• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف

شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
اہل حدیث کا ماضی،حال اور مستقبل کا سبق قرآن و حدیث ہے اکابرین اہل حدیث کے تفردات اور خطائیں نہیں۔ اس لئے بہتر ہے کہ اپنا اصل سبق یاد رکھیں۔ مقلدین کی طرح اکابر پرستی کروگے تو گمراہ ہوجاؤگے اور اہل حدیث کی جماعت سے خارج بھی۔
توا یک فتوی بھی لے آو اکابر کی گمراہی کا ،تا کہ دنیا کو یقین ہو جائے احسان فراموش ایسے ہی ہوتے ہیں ۔یہ آپکی بھول کہ اکابرین صوفیاء اہل حدیثؒ کے تفردات اور خطائیں ہیں ،وہ عالم اپکی طرح کے نہیں تھے ،وہ محدث تھے ،مفسر تھے اور باعمل تہجد گزار تھے ،صوفی تھے ۔
شاید نذیر صاحب یہ اتنے صوفی اہلحدیثوں میں کدھر سے نکل آئے ، پہلی حصہ دیکھو نا! وہ سب اس دور کے صوفی ہیں ،میرے خیال اگر آپ رتی بھر بھی شرافت ہوئی تو حقائق کا اعتراف کر لو گے۔
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
عامر رضا صاحب،
آپ پر پرانی کئی باتوں کا جواب ادھار ہے۔ آپ ہر دفعہ نئے بھیس میں تشریف لے آتے ہیں۔ ہم آپ کو مہلت دئے رکھتے ہیں کہ شاید کچھ نیا ہوگا، کچھ سیکھنے کو ہی مل جائے گا۔
لیکن آپ ہمیشہ انتظامی معاملات کے حوالے سے ہمیں مشکل میں ڈالتے رہے ہیں۔
بہتر ہوگا کہ آپ اپنی بہت ساری آئی ڈیز میں سے کوئی ایک آئی ڈی منتخب کر لیں اور مجھے ذاتی پیغام پر بتا دیں، تاکہ دیگر آئی ڈیز کو غیرفعال کیا جا سکے۔
غالباً تصوف نے ہی آپ کو جھوٹ اور دھوکہ دہی سکھائی ہے اس لئے بار بار تنبیہ کے باوجود آپ باز نہیں آتے۔ جب تصوف کے حامی کا اپنا اصلاح نفس اور تزکیہ نفس کا یہ حال ہے تو ہم اس سے دور ہی بھلے۔
میں آپکو دھوکا باز یا جھوٹا نہیں کہوں گا،کیونکہ آپ حاجی بھی ہیں اور صاحب علم بھی ،اگر آپکی بھڑاس ایسے ہی نکلتی ہے تو آپکو آپکا اخلاق مبارک ہو،ویسے مذکورہ کتاب میں جا بجا علماء اہلحدیث نے منکرین تصوف کی بد اخلاقی کا رونا رویا ہے۔
آپ میری آئی ڈی کو انڈر ابزورو کریں گے تو مجھے مجبورا نہی آئی ڈی بنانی پڑتی ہے ،آپ مجھے کسی ایک مقام پر بتا دے کہ میں نے کسی مسلک کو برا کہا ہے یا علماء کی عزت نہیں کی ،مگر افسوس ہے کہ جو پوسٹیں میں نے اکابرین اہلحدیث اور تصوف سلوک پر لکھی آپ نے بلاوجہ ڈیلیٹ کی۔مجھے بلاوجہ علماء اہلحدیث کے تصو ف پر لکھنے سے روکا ،منکرین تصوف کی کتب کا جائزہ لینے سے روکا۔
آپ حقیتا نا انصافی سے کام لیتے ،میری آپکے لئے دعائیں اللہ آپکو خوش وخرم رکھیں ،آپ نے مجھے روکا تو آپ دیکھیں کتنی بڑی کتابیں مارکیٹ میں آ گئی ہیں ۔میرے بھائی حق نہیں چھپ سکتا،حاجی صاب !
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
میں نے ساری بحث پڑھی ہے جس میں عبقری ریڈر اور عامر رضا کی تصوف کے حق میں مندرجہ ذیل باتیں پڑھی ہیں اور میں انتہائی معذرت کے ساتھ اپنا خیال رکھتا ہوں کہ ان میں مجھے کوئی دلیل نظر نہیں آئی میں اپنے خیالات کچھ لکھ دیتا ہوں آپ کسی ایک کو لے کر مجھے سمجھا دیں اللہ آپ کو جزا دے امین

