• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

صرف وحیدالزماں ہی کیوں؟؟؟ ایک تحقیق۔

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
١۔میری تمام اہل الحدیث بھائیوں سے گزراش ہے کہ اس مکالمہ کو شروع سے پڑھنے کے بعد انسان اس نتیجہ تک پہنچتا ہے کہ اس قسم کا مکالمہ اہل الحدیث کا منہج نہیں ہے خصوصا جبکہ مدمقابل کا اصل مقصود دوسرے کو زیر کرنا ہو نہ کہ افہام وتفہیم ۔
٢۔بعض اوقات یہ بھی ہوتا ہے کہ آپ مکالمہ میں نرمی اختیار کرتے ہیں تاکہ آپ کا مدمقابل بھی نرم پڑے لیکن وہ اور چڑھنے کی کوشش کرنا شروع کر دیتا ہے کیونکہ یہ بعض لوگوں کی نفسیات ہے کہ وہ نرمی کو کمزوری سمجھ کر مزید سختی کرتے ہیں ۔ پس اہل الحدیث بھائیوں کو تو کم ازکم یہ سمجھنا چاہیے کہ جب ان کا مدمقابل بقلم خود یہ اقرار کر رہا ہے؛
ا
گر ایسا ھوجائے تو مجھ جیسے جاھل بندوں کو اہل حدیث موقف سمجھنے میں آسانی ھوجائے گی ۔
تو یہاں صرف یہ آیت قرآنی بطور جواب نقل کر کے اس مکالمہ کو فطری انجام تک پہنچانے میں ہی خیر ہے۔
{وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْناً وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَاماً }الفرقان63
کیونکہ کتاب وسنت کے متبعین کو جاہلین سے مکالمہ کرنے سے منع کیا گیا ہے اور جاہلین کے دومعنی ہیں ایک وہ جس کے پاس علم نہ ہو اور دوسراوہ جس کے پاس حلم نہ ہو۔
السلام علیکم علوی صاحب

میں وہ جاھل ھوں جس کے پاس علم نہیں ھے جس کا مجھے احساس بھی ھے اور اقرار بھی ، جن کے پاس حلم نہیں ھے ان کو آپ نے جاھل کہہ دیا ۔ لیکن اک شکوہ ھے آپ سے کہ بہت دیر بعد کہا۔ اگر اس تھریڈ کا پہلا مراسلہ پوسٹ ھونے کے بعد ہی ایسے جاھلانہ مضمون کو رکوادیتے تو آج مجھ جیسے جاھل کے سامنے "لاجواب" ھونے نہیں بن پڑتی ۔ جی ہاں لاجواب وہ بھی ایسے کہ اک صاحب اسی بدبخت مرتد وحید الزمان شیعہ کو رحمۃ اللہ علیہ کہہ کر دعاؤں سے بار بار نواز رہے ہیں ۔ یہاں میں یہ بھی سوال کرنے میں حق بجانب ھوں کہ اس تھریڈ میں ایک بدبخت کو شیعہ کہا جارہا ھے ، متبع قرآن و سنت سےہٹ کر شیعہ مزھب اپنانے والا اور صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کی شان میں بدترین الفاظ لکھنے کہنے والا بتارہے ہیں ۔ اور مراسلے لکھنے والا یہاں مراسلے پر مراسلہ پوسٹ فرمارہا ھے اور سارے اہل حدیث اس کی واہ واہ فرمارہے ہیں ۔ اور مزے کی بات یہ ھے کہ وحید الزمان شیعہ بدبخت کی عبارات دکھا دکھا کر برسا جارہا ھے صرف " حنفیوں پر" ؟ جبکہ ان ساری باتوں کے باوجود وحید الزمان کو شیعہ ھونے کے باوجود بھی " رحمۃ اللہ علیہ " کہا جارہا ھے ؟؟؟ اور اسے مرتد کہنا "ذیادتی" قرار دیا گیا ۔ آپ لوگوں کی مرضی ھے جناب جو چاھے کہیں میں روک نہیں رہا ۔ لیکن سوال کیا تھا میں نے کہ وہ وحید الزمان کیسے" رحمۃ اللہ علیہ قرار دیا جا رہا ھے ؟ "
اگر اس سوال کا جواب نہیں دینا گوارہ تو بتادیں کہ بھئی ہم اس سوال کا جواب نہیں دیں گے چاھے جو مرضی کرلو ۔ تو میں کبھی ضد نہیں کروں گا ۔ انشاء اللہ

لیکن یہاں ایسا کیا ہی نہیں گیا بلکہ وحید الزمان کو شیعہ بھی قرار دے رہے ہیں صحابہ کا گستاخ بھی ، اہل حدیثوں کا دشمن بھی ، اور ساتھ ساتھ اسے " رحمۃ اللہ علیہ " بھی فرمایا جارہا ھے ۔

آخر میں علوی صاحب سے عرض ھے کہ ابھی تک نرمی سے ہی بات کی ھے اور انشاء اللہ نرمی سے ہی بات کروں گا ۔ ہاں انداز جاھلانا ہی رہے گا ۔ کیونکہ علم کے پہاڑوں اور قرآن و سنت کے علاوہ کسی کی بات کو نہیں ماننے والوں کے سامنے تو میں جاھل ہی رہوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔




جزاکم اللہ علوی بھائی! آپ نے مناسب مشورہ دے کر صحیح راہنمائی فرمائی!
حسین بھائی! آپ ’صحیح‘ کہہ رہے ہوں گے، میری طرف سے اس موضوع کو آگے بڑھانے میں معذرت!
میری کوئی بات محسوس ہوئی ہو تو معذرت!
السلام علیکم انس نضر صاحب
معزرت تو مجھے کرنی چاھئے بھائی ۔ کیوں مجھے شرمندہ کردیا آپ نے ؟ اوہ یاد آیا کیونکہ غلطی سے آپ نے وحید الزمان شیعہ کے بارے میں اپنے دل کی گہرائیوں میں پائے جانے والے خیالات اور احساسات کے مطابق لکھ دیا تھا " رحمۃ اللہ علیہ " ۔ اور میرے سوال اٹھا نے کے بعد آپ نے ساڑھے پانچ گھنٹے تک چھوٹے سے اور معمولی سے اور جاھلانہ سے سوال کا جواب دینا گوارہ نہیں کیا لیکن علوی صاحب کے مراسلے کے ایک گھنٹے کے بعد ہی صرف یہ کہہ دیا کہ "معزرت" ؟؟ ارے بھائی صاحب " رحمۃ اللہ علیہ " کیوں کہا ؟ کیا شیعہ مزھب آپ کے نزدیک اللہ کی رحمت کا حق دار ھے ؟ ویسے ہی جیسے آپ اپنے اکابرین کے لئے دعا کرتے ہیں " رحمۃ اللہ علیہ "؟
بھائی انس نضر بات آگے بیشک نہ بڑھائیں میرے سوال کرنے کو بحث سمجھئیے یا جو کچھ مرضی ۔ لیکن بھائی صرف یہ بتادیجئے کہ وحید الزمان کے لئے " رحمۃ اللہ علیہ" کہنا آپ نے کیسے جائز سمجھا ؟ اور اسے مرتد کہنا کیسے زیادتی قرار دیا ؟
بس بھائی انس صرف یہ بتادیجئے اور مجھ جاھل کو معاف بھی کردیجئے گا ۔ ان گستاخیوں پر جو آپ کی شان میں کردی ہیں ۔ آفٹر آل میں جاھل جو ھوں ۔
شکریہ

