• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی امام بہت تیز نماز پڑھاتا ھےکیا اسکے پیچھے نماز جائز ھے??

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
حیات النبیﷺ کے سلسلے میں حیاتی،مماتی تفریق اور اسی بنیاد پر علیحدہ مسجدیں؟ اس پر ماتم کرو پہلے
جی اسی کا ماتم کر رہا ہوں کہ یہ سب ملکہ وکٹوریہ کی مذہبی آزادی ہی کے شاخصانے ہیں جس کا بڑا کلپرٹ لامذہبیت ہے۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
ان کا ہر دعوی بے بنیاد ہے کم علمی کی وجہ سے
انتظام المساجد یا خراج اھل الفتن والمفاسد
یہ زہریلا رسالہ کس نے لکھا ہے؟ اور اس میں کیا فتوی صادر فرمایا گیا؟
دیوبند کے مشہور بزرگ مولانا حبیب الرحمن صاحب لدھیانوی کے جد امجد مولوی محمد لدھیانوی تھے جنہوں نے اہلحدیث کو مرتد کہا حکام سے انکے قتل کا مطالبہ کیا اور یہ بھی فتوی صادر فرمایا کہ اگر یہ لوگ توبہ کرلیں تو ا کی توبہ قبول نہ کی جائے۔
اس کے بعد
جامع الشواھد فی اخراج الوھابین من المساجد
کے نام سے ایک اور رسالہ یہی خدمت انجام دینے کے لئے 1883 میں مولانا وصی احمد سورتی نے لکھا جس پر احناف کے علماء کے دستخظ بھی لئے گئے اس رسالے میں اہلحدیث کو کافر تک قرار دے دیا گیا اور عوام سے اپیل کی گئی کہ ان کے خلاف ہاتھ اور زبان سے مقابلہ کیا جائے۔ پاکستان بننے کے بعد 1958 میں بھی یہ رسالہ مکتبہ نبویہ لاہور سے شائع ہوا اور اب بھی دیوبند مقلدین اپنے اس اکابر کے اس کارنامے پر فخر محسوس کرتے ہیں۔

ان للہ وان الیہ راجعون
آپ کی اس ساری تحریر سے یہ بات تو کھل کر سامنے آگئی کہ یہ کوئی ناآشنا فرقہ ملکہ وکٹوریہ کے وقت وجود میں آیا جس پر اس وقت کے علماء نے اس قدر شدید رد عمل ظاہر کیا۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
یہاں پر بھی کذب بیانی جو کہ احناف کا پینترا ہے
آمیں بالجھر کو آمین بالشر
رفع الیدین کو نعوذ باللہ گھوڑوں کی دموں اور مکھیاں جھاڑنے سے تشبیہ
فاتحہ خلف الامام پڑھنے پر منہ میں آگ پتھر اور مٹی ڈالنے کے فتوے
صحیح بخاری کے مقابلے میں صحیح بہاری
بلوغ المرام کی جگہ حنفی بلوغ المرام

یہ کن کے کارنامے ہیں؟
کذب بیانی کون کر رہا ہے اور پینترے کون بدل رہا ہے؟ اپنی ہر آنے والی پوسٹ کو بغور ملاحظہ فرماتے جائیں مگر شرط یہ ہے کہ اس کی استعداد آپ میں ہو۔
آمین بالجہر اور آمین بالسر کے جھگڑے کے سلسلہ میں علماء نے یہ کمنٹ دیئے کہ آمین بالجہر کو بھی ہم جانت ہیں اور آمین بالسر کو بھی مگر آمین بالشر کو ہم نہیں پہچانتے جس پر لامذہب عا،ل تھے اور ہیں۔
نماز میں کی جانے والی رفع الیدین کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے خود گھوڑوں کی دموں سے تشبیہ دی آپ کو نبی کی بات ناپسند اور اپنی مرضی اور اپنے بڑوں کا فہم پسند۔
فاتحہ خلف الامام پر انگارے منہ میں بھرنے کی بات بھی خیرالقرون کے جید علماء نے کہی جنہیں تم اسلاف بھی کہتے ہو اور انہی کے خلاف زہر بھی اگلتے ہو۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
یہ بھی پڑھلو

وَالثَّانيَِة يَنْبَغِي للرِّجَال ان يضعوا الْيَمين على الشمَال تَحت السُّرَّة وَالنِّسَاء يَضعن فَوق السُّرَّة
الكتاب: النتف في الفتاوى المؤلف: أبو الحسن علي بن الحسين بن محمد السُّغْدي، حنفي (المتوفى: 461هـ)
19346 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں



نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنا واجب بقول حنفیہ ملاداد عبداللہ الحنفی کہتے ہیں : إذا كان حديث وضع اليدين تحت السرة ضعيفا ومعارضا بأثر على بأنه فسر قوله تعالى: (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) على الصدر، يجب أن يعمل بحديث وائل الذى ذكره النووى. : جب زیر ناف ہاتھ بادھنے والی روایت ضعیف ہے اور علیؓ کے اس اثر کے معارض ہے جس میں علیؓ نے اللہ کے فرمان (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) کی تفسیر سینے پر ہاتھ باندھنے سے کی ہیں تو ایسی صورت میں وائل بن حجر ؓ کی اس حدیث پر عمل واجب ہو جاتا ہے جسے نووی نے ذکر کیا ہے (شرح علی الھدایہ بحوالہ فتح الغفور ص ۴)

19344 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

19345 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
پہلے اپنا منہج متعین کر لو۔ کبھی دعویٰ ہے قرآن و حدیث کا اور کبھی ان کے اقوال پیش کرنے لگ جاتے ہو جنہیں مشرک بھی کہتے ہو۔ اگر عقل نہیں تو کیا لازم ہے بحث میں حصہ لینا۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
اس پر میں اب کچھ نہین کہتا کہ جسے آپ کے اپنے متشدد ہم مسلک کو بھی آپ کی اس گری ہوئی تحریر پر کہنا پڑا؛
انکو کہا کیونکہ انکو کہنے کا فائدہ ہوا. لیکن آپ تو ہٹ ڈھرم ہیں. آہکو کہنے کا کوئی فائدہ نہیں. دوسروں کو متشدد کہنے سے پہلے اپنے گریبان میں جھانک کر تو دیکھ لو. کتنا تعصب بھرا ہوا ہے. جس کی وجہ سے آپ نے قرآن و حدیث کی من مانی تشریح کی. آخری عمر میں بھی یہ سب؟؟؟ کم از کم شرم کی چادر اب تو اوڑھ لو
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
پہلے اپنا منہج متعین کر لو۔ کبھی دعویٰ ہے قرآن و حدیث کا اور کبھی ان کے اقوال پیش کرنے لگ جاتے ہو جنہیں مشرک بھی کہتے ہو۔ اگر عقل نہیں تو کیا لازم ہے بحث میں حصہ لینا۔
عقل تو آپ کو استعمال کرنی چاہئے. @عدیل سلفی بھائی نے آپ کو آپ کے گھر سے دلیل دی ہے نہ کہ آپ کے علماء کو اصل بنایا ہے. اور آپ مقلد ہیں لہذا آپ کو آپ کے گھر کے حوالے دۓ جا سکتے ہیں.
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
یہ بھی پڑھلو

وَالثَّانيَِة يَنْبَغِي للرِّجَال ان يضعوا الْيَمين على الشمَال تَحت السُّرَّة وَالنِّسَاء يَضعن فَوق السُّرَّة
الكتاب: النتف في الفتاوى المؤلف: أبو الحسن علي بن الحسين بن محمد السُّغْدي، حنفي (المتوفى: 461هـ)
19346 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں



نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنا واجب بقول حنفیہ ملاداد عبداللہ الحنفی کہتے ہیں : إذا كان حديث وضع اليدين تحت السرة ضعيفا ومعارضا بأثر على بأنه فسر قوله تعالى: (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) على الصدر، يجب أن يعمل بحديث وائل الذى ذكره النووى. : جب زیر ناف ہاتھ بادھنے والی روایت ضعیف ہے اور علیؓ کے اس اثر کے معارض ہے جس میں علیؓ نے اللہ کے فرمان (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) کی تفسیر سینے پر ہاتھ باندھنے سے کی ہیں تو ایسی صورت میں وائل بن حجر ؓ کی اس حدیث پر عمل واجب ہو جاتا ہے جسے نووی نے ذکر کیا ہے (شرح علی الھدایہ بحوالہ فتح الغفور ص ۴)

