• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

صرف وحیدالزماں ہی کیوں؟؟؟ ایک تحقیق۔

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
السلام علیکم
Soutulislam.com......Express the Way of Quran w Hadith and Salaf W Sualiheen........قرآن و حدیث اور سلف و صالحین کے منہج کی ترجمان اردو ویب سائٹ...صوت الاسلام
اس لنک پر جو ویب سائٹ ھے اس کے مرکزی صفحے پر حدیث سیکشن پر جانے کے لنک "حدیث نبوی"
پر کلک کیجئے تو جو صفحہ کھلے گا وہاں صحیح بخاری کا جو ترجمہ و تشریح لگاھوا ھے وہ نواب وحید الزماں کا ہی ھے یا کسی اور کا ؟
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ! جی بھائی! اگر مولانا وحید الزمان صاحب﷫ کا ترجمہ ہے تو پھر؟ میرا نہیں خیال کہ یہ کوئی اعتراض والی بات ہے۔
اگر آپ کے نزدیک ہے تو پھر آپ بتائیے کہ کیا احناف کے مدارس اور ویب سائٹس پر کتبِ تفاسیر (طبری، ابن کثیر، قرطبی وغیرہ وغیرہ) اور کتبِ احادیث صحیح بخاری ومسلم ودیگر کتبِ احادیث موجود نہیں؟؟؟ ذرا واضح کیجئے کہ ان میں کون کون حنفی تھا؟ اگر یہ حنفی نہ تھے تو پھر یہ کتابیں آپ کے مدارس وغیرہ میں کیوں پڑھی پڑھائی جاتی ہیں؟
آپ نے صدیق بھائی کے جواب میں لکھا
میرے سوال میں ایسی کوئی بات نہیں تھی بھائی صاحب کہ آپ گرمی کھاگئے؟؟
مجھے نہیں معلوم کہ کہاں انہوں نے غصے کا اظہار کیا؟ البتہ اگر آپ انہیں خوامخواہ ہی اشتعال دلانا چاہیں تو یہ مناسب بات نہیں!
اللہ تعالیٰ ہماری اصلاح فرمائیں!
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ! جی بھائی! اگر مولانا وحید الزمان صاحب﷫ کا ترجمہ ہے تو پھر؟ میرا نہیں خیال کہ یہ کوئی اعتراض والی بات ہے۔
اگر آپ کے نزدیک ہے تو پھر آپ بتائیے کہ کیا احناف کے مدارس اور ویب سائٹس پر کتبِ تفاسیر (طبری، ابن کثیر، قرطبی وغیرہ وغیرہ) اور کتبِ احادیث صحیح بخاری ومسلم ودیگر کتبِ احادیث موجود نہیں؟؟؟ ذرا واضح کیجئے کہ ان میں کون کون حنفی تھا؟ اگر یہ حنفی نہ تھے تو پھر یہ کتابیں آپ کے مدارس وغیرہ میں کیوں پڑھی پڑھائی جاتی ہیں؟
آپ نے صدیق بھائی کے جواب میں لکھا

مجھے نہیں معلوم کہ کہاں انہوں نے غصے کا اظہار کیا؟ البتہ اگر آپ انہیں خوامخواہ ہی اشتعال دلانا چاہیں تو یہ مناسب بات نہیں!
اللہ تعالیٰ ہماری اصلاح فرمائیں!
السلام علیکم انس نضر صاحب بہتر تو یہ ھوتا کہ آپ نشاندہی کردیتے کہ میں نے کوئی خلاف اخلاق بات کی ھے ۔ لیکن آپ بھی گرم ھوگئے ؟ چلیں کوئی بات نہیں وحید الزمان شیعہ کی گرمی سے زیادہ گرمی آتی ھے آپ لوگوں کو مقلدین پر ۔
جناب اس تھریڈ کے پیش کرنے والے صاحب کا فرمان عالی شان ھے کہ
وحیدالزماں کی تصنیفات اہل حدیث کی نظر میں