1-
بالکل عامر رضا بھائی،،، یہ کتاب پڑھیں یہی تو وہ حقائق تھے جو آج تک اہل حدیث بھائی بہنوں کو پتا نہ چل سکے کہ ہم اپنا ماضی اپنا سبق بھول چکے تھے جو حکیم صاحب نے بھولا ہوا سبق ہمیں یاد کروا دیا
یہ کسی بات کے حق پر ہونے کی دلیل کسی عقل والے کے لئے نہیں ہو سکتی ورنہ پھر اس طرح کی بھولی باتیں تو پرویزیوں و غامدیوں نے بڑی بتائی ہیں جنکو کوئی دلیل نہیں بناتا

2-
اب فوری صوفیوں کو بدعتی مشرک کہنے سے پہلے اگر با اصول ہوئے تو پہلے اپنے گھر کی خبر لے گئے۔
یہ بھی کوئی عقل والا دلیل نہیں بنائے گا کیونکہ پھر کبھی کوئی میرے سامنے ملعون سلمان رشدی کی شیطانی آیات رکھ کر مجھے گھر کی خبر لینے کا کہ سکتا ہے میں کیا جواب دوں گا

3-
مولانا امیرحمزہ اس طرح رقمطراز ہیں
4203 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
معاف کرنا محترم مولانا امیر حمزہ نے تو منکرین حدیث اور سر سید کی طرح نیچریوں کے بارے لکھا ہے جو معجزات اور کرامات کا مطلقا انکار کر دیتے ہیں جو قرآن کے موسی کے عصا وغیرہ کا انکار کر دیتے ہیں نام نہاد صوفیوں کی شرکیہ کرامات کی تائید میں نہیں لکھیں کیونکہ شرک کی تائید میں تو اس طرح قرآن کی بہت سی آیات کو پیش کیا جا سکتا ہے مثلا انما ولیکم اللہ ورسولہ والذین امنوا کو بریلوی اپنے پیروں کی مدد کی تائید میں استعمال کرتے ہیں
4-
مولانا امیرحمزہ صاحب -ایک واقعہ-جس میں دو چیزیں بہت واضع ہیں سمجھ شعوررکھنے والے بہت کچھ سمجھ سکتےہیں۔
اندھی عورت کی بینائی لوٹ آئی
وہاں میں نے اپنے رب سے دعا کی۔ اے ایوب علیہ السلام کی مشکل دورکرنے والے!اے یعقوب علیہ السلام کے بڑھاپے پر رحم کرنیوالے!اے یعقوب علیہ السلام کو اس کا یوسف لوٹانے والے!میری آنکھوں کی بینائی بھی لوٹادے۔
اچانک مجھے محسوس ہوا جیسے کوئی انسان میری آنکھوں میں سرمہ لگا رہا ہے اور پھر میں دیکھنے لگ گئی۔
(مومن عورتوں کی کرامات،ص 156تا 157)​
اس میں تو کسی نام نہاد صوفیانہ کرامت کا ذکر نہیں بلکہ شرعی کرامت جو دعا کے نتیجے میں ہے کا ذکر ہے جس کا انکار کوئی نہیں کتا نہ میرے محترم شاہد بھائی اسکا انکار کرتے ہیں
5-
