حافظ عمران الہی
سینئر رکن
- شمولیت
- اکتوبر 09، 2013
- پیغامات
- 2,100
- ری ایکشن اسکور
- 1,460
- پوائنٹ
- 344
اس طرح کے واقعات کو تسلیم کرنے میں تو کوئی حرج نہیں ہے
محترم بھائی میں نے یہ نہیں پوچھا کہ یہ سلوک کس کس میں تھا میں نے یہ سوال پوچھا ہے کہ سلوک سے مراد کیا ہے اگر یہ سلوک میری پوسٹ کے پہلے نمبر کے مطابق ہے اور شرکیہ واقعات و بدعات کی بجائے ہر عمل صحیح احادیث سے ثابت ہے تو آپ اسکو جو کہیں ہم مانتے ہیں پھر تو آپ کا شاہد نذیر بھائی سے کوئی جھگڑا نہیں بنتا ہاں اگر سوہدروی کی کرامات اہل حدیث کو آپ سلوک یا تصوف بنا کر پیش کرنا چاہیں تو ہم معذرت کرتے ہوئے علیحدہ بحث کی دعوت دیتے ہیںمیرے خیال میں آپ نے صرف لفظ تصوف سنا ہے ۔بس
ہم جس تصوف وسلوک کی بات کرتے ہیں وہ سلوک ہے جو سید عبد اللہ غزنویؒ کے ہاں تھا،جوعلماء لکھوی میں تھا،سوہدری میں تھا،وغیرہ اور عین قرآن و حدیث کے مطابق ہے ،اگر آپ کو بھی اسی سلوک و احسان کی دعوت ہے۔
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!اگر آپ متبع قرآن و حدیث مسلمان کا نام صوفی رکھنا چاہتے ہیں تو میرے خیال میں محترم شاہد نذیر بھائی کو بھی اعتراض نہیں ہو گا
محترم بھائی میں نے اسی لئے صوفی لفظ کی پہلے وضاحت مانگی ہے تاکہ پھر لیبل اور پسِ لیبل چیز کو علیحدہ کیا جا سکے اللہ آپ کو اس موضوع پر محنت کرنے پر اجر عظیم عطا فرمائے اور اسکو لوگوں کے لئے صدقہ جاریہ بنائے امینالسلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!
ایک اہل حدیث وہ ہیں جو شرعی زہد کو تصوف کا نام دیتے ہیں ایسے اہل حدیث ماضی میں بھی بہت تھے اور کچھ کا وجود ابھی بھی ہے۔
ان میں سے کوئی اہل حدیث ایسا نہیں ہے جو صوفی کہلائے جانے کا حقدار ہو
چونکہ صوفیت اب ایک مکمل مذہب ہے جس کے مخصوص عقائد،اصول اور مسائل ہیں۔ اس لئے کسی شخص کو صرف اسی صورت میں صوفی کہا جاسکتا ہے جب وہ صوفیانہ عقائد رکھتا ہو۔
مسلک اہلحدیث ہے ہی صوفیوں کا!چونکہ آپ تصوف وسلوک سے ناآشنا بھی ہیں اور پھر ضدی بھی ،اب 2400 سو صفحات پر کتاب بھی منظر عام پر آچکی ہے ،اور پھر بھی وہی رٹالسلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!
