ماشاء اللہ کیا بات کی ہے جناب! وہاں ہی اسکین بھی موجود ہے۔۔۔!!! اسے ہی ملاحظہ فرما لیں۔کلیم بھائی کیاآپ چیک کرسکتے ہیں کہ آیا یہاں رح کا لکھا جانا اس فورم والوں کی سازش ہے یا کوئی اور بات ہے؟
ماشاء اللہ کیا بات کی ہے جناب! وہاں ہی اسکین بھی موجود ہے۔۔۔!!! اسے ہی ملاحظہ فرما لیں۔کلیم بھائی کیاآپ چیک کرسکتے ہیں کہ آیا یہاں رح کا لکھا جانا اس فورم والوں کی سازش ہے یا کوئی اور بات ہے؟
السلام علیکم ارسلان صاحب تقلید کی سرعی حیثیت میں جو کچھ لکھا ھے وہ درست ھے یا غلط یہاں یہ بات ھوہی نہیں رہی اسلئے جناب ادھر ادھر سے مسائل سمیٹ کر وقت ضایع نہ کریں ۔سہج صاحب مولوی تقی عثمانی نے کیا لکھا ہے "تقلید کی شرعی حیثیت میں"۔
کئی بار میرے اہلحدیث بھائی اس بات کو ثابت کر چکے ہیں کہ مقلد اپنے امام کے قول کو صحیح حدیث پر ترجیح دیتا ہے۔اور یہ میں نے عملی طور پر بھی دیکھا ہے۔
چلیں آپ ی یہ خواھش بھی ان شاء اللہ پوری کریں گے حضور ۔نا نا نا نا نا اب صحیح احادیث پیش کرو آپ مجھے کسی بھی اہلحدیث عالم کا قول و فعل صحیح حدیث کے بر عکس دکھا دیں میں اس عالم کی بات کو چھوڑ کر صحیح حدیث پر عمل کروں گا ان شاءاللہ۔
یہ بات میں پہلے بھی کہہ چکا تھا۔
چلیں مان لیتا ھوں کہ آپ کو لگا تھا کہ میں نے کہا ھے کہ مجھے گالیاں دی گئیں ۔ ٹھیک ھے ؟ لیکن خیال رہے میری جانب سے آپ یا دوسرے غیر مقلدین کے بارے میں جوکچھ لکھا ھوا ھے یا آئندہ لکھا جائے گا اسے بھی " گالیاں " نہ سمجھ لینا ۔ ٹھیکآپ کی بات سے ایسا لگ رہا تھا جیسے آپ کو گالیاں دی گئی ہیں سو میں نے ایسا لکھ دیا۔چلو اس سے یہ تو آپ نے مانا کہ آپ کو گالیاں نہیں دی گئیں۔
جناب ارسلان صاحب آپ سے یہ عام فہم سوال پوچھ لیا تھا جسے آپ بھینس کے دودھ کی طرح ڈکار گئے ہیں ۔ ارے ارے ۔ بھائی صاحب ناراض نہ ھونا ۔ بس ایسے ہی بھینس کا نام یاد آگیا کیونکہ اسکا نام بھی کسی حدیث میں نہیں ھے ناں پھر بھی غیر مقلدین جو صحیح حدیث کے ھوتے ھوئے عالم کی بات نہیں مانتے ، وہ کسی بھی چیز کو اسلئے حلال حرام کرلیتے ہیں کہ اسکا زکر حدیث میں نہیں ؟ جیسا کہ بھینس ۔ چلیں چھوڑئے بھائی آپ کیا پیش کریں گے بھینس کے اور اسکے دودھ دہی کے حلال ھونے کی حدیث ۔ آپ صرف چیونٹی کے بارے میں کیا گیا جو سوال ھے اس کی ہی حدیث دکھادیجئے ۔ مجھ جاھل کا منہ بند کرنے کے لئے کیا آپ اتنا چھوٹا سا کام نہیں کرسکتے ۔؟سوال یہ ھے کہ اگر آپ کے ہاتھ میں ایک گلاس ھو فرحت بخش شربت سے بھرا اور آپ اسے مزے لے لے کر پینا چاھتے ہیں اور پینے سے پہلے آپ کی نظر پڑتی ھے شربت میں ڈوبی ایک عدد چیونٹی پر ۔ تو جناب مجھے یہ بتانا پسند فرمائیں گے کہ آپ اس بھرے ھوئے شربت کے گلاس کو پھینک دیں گے یا چیونٹی کو نکال کر پھینکیں گے ؟ اگر شربت کا گلاس پھینکیں گے تو کس دلیل سے ؟ اگر چیونٹی کو نکالیں گے تو کس دلیل سے ؟ اور چیونٹی کو نکال کر شربت پی لیں گے تو کس دلیل سے؟قرآن دیکھیں گے یا حدیث ؟ یاپھر کسی غیر مقلد مفتی کی تقلید کریں گے ؟