مذکورہ بالا حوالے سے ثابت ہوا کہ وحیدالزماں کی کتابیں اہل حدیث کے نزدیک مردود اور غیر معتبر ہیں۔
اب آ ہی بتائیے مردود اور غیر معتبر کتابیں آپ کے ہاں قابل حجت ہیں ؟ اگر نہیں تو پھر اہلحدیثوں کی بنائی ھوئی ویب سائٹوں پر کیوں لگی ھوئی ہیں ؟؟؟ مردود کتابوں کے علاوہ کوئی اور کتاب نہیں ھے آپ کے پاس ؟
میرا مراسلہ نمبر ٥٠ تو پڑھ ہی لیا ھوگا آپ نے اس میں جو درخواست کی ھے اس پر توجہ دیجئے اور ایک لسٹ مرتب کرہی دیجئے تاکہ اہل حدیث طالب علموں کو سلیکٹ کرنے میں آسانی ھوجائے کہ یہ کتاب مردود ھے اور وہ کتاب قابل حجت ۔
امید ھے اب کوئی بھائی گرمی نہیں دکھائے گا اور وحید الزمان شیعہ صاحب کی کتابوں کی کسٹ پیش کردے گا ۔
اور جناب انس نضر صاحب اک اور درخواست بھی ھے ہر مراسلے اور ہر ہر بات میں احناف پر گرمی دکھانے کی بجائے کبھی اپنی جیب میں بھی نظر ڈال لیا کیجئے کیونکہ اکثر اوقات اپنی جیب میں موجود سکوں کو کھرا سمجھ کر اکڑنے والوں کو وقت پڑنے پر کھوٹے سکے بھی ہاتھ آجاتے ہیں ۔
اسلئے بھائیوں والا مشورہ ھے کہ وحید الزمان کے نام سے منسوب موضوع پر وحید الزمان کے بارے میں ہی بات کی جائے ۔ اگر احناف کے خلاف ہر وقت زبان درازی ہی کرنا آپ کا مسلک ھے تو مجھے پی ایم میں بتادیں ۔ میں پھر کسی اور طرح بات کیا کروں گا ۔

شکریہ
 

siddique

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
170
ری ایکشن اسکور
900
پوائنٹ
104
السلام علیکم انس نضر صاحب بہتر تو یہ ھوتا کہ آپ نشاندہی کردیتے کہ میں نے کوئی خلاف اخلاق بات کی ھے ۔ لیکن آپ بھی گرم ھوگئے ؟ چلیں کوئی بات نہیں وحید الزمان شیعہ کی گرمی سے زیادہ گرمی آتی ھے آپ لوگوں کو مقلدین پر ۔
اسلام علیکم shj بھائی
ہم آپس میں نرم میں اور دوسروں پر سخت ہے۔آپ تو ہمارے آپنے ہے۔
آپ بات بات میں گرمی گرم کا لفظ استعمال کر رہے ہے۔
اصل میں آپ دیو مقلد ہے۔جب آپ سے جواب نہں بنتا تو آپ مقلدین بہکلا جاتے ہے۔ اور اوٹ پٹانگ باتیں شروع کردیتے ہے۔
اسے پہلے کی ایک پوسٹ جسکو شاہد بھائی نے شروع کیا تھا۔آپ نے ایک پوسٹ میں امام ابو حنیفہ رحمہ کی تعریٍف میں امام ذہبی اور امام ابن کثیر کا حوالہ دیا تھا۔ہم چاہتے تو۔اسکا جواب آپ کے امام کو حدیث میں ضعیف ثابت کرنا کا پیش کرسکتے تھے۔وہ میں معتیقد ین کا ناکہ متا خرین کا۔مگر ہم ایسے نہں ہے۔ہم صرف اصلاح چاہتے ہے۔
اللہ حافظ
 

