• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی کا مقصد فوت ھو چکا ہے

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
میرے بھائی حدیث کا مفہوم ہے کہ " میری اُمت کبھی گمراہی پر جمع نہیں ہوگی"
اس حدیث شریف کی روشنی میں 1350 سال سے اہل سنت احناف کا موجود ہونا اور تقلید شخصی کرنا اُن کے حق ہونے کی گواہی ہے ،اور بحمد للہ اہل سنے احناف اپنے مسائل قرآن و سنت اجماع و قیاس اور فہم سلف صالحین کی روشنی میں حل کرتے ہیں ،اور ہم نے قرآن وسنت کو ہی آپنایا ہوا ہے
اس اصول کی رو سے تو شیعہ اور خوارج جیسے گمراہ فرقے حنفیوں سے بھی زیادہ حق پر ہیں کیوں کہ وہ تو حنفیوں سے بھی پہلے کے ہیں۔
کیا خیال ہے @علی بہرام صاحب؟
انتہائی محترم انس نضر بھائی:
اللہ آپ کو خوش رکھے ،آپ جیسے سمجھ دار آدمی سے ایسے جواب کی توقعہ نہیں تھی؟یہ فرمائیں کہ جن پرانےخوارج اور شیعہ کی بات جناب نے کی ہے یہ مسلمان تھے یا کافر؟
آج خوارج کا فرقہ موجود نہیں ہے شیعہ فرقہ موجود ہے موجودہ شیعہ جناب کے نذدیک کافر ہیں یا مسلمان؟
اہل سنت احناف جن کے عقائد و مسائل تسلسل کے ساتھ وہی چلے آرہے ہیں جو 1350 سال پہلے اہل سنت اکابر احناف کے تھے (مثلا جو عقیدہ طحاویہ میں لکھے ہیں) یہ حنفی جناب کے نذدیک مسلمان ہیں یا کافر؟
اچھا تو یہ اُصول مسلمانوں کیلئے ہے کافروں کیلئے نہیں ہے؟؟؟ پہلے آپ نے وضاحت نہیں کی تھی! ازراہ کرم اپنے اس اصول کو دلیل سے ثابت کر دیں!

كيا خوارج آپ کے نزدیک کافر ہیں؟

آپ کے علماء نے معتزلہ کے عدمِ کفر کی صراحت کی ہے۔ وہ بھی بہت قدیم ہیں۔ آپ کے بنائے گئے اُصول سے تو معتزلہ بھی حق پر ٹھہرتے ہیں۔

محترم بھائی! اپنے مذہب کی صحت کیلئے اس قسم کے خانہ زاد اصول کی بجائے کتاب وسنت کے دلائل سے ان کے موقف کو سچا ثابت کیجئے!

علاوہ ازیں لولی آل ٹائم بھائی نے بالکل صحیح اعتراض اٹھایا ہے کہ کیا عقیدہ طحاویہ میں موجود عقائد (جو امام ابو حنیفہ، ابو یوسف، محمد رحمہم اللہ کے عقائد ہیں) کو آپ تسلیم کرتے ہیں؟؟؟
 
شمولیت
جون 01، 2014
پیغامات
297
ری ایکشن اسکور
49
پوائنٹ
41
اچھا تو یہ اُصول مسلمانوں کیلئے ہے کافروں کیلئے نہیں ہے؟؟؟ پہلے آپ نے وضاحت نہیں کی تھی! ازراہ کرم اپنے اس اصول کو دلیل سے ثابت کر دیں!

كيا خوارج آپ کے نزدیک کافر ہیں؟

آپ کے علماء نے معتزلہ کے عدمِ کفر کی صراحت کی ہے۔ وہ بھی بہت قدیم ہیں۔ آپ کے بنائے گئے اُصول سے تو معتزلہ بھی حق پر ٹھہرتے ہیں۔

محترم بھائی! اپنے مذہب کی صحت کیلئے اس قسم کے خانہ زاد اصول کی بجائے کتاب وسنت کے دلائل سے ان کے موقف کو سچا ثابت کیجئے!