اور اب آخر میں جناب طالب نور صاحب سے مخاطب ھوتا ھوں کیونکہ ان سے آج پہلی بار بات کرنے کا شرف حاصل ھورہا ھے ، ارے ارے یہ کوئی نہ سمجھے کہ طالب نور صاحب سے بات کرنے کا اشتیاق تھا نہیں بھی ایسی کوئی بات نہیں ھے ۔ مجھے کبھی کوئی شوق نہیں رہا طالب نور صاحب سے بات کرنے کا ۔ لیکن یہاں انہوں نے مجھ جاھل کو مخاطب کرکے بات شروع کردی ھے ۔ یاد رہے میں صرف بات کروں گا اور باقی جس غیر مقلد بھائی کا جی چاھے وہ مناظرہ کرلے یا بحث اس جاھل مقلد سے ۔ ٹھیک

جناب طالب نور صاحب نے فرمایا ھے

[JUSTIFY]
sahj صاحب چونکہ خود اقرار کر چکے ہیں کہ وہ جاہل ہیں اس لئے بہتر یہ سمجھتا ہوں کہ ہمارے بھائی بھی یہ سمجھ لیں کہ بعض جگہ جو انہوں نے یہ دعویٰ کر رکھا ہے کہ
میں جوکچھ بھی یہاں لکھ رہا ھوں وہ اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی کی حیثیت سے لکھ رہا ھوں
اس بات کو ہرگز دل پر نہ لیں یہ بات محض ہوائی ہے اور sahj بھائی ہم لوگوں کے ساتھ زرا دل لگی کر رہے ہیں۔ ورنہ جو خود کو جاہل کہہ رہا ہے وہ کسی جماعت کا نمایندہ ہو سکتا ہے۔۔۔؟
اب میں مناسب سمجھتا ہوں کہ اہلسنت و الجماعت حنفی دیوبندی ہونے کے دعویدار کچھ علماء کا مئوقف مسئلہ زیر بحث میں پیش کر دوں جسے محض دل لگی کرتے ہوئے اپنی جہالت کے باوصف sahj صاحب مذاق بنائے بیٹھے ہیں۔ چنانچہ وحیدالزماں کے حوالہ سے جو اعتراضات بھی اہلحدیث کی ویب سائیٹس وغیرہ پر کیے گئے ہیں ان کو مشہور دیوبندی جامعہ بنوریہ کے دارالافتاء کے نیچے پیش کیے گئے احمد رضا خان بریلوی کے حوالہ سے دیے گئے فتویٰ سے سمجھیں۔ آپ صاف محسوس کریں گے کہ جہالت واقعی انسان کو بہت ذلیل کرواتی ہے۔ اللہ سمجھنے کی توفیق دے، آمین۔

[/JUSTIFY]
السلام علیکم جناب طالب نور صاحب
سب سے پہلے عرض خدمت جناب ھے کہ میں ہوائیوں کو خاطر میں لاتا بھی نہیں ہاں ہوائیاں اڑتے دیکھ کر ہوائیوں کو داد دیا کرتا ھوں کہ انہیں چھپانا کتنا مشکل کام ھوتا ھے ۔ یعنی بندہ جھوٹ ، چوری ، ڈاکہ ، فراڈ کو تو چھپالیتا ھے لیکن ہوائیوں کو نہیں ۔ یہ ہوائی کا ہی اثر ھے شاید یا ناجانے کیا کہ آپ نے فرمادیا کہ
ورنہ جو خود کو جاہل کہہ رہا ہے وہ کسی جماعت کا نمایندہ ہو سکتا ہے۔۔۔؟
سبحان اللہ کیا بات ھے "ہوائی" کی اور دل لگی کی کہ میں نے لکھا تھا اور بتایا تھا انتہائی آسان ، سلیس انداز میں کہ
میں جوکچھ بھی یہاں لکھ رہا ھوں وہ اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی کی حیثیت سے لکھ رہا ھوں
۔ تو جناب میں پھر دھرادیتا ھوں میں یہاں اہل سنت والجماعت حنفی دیوبنی کی حیثیت سے لکھ رہا ھوں ۔ اور آپ جناب طالب نور صاحب "اہلحدیث " کی حیثیت سے لکھ رہے ہیں ؟ کیوں ٹھیک ھے ناں ؟ اب آپ یہ بتادیں کہ میں نے کہاں کہا ھے کہ میں " کسی جماعت کا نمائندہ ھوں " ؟؟؟
یقیناً میں نے اس تھریڈ میں کہیں نہیں کہا ۔ اور جو میری عبارت آپ نے کوٹ کی ھے اس میں بھی یہ لفظ نہیں تو پھر آپ نے کیسے کہہ دیا ؟؟ اور کیسے مجھے "کسی جماعت کا نمائندہ" بنایا ؟ ارے یاد آیا طالب نور صاحب آپ بھی بہت سمجھدار ہیں ۔ کیونکہ آپ اپنے وھید الزمان کو رحمۃ اللہ اسلئیے کہتے ہیں کہ آپ مقلدین کے فتوے پر عمل کرتے ہیں ۔ اسی کی رو سے آپ یہ جواز حاصل فرمارہے ہیں کہ وحید الزمان کی کتابیں اور اسکے ترجمہ کردہ حدیث کی کتابیں ویبسائٹس پر لوڈ کرلی جائیں ؟ سر جی مقلدین کے فتوے نہیں اپنے یعنی اہلحدیثوں کے فتوے پیش کیجئے کہ یہ دیکھو اس فتوے کی رو سے ہم وحید الزمان کو شیعہ کہتے ہیں اور اس فتوے کی رو سے اسے رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں ۔ بات صاف ھوجائے گی اور میرے کو میرے سوال کا جواب بھی مل جائے گا کہ جس اہل حدیث بندے کا دل جاہے وہ رحمۃ اللہ والے فتوے کی تقلید کرلے اور جس کا دل چاھے وہ وحید الزمان کو شیعہ کہہ کر کچھ اور بھیج دے ۔ ٹھیک ھے کہ نہیں ؟
جس فتوے کو آپ جناب قابل احترام طالب نور صاحب نے پیش کیا ھے اور پیش کرنے پر "ذلیل" فرمان جاری کیا تو اس بارے میں میں کچھ نہیں کہوں گا کیونکہ میں ذلیل کرتا نہیں ،کسی مسلمان کو کہتا نہیں ، ناہی تمنہ رکھتا ھوں کہ کوئی مسلمان ذلیل ھو ۔۔۔۔ لیکن اسکے باوجود کوئی اپنی چلائی ھوئی ہوائی سے ہی مزاک مزاک میں ذلیل ھوجائے تو ۔۔۔۔۔ میں اسکے حق میں دعا کردیا کرتا ھوں کہ اللہ تعالیٰ اسے ذلت سے نکال دے ۔ آمین ۔۔۔آپ سب بھائی بھی کہہ دیجئے آمین۔۔۔۔اسلئیے بھائی طالب نور زلیل جیسے گھٹیا الفاظ "غیر جاھلوں" کو زیب ہی نہیں دیتے ، دیکھئے مجھ جیسا جاھل بھی یہی کہتا ھے کہ ذلیل جیسے الفاظ استعمال نہیں کرنے چاھئیں لیکن آپ نے ناجانے کیوں ایسا کیا ؟ بہرحال آگے بڑھتے ہیں ۔۔۔ بات ھورہی تھی فتوے کی ۔ تو جناب