19344 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

19345 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
پہلے اپنا منہج متعین کر لو۔ کبھی دعویٰ ہے قرآن و حدیث کا اور کبھی ان کے اقوال پیش کرنے لگ جاتے ہو جنہیں مشرک بھی کہتے ہو۔ اگر عقل نہیں تو کیا لازم ہے بحث میں حصہ لینا۔
عقل تو آپ کو استعمال کرنی چاہئے. @عدیل سلفی بھائی نے آپ کو آپ کے گھر سے دلیل دی ہے نہ کہ آپ کے علماء کو اصل بنایا ہے. اور آپ مقلد ہیں لہذا آپ کو آپ کے گھر کے حوالے دۓ جا سکتے ہیں.
عقل کے اندھے بات عدیل سلفی سے چل رہی تھی اور اسی کی پوسٹ پر کمنٹ کیئے۔ اب اس کا جواب @عدیل سلفی پر بنتا تھا۔ تم یہ بتاؤ کہ تمہیں کیا وکیل مقرر کیا گیا یا خود کو عدیل سے زیادہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ثابت کرنا چاہتے ہو؟؟؟
حقیقت یہ ہے کہ لا مذہب (بمعنیٰ غیر مقلد) عقل سے پیدل لوگ ہی بنتے ہیں یا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔!!!!!!
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
دلیل وہی معتبر ہوتی ہے جسے دونوں فریق تسلیم کریں اور وہ ہیں قرآن و حدیث اور آثار۔
ایک دوسرے مسالک کے اقوال پیش کرنا کج بحثی تو ہے ہی بے فائدہ بھی ہے۔
یہ مناظروں میں کام آتی ہے ’’کتاب و سنت کی روشنی میں فہم سلف‘‘ کا فائدہ نہیں دیتی۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
میں نے اب تک لامذہبوں کی کتب سے گھٹیا قسم کے اقتباسات پیش کرنے کی کوشش نہیں کی۔ حالانکہ اگر میں وہ اقتباسات پیش کرنا شروع کردوں تو محدث فورم کو ملاحظہ فرمانے والے شرفاء کو تکلیف ہوگی۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
اس شخص نے کسی الزام اور کسی بہتان کا جواب نہیں دیا ۔ بلکہ مزید الزام اور بہتان ہی تراشتا رها ۔ اسکی باتیں صرف اشتعال دلانے والی هوتی ہیں ۔
اس نے هر تهریڈ میں اسی طرح زبردستی دخل اندازی کی ، اسی طرز پر گفتگو کی اسی طرز پر الزامات تراشے اور نتیجتا اس گستاخ اور بے ادب کو ادارے نے کئی بار وارننگ دی کئی بار بین کیا ۔
اس طرح کے اشخاص کسی نا کسی منصوبہ کے تحت اس فورم پر آتے ہیں ، ایک منصوبہ جو میں سمجها ہے اس شخص کی تحریروں سے اس نے ہر بات کسی نا کسی علم رکهنے والے کی تضحیک کی هے ،اهل علم کے شایاں نہیں کے کم علموں ، گستاخوں کے منہ نہیں لگتے اور بے علم اور گستاخ اساتذہ کا انداز گفتگو نہیں سمجهتے ۔
اس فورم پر احناف بهی موجود ہیں ، ہم انکا اسی طرح احترام بهی کرتے ہیں جسطرح هم محترم رضا میاں ، محترم اسحاق سلفی اور محترم خضر حیات بهائی کا کرتے ہیں ۔ ہم انکے علم کا احترام کرتے ہیں ان کے قول سے اختلاف رکهنے کے باوجود۔
میری احباب سے جو اس فورم ہمیشہ موجود رهتے ہیں ان سے گذارش هیکہ اس شخص ، اور اس جیسے هر شخص کا اس فورم پر آخری حد تک تعاقب کیا جائے اور اسکی هر گستاخی اور بے ادبی پر انتہائی سخت رویہ اپنایا جائے تاکہ وہ اس فورم کی علمی افادیت کو ضرب نا پہنچا سکے ۔
اس طرح کی بے معنی گفتگو ، جسے بعض لوگ بحث بهی سمجهتے ہیں ، انکی طبیعتوں پر یہ گراں گذرتا هوگا کہ کسی دینی اسلامی فورم پر اتنی سطحی باتیں کسطرح گوارہ کر لی جاتی ہیں ؟ ان کی خدمت میں بلا اختلاف مسلک و منہج عرض هیکہ بعض وقت یہ ضروری هوجاتا هے ۔ جیسے صوفی کانفرنس کے اعلان کے بعد هوا تها ۔ اسے ردعمل کا نام دیجیئے ۔ یہ سب اکسانے اور اشتعال دلوانے کے سبب هوجاتا هے ۔

اس شخص سے جو اتنی باتیں کر رها هے کہ اس فورم پر "اقوال ابو حنیفہ، رحمہ اللہ" کے عنوان سے ایک تهریڈ بنا کر احناف کی تمام مستند کتب سے قال ابو حنیفہ رحمہ اللہ جمع کرتا جائے ۔ هم کو بهی معلوم هو کہ ان عظیم المرتبت کے اقوال کیا ہیں ۔ قال اصحاب ابو حنیفہ نہیں جمع کردینا ان پر تو سند کی ضرورت ہی نہیں ۔
یہ تو عمر اثری کے فورم سے بهی حسد رکهتا هے ۔ اسے چاہیئے کہ خود اپنا ایک فورم بنا کر اہل حدیث کیخلاف جو چاهے لکهے ۔ آخر حسد سے فائدہ کیا ۔ فورم بنے گا تو واہ واہی تو هوگی ہی ۔ اس فورم پر دی گئی ریٹنگ سے بهی حسد ، کسی کے بٹن نا دبانے پر شکوہ تو کسی سے بٹن دبانے پر الجهنا ۔
بہت سارے تضادات کا مجموعہ هے یہ شخص ۔
جتنے سارے "قارئیین" کو انہوں نے للکارا هے آجتک ، وہ ہی بتا دیں کہ اس شخص اور اس جیسے کسی بهی شخص کے ساتہ کیا سلوک کیا جائے؟
 
Top