باذوق

رکن
شمولیت
فروری 16، 2011
پیغامات
888
ری ایکشن اسکور
4,011
پوائنٹ
289
مذکورہ بالا حوالے سے ثابت ہوا کہ وحیدالزماں کی کتابیں اہل حدیث کے نزدیک مردود اور غیر معتبر ہیں۔
اب آ ہی بتائیے مردود اور غیر معتبر کتابیں آپ کے ہاں قابل حجت ہیں ؟ اگر نہیں تو پھر اہلحدیثوں کی بنائی ھوئی ویب سائٹوں پر کیوں لگی ھوئی ہیں ؟؟؟ مردود کتابوں کے علاوہ کوئی اور کتاب نہیں ھے آپ کے پاس ؟
السلام علیکم۔
sahj بھائی ، اگر "وحیدالزماں کی کتابیں" اور "کتب احادیث کے اردو تراجم" میں تھوڑا سا فرق سمجھ لیا جائے تو آپ کا اشکال دور ہو جائے گا ، ان شاءاللہ
جو کوئی مصنف اپنی کوئی کتاب تخلیق کرتا ہے تو اس کتاب میں لازمی طور پر زیادہ حصہ اس کے اپنے عقائد ، افکار و نظریات پر مشتمل ہوتا ہے جبکہ کسی کتاب کے ترجمے میں اپنے افکار و نظریات اتنی آسانی سے شامل نہیں کئے جا سکتے۔
شاید یہی وجہ ہے کہ اہل حدیث ویب سائیٹس پر کتب احادیث کے یہی وحید الزماں تراجم موجود ہیں۔ میرے علم کے مطابق ان تراجم کی صحت پر اہل حدیث علماء و محققین کی اکثریت کی جانب سے کوئی اعتراض وارد نہیں ہوا ہے۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
السلام علیکم انس نضر صاحب بہتر تو یہ ھوتا کہ آپ نشاندہی کردیتے کہ میں نے کوئی خلاف اخلاق بات کی ھے ۔ لیکن آپ بھی گرم ھوگئے ؟ چلیں کوئی بات نہیں وحید الزمان شیعہ کی گرمی سے زیادہ گرمی آتی ھے آپ لوگوں کو مقلدین پر ۔
محترم بھائی!
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
میں نے آپ پر خلافِ اخلاق بات کرنے کا الزام نہیں لگایا، بلکہ آپ نے صدیق بھائی کے متعلّق لکھا تھا کہ وہ گرم ہوگئے ہیں، تو میں نے عرض کیا تھا کہ وہ گرم نہیں ہوئے، اب یہی بات آپ میرے حوالے سے کہہ رہے ہیں کہ میں گرم ہوگیا ہوں، حالانکہ بھائی! میں بالکل گرم یا غصّے میں نہیں ہوں، میں تو آپ سے احترام سے بات کر رہا ہوں، البتہ انسان ہوں، ممکن ہے اَن جانے میں کوئی ایسی بات ہوگئی ہو جو آپ کو بری لگی ہو تو نشاندہی فرما دیں، میں معذرت کر لوں گا۔ ان شاء اللہ!
ایک لسٹ مرتب کرہی دیجئے تاکہ اہل حدیث طالب علموں کو سلیکٹ کرنے میں آسانی ھوجائے کہ یہ کتاب مردود ھے اور وہ کتاب قابل حجت ۔
عزیز بھائی! یہ پہلے ہی عرض کر چکا ہوں کہ میرے خیال میں مولانا وحید الزمان صاحب﷫ کی کتب یا ترجمے دینا اعتراض والی بات نہیں ہے (البتہ کسی کی غلط بات یا عقیدے کو دلیل کے طور پر کوٹ کرنا صحیح نہیں۔) کیونکہ کسی بزرگ سے بعض باتوں پر اختلاف کا مطلب یہ نہیں ہوتا کہ ان کی تمام کتابوں کو کنڈم کر دیا جائے، صحابہ کرام﷢ اور بعد میں سلف صالحین اور ائمہ کرام﷭ میں اختلاف ہوتے رہے ہیں، لیکن وہ اس کے با وجود ایک دوسرے کی باتوں اور کتابوں سے استفادہ کرتے رہے ہیں۔
میں نے اسی لئے عرض کیا تھا کہ میرے نزدیک یہ قابل اعتراض بات نہیں، اگر آپ لوگوں کے نزدیک ہے تو پھر آپ پر یہ الزام آتا ہے کہ آپ احادیث وتفاسیر کی کتب کیوں پڑھتے پڑھاتے ہیں حالانکہ ان میں اکثر کے مؤلفین کے بہت سے اقوال سے آپ کو اختلاف ہے، کیونکہ وہ حنفی نہیں تھے؟؟؟