توا یک فتوی بھی لے آو اکابر کی گمراہی کا ،تا کہ دنیا کو یقین ہو جائے احسان فراموش ایسے ہی ہوتے ہیں ۔یہ آپکی بھول کہ اکابرین صوفیاء اہل حدیثؒ کے تفردات اور خطائیں ہیں ،وہ عالم اپکی طرح کے نہیں تھے ،وہ محدث تھے ،مفسر تھے اور باعمل تہجد گزار تھے ،صوفی تھے ۔میرے خیال اگر آپ رتی بھر بھی شرافت ہوئی تو حقائق کا اعتراف کر لو گے۔
محترم شاہد شیخ الاسلام طاہر الپادری کو بھی مفسر محدث تہجد گزار وغیرہ کیا کیا نہیں ثابت کیا جا سکتا تو یہ کوئی دلیل نہ ہوئی
یہ میں پہلے بھی بہرام صاحب کی خصوصیت ذکر کر چکا ہوں کہ وہ اپنی حدود کا تعین نہیں کرتا مگر دوسروں کا تعین کروانا چاہتا ہے تو جب آپ والی بال کا میچ کھیل رہے ہوں مگر اپنی طرف کے کورٹ کی لائنیں نہ لگانے دیں تو دوسرا جب دلائل کی گیند آپ کے کورٹ میں پھینکے گا تو قارئین اس کا ادراک کیسے کریں گے جب آپ نے اپنی لائنیں ہی نہ لگائی ہوں
شاہد نذیر بھائی پر صوفی کو نہ ماننے کے اعتراض کی حقیقت
میرے خیال میں یہ اعتراض ایسے ہی ہے جیسے مسلمان پر عیسی علیہ السلام کو نہ ماننے اور غیر مقلد پر اماموں کو نہ ماننے اور وھابیوں پر درود کو نہ ماننے کا اعتراض کیا جاتا ہے حالانکہ مسلمان عیسی کو خدا نہیں مانتے اور غیر مقلد امام کو نبی نہیں مانتے اور وھابی درود غیر مسنون کو نہیں مانتے اور شاہد نذیر بھائی صوفی بدعتی کو نہیں مانتے
پس آپ دونوں محترم ساتھیوں سے گزارش ہے کہ
1-پہلے اس صوفی کی تعریف لکھیں جس کو آپ محترم شاہد نظیر بھائی سے منوانا چاہتے ہیں
2-پھر اس پر محترم شاہد نظیر بھائی کا اعتراض لکھیں
3-پھر آپ شاہد نظیر بھائی کے اس اعتراض پر جرح کریں تاکہ ہم بھی آگے جواب دینے کی پوزیشن میں ہوں
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
محترم شاہد شیخ الاسلام طاہر الپادری کو بھی مفسر محدث تہجد گزار وغیرہ کیا کیا نہیں ثابت کیا جا سکتا تو یہ کوئی دلیل نہ ہوئی
کیا اندازہے۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
کیا اندازہے۔
محترم اگر آپ کی مراد پادری کے لفظ سے ہے تو یاد رکھیں کہ یہ صاحب تو اکثر گھر والوں (بریلویوں) میں بھی پادری کے نام سے جانے جاتے ہیں اس پر آپ انڈیا کے بریلویوں کی ویب سائٹس دیکھ کر پتا چلا سکتے ہیں کیونکہ یہ پادریوں کی تائید والی باتیں اور انکے ساتھ کرسمس منانے والی باتیں ان بریلویوں کو بھی چبھتی ہیں