جی حضور شاید اشارہ میری جانب ھے ؟؟؟ اللہ تعلٰی سب کو ہدایت عطاء فرمائے ، انہیں بھی جو وحید الزمان کو شیعہ کہتے بلکہ ثابت کرتے ہیں اور انہیں بھی جو اسی شیعہ بندے کو شیعہ کہتے بھی ہیں اور اسے رحمۃ اللہ بھی کہتے ہیں ۔بھائی میں تو اسکین دیکھ چکا ہوں لیکن جن لوگوں کے عقل و بصارت پر مہر ہے ان کے لئے لکھا تھا کہ شاید اللہ انھیں ہدایت دے دے۔
السلام علیکمچونکہ آپ مقلد امام ابوحنیفہ ہیں ماشاء اللہ اور آپ کا سب سے پیارہ عمل یہی ھے آپ کے نذدیک کہ اہل حدیثوں پر برستے رہو برستے رہو اور بس برستے رہو ۔ چلیں موضوع سے ھٹ کر ایک سوال آپ سے انتہائی چھوٹا اتنا چھوٹا جتنی ایک چیونٹی ۔
سوال یہ ھے کہ اگر آپ کے ہاتھ میں ایک گلاس ھو فرحت بخش شربت سے بھرا اور آپ اسے مزے لے لے کر پینا چاھتے ہیں اور پینے سے پہلے آپ کی نظر پڑتی ھے شربت میں ڈوبی ایک عدد چیونٹی پر ۔ تو جناب مجھے یہ بتانا پسند فرمائیں گے کہ آپ اس بھرے ھوئے شربت کے گلاس کو پھینک دیں گے یا چیونٹی کو نکال کر پھینکیں گے ؟ اگر شربت کا گلاس پھینکیں گے تو امام ابوحنیفہ کے کس قول سے ؟ اگر چیونٹی کو نکالیں گے تو امام ابوحنیفہ کے کس قول سے ؟ اور چیونٹی کو نکال کر شربت پی لیں گے تو امام ابوحنیفہ کے کس قول سے ؟ امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا فرمان دیکھیں گے یا عمل ، یاپھر کسی۔۔۔۔مقلد مفتی کی تقلید کریں گے ؟۔
وقت تو واقعی ضایع نہیں کرنا چاہیے خصوصا اس شخص سے بحث کر کے جو اپنے آپ کو خود جاہل کہہ رہا ہے۔السلام علیکم ارسلان صاحب تقلید کی سرعی حیثیت میں جو کچھ لکھا ھے وہ درست ھے یا غلط یہاں یہ بات ھوہی نہیں رہی اسلئے جناب ادھر ادھر سے مسائل سمیٹ کر وقت ضایع نہ کریں ۔
جدھر آپ کا دل کرے جناب۔چلیں آپ ی یہ خواھش بھی ان شاء اللہ پوری کریں گے حضور ۔
صحیح حدیثیں پیش کریں گے آپ کے سامنے جن پر نا آپ عمل کرتے ہیں اور ناں ہی باقی ۔ ٹھیک ۔۔۔۔ کیا خیال ھے یہیں پیش کریں یا کسی الگ تھریڈ میں ؟
کسی اہلحدیث کو گالیاں لکھو گے تو گالیاں ہی سمجھوں گا محبت کا اظہار تو نہیں سمجھوں گا۔چلیں مان لیتا ھوں کہ آپ کو لگا تھا کہ میں نے کہا ھے کہ مجھے گالیاں دی گئیں ۔ ٹھیک ھے ؟ لیکن خیال رہے میری جانب سے آپ یا دوسرے غیر مقلدین کے بارے میں جوکچھ لکھا ھوا ھے یا آئندہ لکھا جائے گا اسے بھی " گالیاں " نہ سمجھ لینا ۔ ٹھیک