اور جناب انس نضر صاحب اک اور درخواست بھی ھے ہر مراسلے اور ہر ہر بات میں احناف پر گرمی دکھانے کی بجائے کبھی اپنی جیب میں بھی نظر ڈال لیا کیجئے کیونکہ اکثر اوقات اپنی جیب میں موجود سکوں کو کھرا سمجھ کر اکڑنے والوں کو وقت پڑنے پر کھوٹے سکے بھی ہاتھ آجاتے ہیں ۔شکریہ
پیارے بھائی! مجھے نہیں معلوم کہ میں نے کہاں اور کس مراسلے میں ہر ہر بات میں احناف پر گرمی کھائی ہے۔ اگر مجھے کسی سے دلیل کے ساتھ اختلاف ہو تو کیا آپ اسے اگلے شخص کی توہین یا اس پر گرمی کھانا سمجھتے ہیں؟؟؟ میرے بھائی! اگر آپ کے نزدیک یہ اُصول ہے یہ بہت ہی عجیب اصول ہے، اگر یہ اصول اپنایا جائے تو صحابہ کرام﷢ اور ہمارے ائمہ کرام اور سلف صالحین﷭ بھی ایک دوسرے سے اختلاف کرتے آئے ہیں۔ کیا آپ کے نزدیک وہ سب ایک دوسرے پر گرمی ہی کھاتے رہے ہیں۔ کیا کتبِ فقہ ایک دوسرے پر گرمی کھانے کی کتابیں ہیں؟؟
اللہ تعالیٰ ہماری اصلاح فرمائیں!
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
السلام علیکم۔
sahj بھائی ، اگر "وحیدالزماں کی کتابیں" اور "کتب احادیث کے اردو تراجم" میں تھوڑا سا فرق سمجھ لیا جائے تو آپ کا اشکال دور ہو جائے گا ، ان شاءاللہ
جو کوئی مصنف اپنی کوئی کتاب تخلیق کرتا ہے تو اس کتاب میں لازمی طور پر زیادہ حصہ اس کے اپنے عقائد ، افکار و نظریات پر مشتمل ہوتا ہے جبکہ کسی کتاب کے ترجمے میں اپنے افکار و نظریات اتنی آسانی سے شامل نہیں کئے جا سکتے۔
شاید یہی وجہ ہے کہ اہل حدیث ویب سائیٹس پر کتب احادیث کے یہی وحید الزماں تراجم موجود ہیں۔ میرے علم کے مطابق ان تراجم کی صحت پر اہل حدیث علماء و محققین کی اکثریت کی جانب سے کوئی اعتراض وارد نہیں ہوا ہے۔
السلام علیکم بھائی باذوق
جبکہ کسی کتاب کے ترجمے میں اپنے افکار و نظریات اتنی آسانی سے شامل نہیں کئے جا سکتے۔
آپ کی بات اک حد تک درست ھوسکتی ھے لیکن وحید الزمان چونکہ بعد میں مرتد ھوگیا تھا جیسے مرزا قادیانی ۔تو کیا کوئی مسلمان بھائی مرزا قادیانی کا کیا ھوا ترجمہ قبول کرے گا ؟ یا اسے یہ کہہ کر اپنی ویب سائٹ پر جگہ دے گا کہ حدیث کا ہی تو ترجمہ کیا ھے مرزے ،لعون نے ، اس میں اس نے اپنے نظریات کو شامل نہیں کیا ھوگا ۔
جبکہ یہ بات بھی ھے کہ مترجم صاحب " ترجمہ کے بعد فائدہ" بھی لکھتے ہیں اسکا نمونہ بھی پیش کرنا چاھوں گا
236
حدثنا علي بن عبد الله، قال حدثنا معن، قال حدثنا مالك، عن ابن شهاب، عن عبيد الله بن عبد الله بن عتبة بن مسعود، عن ابن عباس، عن ميمونة، أن النبي صلى الله عليه وسلم سئل عن فأرة سقطت في سمن فقال ‏"‏ خذوها وما حولها فاطرحوه‏"‏‏. ‏ قال معن حدثنا مالك ما لا أحصيه يقول عن ابن عباس عن ميمونة‏.‏
ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا، کہا ہم سے معن نے، کہا ہم سے مالک نے ابن شہاب کے واسطے سے بیان کیا، وہ عبیداللہ ابن عبداللہ بن عتبہ بن مسعود سے، وہ ابن عباس رضی اللہ عنہما سے وہ حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا سے نقل کرتے ہیں کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے چوہے کے بارے میں دریافت کیا گیا جو گھی میں گر گیا تھا۔ آپ نے فرمایا کہ اس چوہے کو اور اس کے آس پاس کے گھی کو نکال کر پھینک دو۔ معن کہتے ہیں کہ مالک نے اتنی بار کہ میں گن نہیں سکتا ( یہ حدیث ) ابن عباس سے اور انھوں نے حضرت میمونہ سے روایت کی ہے