کیا آپ اس فتوے کے خلاف عمل فرمارہے ہیں ؟ کیا تمام اہل حدیث سائٹوں نے شیعہ شخصیت یعنی وحید الزمان کے ترجمے لگانا "ذلیل" کام قرار دیا ھے ؟ کیا آپ کافروں کی " فنی " کتابوں ، جن میں سورج نکلنے اور غروب ھونے وغیرہ جیسے موضوع پر دلائل دئیے گئے ھوں ان سے استفادہ کرنا "ذلت " قرار دیا ھے ؟ جبکہ فتوے میں آسان اور عام فہم الفاظ میں لکھا ھوا ھے جو مجھ جیسے جاھل کو بھی سمجھ آگیا کہ "کافر کی کسی فنی کتاب سے استفادہ کرنا نہ شرعاً ممنوع ھے اور نا ہی عقلاً،اسلئے یہ قابل اعتراض نہیں۔"۔۔۔۔ اگر آپ کے ہاں ممنوع ھے جناب طالب صاحب تو سب سے پہلے وحید الزمان شیعہ کے تمام تراجم اپنی ویب سائٹوں سے ہٹائیے اور فتوٰی پیش کیجئے اہل حدیثوں کی جانب سے کہ کسی کافر کی کسی کتاب سے کسی بھی قسم کا استفادہ کرنا "ذلیلوں " کا کام ھے ۔
اللہ تعالٰی سمجھنے کی توفیق دے ۔۔آمین ثم آمین
شکریہ
 

طالب نور

رکن مجلس شوریٰ
شمولیت
اپریل 04، 2011
پیغامات
361
ری ایکشن اسکور
2,311
پوائنٹ
220
سہج نے لکھا:
میں یہاں اہل سنت والجماعت حنفی دیوبنی کی حیثیت سے لکھ رہا ھوں ۔ اور آپ جناب طالب نور صاحب "اہلحدیث " کی حیثیت سے لکھ رہے ہیں ؟ کیوں ٹھیک ھے ناں ؟ اب آپ یہ بتادیں کہ میں نے کہاں کہا ھے کہ میں "کسی جماعت کا نمائندہ ھوں " ؟؟؟
میں نے آپ کی جس بات سے استدلال کیا تھا وہ مکمل کچھ یوں ہے:
جناب میں جوکچھ بھی یہاں لکھ رہا ھوں وہ اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی کی حیثیت سے لکھ رہا ھوں اور آپ یہاں شاید اہلحدیث فورم پر نگران اعلٰی کی حیثیت سے موجود ہیں ۔ تو میں یہی سمجھتا ھوں کہ آپ جو بھی بات کریں گے اسے اہلحدیث جماعت کی نمائندگی حاصل ھونی چاھئیے۔
اگر محترم انس نضر بھائی کے ایک اہل حدیث فورم کے نگران اعلیٰ ہونے کا مفہوم آپ نے یہ لیا ہے کہ انہیں اہل حدیث جماعت کی نمایندگی حاصل ہے اور آپ اسے اپنے آپ کو "اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی" کی حیثیت کے مقابلے میں پیش کر رہے ہیں تو مجھے بتائیے کہ میرا استدلال کیوں غلط ہے۔۔۔۔؟
ورنہ آپ نے جو بات مجھ سے پوچھی ہے وہی خود سے پوچھئے کہ انس نضر بھائی نے کہاں لکھا ہے کہ ان کی بات کو اہل حدیث جماعت کی نمایندگی حاصل ہے۔۔۔؟ بہرحال چونکہ یہ موضوع نہیں اس لئے آپ کی ان تمام--- باتوں سے قطع نظر آگے چلتے ہیں۔
سہج نے لکھا:
جس فتوے کو آپ جناب قابل احترام طالب نور صاحب نے پیش کیا ھے اور پیش کرنے پر "ذلیل" فرمان جاری کیا تو اس بارے میں میں کچھ نہیں کہوں گا کیونکہ میں ذلیل کرتا نہیں ،کسی مسلمان کو کہتا نہیں ، ناہی تمنہ رکھتا ھوں کہ کوئی مسلمان ذلیل ھو ۔۔۔۔ لیکن اسکے باوجود کوئی اپنی چلائی ھوئی ہوائی سے ہی مزاک مزاک میں ذلیل ھوجائے تو ۔۔۔۔۔ میں اسکے حق میں دعا کردیا کرتا ھوں کہ اللہ تعالیٰ اسے ذلت سے نکال دے ۔ آمین ۔۔۔آپ سب بھائی بھی کہہ دیجئے آمین۔۔۔۔اسلئیے بھائی طالب نور زلیل جیسے گھٹیا الفاظ "غیر جاھلوں" کو زیب ہی نہیں دیتے ، دیکھئے مجھ جیسا جاھل بھی یہی کہتا ھے کہ ذلیل جیسے الفاظ استعمال نہیں کرنے چاھئیں لیکن آپ نے ناجانے کیوں ایسا کیا ؟
محترم زرا بتائیں گے کہ میں نے کب اور کہاں مسلمان کو ذلیل کہا ہے۔۔۔؟ میں نے تو ایک عمومی بات لکھی ہے کہ
جہالت واقعی انسان کو بہت ذلیل کرواتی ہے۔
بھلا اس بات میں کسی کو کیا شک ہوسکتا ہے کہ جاہل انسان کئی ایسے اوٹ پٹانگ استدلال قائم کرتا ہے جس سے اس کو ذلیل ہونا پڑتا ہے۔ اس میں غصے والی کیا بات ہے؟ پھر یہ بھی خوب کہی کہ ذلیل جیسے الفاظ غیر جاہلوں کو زیب ہی نہیں دیتے۔ کیا مجھے وہ تمام آیات یا احادیث پیش کرنی پڑیں گی جن میں یہ لفظ استعمال کیا گیا ہے۔۔۔؟اور اگر آپ کی مراد فرد معین کو ذلیل کہنا ہے تو محترم میں نے کس فرد معین کو ذلیل کہہ رکھا ہے۔۔۔؟ ضرور نشاندہی فرمائین بندہ معذرت کے لئے تیار ہے۔
سہج نے لکھا:
فتوے میں آسان اور عام فہم الفاظ میں لکھا ھوا ھے جو مجھ جیسے جاھل کو بھی سمجھ آگیا کہ "کافر کی کسی فنی کتاب سے استفادہ کرنا نہ شرعاً ممنوع ھے اور نا ہی عقلاً،اسلئے یہ قابل اعتراض نہیں۔"۔۔۔۔ اگر آپ کے ہاں ممنوع ھے جناب طالب صاحب تو سب سے پہلے وحید الزمان شیعہ کے تمام تراجم اپنی ویب سائٹوں سے ہٹائیے اور فتوٰی پیش کیجئے اہل حدیثوں کی جانب سے کہ کسی کافر کی کسی کتاب سے کسی بھی قسم کا استفادہ کرنا "ذلیلوں " کا کام ھے ۔
گویا سہج صاحب کو یہ تسلیم کرنا ہی پڑا کہ اہلحدیث ویب سائیٹوں پروحید الزماں کے تراجم پیش کرنا اسی طرح ممنوع نہیں جیسے کہ دیوبندی ویب سائیٹ پر احمد رضا بریلوی کی کتاب پیش کرنا۔ میں نے تو آپ کے جامعہ بنوریہ کا فتویٰ آپ کے ہی بے جا اعتراضات کے خلاف الزامی طور پر پیش کر رکھا ہے جس میں آپ کے ان اعتراضات کا شافی جواب موجود ہے کہ وحید الزماں اگر گمراہ ہے تو اس کے تراجم کیوں اہل حدیث ویب سائیٹ پر موجود ہیں؟ بھئی ترجمہ بھی ایک فن ہے اور آپ کا تسلیم شدہ فتویٰ ہے کہ کسی کافر کی فنی کتاب سے بھی استفادہ کرنا ممنوع نہیں۔
پھر آپ کا اعتراض تو وحید الزماں کے تراجم پر بنتا ہی نہیں کہ خود علامہ وحید الزماں اور ان کے حدیث سے متعلقہ کاموں کی زبردست تعریف و توصیف حنفی دیوبندی علماء و اکابرین کی کتب سے میرے مضمون "نواب وحید الزماں کی شخصیت، ایک تحقیقی جائزہ"میں پیش کر دی گئی ہے۔ جن میں
1)دیوبندیوں کے امام المحدثین عبدالحلیم چشتی کا علامہ وحید الزماں کو علمائے حدیث میں شمار کرتے ہوئے ان کے علمی و عملی کاموں اور شخصیت کوعظیم قرار دیتے ہوئے زبردست خراجِ تحسین پیش کرنا موجود ہے۔
2)دیوبندی شیخ الاسلام شبیر احمد عثمانی کا وحید الزماں کے ترجمہ کو پسند کرنا موجود ہے۔
3)مولانا عبدالرزاق فاضل دیوبند کا علامہ وحید الزماں کی شرح کو شائع کرنا بھی باحوالہ پیش کیا گیا ہےجسے پیر مشتاق علی شاہ دیوبندی نے علمائے اہلسنت کی تصنیفی خدمات کی ایک جھلک کے تحت پیش کیا ہے۔
اگر آپ کے ہی علماء و محققین کے نزدیک تسلیم شدہ شیعہ و رافضی وحید الزماں کا ترجمہ پسندیدہ ہو سکتا ہے اور یہی وحید الزماں علماء حدیث میں شمار ہو سکتا ہےاور اس کی شرح کو خود دیوبندی علماء شائع کر سکتے ہیں اور اس کو اہلسنت کی تصنیفی خدمات کے تحت بیان کر سکتے ہیں (جس کے دلائل میں اپنے مضمون میں دے چکا ہوں) تو ہماری ویب سائیٹ پر یہ ترجمے پیش کر دینا کیسے جرم بن گیا۔۔۔؟
آپ کے جتنے بھی ایسے اعتراضات ہیں ان کے جواب میرے مضمون میں موجود ہیں۔ مکمل ملاحظہ فرمائیں جہاں میرا استدلال غلط ہو ضرور بیان فرمائیں مگر دلائل کے ساتھ۔ ازراہ کرم یہ دھیان رکھیں کہ ہم سے جواب طلبی کسی اصول کے ساتھ فرمائیں۔اللہ انصاف کے ساتھ فیصلہ کرنے کی توفیق سے نوازے، آمین یا رب العالمین۔