سہج صاحب مجھے طنز و تنقید کا نشانہ بنانا ہے تو ایسے ہی بنا لو خوامخواہ ایسے سوال نہ کرو جو میری سمجھ میں ہی نہ آئیں۔حرا بہن اس کا جواب دے چکی ہیں اگر جناب کو ہضم نہیں ہوا تو میں کیا کر سکتا ہوں۔جناب ارسلان صاحب آپ سے یہ عام فہم سوال پوچھ لیا تھا جسے آپ بھینس کے دودھ کی طرح ڈکار گئے ہیں ۔ ارے ارے ۔ بھائی صاحب ناراض نہ ھونا ۔ بس ایسے ہی بھینس کا نام یاد آگیا کیونکہ اسکا نام بھی کسی حدیث میں نہیں ھے ناں پھر بھی غیر مقلدین جو صحیح حدیث کے ھوتے ھوئے عالم کی بات نہیں مانتے ، وہ کسی بھی چیز کو اسلئے حلال حرام کرلیتے ہیں کہ اسکا زکر حدیث میں نہیں ؟ جیسا کہ بھینس ۔ چلیں چھوڑئے بھائی آپ کیا پیش کریں گے بھینس کے اور اسکے دودھ دہی کے حلال ھونے کی حدیث ۔ آپ صرف چیونٹی کے بارے میں کیا گیا جو سوال ھے اس کی ہی حدیث دکھادیجئے ۔ مجھ جاھل کا منہ بند کرنے کے لئے کیا آپ اتنا چھوٹا سا کام نہیں کرسکتے ۔؟
شکریہ
کچھ لوگوں کی عادت ہوتی ہے کہ محض بولتے جانا چاہے جو بات کریں اس کا سر ہو نہ پاوں اور یہ بھی سب کو معلوم ہے کہ جھوٹ کے پاوں نہیں ہوتے۔ لیکن کم از کم اتنا تو معلوم ہو گیا کہ سہج صاحب بھی تسلیم کر گئے کہ وحید الزماں سے اہل حدیث جان چھڑا رہے ہیں۔ نیز یہ تسلیم کیا کہ بقول سہج صاحب مقلدین وحید الزماں سے جان نہیں چھڑاتے۔ جناب من! جب آپ مقلدین وحید الزماں سے جان نہیں چھڑاتے نیز اپنی کتب میں اس کی تعریف کرتے ہیں، اسے علمائے حدیث میں شمار کرتے ہیں، اسے رحمۃ اللہ علیہ بھی لکھتے ہیں اس کے ترجمہ کو پسند بھی کرتے ہیں اس کی شرھ کو بھی چھپوا چکے ہیں اور اس کارنامے کو علمائے اہلسنت کی تصنیفی خدمات میں شمار کرتے ہیں تو اس کے حوالے مقلدین پر پیش ہونے چائیں کیونکہ بقول آپ اہل حدیث تو وحید الزماں سے جان چھڑاتے ہیں مقلدین نہیں۔یہ یاد رکھنا چاھئے جناب کہ وحید الزمان سے اہلحدیث جان چھڑا رہے ہیں مقلدین نہیں۔
چہ چہ چہ! ظاہر ہے جس بندے کو خود اقرار ہے کہ وہ جاہل ہے تو اسے علمی بات سمجھ بھی کہاں سے آئے گی؟ میرا مضمون ہی ملاحظہ فرما لیتے تو پتا چل جاتا کہ پہلے تحقیق کے ساتھ بات کو پیش کیا گیا ہے اور بعد میں بطور حجت اور الزام مقلدین کے حوالہ جات بھی پیش کر دیے گئے ہیں۔اور جو وحید الزمان کو شیعہ کہہ رہے ہیں وہ بھی محتاج ہیں اہل سنت والجماعت حنفی دیوبند کے ، کہ انہوں نے بھی اپنی کتاب میں وحید الزمان کو شیعہ لکھا ھوا ھے ۔ اور کہیں محتاج ہیں اس صورت میں کہ اسے رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں ۔
نہ بھئی نہ کوئی ان مقلدین سے ان کے بارے میں سوال نہ کرے۔۔۔ ان مقلدین کی کتب میں جو مرضی ہو وہ کوئی نہ دیکھے۔ انہیں تو بس اہل حدیث پر اعتراض کرنا ہے چاہے وہ اعتراض ان پر ہی بنتا ہو۔ انہیں کچھ نہ کہو۔ ان کی پول نہ کھولو۔ چہ چہ چہ۔ ترس آتا ہے آپ جیسے لوگوں پر جو سب کچھ سامنے دیکھنے کے باوجود کبوتر کی طرح آنکھیں بند کیے رکھنا چاہتے ہیں۔میں صرف یہ سوال کرتا ھوں کہ اگر وہ شیعہ تھا تو رحمۃ اللہ علیہ کیوں کہا ؟ اور اگر رحمۃ اللہ علیہ کہنا درست ھے تو پھر یہ جھوٹ کیوں بولتے ہو کہ وحید الزمان شیعہ ھوگیا تھا ؟ اور برائے مہربانی اپنا یعنی اہل حدیثوں کا موقف بتائیں صرف۔ مقلدین کو ان کے حال پر فلحال چھوڑ دیجئے ۔