ویسے بھی ہمارے نزدیک اور قرآن کے نزدیک (ولتجدن اشد الناس عداوۃ للذین امنوا الیھود والذین اشرکوا----------- کے تحت نصاری یعنی پادری ان مشرکوں سے نرم ہیں تو میں نے اپنے خیالات کے تحت انکا رتبہ بڑھایا ہے کم نہیں کیا
خیر محترم آپ ان باتوں کو چھوڑیں آپ میری اصل باتوں کی طرف آئیں اور صوفی کی وہ خصوصیت لکھیں جو ہم نہیں مانتے اللہ آپ کو جزا دے
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
محترم اگر آپ کی مراد پادری کے لفظ سے ہے تو یاد رکھیں کہ یہ صاحب تو اکثر گھر والوں (بریلویوں) میں بھی پادری کے نام سے جانے جاتے ہیں اس پر آپ انڈیا کے بریلویوں کی ویب سائٹس دیکھ کر پتا چلا سکتے ہیں کیونکہ یہ پادریوں کی تائید والی باتیں اور انکے ساتھ کرسمس منانے والی باتیں ان بریلویوں کو بھی چبھتی ہیں
ویسے بھی ہمارے نزدیک اور قرآن کے نزدیک (ولتجدن اشد الناس عداوۃ للذین امنوا الیھود والذین اشرکوا----------- کے تحت نصاری یعنی پادری ان مشرکوں سے نرم ہیں تو میں نے اپنے خیالات کے تحت انکا رتبہ بڑھایا ہے کم نہیں کیا
خیر محترم آپ ان باتوں کو چھوڑیں آپ میری اصل باتوں کی طرف آئیں اور صوفی کی وہ خصوصیت لکھیں جو ہم نہیں مانتے اللہ آپ کو جزا دے
مانتے آپ نہیں اور بتاوں میں واہ جی واہ،بھائی اہلحدیث کو تصوف اسلامی سے کوئی اختلاف نہیں
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
مانتے آپ نہیں اور بتاوں میں واہ جی واہ،بھائی اہلحدیث کو تصوف اسلامی سے کوئی اختلاف نہیں
ہم نے اسلئے نہیں بتایا کہ ہم پر یہ الزام ہے کہ ہم موحد اور متبع سنت مسلمان کو صوفی کہنے پر اعتراض ہے تو بھائی ہمیں ایسا کوئی اعتراض نہیں چونکہ نی ماننے کا اعتراض آپ کی طرف سے ہوتا ہے تو آپ سے پوچھا تھا اگر آپ مجھ سے ہی کہلوانا چاہتے ہیں تو میں ہی پول کھول دیتا ہوں کہ ہم تصوف اسلامی اور جمہوریت اسلامی وغیرہ وغیرہ کی خالی اصطلاحوں کی بجائے ان کے پیچھے حقیقت کی پہلے تحقیق کرتے ہیں پھر ان اصطلاحوں کو اپناتے ہیں جیسے کوئی ہندو بوتل میں گائے کا پیشاب بھر کر ہمیں لا دے جس پر اوپر لیبل لگا ہو "شربتِ بزوری" تو ہم اسکا رنگ شربت بزوری سے ملتا دیکھ کر یقین نہیں کر لیں گے

