• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مقتدی کو کس طرح کی قراءت کی شرعی طور اجازت ہے؟

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
مقتدی کو کس طرح کی قراءت کی شرعی طور اجازت ہے؟

السلام علیکم
تھریڈ ’’ میں کبھی کبھی سوچتا ہوں کہ ۔۔!! ‘‘ میں جب ہمارے بزرگ محترم محمد یوسف صاحب نے ایک پوسٹ کچھ یوں کی
مقتدی کے لئے قرات خلف الامام نہ کرنے کا حکم
احادیث رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی روشنی میں ۔
حدیث نمبر 1 : عن ابی موسی ؓ الا شعری قال (فی حدیث) قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم فاذاکبر الامام فکبر وا واذا قرافانصتوا۔ مسلم ج1 ص 174 ۔
ترجمہ :حضرت ابو موسیٰ اشعری ؓ فرماتے ہیں کہ نبی علیہ الصلوة والسلام نے فرمایا جب امام تکبیر کہے تم بھی تکبر کہو جب امام قرات کرے تم خاموش رہو۔
حدیث نمبر 2 :عن ابی موسیٰ الاشعریؓ قال قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اذا قرا الامام فانصتوا واذا قال غیر المغضوب علیہم ولا الضالین فقولوا آمین ۔ مسند ابی عوانہ ج 2 ص 133 مکہ المکرمہ ۔
ترجمہ :حضرت ابو موسی اشعریؓ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا کہ جب امام قرات کرے تو تم خاموش رہو اور جب امام غیر المغضوب علیہم ولا الضالینکہے تو تم آمین کہو۔
حدیث نمبر 3 : عن ابی ہریرہؓ قال قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم انما جعل الامام لیو تم بہ فاذا اکبر فکبر وا واذا قراءفانصتوا الخ۔ نسائی ج1 ص146 قدیمی کتب خانہ ۔
ترجمہ :حضرت ابو ہریرہ ؓ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا امام اس لئے مقرر کیا جاتا ہے کہ اس کی اقتداءکی جائے سو جب امام تکبیر کہے تو تم بھی تکبیر کہو جب امام قرات کرے تو تم خاموش رہو۔
حضرت شیخ عبد القادر جیلانی ؒ کا قول
وکذلک ان کان مامو ما ینصت الی قراة الامام ویفھمھا۔ غنیہ الطالبین مترجم ص 592
ترجمہ :ایسے ہی اگر نماز پڑھنے والا مقتدی ہے تو اس کو امام کی قرات کے لئے خاموش رہنا چاہئے اور قرات کو سمجھنے کی کوشش کرے
جس پر میں نے آنحضور سے پوچھا کہ آپ قراءت سے کیا مراد لے رہے ہیں۔؟ مقتدی کو ہر طرح کی قراءت کی ممانعت ہے؟ یا پھر کچھ قراءت کرسکتا ہے؟ یا قراءت میں کونسی قراءت شامل ہے؟ تو جواباً کہا گیا کہ اگر آپ اس پر بات کرنا چاہتے ہیں توالگ تھریڈ بنالیں۔ اس بناء پر یہ تھریڈ ترتیب دیا جا رہا ہے۔ اب سوال سے متعلق تمام بحث اس تھریڈ میں ہوگی۔ ان شاءاللہ
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
قرات سے قرآن مراد ہے
جب قراءت سے آپ کی مراد قرآن ہے۔ تو اس کا مطلب ہے کہ مقتدی اس کے علاوہ قراءت(بمعنی کلام) کرسکتا ہے۔۔ کلام کی توضیح کرتا چلوں کہ اللہ اکبر کہہ کر نماز شروع کرسکتا ہے۔۔۔ نیت کرتا ہوں نماز کی، چار رکعت نماز۔فرض، امام کے پیچھے۔ وغیرہ وغیرہ جیسے الفاظ زبان سے اداء کرسکتا ہے؟۔۔۔اسی طرح سبحانک اللہہم اور اللہم باعد بینی وغیرہ جیسی دعائیں پڑھ سکتا ہے۔۔۔ٹھیک؟