بھئی اگر آپ کی مشہور فقہ حنفی کی کتب کی شروحات لکھنے والا، آپ کے علمائے حدیث میں شامل کوئی شخص پہلے غیر مقلد اور بعد میں شیعہ ہو جائے تو اس میں بھی اہل حدیث کا کوئی قصور نہین ہے نا۔آپ کے اکابرین میں شامل کوئی شخص شیعہ ھوجائے تو اسمیں مقلدین کا تو کوئی قصور نہیں ھے نا؟
آنکھیں اگر بند کر لی جائین تو سورج بھی نظر نہیں آتا۔ جناب آپ کی یہ بات تجاہل عارفانہ ہے یا آپ واقعی مسلسل اپنی جہالت میں ہی ڈوبا رہنا چاہتے ہیں۔ شاہد نزیر بھائی اور میرے، دونوں مضامین میں اہل حدیث علماء سے ہی اس بات کا ثبوت پیش کیا گیا ہے اور بطور حجت و الزام اس بات کو خود آپ کے علماء و اکابرین سے بھی ثابت کر دیا گیا ہے جسے آپ چھپانے کی ناکام کوشش کر رہے ہیں۔ اللہ ہی سے ہدایت کا سوال ہے، آمین یا رب العالمین۔آپ لوگ اگر اب وحید الزمان کو شیعہ کہتے ہیں تو پھر اپنے گھر سے ہی ثابت کریں اور اس پر قائم ھوکر دکھادیں کہ وحید الزمان شیعہ تھا اور وہ اہلحدیثوں میں نقب لگایا کرتا تھا غلیظ عقائد داخل کرکے ۔
سبحان اللہسہج نےلکھا:
کچھ لوگوں کی عادت ہوتی ہے کہ محض بولتے جانا چاہے جو بات کریں اس کا سر ہو نہ پاوں اور یہ بھی سب کو معلوم ہے کہ جھوٹ کے پاوں نہیں ہوتے۔ لیکن کم از کم اتنا تو معلوم ہو گیا کہ سہج صاحب بھی تسلیم کر گئے کہ وحید الزماں سے اہل حدیث جان چھڑا رہے ہیں۔ نیز یہ تسلیم کیا کہ بقول سہج صاحب مقلدین وحید الزماں سے جان نہیں چھڑاتے۔ جناب من! جب آپ مقلدین وحید الزماں سے جان نہیں چھڑاتے نیز اپنی کتب میں اس کی تعریف کرتے ہیں، اسے علمائے حدیث میں شمار کرتے ہیں، اسے رحمۃ اللہ علیہ بھی لکھتے ہیں اس کے ترجمہ کو پسند بھی کرتے ہیں اس کی شرھ کو بھی چھپوا چکے ہیں اور اس کارنامے کو علمائے اہلسنت کی تصنیفی خدمات میں شمار کرتے ہیں تو اس کے حوالے مقلدین پر پیش ہونے چائیں کیونکہ بقول آپ اہل حدیث تو وحید الزماں سے جان چھڑاتے ہیں مقلدین نہیں۔
یہ تو تھی بات سہج صاحب کی اس بات سے متعلق بطور الزام کہ مقلدین وحیدالزماں سے جان نہیں چھڑاتے۔ ورنہ حقیقت یہ ہے کہ میرے مضمون "وحید الزماں کی شخصیت، ایک جائزہ" میں تٍفصیل کے ساتھ موجود ہے کہ مقلدین نے کس طرح وحید الزماں کو شیعہ قرار دے کر جان چھڑا رکھی ہے۔ جس کا جواب دینے کی بجائے سہج صاحب بے پر کی ہانکے جا رہے ہیں۔
سہج نے لکھا:
