• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفیوں کے لیے لمحہ فکریہ

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,095
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
وعلیکم السلام
کیا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں (نعوذ باللہ )امام ابوحنفیہ ؒ کافر یا مشرک یا بدعتی تھے
نہ کہنا چاہ رہا ہوں نہ کہا ہے۔
اس لیے کہ آپ کے سوال میں یہ بات پوشیدہ ہے
کہاں ہے؟ ثابت کریں
کیوں کہ یہ کھلی بات ہے کہ جو بھی قرآن و حدیث کے خلاف بولے گا یا عمل کرے گا تو اس کا ایمان ہی کہاں سلامت رہا
یہی کہنا چاہ رہے ہیں نا آپ؟
بات یہ ہے کہ آپ مجھے بتائیں اگر دین کا کوئی ایسا مسئلہ آپ کے سامنے آ جاتا ہے جس میں آپ کے امام کی رہنمائی قرآن کی کسی آیت یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی کسی حدیث سے متصادم ہو،مثلا قرآن میں بچے کو دو سال تک دودھ پلانے کی تعلیم ہو اور آپ کا امام ڈھائی سال تک پلانے کی بات کرے تو آپ اس صورتحال میں کیا کریں گے؟
میں یہ کہنا چاہ رہا ہوں جسے آپ سمجھ تو رہے ہیں بس جان بوجھ کر نظر انداز کر رہے ہیں۔
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
آپ کو سمجھ آنی ہوتی تو اب تک آ چکی ہوتی۔ آپ نے تو بات ہی ختم کر دی کہ ابوحنیفہ غلطی نہیں کر سکتا تو بس اب کیا کہا جا سکتا ہے۔
Arsalan bhai 2 batain hain. Ya tu aap taqleed par baat kar k mujhe taqleed samjha dain aur Ya aap Imaam abu Hanifa rh ki Quran o sunnat k khilaf nazariya samjha dein. Mere khiyal main agar aap ne mujhe Taqleed samjha di tu baqi ki batain main asani se samajh jaonga. Aap dono baton ko mix kar k paish karne ki bajaye sirf Taqleed par hi baat kar lain. Aik dafa jab aap ne Taqleed ko mozo banaya tu phir isy pe baat kar lete hain.
Aap k khial main Taqleed kia hai ? Agar aap ko iski haqeeqat maloom nahi tu aap mujh se poch sakte hain k Taqleed kia hai. Main chunkay khud taqleed karta hon is liye aap ko taqleed ki asal haqeeqat bata sakta hon. Main aapko bata sakta hon k hum jo taqleed karte hain wo kiya hai. Kia aap batana pasand farmainge k Taqleed kia hai ya ?o
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,095
پوائنٹ
1,155
Arsalan bhai 2 batain hain. Ya tu aap taqleed par baat kar k mujhe taqleed samjha dain aur Ya aap Imaam abu Hanifa rh ki Quran o sunnat k khilaf nazariya samjha dein. Mere khiyal main agar aap ne mujhe Taqleed samjha di tu baqi ki batain main asani se samajh jaonga. Aap dono baton ko mix kar k paish karne ki bajaye sirf Taqleed par hi baat kar lain. Aik dafa jab aap ne Taqleed ko mozo banaya tu phir isy pe baat kar lete hain.
Aap k khial main Taqleed kia hai ? Agar aap ko iski haqeeqat maloom nahi tu aap mujh se poch sakte hain k Taqleed kia hai. Main chunkay khud taqleed karta hon is liye aap ko taqleed ki asal haqeeqat bata sakta hon. Main aapko bata sakta hon k hum jo taqleed karte hain wo kiya hai. Kia aap batana pasand farmainge k Taqleed kia hai ya ?o
ہم کتاب و سنت کے خلاف کسی امام کی بات ماننے کو تقلید سمجھتے ہیں، مثلا ایک شخص کو رفع الیدین کی احادیث دکھا دی جائیں اور پھر وہ یہ کہے کہ احادیث تو ٹھیک ہیں لیکن چونکہ میں ابوحنیفہ کا مقلد ہوں لہذا میرے امام نے رفع الیدین نہیں کیا تو میں بھی نہیں کروں گا۔ یہ ہے تقلید۔

اب آپ کے نزدیک تقلید کیا ہے یہ بتائیں۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
وعلیکم السلام