علاوہ ازیں لولی آل ٹائم بھائی نے بالکل صحیح اعتراض اٹھایا ہے کہ کیا عقیدہ طحاویہ میں موجود عقائد (جو امام ابو حنیفہ، ابو یوسف، محمد رحمہم اللہ کے عقائد ہیں) کو آپ تسلیم کرتے ہیں؟؟؟
محترم انس نضر صاحب :
بندہ جو سوال کئے تھے اگر جناب کے پاس ان کا جواب ہو تو لکھ دیں !اس کے بعد اگلی بات کریں۔


باقی عقیدہ طحاویہ میں جو اہل سنت احنات اکابریں کے عقائد درج ہیں "بندہ محمد باقر عفی عنہ" کے وہی عقائد ہیں ۔جس کے بارے محدث فورم کی مجلس التحقیق الاسلامی نے لکھا ہے کہ

"اسلامی تعلیمات کو دوحصوں میں تقسیم کیا جاسکتا ہے ایک فکروعقیدہ اور دوسرے عملی امور ان دونوں کی اہمیت اپنی جگہ مسلم ہے لیکن عقیدہ زیادہ اہم اور ضروری ہے کہ اعمال کی قبولیت بھی صحیح عقیدہ پر منحصر ہے علماء نے ہر دور میں فکرواعتقاد کے موضوع پرکتابیں لکھی ہیں زیرنظر کتاب امام طحاوی رحمہ اللہ نے مرتب کی ہے جس میں بہت ہی مختصر انداز میں اسلامی عقائد کا احاطہ کیا گیا ہے اور اہل سنت والجماعت کے عقائد بیان کیے گئے ہیں عقیدہ کی تعلیم اوراس کے عناصر سے واقفیت حاصل کرنے کے لیے اس کامطالعہ ازحدضروری ہے کتاب مذکور کی خو بی یہ ہے کہ تمام اسلامی عقائد کو مختصراً بیان کردیا گیا ہے اور باطل فرقوں کے بالمقابل اہل سنت والجماعت کے افکارونظریات کی نمائندگی کی گئی ہے اسی لیے مجلس التحقیق الاسلامی نے تصحیح ونظر ثانی کے بعد قارئین کے لیے پیش کرنے کا فیصلہ کیا ہے خداکرے کہ اصلاح عقائد کی صورت پیدا ہو-"
http://kitabosunnat.com/kutub-library/aqeeda-tahavia-urdu.html
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
میں اب بحث و مباحثے سے اجتناب کرتا ہوں، اس کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ اب بحوث کسی منطقی انجام تک نہیں پہنچ پاتیں، اور دوسری بات مجھے آپ سے کوئی حسنِ ظن نہیں ہے کہ آپ کوئی بہتر موقف پیش کر پائیں گے، بلکہ میرا گمان ہے کہ آپ نے ناجائز اور دور از کار تاویلات کر کے اپنی فقہ کا دفاع کرنا ہے، یہ منہج آپ اپنے پاس رکھیں۔ کیونکہ آپ سے کئی مرتبہ گفتگو کر کے دیکھ چکا ہوں۔ اور یاد رہے کہ ایک مرتبہ آپ سے دو ایسے سوالات کئے تھے جس کا آج تک آپ سے کوئی جواب نہیں آیا، وہ سوالات یاد نہیں اب کس تھریڈ میں تھے۔

اسی لئے گزارش ہے کہ اگر آپ سمجھتے ہیں کہ قرآن و حدیث کے خلاف آپ لوگ اپنے امام کی بات نہیں مانتے تو اس موقف کو ایک علیحدہ تھریڈ میں یا جس تھریڈ کی بات بھی کر رہے ہوں اس میں بیان کر دیں۔
ٹھیک ہے۔
اس طرح کے بہانے سب کے پاس ہوتے ہیں۔ آپ جاننا چاہتے ہیں تو بندہ حاضر ہے۔ نہیں جاننا چاہتے تو مجھے کوئی شوق نہیں۔
آپ جس بات کو تاویل سمجھتے ہیں ضروری نہیں وہ واقعتا غلط ہو۔ آپ کی فہم بھی غلط ہو سکتی ہے۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
جناب نصر اللہ صاحب:
بندہ نے لکھا تھا کہ "اس فورم پریہ پوسٹ کو لگا کر اہل حدیث حضرات نے یہ بات مان لی کہ فقہ حنفی 1350 سال سے چلی آرہی ہے اور تقلید شخصی بھی 1350 سا ل سے لوگ کرتے آ رہے ہیں۔"

اس کے جواب میں بھائی نے لکھا ہے کہ" پیارے بھائی کبھی اس چیز کا کسی نے انکار ہی نہیں کیا ،"یعنی آپ یہ مانتے ہیں کہ فقی حنفی 1350 سال سے چلی آرہی ہے اورتقلید شخصی بھی لوگ 1350 سا ل سے کرتے آرہے ہیں ۔ اب جناب کو اشکال صرف یہ ہے کہ کوئی چیز جو پہلے سے چلی آرہی ہو کیا وہ صحیح بھی ہوگی؟
میرے بھائی حدیث کا مفہوم ہے کہ " میری اُمت کبھی گمراہی پر جمع نہیں ہوگی"
اس حدیث شریف کی روشنی میں 1350 سال سے اہل سنت احناف کا موجود ہونا اور تقلید شخصی کرنا اُن کے حق ہونے کی گواہی ہے ،اور بحمد للہ اہل سنے احناف اپنے مسائل قرآن و سنت اجماع و قیاس اور فہم سلف صالحین کی روشنی میں حل کرتے ہیں ،اور ہم نے قرآن وسنت کو ہی آپنایا ہوا ہے
السلام علیکم و رحمت الله -