چہ چہ چہ! ظاہر ہے جس بندے کو خود اقرار ہے کہ وہ جاہل ہے تو اسے علمی بات سمجھ بھی کہاں سے آئے گی؟ میرا مضمون ہی ملاحظہ فرما لیتے تو پتا چل جاتا کہ پہلے تحقیق کے ساتھ بات کو پیش کیا گیا ہے اور بعد میں بطور حجت اور الزام مقلدین کے حوالہ جات بھی پیش کر دیے گئے ہیں۔
سہج نے لکھا:
نہ بھئی نہ کوئی ان مقلدین سے ان کے بارے میں سوال نہ کرے۔۔۔ ان مقلدین کی کتب میں جو مرضی ہو وہ کوئی نہ دیکھے۔ انہیں تو بس اہل حدیث پر اعتراض کرنا ہے چاہے وہ اعتراض ان پر ہی بنتا ہو۔ انہیں کچھ نہ کہو۔ ان کی پول نہ کھولو۔ چہ چہ چہ۔ ترس آتا ہے آپ جیسے لوگوں پر جو سب کچھ سامنے دیکھنے کے باوجود کبوتر کی طرح آنکھیں بند کیے رکھنا چاہتے ہیں۔
ان لوگوں کو اس بات کا بڑا غصہ ہے کہ جو اعتراض یہ بے چارے اہل حدیث پر بڑا زوردار سمجھ کر کرتے تھے وہ ان کے گلے میں کیوں آن پڑا؟ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے یہود کی تسلیم شدہ کتاب سے رجم کا وہ مسئلہ نکال دکھایا تھا جسے وہ چھپانا چاہتے تھے۔ وہ تحریف شدہ کتاب جسے یہود تسلیم کرتے تھے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ان کے خلاف بطور دلیل استعمال کی۔
آج جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سچے پیروکار نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی اس سنت پر عمل کرتے ہوئے ان مخالفین کو وہ حوالہ جات نکال دکھاتے ہیں جنہیں یہ چھپانا چاہتے ہیں تو ان کو بڑی تکلیف ہوتی ہے۔ یہود کو تو بات سمجھ آ گئی تھی انہوں نے بھی یہ بے تکا اعتراض نہیں کیا تھا کہ آپ کیا ہماری تحریف شدہ کتاب کے محتاج ہیں۔ مگر چونکہ وہ علم رکھتے تھے اور یہ خود منہ سے تسلیم کرتے ہیں کہ یہ جاہل ہیں اس لئے انہیں بات سمجھ میں نہیں آتی۔ بس یہ چاہتے ہیں کہ ان کی جاہلانہ باتوں کے جواب میں ان کو کوئی کچھ نہ کہے۔
سہج صاحب نے لکھا:
بھئی اگر آپ کی مشہور فقہ حنفی کی کتب کی شروحات لکھنے والا، آپ کے علمائے حدیث میں شامل کوئی شخص پہلے غیر مقلد اور بعد میں شیعہ ہو جائے تو اس میں بھی اہل حدیث کا کوئی قصور نہین ہے نا۔
سہج صاحب نے لکھا:
آنکھیں اگر بند کر لی جائین تو سورج بھی نظر نہیں آتا۔ جناب آپ کی یہ بات تجاہل عارفانہ ہے یا آپ واقعی مسلسل اپنی جہالت میں ہی ڈوبا رہنا چاہتے ہیں۔ شاہد نزیر بھائی اور میرے، دونوں مضامین میں اہل حدیث علماء سے ہی اس بات کا ثبوت پیش کیا گیا ہے اور بطور حجت و الزام اس بات کو خود آپ کے علماء و اکابرین سے بھی ثابت کر دیا گیا ہے جسے آپ چھپانے کی ناکام کوشش کر رہے ہیں۔ اللہ ہی سے ہدایت کا سوال ہے، آمین یا رب العالمین۔
