بہنا خوارجی کی حقیقت آپ نے میری اوپر پوسٹ کو پسند کیا ہے جو مندرجہ ذیل تھی
یہاں بات دلائل کی نہیں بلکہ دوسرے کے دلائل غور سے سننے کی ہے میری بہن واقعی دین کا درد رکھتی ہیں جو اتنا وقت ایک عورت ہو کر نکالتی ہیں لیکن اس دعوت کو اور پر اثر بنانے لے لئے آپ طریقے کو تھوڑا سا تبدیل کریں وھابیوں سے ایک نہایت سادہ سوال میں ہے اگر آپ کے پاس وقت ہو تو ان دونوں میں میرے رویہ کے فرق کو دیکھ لیں تاکہ ہمارہ دعوت کو زیادہ پھیلے اور تکفیریوں اور خارجیوں پر ہم اپنی حجت بھی قائم کر سکیں-واللہ بہن میرا مقصد صرف آپ کی دعوت کو بہتر طریقے سے آگے پھیلانے کے قابل بنانا ہے جزاکِ اللہ
میرے خیال میں شاہد آپنے وھابیوں سے نہایت سادہ سوال کو ابھی تک نہیں پڑھا وہ لازمی پڑھیں کیونکہ جو غلطی علی بیرام نے ویاں کی ہے شاہد لا شعوری طور پر آپ سے وہ نظر انداز ہو گئی ہے میں اسکا لنک لگانے کی کوشش کرتا ہوں شاہد کامیاب ہو جاوں
http://forum.mohaddis.com/threads/وہابیوں-سے-ایک-نہایت-ہی-سادہ-سوال۔۔۔۔؟.16736/page-6
آپنے جو علامات پیش کی ہیں وہ صریح نہیں ہیں کہ کسی خاص گروہ پر فٹ کر سکیں یہی بات تو ہمارے محترم بھائی محمد ارسلان نے اوپر مبشر ربانی کی مثال یں بتائی تھی
پس بہنا میرا آپکے لئے اور باقی بھائیوں کے لئے ایک مشورہ ہے جو میں پی ایم بھی کر رہا ہوں وہ یہ ہے
میں نے اسی ماہ فورم جوئن کیا ہے اور مجھے کوئی باتیں زیادہ اصلاح طلب نظر آہیں اسکے لئے میں نے موضوع اصلی اہل حدیث کون شروع کیا اور وہ باتیں لکھیں مگر میرے کم تجربے کی وجہ سے کم لوگوں نے اس پوسٹ کا مشاہدہ کیا تو میں نے فردا فردا پوسٹ میں جا کر آپس کے اختلاف کو جائز دائرے میں رکھتے ہوئے آپس کے رویہ کو بہتر بنانے کی کوشش شروع کی ہے تاکہ ہمارا رخ باہر کی طرف ہو جیسا کہ شیعہ سنی فساد کی تخشیص اور علاج میں نے شروع کیا ہے اور اس سے پہلے وھابیوں سے سادہ سوال میں کچھ پوسٹ کی ہیں
اب سوال یہ ہے کہ کیا آپ خالی میرے کہ دینے سے اپنا رخ باہر کی طرف کر دیں گے تو مجھے پتا ہے ایسا نہیں ہو گا اسکی وجہ یہ ہے کہ جب تک ہم آپس کے اختلاف کو بڑا سمجھتے رہیں گے تو ظایر ہے اپنا رخ اسی بڑے اختلاف کی طرف ہی رکھیں گے-
میں یہ بھی نہیں کہتا کہ واقعی یہ کوئی معمولی اختلاف ہے لیکن اتنا پتا ہے اس میں دو اختلاف ہیں
1۔دوسرے غیر ایل حدیث کو کافر کہنے یا نہ کہنے کا اختلاف
2۔اوپر کے اختلاف کے نتیجے میں اہل حدیث کا آپس میں رویہ
جہاں تک پہلے کا تعلق ہے تو اسکو بے شک بڑا سمجھتے رہیں مگر دوسرے اختلاف کو تو کم سے کم کیا جا سکتا ہے اس بنیاد پر کہ ہمارے سلف بھی تو مختلف لوگوں کی تکفیر میں دو رائے رکھتے تھے مگر آپس میں انھوں نے کیا رویہ رکھا مثلا خارجیوں کی تکفیر، حجاج کی تکفیر، ابن عربی کی تکفیر وغیرہ
آپ سب گزارش ہے کہ میری دو پوسٹوں پر بات چل ریہ ہے
1۔دیشت گرد خارجیوں کی علامات مع تصاویر
2۔طالبان ک مناظرہ کا چیلنج
آپ ان پر میں کوشش کر رہا ہوں کہ دونوں گروہوں کو اکٹھا کیا جا سکے یا اکٹھا کرنے کی حجت قائم کی جا سکے
جن بھائیوں سے میرا اب تک رابطہ ہوا ہے ان سے مدد کی درخواست ہے کہ مفید مشوریں دیں جزاکم اللہ
آجکل چٹھیوں کی وجہ سے کچھ ٹائم ہے بعد میں پوری کوشش کروں گا کہ وقت میں کمی نہ ہو مگر اگر اللہ نے چاہا-
یوسف ثانی
محمد آصف مغل