• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سنت طریقہ نماز (قراءت)

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
آپ کو تقلید کی سرمستی میں سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کا فرمان قرآن حدیث کے خلاف نظر آرہا ہے
ابو ہریرہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ کا فرمان مجھے قرآن و حدیث کے خلاف ہرگز نظر نہیں آ رہا البتہ آپ لو گ بزور ابوہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ کو قرآن و حدیث کا مخالف باور کرانا چاہتے ہیں۔ حاشا و کلا نہ تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا کوئی فرمان قرآن کا مخالف ہے اور نہ ہی صحابہ کرام قرآن یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرامین کے خلاف کوئی عمل کرتے تھے۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
سالہا سال امام الانبیاء ﷺ کا مقتدی صحابی قرآن و حدیث کو نہ سمجھ سکا ، اور آپ کو سمجھ آگئی ؟
امام الانبیاء ختم الرسل صلی اللہ علیہ وسلم کے جلیل القدر صحابی ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ قرآن کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی رہنمائی میں بالکل صحیح سمجھتے تھے اور ان کا عمل بھی اسی کے مطابق تھا۔ ہاں البتہ کچھ ناسمجھ خواہ مخواہ ان کو قرآن و حدیث کا مخالف بنانا چاہتے ہیں۔ فوا اسفا

ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ تو جہری اور سری کی قید نہیں لگا رہے مگر آپ قید لگا رہے ہیں جو ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ کے فرمان کو خلافِ قرآن اور خلافِ فرمانِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم بنا رہا ہے۔ جو ان کے فرمان کو قرآن اور حدیث کے موافق بتاتا ہے اس پر تقلید کا فتویٰ جڑ دیا۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ امام کی جہری ، سری کی قید لگائے بغیر مقتدی کو سراً فاتحہ پڑھنے کا فتوی دے رہے ہیں
جبکہ آپ ان کے فتوی کی بلا دلیل سری نمازوں سے تخصیص کر رہے ہیں ،
ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ تو جہری اور سری کی قید نہیں لگا رہے مگر آپ قید لگا رہے ہیں جو ابو ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ کے فرمان کو خلافِ قرآن اور خلافِ فرمانِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم بنا رہا ہے۔ جو ان کے فرمان کو قرآن اور حدیث کے موافق بتاتا ہے اس پر تقلید کا فتویٰ جڑ دیا۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
" مردوں کو بخشوانے کیلئے اور برادری کو کھلانے کیلئے جب باجماعت بیک وقت سب حاضرین مجلس قرآن خوانی کر رہے ہوتے ہیں ، تو یہ آیت کریمہ ان سب کی مقلدانہ نظر سے اوجھل ہوتی ہے ، سب جہراً پڑھ رہے ہوتے ہیں ؛
اور جیسے ہی نماز میں امام کے پیچھے پہنچتے ہیں سب ہی فقیہ و مفسر بن جاتے ہیں اور اس آیت مبارکہ کو مقتدی پر چسپاں کرنے لگتے ہیں ،
حالانکہ اس آیت میں استماع کا حکم تو عام ہے " اذا قُرِئَ الْقُرْآَنُ " کہ جب بھی قرآن پڑھا جائے تو توجہ سے سنو "
جبکہ ہمارے ہاں مقلدین کہتے ہیں "اذا قرأ الامام في الصلاة فاستمعوا "
سب سے پہلی بات یہ کہ یہ طعنہ اس کو دیں جو اس کا فاعل ہے۔
دوسری بات یہ کہ فرمانِ باری تعالیٰ ”وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآَنُ فَاسْتَمِعُوا لَهُ وَأَنْصِتُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ“ کا محل وہ قراءت ہے جسے بلند آواز سے کرنے پر کوئی مأمور ہو۔ نماز میں صرف امام جہری قراءت پر مأمور ہوتا ہے۔ اور سننے کا حکم بھی اسے ہے جو سننے پر مأمور ہو۔ اور مقتدی سننے پر مأمور ہے۔ علاوہ ازیں کوئی نہ تو من جانب اللہ تعالیٰ اور نہ ہی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی جانب سے بلند آواز سے قراءت کرنے پر مأمور ہے۔ لوگ اگر کسی قاری کوقراءت کے لئے کہتے ہیں تو ان پر اس کا سننا بھی واجب ہے کیوں کہ قاری لوگوں کی خواہش پر بلند آواز سے قراءت پر راضی ہؤا ہے اور لوگ اسی مقصد کے لئے جمع ہوئے۔
باقی رہی حفاظ کرام کی حفظ کلاس میں بلند آواز سے پڑھنا تو یہ صرف یاد کرنے کی غرض سے ہے اس پر وہ مأمور نہیں اور نہ ہی کوئی سننے پر مأ مور ہے۔ اس کو یوں سمجھئے کہ جہری نمازوں میں امام کی قراءت سننا مقتدی پر تو لازم ہے مسجد کے ہمسایہ والوں پر نہیں۔ وگرنہ تو اس دوران گھر میں خواتین نہ کوئی کام کاج کرسکیں اور نہ ہی اس دوران نماز پڑھ سکیں۔
اللہ تعالیٰ سے دعاء ہے کہ وہ ہمیں دین کی صحیح سمجھ عطا فرمائے اور اس کے مطابق عمل کی ہمت۔ وما علینا الا البلاغ
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
پہلے بھی یہ بات لکھی تھی کہ اگر آپ عالم ہیں تو ترجمہ کی ضرورت نہیں اور اگر آپ عربی نہیں سمجھتے تو دوسروں سے لجھنا آپ کو روا نہیں۔
آپ اپنی عادت سے کبھی باز نہیں آنے والے.
آپ جیت گۓ بھٹی صاحب.
متن سے آپ کی کیا مراد ہے اسے میں سمجھنے سے ہمیشہ قاصر رہا ہوں (ابتسامہ
متن سے میرے مراد کیا ہوتی ہے بتا چکا ہوں.
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

محترم عمر بهائی ، آپ کا فرض آپ نے پورا کیا ۔ والباقی علی اللہ ۔
وما توفیقی الا باللہ
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
آپ اپنی عادت سے کبھی باز نہیں آنے والے.
آپ جیت گۓ بھٹی صاحب.
محترم عمر بهائی ، آپ کا فرض آپ نے پورا کیا ۔ والباقی علی اللہ ۔
وما توفیقی الا باللہ
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَذْهَبَ عَنِّي الْأَذَى وَعَافَانِي
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top