آپ کے نزدیک امّت اب اگر گمراہی پر جمع نہیں ہو سکتی اور 1350 سال سے اہل سنت احناف کا موجود ہونا اور تقلید شخصی کرنا اُن کے حق ہونے کی گواہی ہے - تو میرے بھائی پھر باقی مقلدین یعنی شافعی ، حنبلی ، اور مالکی مسلک کی آپ کے نزدیک کیا حثیت ہے؟؟؟ - وہ بھی تو آپ کی طرح مقلد ہیں -کیا وہ گمراہ ہیں یا راہ راست پر ہیں-

جب کہ آپ کے نزدیک غیر مقلد ہونا گمراہی ہے لیکن مقلد ہونا گمراہی نہیں بلکہ عین کار ثواب ہے -

آپ کے جواب سے تو ایسا لگتا ہے کہ صرف احناف ہی حق پر ہیں باقی سب گمراہ ہیں -

کیا کہتے ہیں آپ ؟؟؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
جزاک اللہ خیرا
بالکل یہی بات بہت سے کفار قرآن و حدیث کے بارے میں بھی کہتے ہیں کیوں کہ صراحتا تو ان میں بھی کچھ بھی ذکر نہیں۔
لو جی ان کی یہ گستاخی بھی سنو اب یہ فقہ حنفی کا موازنہ اور مقابلہ قرآن وحدیث سے کریں گے۔استغفراللہ
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
ہم سب ہی جانتے ہیں کہ فقہ کا مطلب ہوتا ہے قرآن و حدیث سے اخذ شدہ مسائل۔ نہ تو یہ کوئی الگ سے چیز ہے اور نہ ہی اتنی جامد کہ اس میں کوئی نئے مسائل کا حل نہ نکل سکے۔ اب چاہے یہ فقہ حنفی ہو یا مالکی، شافعی، حنبلی یا اہلحدیث یا فقہ عام۔ ایک مسئلہ جب قرآن و حدیث سے اخذ کر لیا جاتا ہے تو وہ فقہ بن جاتا ہے۔
ہم تو یہ بھی جانتے ہیں کہ فقہ حنفی قرآن وحدیث سے اخذ شدہ مسائل کا نام نہیں بلکہ قرآن وحدیث سے بے علم شخص کی ناکارہ رائے کا نام ہے۔ اگر کسی نے اپنی ماں، بہن، بیٹی سے نکاح کرلیا اور اس سے ہم بستری بھی کرلی پھر بھی اس پر حد نہیں لگے گی اگرچہ وہ اپنے منہ سے یہ اقرار کرتا ہو کہ میں جانتا تھا کہ یہ مجھ پر حرام ہیں پھر بھی میں نے ایسا کیا۔ (مفہوم فتویٰ ابوحنیفہ) کیا اشماریہ صاحب بتائیں کہ یہ فتویٰ اور ایسے ہی دوسرے فقہ حنفی کے فتوے قرآن کی کون سی آیت اور کون سی احادیث سے اخذ شدہ ہیں؟؟؟
 
Last edited by a moderator:

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
جی درست فرمایا ہماری ہی فہم غلط ہے ورنہ فقہ حنفی کا ہر مسئلہ صحیح ہے۔ اور اگر فقہ حنفی کا کوئی مسئلہ قرآن وحدیث سے ٹکرا جائے تو احناف کے نظریہ کے مطابق تب بھی قرآن وحدیث ہی غلط ہوتے ہیں فقہ حنفی کا مسئلہ پھر بھی درست ہی ہوتا ہے جبھی تو یہ فقہ حنفی اور قرآن و حدیث کے ٹکراؤ کی صورت میں قرآن و حدیث کی منسوخی اور اگر یہ ممکن نہ ہوتو قرآن وحدیث میں تاؤیل کے اصول بناتے ہیں۔ اللہ کی لعنت ہے ان بدبختوں پر یہ بدترین لوگ ہیں جو اسلام کا جھوٹا دعویٰ کرتے ہیں۔
اوکے۔ اللہ پاک آپ کو اس حدیث کا مصداق بنا دے جس میں لعنت کے لوٹنے کا ذکر ہے۔
آمین
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
ہم سب ہی جانتے ہیں کہ فقہ کا مطلب ہوتا ہے قرآن و حدیث سے اخذ شدہ مسائل۔ نہ تو یہ کوئی الگ سے چیز ہے اور نہ ہی اتنی جامد کہ اس میں کوئی نئے مسائل کا حل نہ نکل سکے۔ اب چاہے یہ فقہ حنفی ہو یا مالکی، شافعی، حنبلی یا اہلحدیث یا فقہ عام۔ ایک مسئلہ جب قرآن و حدیث سے اخذ کر لیا جاتا ہے تو وہ فقہ بن جاتا ہے۔
اشماریہ صاحب آپ نے دعویٰ تو بہت بڑا کردیا لیکن ہماری بات کا جواب عنایت نہیں فرمایا۔ چلیں ایک دوسرے مسئلہ کے متعلق آپ کے دعویٰ کو جانچتے ہیں۔