[ذاتیات پر مبنی جملوں اور طنزیہ الفاظ کو حذف کیا گیا:: انتظامیہ:: ازراہ کرم سب احباب محدث فورم کے قواعد و ضوابط کا خیال رکھیں۔ اور اختلاف کریں مگر بھرپور احترام کے ساتھ۔]
 

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
733
ری ایکشن اسکور
2,574
پوائنٹ
211
جبکہ ان ساری باتوں کے باوجود وحید الزمان کو شیعہ ھونے کے باوجود بھی " رحمۃ اللہ علیہ " کہا جارہا ھے ؟؟؟ اور اسے مرتد کہنا "ذیادتی" قرار دیا گیا ۔ آپ لوگوں کی مرضی ھے جناب جو چاھے کہیں میں روک نہیں رہا ۔ لیکن سوال کیا تھا میں نے کہ وہ وحید الزمان کیسے" رحمۃ اللہ علیہ قرار دیا جا رہا ھے ؟ "
سہج بھائی،
بھائی علوی نے بالکل ٹھیک کہا اور بھائی انس نے بالکل ٹھیک کیا جو آپ کے رویہ کے حساب سے مزید بات چیت سے معذرت کر لی۔ محترم، اپنی پوسٹ تو دیکھیں طنز و طعن سے بھری پڑی ہے۔ اگر تو واقعی اچھی نیت ہو تو میرے بھائی یہ لہجہ تو نہیں رکھنا چاہئے۔ اگر آپ اپنی یا دوسروں کی بھلائی اور بہتری کے لئے بات چیت کر رہے ہوتے تو آپ کو ضرور جواب دیا جاتا۔ اور دیگر موضوعات میں آپ ہی کے مکتب فکر سے تعلق رکھنے والے افتاب بھائی یا عمر معاویہ بھائی کو جوابات دئے ہی جا رہے ہیں۔ لیکن جہاں یہ مقصد نہ ہو بلکہ ہارجیت یا اونچ نیچ والی بات آ جائے تو وہاں خاموشی ہی بہترین جواب ہوتا ہے۔ اگر آپ اسے لاجواب کرنا کہتے ہیں تو بھائی خوش رہئے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
سہج بھائی ناراض نہ ہونا ایک بات بتاو وحیدالزمان اہلحدیث تھا یا شیعہ تھا اس سے آپ کو کیا فائدہ ہے۔وحیدالزمان کے عمل اس کے لیے ہیں آپ کے عمل آپ کے لیے ہیں۔نہ وحیدالزمان آپ کا بوجھ اٹھائے گا نہ آپ وحیدالزمان کا بوجھ اٹھائیں گے۔میرے بھائی نہ تو وحیدالزمان آپ کی قبر کا جواب دے گا اور نہ آپ وحیدالزمان کی قبر کا جواب دیں گے وہ جو کچھ کر گئے ہیں چاہے اچھا ہے یا برا وہ اپنے کیے کا حساب خود دیں گے آپ اپنا اچھا برا کیے کا حساب دیں گے۔تو میرے بھائی اپنی آخرت کی فکر کرو ۔توحید پر ،رسالت پر،قیامت کے دن کی ہولناکی پر اور بھی اصلاحی موضوع پر قرآن و سنت کی روشنی میں تحاریر پیش کرو کیوں آپ لوگ ان شخصیات کا موضوع لے کر اپنا وقت ضائع کرتے ہیں۔
میری بات بری لگے تو معذرت سہج بھائی۔یہ پیغام ویسے سب کے لیے ہے۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
سہج نے لکھا:

میں نے آپ کی جس بات سے استدلال کیا تھا وہ مکمل کچھ یوں ہے:

اگر محترم انس نضر بھائی کے ایک اہل حدیث فورم کے نگران اعلیٰ ہونے کا مفہوم آپ نے یہ لیا ہے کہ انہیں اہل حدیث جماعت کی نمایندگی حاصل ہے اور آپ اسے اپنے آپ کو "اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی" کی حیثیت کے مقابلے میں پیش کر رہے ہیں تو مجھے بتائیے کہ میرا استدلال کیوں غلط ہے۔۔۔۔؟
ورنہ آپ نے جو بات مجھ سے پوچھی ہے وہی خود سے پوچھئے کہ انس نضر بھائی نے کہاں لکھا ہے کہ ان کی بات کو اہل حدیث جماعت کی نمایندگی حاصل ہے۔۔۔؟ بہرحال چونکہ یہ موضوع نہیں اس لئے آپ کی ان تمام--- باتوں سے قطع نظر آگے چلتے ہیں۔
السلام علیکم
جی ہاں جناب آپ کا استدلال غلط ھے اسلئیے کہ میں یہاں ایک عام ممبر اور وہ بھی مہمان ممبر ھوں ۔ جو کسی کے بلانے پر آیا ۔ اور یہاں کے مقامی نگران اعلٰی صاحب کو اور مجھے ایک جیسا رینک حاصل نہیں ۔ یہ آپ بہت اچھی طرح جانتے ہیں ۔ نمائندگی وہ کرتا ھے جسے اپنی جماعت میں کوئی حیثیت حاصل ھو جیسے نگران آعلٰی انس نضر صاحب ۔ اور میں ھوں اک جاھل بندہ جس کو اپنی جماعت کا نمائندہ کسی نے نہیں بنایا نہ ہی میں کسی فورم کا نگران اعلٰی ھوں ۔ یہاں میں جوبھی بات کررہا ھوں وہ زاتی اور عام اہل سنت والجماعت حنفی دیوبندی کی حیثیت سے کر رہا ھوں ۔ تو میں جب یہ دیکھوں کہ ایک صاحب جنہوں نے یہ تھریڈ شروع کیا وہ وحید الزمان کو شیعہ ثابت کرتے ہیں ، اہلحدیث میں سے نہیں مانتے ، ان کی علمی قابلیت (جیسی بھی ھے) کو شیعوں کی حمایت میں استعمال ھونا بتاتے ہوں ۔ اور یہ مجھ جیسا جاھل بھی جانتا ھے کہ جو شیعہ ھے وہ کون ھے ۔ اور وحید الزمان کو شیعہ ماننے کے بعد اس کی کتابوں اور اس کی فکر کا انکار کیا گیا ھے ۔
لیکن یہ بھی نظر آیا کہ اسی وحید الزمان کے تراجم کو اہلحدیث ویب سائٹس پر سجایا گیا ۔ اور یہاں ایک صاحب نے پچھلے مراسلوں میں کہیں کہا تھا کہ
وحید الزماں لکھنوی کے ترجمہ حدیث سے کسی کو اختلاف نہیں ہے اصل مسئلہ ان کے دور آخر کے عقائد و نظریات پر ہے ۔
۔
تو اسکے بعد میں نے گزارش کی تھی کہ
اک کام اور کروا دیں سارے اہلحدیث بھائی مل ملا کر کہ وحید الزمان کی تمام تصانیف و ترجمہ کی فہرست بھی پیش کردی جائے رہنمائی کہ لئے کہ یہ سب اس کے شیعہ ھونے سے پہلے کی کتابیں ہیں اور وہ سب کتابیں وحید الزماں کے شیعہ ھونے کے بعد کی کتابیں ہیں ۔ ایسا کردیا جائے تو کیا خیال ھے سب کا ؟ فائدے مند ھوگا یا نہیں ؟
لیکن کسی اہلحدیث بھائی نے زحمت نہیں کی کہ بتادیں کہ وہ کون سی کتاب پر ایمان رکھتے ہیں اور کون سے ترجمہ پر؟
پھر اک صاحب نے بھی کچھ کوشش کی کہ کسی طرح وحید الزمان کی کتابوں اور ترجمہ سے استفادہ کو ڈیفینڈ کیا جاسکے ۔
sahj بھائی ، اگر "وحیدالزماں کی کتابیں" اور "کتب احادیث کے اردو تراجم" میں تھوڑا سا فرق سمجھ لیا جائے تو آپ کا اشکال دور ہو جائے گا ، ان شاءاللہ
جو کوئی مصنف اپنی کوئی کتاب تخلیق کرتا ہے تو اس کتاب میں لازمی طور پر زیادہ حصہ اس کے اپنے عقائد ، افکار و نظریات پر مشتمل ہوتا ہے جبکہ کسی کتاب کے ترجمے میں اپنے افکار و نظریات اتنی آسانی سے شامل نہیں کئے جا سکتے۔
شاید یہی وجہ ہے کہ اہل حدیث ویب سائیٹس پر کتب احادیث کے یہی وحید الزماں تراجم موجود ہیں۔ میرے علم کے مطابق ان تراجم کی صحت پر اہل حدیث علماء و محققین کی اکثریت کی جانب سے کوئی اعتراض وارد نہیں ہوا ہے۔
اسکے جواب میں میں نے چند گزارشات کی تھیں

السلام علیکم بھائی باذوق

آپ کی بات اک حد تک درست ھوسکتی ھے لیکن وحید الزمان چونکہ بعد میں مرتد ھوگیا تھا جیسے مرزا قادیانی ۔تو کیا کوئی مسلمان بھائی مرزا قادیانی کا کیا ھوا ترجمہ قبول کرے گا ؟ یا اسے یہ کہہ کر اپنی ویب سائٹ پر جگہ دے گا کہ حدیث کا ہی تو ترجمہ کیا ھے مرزے ،لعون نے ، اس میں اس نے اپنے نظریات کو شامل نہیں کیا ھوگا ۔
جبکہ یہ بات بھی ھے کہ مترجم صاحب " ترجمہ کے بعد فائدہ" بھی لکھتے ہیں اسکا نمونہ بھی پیش کرنا چاھوں گا
236
حدثنا علي بن عبد الله، قال حدثنا معن، قال حدثنا مالك، عن ابن شهاب، عن عبيد الله بن عبد الله بن عتبة بن مسعود، عن ابن عباس، عن ميمونة، أن النبي صلى الله عليه وسلم سئل عن فأرة سقطت في سمن فقال ‏"‏ خذوها وما حولها فاطرحوه‏"‏‏. ‏ قال معن حدثنا مالك ما لا أحصيه يقول عن ابن عباس عن ميمونة‏.‏
ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا، کہا ہم سے معن نے، کہا ہم سے مالک نے ابن شہاب کے واسطے سے بیان کیا، وہ عبیداللہ ابن عبداللہ بن عتبہ بن مسعود سے، وہ ابن عباس رضی اللہ عنہما سے وہ حضرت میمونہ رضی اللہ عنہا سے نقل کرتے ہیں کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے چوہے کے بارے میں دریافت کیا گیا جو گھی میں گر گیا تھا۔ آپ نے فرمایا کہ اس چوہے کو اور اس کے آس پاس کے گھی کو نکال کر پھینک دو۔ معن کہتے ہیں کہ مالک نے اتنی بار کہ میں گن نہیں سکتا ( یہ حدیث ) ابن عباس سے اور انھوں نے حضرت میمونہ سے روایت کی ہے

یہ تو ھوگئی حدیث اور اس کا ترجمہ ۔ ٹھیک
اب دیکھئیے اسی حدیث کی تشریح بھی کی ھے وحید الزمان صاحب نے ،کیا اسے بھی ترجمہ ہی مہیں گے ؟ کیا اسے بھی اہل حدیث کے ہاں قبولیت کا درجہ حاصل ھے ؟
تشریح: پانی کم ہو یا زیادہ جب تک گندگی سے اس کے رنگ یا بو یا مزہ میں فرق نہ آئے، وہ ناپاک نہیں ہوتا۔ ائمہ اہل حدیث کایہی مسلک ہے جن لوگوں نے قلتین یادہ دردہ کی قید لگائی ہے ان کے دلائل قوی نہیں ہیں۔
مزید ایک اور نمونہ حدیث اور ترجمہ کا دکھاتا ھوں وحید الزمان کا۔

وصلى أبو موسى في دار البريد والسرقين والبرية إلى جنبه فقال ها هنا وثم سواء‏.‏
حضرت ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے داربرید میں نماز پڑھی ( حالانکہ وہاں گوبر تھا ) اور ایک پہلو میں جنگل تھا۔ پھر انھوں نے کہا یہ جگہ اور وہ جگہ برابر ہیں۔
بھائی باذوق اس ترجمہ میں وحید الزمان کے الفاظ جو کہ حدیث میں نہیں ہیں سرخ رنگ میں نظر آرہے ہیں ۔ کیا اسے بھی حدیث کا درجہ حاصل ھے یا اسے وحید الزمان کا "نظریہ" کہیں گے ؟
اسی حدیث کی تشریح میں وحید الزمان صاحب نے لکھا ھے جو کہ اس کا اپنا نظریہ ہی ھوسکتا ھے ۔ جسے اس نے اپنی ہی تحقیق سے لکھا۔
تشریح : دارالبرید کوفہ میں سرکاری جگہ تھی۔ جس میں خلیفہ کے ایلچی قیام کیا کرتے تھے۔ حضرت عمر اور عثمان رضی اللہ عنہما کے زمانوں میں ابوموسیٰ رضی اللہ عنہ کوفہ کے حاکم تھے۔ اسی جگہ اونٹ، بکری وغیرہ جانوربھی باندھے جاتے تھے۔ اس لیے حضرت ابوموسیٰ نے اسی میں نماز پڑھ لی اور صاف جنگل میں جوقریب ہی تھاجانے کی ضرورت نہ سمجھی پھر لوگوں کے دریافت کرنے پر بتلایا کہ مسئلہ کی رو سے یہ جگہ اور وہ صاف جنگل دونوں برابر ہیں اور اس قسم کے چوپایوں کالید اور گوبر نجس نہیں ہے۔


