنے کا بیان ہے غور کریںاور یہ بھی کہ کیا نبی کا خواب وحی ہوتا ہے یا نہیں؟؟؟
آپ کو نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم دکھائی دے رہے ہیں؟؟؟۔۔۔" معجزے پر صرف ایمان لانا ہی ضروری ہے اسے دین کا مستقل حکم سمجھنا گمراہی ہے "
اور ایسی قرآن مجید جو کہ رسول اللہ کا سب سے بڑا معجزہ ہےاور معجزے کی تعریف ان الفاظ میں بیان کی گئی کہ معجزہ صرف خاص نبی کی حد تک جب تک کہ وہ زندہ رہا اپنی امّت میں اس وقت تک جاری رہا جبکہ ایسی معجزے یعنی قرآن مجید سے آج کے دور میں بھی دلیل بھی دی جاتی ہے اور اس قرآن کو معجزہ ہونے کے باوجود دین کا مستقل حکم بھی مانا جاتا ہے آخر ایسا کیوں ہے ؟؟؟؟؟ پلیز آپ بھی ان لوگوں کو سمجھائیں کے وہ معجزے سے دلیل کا انکار نہ کریں ورنہ انھیں دین کے سب سے بڑے ماخذ قرآن مجید سے ہاتھ اٹھانا پڑے گا