تین طرح کے اہل حدیث ہیں ایک وہ جو تصوف کی سخت مخالفت کرتے ہیں دوسرے وہ جو تصوف کے مسائل سے جزوی طور پر متاثر رہے ہیں ایسے اہل حدیث کا وجود ماضی میں پایا جاتا تھا اب میرے علم کےمطابق موجود نہیں اور ایک اہل حدیث وہ ہیں جو شرعی زہد کو تصوف کا نام دیتے ہیں ایسے اہل حدیث ماضی میں بھی بہت تھے اور کچھ کا وجود ابھی بھی ہے۔ ان میں سے کوئی اہل حدیث ایسا نہیں ہے جو صوفی کہلائے جانے کا حقدار ہو بلکہ انہیں صوفی کہنا دھوکہ دہی اور مغالطہ انگیزی ہے۔ چونکہ صوفیت اب ایک مکمل مذہب ہے جس کے مخصوص عقائد،اصول اور مسائل ہیں۔ اس لئے کسی شخص کو صرف اسی صورت میں صوفی کہا جاسکتا ہے جب وہ صوفیانہ عقائد رکھتا ہو۔ میں نے اپنے موقف کو اپنے مضمون ’’اکابرین اہل حدیث کا تعلق صوفیت، بہتان یا حقیقت؟‘‘ میں بالتفصیل ذکر کیا ہے۔ اس کا مطالعہ مخالفین کے اکابرین اہل حدیث کو صوفی کہنے کے الزام کو سمجھنے کے لئے مفید ہے۔ان شاء اللہ
میرے اس مضمون کا جواب ابھی تک عامر رضا جیسے لوگوں پر قرض ہے۔ اسکے علاوہ چند ہی دن میں میرا ایک نیا مضمون ’’حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث‘‘ بھی منظر عام پر آ جائے گا۔ ان شاء اللہ
بے شرمی کی بھی کوئی حد ہوتی ہے کہاں غلیظ ترین اور گندے لوگوں کا مذہب صوفیت اور کہاں پاکیزہ تعلیمات پر مشتمل مذہب اہل حدیث ان دونوں کا نہ تو کوئی جوڑ ہے اور نہ ہی باہمی تعلق۔مسلک اہلحدیث ہے ہی صوفیوں کا!چونکہ آپ تصوف وسلوک سے ناآشنا بھی ہیں اور پھر ضدی بھی ،اب 2400 سو صفحات پر کتاب بھی منظر عام پر آچکی ہے ،اور پھر بھی وہی رٹ
میں نہ مانوں
مسلک اہلحدیث کی ایک ہی ہے اور وہ تصوف وسلوک کا مدعی ،منکرین تصوف اہلحدیث کا لبادہ اوڑھ کر گمراہی پھیلا رہے ہیں
بھائی میری گزارش پر عمل کیوں نہیں ہو رہا کہ آپ صوفیوں کا وہ عمل بتا دیں جو ہم نہیں مانتے تاکہ اس عمل پر بات قرآن و حدیث کے تحت ہو سکےمسلک اہلحدیث کی ایک ہی ہے اور وہ تصوف وسلوک کا مدعی ،منکرین تصوف اہلحدیث کا لبادہ اوڑھ کر گمراہی پھیلا رہے ہیں
مجھے کیا آپ کونسا نہیں مانتے۔بھائی میری گزارش پر عمل کیوں نہیں ہو رہا کہ آپ صوفیوں کا وہ عمل بتا دیں جو ہم نہیں مانتے تاکہ اس عمل پر بات قرآن و حدیث کے تحت ہو سکے
کیوں کہ صرف لیبل شربت بزوری پر بات کا فائدہ جب اندر پیشاب ہونے کا خطرہ ہو
محترم آپ بزوری کی بوتل کھولنے کیوں نہیں دے رہے کہیں آپ اندر کی حقیقت سے آشنا تو نہیں
عبدہ صاحب اگر آپ تصوف کی سوجھ بوجھ رکھتے ہیں،تو آپ کو جو تصوف سے اختلاف ہے تو بیان کریں، مسلک اہلحدیث کو اسلامی تصوف سے کوئی اختلاف نہیں۔بھائی میری گزارش پر عمل کیوں نہیں ہو رہا کہ آپ صوفیوں کا وہ عمل بتا دیں جو ہم نہیں مانتے تاکہ اس عمل پر بات قرآن و حدیث کے تحت ہو سکے
کیوں کہ صرف لیبل شربت بزوری پر بات کا فائدہ جب اندر پیشاب ہونے کا خطرہ ہو
محترم آپ بزوری کی بوتل کھولنے کیوں نہیں دے رہے کہیں آپ اندر کی حقیقت سے آشنا تو نہیں