اسمیں سرخ رنگ میں ایک عقیدہ لکھا ھوا ھے لید اور گوبر کے بارے میں چوپائیوں کے ۔ کیا اس سے بھی اہلحدیث متفق ہیں ؟ اور کیا اس کی صحت بھی علماء اہل حدیث کے ہاں غیر متنازع ھے ؟

اگر متنازع ھے تو وحید الزمان کے تراجم جن میں اس نے اپنے نظریات کو داخل کیا ھوا ھے ، انہیں ہر اہل حدیث ویب سائٹ سے ھٹانا لازم ھے یا نہیں ؟ اور اگر متنازع نہیں تو پھر اسکے خلاف لکھتے ھوئے یہ بھی لکھا جانا چاھئے کہ ہم وحید الزمان کو شیعہ کافر مرتد مانتے ہیں لیکن اسنے جو تراجم کئیے جن میں اسنے اپنے نظریات داخل کئیے "بریکٹس" میں اور "تشتریح" کے نام پر وہ اہلحدیث کے ہاں قابل حجت ہیں۔
اگر ایسا ھوجائے تو مجھ جیسے جاھل بندوں کو اہل حدیث موقف سمجھنے میں آسانی ھوجائے گی ۔

امید ھے میں آپ کو بات سمجھا سکا ھوں

والسلام
اس مراسلے میں میں نے دکھایا تھا نمونہ کہ دیکھئے وحید الزمان نے اپنے کئے ھوئے ترجموں میں اپنے خیالات کا اور فکر کا تڑکا لگایا ھوا ھے بریکٹس میں اور تشریح کے نام پر ۔ لیکن اس پر بھی اہلحدیث بھائی سب کے سب خاموش ہیں ؟

اور پھر انس نظر صاحب نے ایک اور بات کہہ دی جس سے اس تھریڈ میں وحید الزمان کی ساری شیعت جو دکھائی گئی تھی اس پر پانی پھر دیا گیا ،یہ کہہ کر
مولانا وحید الزمان ﷫ کو ’مرتد‘ کہنا بہت بڑی زیادتی ہے ...
یہ ذمہ داری بھی آپ لوگوں پر آتے ھے کہ واضع کریں کہ کیسے وحید الزمان شیعہ پر اللہ کی رحمت بھیج رہے ہیں ؟

اب آپ ہی بتائیے جناب طالب نور صاحب کہ یہاں میں نے جو بھی سوال کیا اسکا گھماپھرا کر جواب دیا گیا اور حد تو یہ ھے کہ آپ نے بھی جب انٹری دی تو بجائے سیدھی سیدھی عام فہم بات کرنے کے ، آپ نے اہل سنت والجماعت کی جانب سے دیا گیا اک فتوی پیش کردیا اور اس پر قیاس کرکے اہلحدیثوں کی ویبس پر وحید الزمان شیعہ کی ترجمہ شدہ کتابوں (جن میں اس نے اپنے خیالات کو اہل حدیث سے منسوب کیا ھے ) کی نمائش کو درست قرار دینے کی کوشش کی ھے ۔

یہ دیھان رکھئیے گا حضور آپ نے دیوبندیوں کے فتوے کی رو سے کہا ھے کہ
وحید الزماں اگر گمراہ ہے تو اس کے تراجم کیوں اہل حدیث ویب سائیٹ پر موجود ہیں؟ بھئی ترجمہ بھی ایک فن ہے اور آپ کا تسلیم شدہ فتویٰ ہے کہ کسی کافر کی فنی کتاب سے بھی استفادہ کرنا ممنوع نہیں۔
اب یہ ذمہ داری آپ پر عائد ھوتی ھے کہ نہیں کہ آپ بتادیں کہ مقلدین کے فتوے کو آپ نے کیسے وحید الزمان کی زات پر فٹ کیا ؟ اور آپ ترجمہ کرنے کو بھی فن میں شامل کرتے ہیں ۔ چاھے اس ترجمہ میں شیعوں کے عقائد کی بھرمار ھو ۔ یہ بھی یاد رکھئے حضور آپ اہل حدیث ہیں اور آپ اہلحدیثوں کی جانب سے وحید الزمان کا رد فرمارہے ہیں ، میں نہیں ۔ اور یہ بھی بتادیجئے کہ آپ دیوبندیوں کے دئے ھوئے فتوے کو درست مان رہے ہیں ؟ اگر ہاں تو پھر بھی بات ختم نہیں ھوتی جناب اسلئیے کہ وحید الزمان شیعہ اور غیر اہلحدیث نظریات کو ترجموں میں شامل کرنے کا بھی مجرم ٹھرتا ھے۔ اور آپ اسے کیسے تسلیم کررہے ہیں ؟

باقی آپ کا یہ کہنا کہ شیعہ رافضی کے ترجموں کو علماء دیوبند نے کیوں پسندیدہ قرار دیا ؟ تو جناب اگر کوئی دیوبندی عالم کسی کے ترجمہ کو کسی وجہ سے پسند کرلے جیسے احمد رضا خاں کی اک کتاب کو پسند کرکے اپنی ویب سائٹ پر سجادیا ھے تو پھر اس بات سے تو یہ ہی ثابت ھوا ناں کہ اہل حدیثوں کو بھی وحید الزمان کے ترجمہ اور ان میں شیعہ نظریات کے باوجود بہت پیار ھے کہ اس کے ترجموں کو اپنی ویب سائٹ پر سجایا گیا ھے ؟ جب کہ دیوبند کی تمام ویبسائٹس پر احمد رضا کی کتابوں کو نہیں سجایا گیا ۔ اور فتوٰی جو آپ نے پیش کیا اس سے بھی یہی ظاھر ھوتا ھے کہ صرف ایک ویبسائٹ پر احمد رضا کی کتاب لگائی گئی ھے جس پر کسی نے اپنا ری ایکشن ظاھر کردیا ۔ اب یہ آپ بھی بتادیجئے کہ کتنے لوگوں نے وحید الزمان کے ترجموں اور کتابوں کو اہلحدیث ویبسائٹس سے ھٹانے کے بارے میں فتوے دریافت فرمائے؟؟؟؟
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
السلام علیکم بھائی راجا
سہج بھائی،
بھائی علوی نے بالکل ٹھیک کہا اور بھائی انس نے بالکل ٹھیک کیا جو آپ کے رویہ کے حساب سے مزید بات چیت سے معذرت کر لی۔ محترم، اپنی پوسٹ تو دیکھیں طنز و طعن سے بھری پڑی ہے۔ اگر تو واقعی اچھی نیت ہو تو میرے بھائی یہ لہجہ تو نہیں رکھنا چاہئے۔ اگر آپ اپنی یا دوسروں کی بھلائی اور بہتری کے لئے بات چیت کر رہے ہوتے تو آپ کو ضرور جواب دیا جاتا۔ اور دیگر موضوعات میں آپ ہی کے مکتب فکر سے تعلق رکھنے والے افتاب بھائی یا عمر معاویہ بھائی کو جوابات دئے ہی جا رہے ہیں۔ لیکن جہاں یہ مقصد نہ ہو بلکہ ہارجیت یا اونچ نیچ والی بات آ جائے تو وہاں خاموشی ہی بہترین جواب ہوتا ہے۔ اگر آپ اسے لاجواب کرنا کہتے ہیں تو بھائی خوش رہئے۔