یہ تو ھوگئی حدیث اور اس کا ترجمہ ۔ ٹھیک
اب دیکھئیے اسی حدیث کی تشریح بھی کی ھے وحید الزمان صاحب نے ،کیا اسے بھی ترجمہ ہی مہیں گے ؟ کیا اسے بھی اہل حدیث کے ہاں قبولیت کا درجہ حاصل ھے ؟
تشریح: پانی کم ہو یا زیادہ جب تک گندگی سے اس کے رنگ یا بو یا مزہ میں فرق نہ آئے، وہ ناپاک نہیں ہوتا۔ ائمہ اہل حدیث کایہی مسلک ہے جن لوگوں نے قلتین یادہ دردہ کی قید لگائی ہے ان کے دلائل قوی نہیں ہیں۔
مزید ایک اور نمونہ حدیث اور ترجمہ کا دکھاتا ھوں وحید الزمان کا۔

وصلى أبو موسى في دار البريد والسرقين والبرية إلى جنبه فقال ها هنا وثم سواء‏.‏
حضرت ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے داربرید میں نماز پڑھی ( حالانکہ وہاں گوبر تھا ) اور ایک پہلو میں جنگل تھا۔ پھر انھوں نے کہا یہ جگہ اور وہ جگہ برابر ہیں۔
بھائی باذوق اس ترجمہ میں وحید الزمان کے الفاظ جو کہ حدیث میں نہیں ہیں سرخ رنگ میں نظر آرہے ہیں ۔ کیا اسے بھی حدیث کا درجہ حاصل ھے یا اسے وحید الزمان کا "نظریہ" کہیں گے ؟
اسی حدیث کی تشریح میں وحید الزمان صاحب نے لکھا ھے جو کہ اس کا اپنا نظریہ ہی ھوسکتا ھے ۔ جسے اس نے اپنی ہی تحقیق سے لکھا۔
تشریح : دارالبرید کوفہ میں سرکاری جگہ تھی۔ جس میں خلیفہ کے ایلچی قیام کیا کرتے تھے۔ حضرت عمر اور عثمان رضی اللہ عنہما کے زمانوں میں ابوموسیٰ رضی اللہ عنہ کوفہ کے حاکم تھے۔ اسی جگہ اونٹ، بکری وغیرہ جانوربھی باندھے جاتے تھے۔ اس لیے حضرت ابوموسیٰ نے اسی میں نماز پڑھ لی اور صاف جنگل میں جوقریب ہی تھاجانے کی ضرورت نہ سمجھی پھر لوگوں کے دریافت کرنے پر بتلایا کہ مسئلہ کی رو سے یہ جگہ اور وہ صاف جنگل دونوں برابر ہیں اور اس قسم کے چوپایوں کالید اور گوبر نجس نہیں ہے۔


اسمیں سرخ رنگ میں ایک عقیدہ لکھا ھوا ھے لید اور گوبر کے بارے میں چوپائیوں کے ۔ کیا اس سے بھی اہلحدیث متفق ہیں ؟ اور کیا اس کی صحت بھی علماء اہل حدیث کے ہاں غیر متنازع ھے ؟

اگر متنازع ھے تو وحید الزمان کے تراجم جن میں اس نے اپنے نظریات کو داخل کیا ھوا ھے ، انہیں ہر اہل حدیث ویب سائٹ سے ھٹانا لازم ھے یا نہیں ؟ اور اگر متنازع نہیں تو پھر اسکے خلاف لکھتے ھوئے یہ بھی لکھا جانا چاھئے کہ ہم وحید الزمان کو شیعہ کافر مرتد مانتے ہیں لیکن اسنے جو تراجم کئیے جن میں اسنے اپنے نظریات داخل کئیے "بریکٹس" میں اور "تشتریح" کے نام پر وہ اہلحدیث کے ہاں قابل حجت ہیں۔
اگر ایسا ھوجائے تو مجھ جیسے جاھل بندوں کو اہل حدیث موقف سمجھنے میں آسانی ھوجائے گی ۔

