• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سنت طریقہ نماز (صلاۃ الوتر)

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
کیا آپ باتوں کا غلط مطلب نکالنے میں ایکسپرٹ ھیں؟؟؟
بھائ جان. اصولیین نے کچھ اصول وضوابط بناۓ ھیں تاکہ کوئ اپنی کج فہمی سے احادیث کی دھیجیاں نہ اڑاۓ.
اصولیین کے وضع کردہ اصول و ضوابط میں کوئی خامی نظر نہ آنا اور انہیں آنکھیں بند کر کے تسلیم کر لینا آخر کیا ہے؟
احادیث کی دھجیاں تو جناب لوگوں نے اڑائی ہیں بے اصول اصولیین کی رہنمائی میں۔ پہلے احادیث کی سات کتابیں ”صحاح“ کہلاتی تھیں جناب لوگوں کی سرتوڑ کوشش سے ”صحیحین“ تک محدود ہوئی اور اب ان پر بھی خامہ فرسائی ہو رہی ہے۔ اللہ تعالیٰ ذخیرہ احادیث کو ”غالین“ سے محفوظ رکھے۔ آمین
واضح رہے کہ اصولیین کے وہی اصول قابلِ قبول ہیں جو قرآن و سنت کی روشنی میں وضع کیئے جائیںیا وہ بدیہی امر ہو اس کے علاوہ نہیں۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
بات ماننے والوں کے لئے اللہ تعالیٰ کثیر مواقع فراہم فرماتا ہے اور نہ ماننے والے اپنے سامنے دریا کو پھٹا ہؤا اور راستے بنے دیکھ کر بھی بضد ہی رہتے ہیں۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
کیا آپ باتوں کا غلط مطلب نکالنے میں ایکسپرٹ ھیں؟؟؟
بھائ جان. اصولیین نے کچھ اصول وضوابط بناۓ ھیں تاکہ کوئ اپنی کج فہمی سے احادیث کی دھیجیاں نہ اڑاۓ.
متفق
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
اسکی دلیل یہ ھے کہ آپ نے اپنی بات بلا دلیل کی ھے. حدیث کے کسی ٹکڑے سے نہیں ثابت ھوتا کہ ایک رکعت وتر نہیں پڑھ سکتے یا یہ کہ تین رکعات آپ صلی الله عليه وسلم کا آخری عمل تھا. ھم نے آپ سے اسی لۓ سنہ کی بات پوچھی تھی لیکن آپ نے اسکو نظر انداز کر دیا.
بات کو اگر سمجھنا چاہتے ہو تو بات بالکل صاف کہی کہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے فرمایا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سارا سال گیارہ رکعات سے زیادہ نہیں پڑھتے تھے اور اس میں فرمایا کہ ”تین رکعت وتر“ پڑھتے۔ اس میں چونکہ سارے سال کی خبر عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے دی لہٰذا اور کسی عدد (یعنی ایک 1 پانچ 5 سات 7 اور نو 9 وغیرہ) کی نفی خود بخود ہوگئی۔
کیا یہ بلا دلیل ہے؟

ھم ایک رکعات اور تین رکعات کو مسنون مانتے ھیں. آپ ھم سےتین کے بارے میں پوچھ رھے ھیں.
جناب پانچ (5) سات (7) اور نو (9) رکعات وتر کو مسنون کیوں نہیں مانتے صرف ایک (1) اور تین (3) ہی کو کیوں؟
وضاحت فرمادیں؟
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
بات کو اگر سمجھنا چاہتے ہو تو بات بالکل صاف کہی کہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے فرمایا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سارا سال گیارہ رکعات سے زیادہ نہیں پڑھتے تھے اور اس میں فرمایا کہ ”تین رکعت وتر“ پڑھتے۔ اس میں چونکہ سارے سال کی خبر عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے دی لہٰذا اور کسی عدد (یعنی ایک 1 پانچ 5 سات 7 اور نو 9 وغیرہ) کی نفی خود بخود ہوگئی۔
گویا کہ تین کے علاوہ سب منسوخ ھیں. کیا آپ یہی کہنا چاھتے ھیں؟؟؟
ایسا بودا فہم کس فقہ میں ھے؟؟؟ حد تو یہ ھے کہ قرآن وحدیث سے لاعلمی کی بنا پر ایک سنت کو آپ ترک کرنے کو کہ رھے ھیں؟؟؟
آپ کی دلیل میں تین کے علاوہ کی نفی نہیں ھے اور اگر ھے تو رھنمائ کر دیں.
اس طرح کا بودا فہم ھمارے سامنے تو کم از کم پیش نہ کریں. ھم عالم نہ سہی لیکن آپ جیسوں کے داؤ پیج کو اچھی طرح سے جانتے ھیں.
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
کیا یہ بلا دلیل ہے؟
بالکل بلا دلیل ھے. ایک نہیں سو بار کہیں گے.
وضاحت فرمادیں؟
شاید آپ نے ھماری بات کو غلط سمجھ بیٹھے یا ھم سمجھا نہیں پاۓ. ھم نے یہ کہنا چاھا تھا کہ ھم تین اور ایک دونوں کو مسنون مانتے ھیں. ھمارے کہنے کا مطلب یہ ھرگز نہیں تھا کہ ھم ایک اور تین کے علاوہ کے انکاری ھیں. ایک سنت کو منسوخ قرار دینے کی مذموم سعی کوئ مقلد اور جاھل شخص ھی جرات کر سکتا ھے ھم نہیں
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
اس جواب اوپر ہوچکا۔