محترم اسی فورم پر میں آپ کو سینکڑوں جگہیں دکھا سکتا ھوں جہاں اہل سنت والجماعت حنفی افراد پر تعن اور تشنیع دکھا سکتا ھوں ، بلکہ آپ اگر زحمت کرلیں تو سب سے پہلے اسے تھریڈ کے شروع کے تمام مراسلے پڑھ لیں جن میں اہل سنت والجماعت حنفیوں کو لتاڑا گیا ھے ، کیوں ؟
مجھے تو لگتا ھے یہ فورم صرف اسی لئے بنایا گیا ھے کہ اس میں حنفی مقلدین پر اپنے دلوں کی بھڑاس نکالی جائے ۔ غور فرمائیے

باقی بات نیچے والے اقتباس کے بعد دیکھیں



السلام علیکم
سہج بھائی ناراض نہ ہونا ایک بات بتاو وحیدالزمان اہلحدیث تھا یا شیعہ تھا اس سے آپ کو کیا فائدہ ہے۔وحیدالزمان کے عمل اس کے لیے ہیں آپ کے عمل آپ کے لیے ہیں۔نہ وحیدالزمان آپ کا بوجھ اٹھائے گا نہ آپ وحیدالزمان کا بوجھ اٹھائیں گے۔میرے بھائی نہ تو وحیدالزمان آپ کی قبر کا جواب دے گا اور نہ آپ وحیدالزمان کی قبر کا جواب دیں گے وہ جو کچھ کر گئے ہیں چاہے اچھا ہے یا برا وہ اپنے کیے کا حساب خود دیں گے آپ اپنا اچھا برا کیے کا حساب دیں گے۔تو میرے بھائی اپنی آخرت کی فکر کرو ۔توحید پر ،رسالت پر،قیامت کے دن کی ہولناکی پر اور بھی اصلاحی موضوع پر قرآن و سنت کی روشنی میں تحاریر پیش کرو کیوں آپ لوگ ان شخصیات کا موضوع لے کر اپنا وقت ضائع کرتے ہیں۔
میری بات بری لگے تو معذرت سہج بھائی۔یہ پیغام ویسے سب کے لیے ہے۔
السلام علیکم بھائی ارسلان
ماشاء اللہ بہت اچھی باتیں کیں ہیں آپ نے ۔ لیکن وہی گلہ آپ سے بھی ھے جناب کہ یہ ساری نصیحتیں مجھ جاھل کے لئے ہیں سنبھال کر رکھی ھوئی تھیں آپ نے ؟ جب یہ لعن طعن سے بھرپور تھریڈ شروع کیا گیا تھا تو کیا اس وقت آپ نے اسے قرآن اور حدیث سمجھ کر قبول کرلیا تھا ؟ اب جب میں نے آئنہ دکھانا شروع کردیا ھے باتوں باتوں میں تو جناب کو قبر آخرت حساب کتاب اور جہنم کی ھولناکیاں یاد آگئی ہیں ؟ دیکھیں میں ھوں اک جاھل انسان میں تو معمولی سے مولوی کی بھی عزت کرلیا کرتا ھوں اور اس سے نیکی کی بات کی توقع رکھتا ھوں ۔ لیکن یہاں جوکچھ مسلمانوں حصوصاً اہل سنت ولجماعت حنفی دیوبندیوں کے بارے میں الفاظ استعمال کئے جاتے ہیں انہیں پڑھنے کے بعد نہیں لگتا کہ یہاں کوئی قیامت کی ھولناکیوں کو یاد رکھے ھوئے ھے ۔ اسی تھریڈ میں دیکھ لیجئے کس طرح ایک شخص وحید الزمان کو شیعہ اور کافر قرار دیا جارہا ھے اور ساتھ ساتھ حنفیوں کو بھی رگڑا لگایا جارہا ھے شروع سے ۔
لیکن نا آپ کو نصیحت کرنا یاد آیا اور ناں ہی کسی دوسرے بھائی کو ۔ اور اب جب "لاجواب" ھوگئے تو کوئی فتوے پیش کرکے وحید الزمان سے استفادہ کی راہ ہموار کررہا ھے اور کوئی اسی شیعہ کو رحمۃ اللہ کہہ رہا ھے ۔

والسلام
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم بھائی ارسلان
وعلیکم السلام سہج بھائی
ماشاء اللہ بہت اچھی باتیں کیں ہیں آپ نے ۔ لیکن وہی گلہ آپ سے بھی ھے جناب کہ یہ ساری نصیحتیں مجھ جاھل کے لئے ہیں سنبھال کر رکھی ھوئی تھیں آپ نے ؟
میں نے یہ بھی تو کہا تھا۔
یہ پیغام ویسے سب کے لیے ہے۔
آپ کا بہتان
جب یہ لعن طعن سے بھرپور تھریڈ شروع کیا گیا تھا تو کیا اس وقت آپ نے اسے قرآن اور حدیث سمجھ کر قبول کرلیا تھا ؟
اعوذ باللہ من الشیطان الرجیم
میں بھلا کسی کی رائے کو قرآن و حدیث کا درجہ کیوں دوں۔یہ تو مقلد کی عادت ہوتی ہے کہ وہ صحیح حدیث کے معاملے میں اپنے امام کے قول کو ترجیح دیتا ہے۔اگر بالفرض آپ کے کہ شاہد نزیر بھائی نے وحیدالزمان پر لعن طعن کی ہے تو ان کے لیے بھی وہی پیغام ہے جو آپ کے لیے ہے ۔بھائی اہلحدیث کا منہج ہے کہ جس کسی کی بھی بات جس میں اہلحدیث بھی شامل ہیں اگر قرآن و حدیث سے ٹکرائے گی تو ہم اس کو چھوڑ دیں گے یہ مجھ اہلحدیث کی زہنیت ہے لیکن ہو سکتا ہے کہ میرے دیگر اہلحدیث بھائی بہن کی زہنیت تھوڑی تبدیل ہو لیکن اکثر کے قول و فعل سے یہی معلوم ہوتا ہے۔تو لہذا آپ کا یہ بہتان ہے کہ میں نے قرآن و حدیث سمجھ کر قبول کر لیا۔میں نے تو اس تھریڈ کو پڑھا ہی نہیں۔
اب جب میں نے آئنہ دکھانا شروع کردیا ھے باتوں باتوں میں تو جناب کو قبر آخرت حساب کتاب اور جہنم کی ھولناکیاں یاد آگئی ہیں ؟
ایک آئینہ اپنے آپ کو بھی دکھا دیں سہج بھائی۔کہ ہم کتنی غلطیاں کرتے ہیں۔دوسروں کو تو آئینے دکھاتے پھرتے ہیں خود بھی آئینہ دیکھ لیا جائے تو کیا بات ہے۔صرف کسی کو شیعہ اہلحدیث ثابت کرنا آئینہ دکھانا نہیں ہوتا۔
جناب کو قبر آخرت حساب کتاب اور جہنم کی ھولناکیاں یاد آگئی ہیں
کاش کہ یہی قبر کا عذاب اور آخرت کی ہولناکیاں آپ کو بھی یاد ہوتی۔یہی تو میں نے کہا ہے کہ وحیدالزمان کی قبر آخرت کی فکر چھوڑ کر اپنی قبر و آخرت کی فکر کروبھائی۔
لیکن یہاں جوکچھ مسلمانوں حصوصاً اہل سنت ولجماعت حنفی دیوبندیوں کے بارے میں الفاظ استعمال کئے جاتے ہیں انہیں پڑھنے کے بعد نہیں لگتا کہ یہاں کوئی قیامت کی ھولناکیوں کو یاد رکھے ھوئے ھے
بھائی میں نے تھریڈ پورا پڑھا تو نہیں ہے اگر ایسی بات ہے جیسا کہ آپ لکھ رہے ہیں کہ گالیاں دی گئی ہیں تو غلط کیا گیا ہے۔
لیکن نا آپ کو نصیحت کرنا یاد آیا اور ناں ہی کسی دوسرے بھائی کو ۔
نصیحت کی تو ہے بھائی وہ بھی سب کے لیے۔
اور اب جب "لاجواب" ھوگئے تو کوئی فتوے پیش کرکے وحید الزمان سے استفادہ کی راہ ہموار کررہا ھے اور کوئی اسی شیعہ کو رحمۃ اللہ کہہ رہا ھے ۔
بھائی بس یہی بات ہے کہ ہم نے ایک دوسرے کی اصلاح کو چھوڑ کر لا جواب کرنے کی ٹھان رکھی ہے۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
اعوذ باللہ من الشیطان الرجیم
میں بھلا کسی کی رائے کو قرآن و حدیث کا درجہ کیوں دوں۔یہ تو مقلد کی عادت ہوتی ہے کہ وہ صحیح حدیث کے معاملے میں اپنے امام کے قول کو ترجیح دیتا ہے۔
جناب ارسلان صاحب آپ نے جو لکھا ھے مقلدین کے بارے میں کہ وہ صحیح حدیث کے معاملے میں امام کے قول کو ترجیع دیتا ھے یہ جناب کی محبت کی نشانی ھے ؟ اپنے مسلمان بھائیوں سے ؟ویسے جناب کو کئی صحیح احادیث دکھا سکتا ھوں جن پر آپ نے کبھی عمل نہیں کیا ھوگا اپنے کسی فضیلۃ الشیخ کے قول کی وجہ سے ۔ لیکن یہاں ایسا موضوع ھے ہی نہیں اسلیئے پیش نہیں کرتا ۔
لیکن چونکہ آپ اہلحدیث ہیں ماشاء اللہ اور آپ کا سب سے پیارہ عمل یہی ھے آپ کے نذدیک کہ حنفیوں پر برستے رہو برستے رہو اور بس برستے رہو ۔ چلیں موضوع سے ھٹ کر ایک سوال آپ سے انتہائی چھوٹا اتنا چھوٹا جتنی ایک چیونٹی ۔
سوال یہ ھے کہ اگر آپ کے ہاتھ میں ایک گلاس ھو فرحت بخش شربت سے بھرا اور آپ اسے مزے لے لے کر پینا چاھتے ہیں اور پینے سے پہلے آپ کی نظر پڑتی ھے شربت میں ڈوبی ایک عدد چیونٹی پر ۔ تو جناب مجھے یہ بتانا پسند فرمائیں گے کہ آپ اس بھرے ھوئے شربت کے گلاس کو پھینک دیں گے یا چیونٹی کو نکال کر پھینکیں گے ؟ اگر شربت کا گلاس پھینکیں گے تو کس دلیل سے ؟ اگر چیونٹی کو نکالیں گے تو کس دلیل سے ؟ اور چیونٹی کو نکال کر شربت پی لیں گے تو کس دلیل سے؟قرآن دیکھیں گے یا حدیث ؟ یاپھر کسی غیر مقلد مفتی کی تقلید کریں گے ؟

