اکثرو بیشتر محدثین و مجتہدین و اہل سلف کی بات کو بلا دلیل مان کر اور پیش کرکے آپ کیا بنے؟؟؟
خیر یہ بات ذہن میں رکھیں کہ جس زمانہ کے محدثین و مجتہدین و اہل علم نے یہ کہا اس وقت صاحبِ اقتدار عموماً صاحبِ علم ہوتے تھے۔ اس آیت میں بھی حقیقی طور پر صاحبِ علم کی طرف ہی رجوع ہے نہ کہ صاحبِ اقتدار۔ کیونکہ ”فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ “ سے واضح ہوجاتا ہے کہ یہ صاحبِ اقتدار نہیں بلکہ صاحبِ علم مراد ہیں۔ کیونکہ صاحب اقتدار تو اکیلا ہوتا ہے اس کا جھگڑا کس سے ہونا ہے؟
محترم اشماریہ بهائی سے اتفاق کرتے ہوئے اور تفسیر ان کثیر کے اردو ترجمہ کو پڑہنے کے بعد چند ابہام پر وضاحت چاہتا ہوں تاکہ معاملہ روز روشن کی طرح عیاں ہو جائے ۔ محترم اشماریہ بهائی کی طرح مجہے بهی اتفاق ہے کہ ان باتوں کا جاری تہریڈ سے کوئی تعلق نہیں ۔
ﺍﮐﺜﺮﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﻭ ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﻭ ﺍﮨﻞ ﺳﻠﻒ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺑﻼ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺎﻥ ﮐﺮ (1)ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮐﮯ ﺁﭖ ﮐﯿﺎ ﺑﻨﮯ؟؟؟(2) ﺧﯿﺮ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺫﮨﻦ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺲ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﻭ ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﻭ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺻﺎﺣﺐِ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﺻﺎﺣﺐِ ﻋﻠﻢ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ-(3)ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﻃﻮﺭ(4) ﭘﺮ ﺻﺎﺣﺐِ ﻋﻠﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮨﯽ ﺭﺟﻮﻉ ﮨﮯ (5) ﻧﮧ ﮐﮧ ﺻﺎﺣﺐِ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ-(6) ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ”ﻓَﺈِﻥْ ﺗَﻨَﺎﺯَﻋْﺘُﻢْ “ ﺳﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺻﺎﺣﺐِ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺎﺣﺐِ ﻋﻠﻢ ﻣﺮﺍﺩ ﮨﯿﮟ-(7) ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﮐﯿﻼ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﮐﺲ ﺳﮯ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﮯ؟(8)
نقاط :
(1) ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺳﮯ ﺗﻮﺟﮧ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻗﻮﻝ ﮐﯽ ﺯﺩ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﯿﻮﺍﻟﮯ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ، ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺴﻠﻒ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﻮﻥ ﮐﻮﻥ ﮨﯿﮟ؟
(2) ﺍﺳﮑﻮ ﻣﺪﺍﺧﻠﺖ ﮐﺎﺭ ﻧﮯ ﻣﺒﮩﻢ ﮐﯿﻮﮞ ﺭﮐﮩﺎ ﻭﺍﺿﺢ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮐﮩﮯ -
(3) ﮐﻮﻥ ﺳﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ، ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ! ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﻬﯽ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ .
(4) ﺣﻘﯿﻘﯽ ﻃﻮﺭ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺩﻻﺋﻞ ﻃﻠﺐ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮨﻮﺍ ، ﺍﺱ ﭘﺮ ﺩﻻﺋﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ .(5) ﺍﻭﺭ (6) ﺻﺮﻑ ﺻﺎﺣﺐ ﻋﻠﻢ ﮐﻮ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺩﻟﯿﻞ ﭼﺎﮨﺌﯿﮯ ﺁﭖ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﭘﺮ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ .
(7) ﯾﮧ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﻇﺎﮨﺮ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺁﭖ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺃﺩﻟﺔ ﺍﻟﺜﺎﺑﺘﻪ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﯽ ﻗﻄﺎﺭ ﮨﻮ ﮔﯽ ، ﭼﻨﺪ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﯾﮟ .
(8) ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺳﻤﺠﮩﯽ ﻧﮩﯿﮟ ، ﺳﻤﺠﮩﺎﺋﯿﮟ -
قارئین کرام ، اس بار قرآن کی آیت کے مفہوم کا معاملہ ہے ۔
جب تک مکمل وضاحت نا مل جائے آپ سے امید ہیکہ اس وقت تک انتظار فرمائینگے ۔
والسلام