نہ کہنا چاہ رہا ہوں نہ کہا ہے۔

کہاں ہے؟ ثابت کریں

بات یہ ہے کہ آپ مجھے بتائیں اگر دین کا کوئی ایسا مسئلہ آپ کے سامنے آ جاتا ہے جس میں آپ کے امام کی رہنمائی قرآن کی کسی آیت یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی کسی حدیث سے متصادم ہو،مثلا قرآن میں بچے کو دو سال تک دودھ پلانے کی تعلیم ہو اور آپ کا امام ڈھائی سال تک پلانے کی بات کرے تو آپ اس صورتحال میں کیا کریں گے؟
میں یہ کہنا چاہ رہا ہوں جسے آپ سمجھ تو رہے ہیں بس جان بوجھ کر نظر انداز کر رہے ہیں۔
السلام علیکم
ذرا ادھر بھی توجہ فرمائیں اس بارے میں آپ کیا فرمائیں گے :
شیخ الاسلام ابن تیمیہؒ فرماتے ہیںکہ اللہ تعالیٰ کا ارشاد(مائیں اپنے بچوں کو دو سال تک مدت رضاعت کو پوری کرے)رضاعت مکمل ہونے کی دلیل ہے اس مدت کے بعد خوراک میں سے ایک خوراک ہی شمار ہوگی(مجموع الفتاویٰ:۶۴:۶۳)
اور ابن قیمؒ اپنی کتاب ’’تحفۃ المودودفی احکام المولود‘‘ میں رقم طراز ہیں:ماں کے لیے بچے کو ڈھائی سال سے بھی زیادہ دودھ پلانا جائز ہے۔
مزید مطالعہ فرمائیں’’فتاویٰ الجنۃالدائمۃللبحوث العلمیہ والافتاء(۲۱:۶۰)
اور ملاحظہ فرمائیں’’الفقہ الاسلامی وادلۃ‘‘(۳۶:۱۰)
اور’’ الذخیرہ ‘‘میں مدت رضاعت کے تین دور نقل کئے ہیں،ڈیرھ، دو،اور ڈھائی سال۔
اور ’’ الجوھر النیرہ‘‘(۲:۳۶) میں اگر دو برس سے زیادہ گزر جائے تو یہ زیادتی نہیں
اور اسی فورم کا یہ فتویٰ بھی ملاحظہ فرمائیں کہ دو سال سے پہلے بھی رضاعت ختم کی جاسکتی ہے:
ماں اپنے بچے کو کتنی مدت تک دودھ پلائے..؟
اسی لیے میں بار بار کہہ رہا ہوں آپ اہل حدیث نہیں ہیں بلکہ من چاہی ہیں
اور میں یہ بھی ثابت کرسکتا ہوں غیر مقلدین نے کتنے فتوے امام بخاریؒ کے خلاف دئے ہیں
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
ہم کتاب و سنت کے خلاف کسی امام کی بات ماننے کو تقلید سمجھتے ہیں، مثلا ایک شخص کو رفع الیدین کی احادیث دکھا دی جائیں اور پھر وہ یہ کہے کہ احادیث تو ٹھیک ہیں لیکن چونکہ میں ابوحنیفہ کا مقلد ہوں لہذا میرے امام نے رفع الیدین نہیں کیا تو میں بھی نہیں کروں گا۔ یہ ہے تقلید۔