اگر کسی شخص نے اپنی دبر میں انگلی داخل کی اگر تو سوکھی نکلی تو وضو قائم ہے اور اگر گیلی نکلی تو وضو ٹوٹ گیا۔ اشماریہ صاحب بتائیں فقہ حنفی کا یہ مسئلہ قرآن کی کون سی آیت یا کون سی حدیث سے اخذ شدہ ہے؟؟؟
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
اشماریہ صاحب آپ نے دعویٰ تو بہت بڑا کردیا لیکن ہماری بات کا جواب عنایت نہیں فرمایا۔ چلیں ایک دوسرے مسئلہ کے متعلق آپ کے دعویٰ کو جانچتے ہیں۔

اگر کسی شخص نے اپنی دبر میں انگلی داخل کی اگر تو سوکھی نکلی تو وضو قائم ہے اور اگر گیلی نکلی تو وضو ٹوٹ گیا۔ اشماریہ صاحب بتائیں فقہ حنفی کا یہ مسئلہ قرآن کی کون سی آیت یا کون سی حدیث سے اخذ شدہ ہے؟؟؟
آپ پہلے صرف اپنا مسلک اس بارے میں بتا دیجیے تاکہ دونوں فریقوں کا مسلک واضح ہو۔ دلیل بے شک نہیں دیجیے گا۔
پھر میں آپ کو دلیل بتا دوں گا اور آپ سے اس کے بعد آپ کے مسلک پر دلیل مانگوں گا۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
آپ پہلے صرف اپنا مسلک اس بارے میں بتا دیجیے تاکہ دونوں فریقوں کا مسلک واضح ہو۔ دلیل بے شک نہیں دیجیے گا۔
پھر میں آپ کو دلیل بتا دوں گا اور آپ سے اس کے بعد آپ کے مسلک پر دلیل مانگوں گا۔
سبحان اللہ! ہمیں تو یہاں ایسی کوئی ضرورت محسوس نہیں ہوتی کہ ہم اپنا مسلک بیان کریں۔ یہ مسئلہ تو ایسا ہے کہ حنفی کو اپنا وضو چیک کرنے کے بہانے اس کا شوق پورا کرنے کا طریقہ بتایا گیا ہے۔ ہمارے مذہب میں نہ تو ایسا کوئی مسئلہ ہے اور نہ اس بے حیائی کا کوئی تصور۔ ہمارا مسلک قرآن و حدیث کی صورت میں واضح ہے۔

آپ کی یاداشت بہت کمزور ہے ابھی اجماع والے مسئلہ میں تو آپ ہمیں حدیث سنا رہے تھے کہ موقف جس کا ہوگا دلیل بھی اسی کے ذمہ ہوگی۔ یہاں بوقت ضرورت آپ کا اصول بدل گیا ہے؟ یہاں آپ ہم سے دلیل مانگنے کی باتیں کررہے ہیں۔ مجھے اچھی طرح معلوم ہے کہ آپ کا طریقہ واردات کیا ہے۔ اپنے اکابرین کی طرح آپ غیر متعلقہ دلائل پیش کرکے فرمائیں گے کہ یہ ہماری دلیل ہے اب اگر آپ کو اس سے اختلاف ہے تو آپ قرآن و حدیث سے اسکا دلیل نہ ہونا ثابت کریں۔ یا پھر اگر یہ مسئلہ قرآن وحدیث کے خلاف ہے تو قرآن و حدیث سے دلیل دے کراسکا خلاف قرآن وحدیث ہونا ثابت کریں وغیرہ۔

اشماریہ صاحب اگر آپ کے پاس اپنے دعویٰ کا ثبوت نہیں ہے تو ہم آپ کو معاف کرتے ہیں آپ کو یہ گھٹیا طریقہ اختیار کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
 
Top