امید ھے میں آپ کو بات سمجھا سکا ھوں

والسلام
 

Wasim Ansari

مبتدی
شمولیت
مئی 03، 2011
پیغامات
18
ری ایکشن اسکور
111
پوائنٹ
0
اگر ایسا ھوجائے تو مجھ جیسے جاھل بندوں کو اہل حدیث موقف سمجھنے میں آسانی ھوجائے گی ۔
وعلیکم اسسلام sahj بھائی
آپ کی میں نے کئی پوسٹ دیکھی ہے آپ اس طرح کے لفظ کیوں استمعال کرتے ہے. جیسے آپ خود کو دوسروں سے کمتر کہتے ہے کبھی جاہل کہتے ہے. ایسا نہ کہا کریں. آپ تو ماشااللہ اچچھی بحث کرتے رہتے ہے تو اس طرح کے الفاظ پسند نہیں آتے. الله نے آپکو اتنی عقل دی ہے جو آپ یہاں بحث کرتیں ہے اور آپ اللہ کی دی ہوئ عقل کو جاہل گمان کیوں کرتے ہے.؟
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
وعلیکم اسسلام sahj بھائی
آپ کی میں نے کئی پوسٹ دیکھی ہے آپ اس طرح کے لفظ کیوں استمعال کرتے ہے. جیسے آپ خود کو دوسروں سے کمتر کہتے ہے کبھی جاہل کہتے ہے. ایسا نہ کہا کریں. آپ تو ماشااللہ اچچھی بحث کرتے رہتے ہے تو اس طرح کے الفاظ پسند نہیں آتے. الله نے آپکو اتنی عقل دی ہے جو آپ یہاں بحث کرتیں ہے اور آپ اللہ کی دی ہوئ عقل کو جاہل گمان کیوں کرتے ہے.؟
السلام علیکم وسیم صاحب
پہلی بات یہ کہ میں بحث بلکل نہیں کررہا سیدھے سادھے سوالات ہی کر رہا ھوں یہاں ۔ اور سوالات بھی وہ جن کے سیدھے سیدھے جوابات دینے میں ناجانے کیوں اتنا ہچکچاہٹ کا مظاھرہ کیا جارہا ھے ، اور ان ہچکچاھٹ بھرے مراسلات کا جو میرے سوال کے بعد لکھے جاتے ہیں ،کا جواب دینے اور اپنے سوالات کو دھرانے کا مطلب آپ " بحث" سمجھ رہے ہیں ۔ باقی رہا اپنے آپ کو جاھل کیوں کہتا ھوں ، تو بھائی صاحب میں جو جانتا ھوں وہ بہت کم ھے اور جو نہیں جانتا وہ بہت زیادہ ھے ، بلکہ بہت ہی زیادہ ھے ۔ یعنی کہ میرا جہل زیادہ ھے اور علم کم ۔ اسی لئے میں اپنے آپ کو جاھل اور کم علم کہتا ھوں ۔

شکریہ

والسلام
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
آپ کی بات اک حد تک درست ھوسکتی ھے لیکن وحید الزمان چونکہ بعد میں مرتد ھوگیا تھا جیسے مرزا قادیانی ۔تو کیا کوئی مسلمان بھائی مرزا قادیانی کا کیا ھوا ترجمہ قبول کرے گا ؟ یا اسے یہ کہہ کر اپنی ویب سائٹ پر جگہ دے گا کہ حدیث کا ہی تو ترجمہ کیا ھے مرزے ملعون نے ، اس میں اس نے اپنے نظریات کو شامل نہیں کیا ھوگا ۔
...
...
...
اگر متنازع ھے تو وحید الزمان کے تراجم جن میں اس نے اپنے نظریات کو داخل کیا ھوا ھے ، انہیں ہر اہل حدیث ویب سائٹ سے ھٹانا لازم ھے یا نہیں ؟ اور اگر متنازع نہیں تو پھر اسکے خلاف لکھتے ھوئے یہ بھی لکھا جانا چاھئے کہ ہم وحید الزمان کو شیعہ کافر مرتد مانتے ہیں لیکن اسنے جو تراجم کئیے جن میں اسنے اپنے نظریات داخل کئیے "بریکٹس" میں اور "تشتریح" کے نام پر وہ اہلحدیث کے ہاں قابل حجت ہیں۔
مولانا وحید الزمان ﷫ کو ’مرتد‘ کہنا بہت بڑی زیادتی ہے ...
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top