جی کئی ایک دیوبندی علماء اسے شیعہ، رافضی کہتے ہیں اور کئی ایک رحمۃ اللہ علیہ بھی کہتے ہیں۔وحید الزمان جو اپنی کتابوں میں لکھ لکھ کر مرگیا کہ اہلحدیث کا یہ عقیدہ اور وہ عقیدہ ،،،،اہلحدیثوں کے نذدیک ۔۔۔۔۔اور مقلدین ایسے اور ویسے ۔۔۔۔غرض اس کی ہر کتاب میں ہر ترجمہ میں ایسا بے شمار مواد موجود ھے کہ کسی بھی خالی الزہن مسلمان ، مسلمان چھوڑ کسی یہودی یا ھندو کو بھی پڑھوا لیا جائے تو وہ بھی ہی کہے گا کہ وحید الزمان اہلحدیثوں کا عالم ھے ۔ اور یہاں یہ حال ھے کہ کوئی اسے شیعہ کہتا ھے اور کوئی اسے رحمۃ اللہ علیہ کہتا ھے
نہ جانے یہ آپ کی آنکھوں کا قصور ہے یا آپ کے ان علماء و اکابرین کی جنہوں نے اس کے غیر مقلد ہونے سے بھی انکار کرتے ہوئے اسے شیعہ تسلیم کر رکھا ہے۔جسے آپ شیعہ کہتے ہیں وہ اپنی چال ڈھال ، طور طریقوں اور لکھائی سے صرف آپ جیسا اہل حدیث دکھتا ھے ۔
یہ ترجمے آپ کے بڑوں کے بھی پسند کردہ ہیں اور اس کا حدیث و لغت حدیث پر موجود کام کی، آپ کے امام المحدثین اس حد تک تعریف و توصیف پر مجبور ہیں کہ اس کا بعد میں شیعہ ہونا جاننے کے باوجود اس کی شخصیت کو عظیم مانتے ہیں۔اس کے ترجمہ آپ کو قبول ہیں اور اہل حدیثیت کے دور کی کتابیں بھی قبول ہیں۔
الحمد للہ، یہ تو آپ نے بھی مان لیا کہ وحید الزماں ہتھے سے اکھڑ گیا اور جب اس کے کتاب و سنت کے صریح خلاف عقائد و نظریات سامنے آئے تو اہل حدیث نے صاف اس سے بری ہونے کا اعلان کر دیا اور کہا کہ وہ شیعہ ہو گیا۔ اللہ کی شان دیکھئے جو بات ہم مضمون کے ذریعے ثابت کرنا چاہتے تھے اپنی تمام تر بے سر و پا باتوں کے خود سہج صاحب کو بھی تسلیم کرنا پڑی۔ہاں جب وحید الزمان ہتھے سے اکھڑ گیا تھا تو پھر جو چند کتابیں لکھیں ، انہیں آپ لوگ نہیں مانتے اور وحید الزمان کو شیعہ کہنے لگ پڑے۔
میں نے وحید الزماں سے متعلق علمائے اہل حدیث کا مئوقف پیش کر دیا ہے جسے آخر آپ کو بھی ماننا پڑ رہا ہے۔ اب رہا آپ کا الزام کے کیا کفر، شرک اور گمراہی کے فتوے آپ لوگوں نے علمائے دیوبند کے لئے ہی سنبھال رکھیں ہیں تو عرض ہے کہ آپ اپنے دعوے کے مطابق کسی واحد دیوبندی عالم کے خلاف ہمارے کسی معتبر عالم کا فتویٰ پیش کریں پھر ہم سے مطالبہ کریں۔ تکفیر معین کے مطالبہ کے لئے مثال بھی تکفیر معین کی دیجئے گا۔ارے جناب اگر آپ وحید الزمان کو سچ مچ نہیں مانتے تو میرا آپ سے مطالبہ ہے کہ لگائیےوحید الزمان شیعہ پرکفر کا فتویٰ۔کیا کفر ، شرک اور گمراہی کے فتوے آپ لوگوں نے علمائے دیوبند ہی کے لیے سنبھال کر رکھے ہیں؟
علامہ شبلی نعمانی کے متعلق ابوبکر غازی پوری دیوبندی نے لکھا:کیا وجہ ہے کہ آج تک آپ لوگوں نے متفقہ طور پر وحید الزمان شیعہ پر کفر اور شرک اور گمراہی کا کوئی فتویٰ نہیں لگایا؟
جن جن لوگوں کے خلاف دیوبندی علماء نے کوئی اشتہار، پمفلٹ یا کوئی کتابچہ تقسیم نہیں کیا ،کیا آپ ان سب کی ذمہ داری لینے پر راضی ہیں۔۔۔؟اور نہ ہی ان کے خلاف کوئی اشتہار ، پمفلٹ یا کوئی کتابچہ تقسیم کیا ۔ کیا یہ اس بات کی دلیل نہیں کہ آپ وحید الزمان کو مانتے ہیں۔