ہمارے ہاں مسلمان دو طرح کے ہوتے ہیں
1- جس کو دعوت توحید سے پیار ہو
جسکا دل شرک و بدعت سے بیزار ہو
ایسے مسلمان کو کہنے کی حد تک آپ صوفی کہ دیں کوفی کہ دیں یا عبد الرؤف روفی کہ دیں ہم اسکو اپنا بھائی ہی کہتے ہیں

2-جو توحید و سنت کا غدار ہو
اور شرک یابدعت پر تیار ہو
ایسے کو آپ اہل حدیث کہ دیں حاجی نمازی ،مفسر، تہجد گزار کہ دیں ہمیں اسکو امام تو کجا بھائی بنانے پر بھی اشکال ہے

اب آپ بتائیں کہ آپ ایک نمبر صوفی ہم سے منوانا چاہتے ہیں تو چاہے وہ کوفی ہے یا کوئی اور صد بسم اللہ
مگر اگر نمبر دو کا معاملہ ہے تو ہم امام احمد بن حنبل کی طرح کہیں گے کہ قراں یا حدیث سے کوئی دلیل لاؤ
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
ہم نے اسلئے نہیں بتایا کہ ہم پر یہ الزام ہے کہ ہم موحد اور متبع سنت مسلمان کو صوفی کہنے پر اعتراض ہے تو بھائی ہمیں ایسا کوئی اعتراض نہیں چونکہ نی ماننے کا اعتراض آپ کی طرف سے ہوتا ہے تو آپ سے پوچھا تھا اگر آپ مجھ سے ہی کہلوانا چاہتے ہیں تو میں ہی پول کھول دیتا ہوں کہ ہم تصوف اسلامی اور جمہوریت اسلامی وغیرہ وغیرہ کی خالی اصطلاحوں کی بجائے ان کے پیچھے حقیقت کی پہلے تحقیق کرتے ہیں پھر ان اصطلاحوں کو اپناتے ہیں جیسے کوئی ہندو بوتل میں گائے کا پیشاب بھر کر ہمیں لا دے جس پر اوپر لیبل لگا ہو "شربتِ بزوری" تو ہم اسکا رنگ شربت بزوری سے ملتا دیکھ کر یقین نہیں کر لیں گے

ہمارے ہاں مسلمان دو طرح کے ہوتے ہیں
1- جس کو دعوت توحید سے پیار ہو
جسکا دل شرک و بدعت سے بیزار ہو
ایسے مسلمان کو کہنے کی حد تک آپ صوفی کہ دیں کوفی کہ دیں یا عبد الرؤف روفی کہ دیں ہم اسکو اپنا بھائی ہی کہتے ہیں

2-جو توحید و سنت کا غدار ہو
اور شرک یابدعت پر تیار ہو
ایسے کو آپ اہل حدیث کہ دیں حاجی نمازی ،مفسر، تہجد گزار کہ دیں ہمیں اسکو امام تو کجا بھائی بنانے پر بھی اشکال ہے

اب آپ بتائیں کہ آپ ایک نمبر صوفی ہم سے منوانا چاہتے ہیں تو چاہے وہ کوفی ہے یا کوئی اور صد بسم اللہ
مگر اگر نمبر دو کا معاملہ ہے تو ہم امام احمد بن حنبل کی طرح کہیں گے کہ قراں یا حدیث سے کوئی دلیل لاؤ
میرے خیال میں آپ نے صرف لفظ تصوف سنا ہے ۔بس
ہم جس تصوف وسلوک کی بات کرتے ہیں وہ سلوک ہے جو سید عبد اللہ غزنویؒ کے ہاں تھا،جوعلماء لکھوی میں تھا،سوہدری میں تھا،وغیرہ اور عین قرآن و حدیث کے مطابق ہے ،اگر آپ کو بھی اسی سلوک و احسان کی دعوت ہے۔
 
شمولیت
ستمبر 08، 2013
پیغامات
180
ری ایکشن اسکور
163
پوائنٹ
41
دیکھیں بھائیو! میرا یہاں کسی کی دل آزاری کرنا نہیں ہے وہ کسی بھی مکتبہ فکر سے تعلق رکھتا ہو،،،،،،،یہ کتاب علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف اس کتاب کو معمولی نہ سمجھا جائے ایک بار ضرور پڑھا جائے اور پھر فیصلہ کیا جائے کیا صحیح ہے کیا غلط،،،،،اگر کوئی بھائی اس کتاب پر اعتراض کرتا ہے تو ہمارے ماشاء اللہ اہل حدیث علماء اکرام موجود ہیں جن کے حوالہ جات اس کتاب میں دئیے گئے ہیں ان سے رابطہ کریں ان سے جا کے کہیں کہ آپ نے اس کتاب کو لکھنے میں حکیم صاحب کی مدد کیوں کی؟ کیوں اپنی لائبریریوں کو فراہم کیا؟ کیوں تصوف کی حقیقت سے پردہ اُٹھایا؟ سب کے نام ان کے مدارس کے نام اس کتاب میں شامل ہیں،،،،،،،،اب حقیت یہی ہےہمیں اس سچ مان لینا چاہیے کہ ہمارے علماء اہل حدیث تصوف کے قائل تھے اور انہی کا ہی بھولابسرا سبق یاد کروایا گیا ہے۔شکریہ
 
Top