اب آپ کے نزدیک تقلید کیا ہے یہ بتائیں۔
Taqleed Quran o sunnat k khilaf baat manne ka naam nahi balky jo Admi Quran o Hadees main nazar o istidlaal k zariye apne masail ka istinbaat na kar sakta ho. Nasikh o mansookh, raajih o majrooh aur Tariq e istidlaal se na waqif ho. Aise Admi ka Mujtahid k Quran, sunnat o hadees se mustanbit masail ko man lena aur un par amal karna Taqleed kahlata hai. Aap ne rafaul yadain ki misal pesh ki hai. Is masalay main Imam Abu hanifa ka Amal Nabi Pak Saw ki sunnat k mutabiq hai, Quran o sunnat k manafi nahi. Aap is ko kaise Quran o sunnat k khilaaf kah rahe hain. Hamara amal Imaam abu hanifa rh k ijtehaad ki roshni main sunnat k mutabiq hai, khilaaf nahi. Aur aap ka amal yani rafa ul yadain ka karna Hadees k Mutabiq hai. Aap ne Nabi Pak k is Amal ko Mihadiseen k ijtehad ki roshni main sahih jana aur is par amal shoro kar diya. Agar yahi Taqleed hai tu main Imaam sahib rh k ijtehaad ko maan kar unki Taqleed kar raha hon jabky aap Muhadiseen ki Tahqeeq maan kr unki Taqleed kar rahe hain. Na tu aapka aur naa hi hamara amal Quran o sunnat aur Hadees k khilaf hai tu aap kis bunyaad par hamary amal ko taqleed yani Quran o sunnat k khilaaf kha rahe hain. Ab aap apni baat rakain
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,095
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
ذرا ادھر بھی توجہ فرمائیں اس بارے میں آپ کیا فرمائیں گے :
شیخ الاسلام ابن تیمیہؒ فرماتے ہیںکہ اللہ تعالیٰ کا ارشاد(مائیں اپنے بچوں کو دو سال تک مدت رضاعت کو پوری کرے)رضاعت مکمل ہونے کی دلیل ہے اس مدت کے بعد خوراک میں سے ایک خوراک ہی شمار ہوگی(مجموع الفتاویٰ:۶۴:۶۳)
اور ابن قیمؒ اپنی کتاب ’’تحفۃ المودودفی احکام المولود‘‘ میں رقم طراز ہیں:ماں کے لیے بچے کو ڈھائی سال سے بھی زیادہ دودھ پلانا جائز ہے۔
مزید مطالعہ فرمائیں’’فتاویٰ الجنۃالدائمۃللبحوث العلمیہ والافتاء(۲۱:۶۰)
اور ملاحظہ فرمائیں’’الفقہ الاسلامی وادلۃ‘‘(۳۶:۱۰)
اور’’ الذخیرہ ‘‘میں مدت رضاعت کے تین دور نقل کئے ہیں،ڈیرھ، دو،اور ڈھائی سال۔
اور ’’ الجوھر النیرہ‘‘(۲:۳۶) میں اگر دو برس سے زیادہ گزر جائے تو یہ زیادتی نہیں
اور اسی فورم کا یہ فتویٰ بھی ملاحظہ فرمائیں کہ دو سال سے پہلے بھی رضاعت ختم کی جاسکتی ہے:
ماں اپنے بچے کو کتنی مدت تک دودھ پلائے..؟
اسی لیے میں بار بار کہہ رہا ہوں آپ اہل حدیث نہیں ہیں بلکہ من چاہی ہیں
اور میں یہ بھی ثابت کرسکتا ہوں غیر مقلدین نے کتنے فتوے امام بخاریؒ کے خلاف دئے ہیں
انکل یہاں بات رضاعت کی مدت پر نہیں ہو رہی یہ صرف ایک مثال پیش کی ہے۔ آپ کا مسئلہ یہی ہے کہ جو بات پوچھی جائے یا جس طرف توجہ دلائی جائے اس طرف آتے ہی نہیں ہے
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
محمد ارسلان بھائی آپ ان کو ساری رات کتاب پڑه کر سناتے رہو صبح ہوتے ہی یہ بولیں گے کہ ذوليخه مرد تھا کہ عورت !!!
السلام علیکم
بجا فرمایا
رات کو ذولیخہ
اور دن میں زلیخا ہوجاتا ہے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,095
پوائنٹ
1,155
Taqleed Quran o sunnat k khilaf baat manne ka naam nahi balky jo Admi Quran o Hadees main nazar o istidlaal k zariye apne masail ka istinbaat na kar sakta ho. Nasikh o mansookh, raajih o majrooh aur Tariq e istidlaal se na waqif ho. Aise Admi ka Mujtahid k Quran, sunnat o hadees se mustanbit masail ko man lena aur un par amal karna Taqleed kahlata hai. Aap ne rafaul yadain ki misal pesh ki hai. Is masalay main Imam Abu hanifa ka Amal Nabi Pak Saw ki sunnat k mutabiq hai, Quran o sunnat k manafi nahi. Aap is ko kaise Quran o sunnat k khilaaf kah rahe hain. Hamara amal Imaam abu hanifa rh k ijtehaad ki roshni main sunnat k mutabiq hai, khilaaf nahi. Aur aap ka amal yani rafa ul yadain ka karna Hadees k Mutabiq hai. Aap ne Nabi Pak k is Amal ko Mihadiseen k ijtehad ki roshni main sahih jana aur is par amal shoro kar diya. Agar yahi Taqleed hai tu main Imaam sahib rh k ijtehaad ko maan kar unki Taqleed kar raha hon jabky aap Muhadiseen ki Tahqeeq maan kr unki Taqleed kar rahe hain. Na tu aapka aur naa hi hamara amal Quran o sunnat aur Hadees k khilaf hai tu aap kis bunyaad par hamary amal ko taqleed yani Quran o sunnat k khilaaf kha rahe hain. Ab aap apni baat rakain
اچھا تو آپ کے نزدیک ابوحنیفہ کے اجتہاد کی روشنی میں عمل کرنے کو ان کی تقلید کہتے ہیں، اور آپ نے ہمیں محدثین کا مقلد بتایا (جبکہ ایسا نہیں ہے)

اب اسی بات کو ہی لے لیں، میں نے محدثین کی جس بات کو کتاب و سنت کے خلاف پایا، تو اسے چھوڑ دوں گا کیا آپ ابوحنیفہ کی کوئی بات کتاب و سنت کے خلاف پا کر چھوڑ دیں گے؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,095
پوائنٹ
1,155
محمد ارسلان بھائی آپ ان کو ساری رات کتاب پڑه کر سناتے رہو صبح ہوتے ہی یہ بولیں گے کہ ذوليخه مرد تھا کہ عورت !!!
بھائی یہ سمجھتے سارا کچھ ہیں بس عوام الناس کو بتاتے نہیں، کیونکہ انہوں نے عوام الناس کو بتا دیا تو عوام ان کے چنگل سے نکل کر کتاب وسنت کی راہ پر آجائے گی جو شاید یہ چاہتے نہیں۔
 
Top