• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی امام بہت تیز نماز پڑھاتا ھےکیا اسکے پیچھے نماز جائز ھے??

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
عالم اسلام میں جمهور علماء کا احناف سے اختلاف کیا هے اور کب سے هے؟
ساون کے اندھے کو ہر طرف ہریالی ہی نظر آیا کرتی ہے۔
جنہیں جناب جمہور کا نام دے رہیں ہیں ان کا وجود نامسعود ملکہ وکٹوریہ کے زمانہ میں ہؤا۔
لگتا ہے جناب نے ’’ظہور‘‘ کو جمہور پڑھ لیا۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
جب تمہیں اللہ تعالیٰ نے اتنی عقل ہی نہیں دی کہ فقہی معاملات کو سمجھ سکو تو ہر جگہ ٹانگ ضرور اڑانی ہوتی ہے۔
آپ کے اصول پر مرتد بھی مسلم ہی ہوتا ہے، نبت کا دعویٰ کرنے والے بھی مسلم تھے، حنفی مالکی حنبلی اور شافعی بھی مسلم ہی ہیں اس لئے ان سے ارتداد کرکے کوئی منکر حدیث یا مدعی مہدی وغیرہ ہو تو قصور کس کا اسلام کا یا ۔۔۔۔۔۔
اب آئیے دیکھیں حقیقت کیا ہے؟ یہ جتنے گمراہ طبقات معرض وجود میں آئے لامذہبیت کی وجہ سے آئے۔
ثبوت:
انگریز حکومت سے پہلے پوری دنیا میں چار اہل سنت مسالک پائے جاتے تھے۔ انگریز کی حکومت تک ان میں اضافہ نہ ہؤا۔
انگریز نے لامذہبیت کا صور پھونکا اور دیکھتے دیکھتے کتنے گمراہ فرقے معرض وجود میں آگئے۔ خود اپنے کو اہل حدیث کہلانے والے ہی دیکھ لیں کہ ان میں کتنے طبقات بن چکے۔
نام نہاد اہلحدیث میں 14فرقے پائے جاتے ہیں
-1 جماعة دعوة اہلحدیث
-2 جمعیت اہلحدیث
-3 غرباء اہلحدیث
-4يوتھ فورس اہلحدیث
-5 سلفی اہلحدیث
-6 ثنائيہ اہلحدیث
-7 غزنوی اہلحدیث
-8 روپڑی اہلحدیث
-9امرتسری اہلحدیث
-10 بنارسی اہلحدیث
-11 توحیدی اہلحدیث
-12 محمدی اہلحدیث
-13 گوندلوی اہلحدیث
-14 نذيریہ اہلحدیث
جاہل کوفی ان سب کے ایک دوسرے کے اوپر کفر کے فتوی نہیں اپنے گریبان میں دیکھو مماتی حیاتی اور بریلوی کے ایک دوسرے پر کیا فتوی ہیں

اور ذرا محمد بن قاسم کی آمد برصغیر میں اور اپنے یتیم فی الحدیث امام کی پیدائش بھی دیکھو
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
لامذہبوں کے وجود نامسعود کب سے ہے؟ اس کا ثبوت انہی سے۔

اس کا مطلب بالکل واضح ہے کہ یہ قتل و غارت اس سرزمین میں اس وقت ہوئی جب لامذہبوں نے سر اٹھایا۔ اس قتل کا سبب جناب کے دادا بنے جنہوں نے لامذہیت کی بنیاد پر الگ مسجد بنائی۔
حیات النبیﷺ کے سلسلے میں حیاتی،مماتی تفریق اور اسی بنیاد پر علیحدہ مسجدیں؟ اس پر ماتم کرو پہلے
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
یہ بھی پڑھلو

وَالثَّانيَِة يَنْبَغِي للرِّجَال ان يضعوا الْيَمين على الشمَال تَحت السُّرَّة وَالنِّسَاء يَضعن فَوق السُّرَّة
الكتاب: النتف في الفتاوى المؤلف: أبو الحسن علي بن الحسين بن محمد السُّغْدي، حنفي (المتوفى: 461هـ)
18056889_1095491450596978_8772170381103798669_n.jpg




نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنا واجب بقول حنفیہ ملاداد عبداللہ الحنفی کہتے ہیں : إذا كان حديث وضع اليدين تحت السرة ضعيفا ومعارضا بأثر على بأنه فسر قوله تعالى: (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) على الصدر، يجب أن يعمل بحديث وائل الذى ذكره النووى. : جب زیر ناف ہاتھ بادھنے والی روایت ضعیف ہے اور علیؓ کے اس اثر کے معارض ہے جس میں علیؓ نے اللہ کے فرمان (فَصَلّ لِرَبّكَ وَأنحَر) کی تفسیر سینے پر ہاتھ باندھنے سے کی ہیں تو ایسی صورت میں وائل بن حجر ؓ کی اس حدیث پر عمل واجب ہو جاتا ہے جسے نووی نے ذکر کیا ہے (شرح علی الھدایہ بحوالہ فتح الغفور ص ۴)

18033814_1093483967464393_7793490667394248408_n.jpg


17992178_1095451600600963_6867810222839132185_n.jpg
 
Last edited:

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
حنفی اور قادیانی کی ملی بھگت

پرویز کوئی مستند عالم دین نہیں کہ وہ اپنے ان کفریہ عقائد کو علمی بنیادوں پر استوار کرتا جس کی وجہ سے اس کا کام پائہ تکمیل کو نہیں پہنچ سکا۔ پرویز کو ایک ایسے شخص کی اشد ضرورت تھی جو اسکے کام کو پائہ تکمیل تک پہنچائے اور اس کے کفریہ عقائد کو کو علمی بنیادیں فراہم کرے تاکہ اس طریقہ سے پرویز اپنے کفریہ عقائد کا زہر علمی حلقوں میں بھی پھیلانے کی کوشش کرے۔ اس کے لئے انہوں نے عمر احمد عثمانی کی خدمات حاصل کیں اور عمر احمد عثمانی نے پرویز کے کفریہ عقائد کو ققہ القرآن نامی کتاب لکھ کر علمی حلقوں میں استوار کیا۔ اور ان عقائد کی مکمل تشریح و تفسیر کی اور اس طرح عمر احمد عثمانی صاحب نے خوب حق خدمت ادا کیا۔ اگر یہ کہا جائے کہ پرویز کے کفریہ عقائد جو مختلف رسائل اور کتابوں میں ہیں وہ متن ہے اور عمر احمد عثمانی کی کتاب فقہ القرآن ان عقائد کی مکمل شرح ہے تو بلکل مناسب ہے۔
(بینات ص 42 اکتوبر 1984)
عمر احمد عثمانی کون بزرگ ہیں یہ صاحب دیوبندی حکیم الامت مولانا اشرف علی تھانوی کے قریبی عزیز اور ان کے فیض یافتہ مولانا ظفر احمد عثمانی کے فرزند ارجمند ہیں۔

ظالم تیمور لنگ کا قاضی کون تھا؟
اس ظالم اور جابر بادشاہ کا قاضی القضاۃ محمود بن نجم الدین احمد بن عماد الدین اسماعیل حنفی مقلد تھا جو خود بھی منکرات میں تیمور کا ہم پیالہ ہم نوالہ بن گیا تھا۔
ابن العماد رحمتہ اللہ کے الفاظ ہیں:
لما كانت فتنة تيمور دخل معهم في المنكرات
عنوان الكتاب: شذرات الذهب في أخبار من ذهب (ت: الأرناؤوط)
المؤلف: عبد الحي بن أحمد بن محمد ابن العماد العكري الحنبلي، أبو الفلاح
المحقق: عبد القادر الأرناؤوط - محمود الأرناؤوط
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
اور ذرا محمد بن قاسم کی آمد برصغیر میں اور اپنے یتیم فی الحدیث امام کی پیدائش بھی دیکھو
امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے متعلق یہ الفاظ مناسب نہیں لگتے.
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
احناف کے دیوبند مکتبہ فکر والوں نے کبھی بھی لامذہبوں یا بریلویوَ کافر نہیں کہا۔ لا مذہب سرعام احنف کو مشرک کہتے ہیں۔ لہٰذا اصول کے تحت ان دو میں سے کوئی ایک اس کا مصداق ٹھہرے گا۔ اس کا فیصلہ ضروری ہے۔
ان کا ہر دعوی بے بنیاد ہے کم علمی کی وجہ سے
انتظام المساجد یا خراج اھل الفتن والمفاسد
یہ زہریلا رسالہ کس نے لکھا ہے؟ اور اس میں کیا فتوی صادر فرمایا گیا؟
دیوبند کے مشہور بزرگ مولانا حبیب الرحمن صاحب لدھیانوی کے جد امجد مولوی محمد لدھیانوی تھے جنہوں نے اہلحدیث کو مرتد کہا حکام سے انکے قتل کا مطالبہ کیا اور یہ بھی فتوی صادر فرمایا کہ اگر یہ لوگ توبہ کرلیں تو ا کی توبہ قبول نہ کی جائے۔
اس کے بعد
جامع الشواھد فی اخراج الوھابین من المساجد
کے نام سے ایک اور رسالہ یہی خدمت انجام دینے کے لئے 1883 میں مولانا وصی احمد سورتی نے لکھا جس پر احناف کے علماء کے دستخظ بھی لئے گئے اس رسالے میں اہلحدیث کو کافر تک قرار دے دیا گیا اور عوام سے اپیل کی گئی کہ ان کے خلاف ہاتھ اور زبان سے مقابلہ کیا جائے۔ پاکستان بننے کے بعد 1958 میں بھی یہ رسالہ مکتبہ نبویہ لاہور سے شائع ہوا اور اب بھی دیوبند مقلدین اپنے اس اکابر کے اس کارنامے پر فخر محسوس کرتے ہیں۔