جناب پانچ (5) سات (7) اور نو (9) رکعات وتر کو مسنون کیوں نہیں مانتے صرف ایک (1) اور تین (3) ہی کو کیوں؟
ھم نے وضاحت کر دی کہ ھم صرف ایک اور تین کو ھی مسنون نہیں مانتے بلکہ جتنی بھی رکعات ثابت ھیں ھم سب کو مانتے ھیں. ھماری بات کا غلط مطلب نہ نکالیں
 
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
234
ری ایکشن اسکور
51
پوائنٹ
52
اصولیین کے وضع کردہ اصول و ضوابط میں کوئی خامی نظر نہ آنا اور انہیں آنکھیں بند کر کے تسلیم کر لینا آخر کیا ہے؟
احادیث کی دھجیاں تو جناب لوگوں نے اڑائی ہیں بے اصول اصولیین کی رہنمائی میں۔ پہلے احادیث کی سات کتابیں ”صحاح“ کہلاتی تھیں جناب لوگوں کی سرتوڑ کوشش سے ”صحیحین“ تک محدود ہوئی اور اب ان پر بھی خامہ فرسائی ہو رہی ہے۔ اللہ تعالیٰ ذخیرہ احادیث کو ”غالین“ سے محفوظ رکھے۔ آمین
واضح رہے کہ اصولیین کے وہی اصول قابلِ قبول ہیں جو قرآن و سنت کی روشنی میں وضع کیئے جائیںیا وہ بدیہی امر ہو اس کے علاوہ نہیں۔
یہ آپ کا پورا مراسلہ جہالت اور تعصب پر مبنی ھے. ھم سے اگر ایسی بات کریں گے تو آپکو جواب بھی ایسے انداز میں ھی ملے گا. کام کی باتیں کیا کریں.
رھی بات اصولیین کی تو ھم نے اسکو کس وجہ سے کہا یہ آپ عنقریب جان لیں گے. جب آپ اس کا جواب دیں گے کہ تین کے علاوہ بقیہ روایات کا کیا حکم ھوگا. اور صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے عمل کا کیا ھوگا
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
ایسا بودا فہم کس فقہ میں ھے؟؟؟
بات فقہ کے حوالہ سے نہیں ہو رہی قرآن اور حدیث کے حوالہ سے ہو رہی ہے۔ قرآن و حدیث ”بودا فہم“ نہیں دیتے بلکہ ”صحیح فہم“ دیتے ہیں بشرطیکہ ”عصبیت“ کو چھوڑ کر ان سے فہم حاصل کریں تب۔

حد تو یہ ھے کہ قرآن وحدیث سے لاعلمی کی بنا پر ایک سنت کو آپ ترک کرنے کو کہ رھے ھیں؟؟؟
معلوم نہیں قرآن و حدیث سے لاعلمی کس کو ہے؟ میں نے تو حدیث لکھی اور اس کا مفہوم بیان کر دیا جو اس میں موجود ہے۔ سطحی مطالعہ کرنے والوں سے یا ”متعصبین“ سے ایسی باتیں اوجھل رہتی ہیں۔ فلا شک

آپ کی دلیل میں تین کے علاوہ کی نفی نہیں ھے اور اگر ھے تو رھنمائ کر دیں.
اس حدیث میں ”تین“ کے علاوہ کی نفی ”اہلِ بصیرت“ کو بخوبی نظر آتی ہے۔ عائشہ صدیقہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سارا سال چار چار اور ”تین“ رکعات پر زیادتی نہیں کرتے تھے۔ جب ”تین“ کاتعین ہوگیا تو بقیہ اعداد کی نفی خود بخود ہوگئی۔

اس طرح کا بودا فہم ھمارے سامنے تو کم از کم پیش نہ کریں. ھم عالم نہ سہی لیکن آپ جیسوں کے داؤ پیج کو اچھی طرح سے جانتے ھیں.
میں نے حدیث لکھ کر اس سے جو واضح طور پر مفہوم حاصل ہو رہا تھا وہ بیان کر دیا۔ اگر آپ کے بقول یہ ”داؤ پیچ“ ہیں تو آپ اپنی دلیل میں قرآن و حدیث پیش کریں ”میں نہ مانوں“ والی حرکت نہ کریں۔
 
Top