اور زیادہ بات نہیں کرتا آپ سے جناب لیکن آپ صرف یہ بتادیجئے کہ
بھائی میں نے تھریڈ پورا پڑھا تو نہیں ہے اگر ایسی بات ہے جیسا کہ آپ لکھ رہے ہیں کہ گالیاں دی گئی ہیں تو غلط کیا گیا ہے
یہ آپ نے کہاں اور کس طرح پڑھ لیا کہ میں نے لکھا گالیاں دی گئی ہیں؟؟؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
جناب ارسلان صاحب آپ نے جو لکھا ھے مقلدین کے بارے میں کہ وہ صحیح حدیث کے معاملے میں امام کے قول کو ترجیع دیتا ھے یہ جناب کی محبت کی نشانی ھے ؟
سہج صاحب مولوی تقی عثمانی نے کیا لکھا ہے "تقلید کی شرعی حیثیت میں"۔
کئی بار میرے اہلحدیث بھائی اس بات کو ثابت کر چکے ہیں کہ مقلد اپنے امام کے قول کو صحیح حدیث پر ترجیح دیتا ہے۔اور یہ میں نے عملی طور پر بھی دیکھا ہے۔
ویسے جناب کو کئی صحیح احادیث دکھا سکتا ھوں جن پر آپ نے کبھی عمل نہیں کیا ھوگا اپنے کسی فضیلۃ الشیخ کے قول کی وجہ سے ۔ لیکن یہاں ایسا موضوع ھے ہی نہیں اسلیئے پیش نہیں کرتا ۔
نا نا نا نا نا اب صحیح احادیث پیش کرو آپ مجھے کسی بھی اہلحدیث عالم کا قول و فعل صحیح حدیث کے بر عکس دکھا دیں میں اس عالم کی بات کو چھوڑ کر صحیح حدیث پر عمل کروں گا ان شاءاللہ۔
یہ بات میں پہلے بھی کہہ چکا تھا۔
یہ دیکھیں
بھائی اہلحدیث کا منہج ہے کہ جس کسی کی بھی بات جس میں اہلحدیث بھی شامل ہیں اگر قرآن و حدیث سے ٹکرائے گی تو ہم اس کو چھوڑ دیں گے یہ مجھ اہلحدیث کی زہنیت ہے لیکن ہو سکتا ہے کہ میرے دیگر اہلحدیث بھائی بہن کی زہنیت تھوڑی تبدیل ہو لیکن اکثر کے قول و فعل سے یہی معلوم ہوتا ہے۔
لیکن چونکہ آپ اہلحدیث ہیں ماشاء اللہ اور آپ کا سب سے پیارہ عمل یہی ھے آپ کے نذدیک کہ حنفیوں پر برستے رہو برستے رہو اور بس برستے رہو ۔
ہاں میں اہلحدیث ہوں اللہ کے فضل سے ماشاءاللہ
اور ہمارا پیارا عمل یہ ہے کہ توحید پر ثابت قدم رہو اورکتاب اللہ و سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو مضبوطی سے تھامو اور باطل سے نمٹتے رہو نمٹتے رہو اور بس نمٹتے رہو یہاں تک کہ حق غالب آ جائے۔ان شاءاللہ

یہ آپ نے کہاں اور کس طرح پڑھ لیا کہ میں نے لکھا گالیاں دی گئی ہیں؟؟؟
آپ کی بات سے ایسا لگ رہا تھا جیسے آپ کو گالیاں دی گئی ہیں سو میں نے ایسا لکھ دیا۔چلو اس سے یہ تو آپ نے مانا کہ آپ کو گالیاں نہیں دی گئیں۔
 
شمولیت
اپریل 21، 2011
پیغامات
36
ری ایکشن اسکور
147
پوائنٹ
71
۱)دیوبندیوں کے شیخ الاسلام شبیر احمد عثمانی کے داماد محمد یحییٰ صدیقی دیوبندی نے لکھا:
’’چنانچہ طے ہوا کہ مولانا وحید الزماںؒ کا ترجمہ دوسرے کالم میں دیا جائے۔ اس ترجمہ میں میرا مشورہ بھی شامل ہے کیونکہ خود علامہ عثمانی ؒ کو یہ ترجمہ پسند تھا۔‘‘
[فضل الباری:ج۱ص۲۳]
کلیم بھائی کیاآپ چیک کرسکتے ہیں کہ آیا یہاں رح کا لکھا جانا اس فورم والوں کی سازش ہے یا کوئی اور بات ہے؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top