ان للہ وان الیہ راجعون
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
جاہل کوفی ان سب کے ایک دوسرے کے اوپر کفر کے فتوی نہیں اپنے گریبان میں دیکھو مماتی حیاتی اور بریلوی کے ایک دوسرے پر کیا فتوی ہیں
اپنی زبان کو لگام دے کر رکھو سمجھے۔ بحث دلائل سے ہوتی ہے بے عقلی سے نہیں۔
میں پہلے کہ چکا ہوں کہ بریلویوں نے دیوبندیوں پر کفر کا فتویٰ دیا مگر کسی دیوبندی نے آج تک کسی بریلوی پر کفر کا فتویٰ دینا تو درکنار جب عرب کے کچھ متشدد علماء نے بریلویوں کے سجدہ تعظیمی کے سبب غیر مسلم قرار دینے کی ٹھانی تو ان کا مقدمہ ایک دیوبندی ہی نے لڑا۔ اس نے ثابت کیا کہ یہ اسلام میں ممنوع ہے مگر اس سے کوئی مشرک نہیں ہو جاتا۔ اور قرآن پاک کی آیت (سورت یوسف) سے ثابت کیا کہ یہ مطلقا کسی کو مشرک نہیں بناتا کہ نبی کی ذات کو کیا گیا۔ بلکہ خود اللہ تعالیی نے آدم علیہ السلام کو فرتون سے سجدہ کروایا۔
یہ تو حرام رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی شریعت میں ہؤا۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
اور ذرا محمد بن قاسم کی آمد برصغیر میں اور اپنے یتیم فی الحدیث امام کی پیدائش بھی دیکھو
اس پر میں اب کچھ نہین کہتا کہ جسے آپ کے اپنے متشدد ہم مسلک کو بھی آپ کی اس گری ہوئی تحریر پر کہنا پڑا؛
امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے متعلق یہ الفاظ مناسب نہیں لگتے.
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
لامذہبوں نے بر صغیر پاک و ہند میں جھگڑا کھڑا کیا ملکہ وکٹوریہ کے زمانہ میں اس کی سرپرستی میں۔ اب جب ان کو ہر ہر معاملہ میں منہ کی کھانی پڑی تو دوسرا پینترا بدلا اور گالم گلوچ پر اتر آئے۔
یہاں پر بھی کذب بیانی جو کہ احناف کا پینترا ہے
آمیں بالجھر کو آمین بالشر
رفع الیدین کو نعوذ باللہ گھوڑوں کی دموں اور مکھیاں جھاڑنے سے تشبیہ
فاتحہ خلف الامام پڑھنے پر منہ میں آگ پتھر اور مٹی ڈالنے کے فتوے
صحیح بخاری کے مقابلے میں صحیح بہاری
بلوغ المرام کی جگہ حنفی بلوغ المرام

یہ کن کے کارنامے ہیں؟
 
Top