اگر آپ کا جواب نہیں میں تو پھر وضاحت کردینا اور اگر آپ کا جواب ہاں میں تو پھر قرآن کیوں نہیں پڑھ سکتا؟ یہ سب کچھ کیوں پڑھ سکتا ہے؟
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
بھائی صاحب
آپ فاتحہ خلف الامام پر بات کرناچاہ رہیں کیا؟
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
بھائی صاحب
آپ فاتحہ خلف الامام پر بات کرناچاہ رہیں کیا؟
محترم بھائی میں نے سوال کچھ اور کیا ہے۔۔ کتنا اچھا ہوتا کہ آپ پہلے سوال کا جواب دیتے اور پھر کوئی اور بات پوچھ لیتے۔۔۔ بحث کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ یہ میں جانتا ہوں، کیونکہ ماننا تو آپ نے ہے ہی نہیں۔۔اور میں نے صاف اینڈ سیدھی بات جو قرآن وحدیث سے ثابت ہے وہ پیش کرنی ہے۔۔۔
ہاں جو آپ نے قراءت مقتدی کےلیے منع کی ہے۔ اسی پر کچھ سوالات جنم لے رہے ہیں۔ اور آپ کے جوابات دینے سے مزید سوالات بھی آسکتے ہیں۔ انہی کی آپ سے وضاحت لینا چاہ رہا ہوں۔ باقی اگر آپ چاہتے ہیں کہ ہم فاتحہ خلف الامام پر بات کریں۔( جو کہ لفظ قراءت بول کر آپ کی مراد فاتحہ ہی تھی۔واللہ اعلم) تو کوئی بات نہیں نئے انداز سے اس موضوع پر بھی بات کی جاسکتی ہے۔ لیکن ذرا پہلے جو سوالات اٹھ رہے ہیں۔ ان کاجواب ہوتا جائے۔ شکریہ
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
محترم بھائی میں نے سوال کچھ اور کیا ہے۔۔ کتنا اچھا ہوتا کہ آپ پہلے سوال کا جواب دیتے اور پھر کوئی اور بات پوچھ لیتے۔۔۔ بحث کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ یہ میں جانتا ہوں، کیونکہ ماننا تو آپ نے ہے ہی نہیں۔۔اور میں نے صاف اینڈ سیدھی بات جو قرآن وحدیث سے ثابت ہے وہ پیش کرنی ہے۔۔۔
ہاں جو آپ نے قراءت مقتدی کےلیے منع کی ہے۔ اسی پر کچھ سوالات جنم لے رہے ہیں۔ اور آپ کے جوابات دینے سے مزید سوالات بھی آسکتے ہیں۔ انہی کی آپ سے وضاحت لینا چاہ رہا ہوں۔ باقی اگر آپ چاہتے ہیں کہ ہم فاتحہ خلف الامام پر بات کریں۔( جو کہ لفظ قراءت بول کر آپ کی مراد فاتحہ ہی تھی۔واللہ اعلم) تو کوئی بات نہیں نئے انداز سے اس موضوع پر بھی بات کی جاسکتی ہے۔ لیکن ذرا پہلے جو سوالات اٹھ رہے ہیں۔ ان کاجواب ہوتا جائے۔ شکریہ
آپ اصل مقصد تو معلوم ہو صرف سوالات وجوابات سے کیا فائدہ۔آپ نے خود ہی کہدیا کے بحث کوئی فائدہ نہیں (متفق)۔
اور آپ کا مقصد مجھے منوانا ہے (نیت میں ہی فتور)
قرات خلف الامام لمبی علمی بحث ہے آپ مجھ سے وضاحت لیکر کیا کریں گے (آپ کو تو صرف منوانا جو ہے)
فاتحہ خلف الامام پر آپ سے میں کوئی بات کرنا نہیں چاہتا ۔پہلے سے ہی نیٹ پر اس سلسلے میں بہت بحث موجود ہے وہ دیکھ لیں ۔یہ کوئی نئی بحث نہیں ہے
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
آپ اصل مقصد تو معلوم ہو صرف سوالات وجوابات سے کیا فائدہ۔آپ نے خود ہی کہدیا کے بحث کوئی فائدہ نہیں (متفق)۔
اور آپ کا مقصد مجھے منوانا ہے (نیت میں ہی فتور)
قرات خلف الامام لمبی علمی بحث ہے آپ مجھ سے وضاحت لیکر کیا کریں گے (آپ کو تو صرف منوانا جو ہے)
فاتحہ خلف الامام پر آپ سے میں کوئی بات کرنا نہیں چاہتا ۔پہلے سے ہی نیٹ پر اس سلسلے میں بہت بحث موجود ہے وہ دیکھ لیں ۔یہ کوئی نئی بحث نہیں ہے
1۔ سوالات جوابات کا یہ فائدہ ہوگا کہ آپ سمیت آپ کی پارٹی کے دل ودماغ میں چھپا ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔ ظاہر ہوجائے گا۔ اور پھر سوالات صرف اسی پر ہیں جو پہلے آپ بیان کرچکے ہیں۔ اور جو بیان کیا، وہ دھوکہ پر مبنی تھا۔ اس لیے اسی پر سوالات شروع کیے۔۔۔۔باقی مانا یا منوانا یہ دونوں کام ہی نہیں ہوسکتے۔۔ہاں جس کو اللہ تعالیٰ ہدایت دے۔
2۔ ہم م م م م نیت میں فتور نہیں بلکہ یہ حقیقت ہے۔ کہ آپ نے کبھی ماننا ہی نہیں اگر مانتے ہوتے تو اسی مسئلہ پر واضح اور دو ٹوک دلیل کو ہی مان لیتے۔ کیڑے نکالنے کی ضرورت آپ لوگ محسوس ہی نہ کرتے ۔۔ ہاں جب ہدایت اللہ تعالیٰ کی طرف آجایا کرتی ہے تو پھر اور بات ہے۔
3۔ میں نے کوئی دلیل وغیرہ کا مطالبہ نہیں کیا۔ اور نہ آپ لوگ دلائل سے بات کرسکتے ہیں اور نہ دلائل پیش کرنے کا آپ لوگوں کے پاس جواز ہے۔ میں نےعقلی بات کی ہے اسی کا جواب اگر ہے آپ کے پاس تو دیں ورنہ خاموشی سب سے بہتر چیز ہے۔
4۔ یعنی آپ فاتحہ خلف الامام پر کوئی بات نہیں کرنا چاہتے لیکن قراءت خلف الامام پر بات کرنا چاہتے ہیں۔۔کیونکہ آپ نے خود ہی کہا کہ اس موضوع پر الگ تھریڈ بنا لیا جائے۔۔ جب تھریڈ بنا دیا گیا ہے تو اب شور یہ ہے کہ اسی پر بات ہی نہیں کرنا۔۔جناب من آپ کے ہی کہنے پر یہ تھریڈ ترتیب دیا گیا ہے۔۔

پہلے بھی کہا اور اب بھی کہتا ہوں کہ جناب مجھے معلوم ہے کہ نیٹ پر اس مسئلہ کی سیر حاصل بحثیں موجود ہیں۔۔ لیکن بات کا جب انداز مختلف ہو تو فوائد بھی مختلف ہوا کرتے ہیں۔ اس لیے اب کی بار جو سوال اٹھایا گیا ہے۔ اس کا جواب دینا ہو تو ٹھیک ورنہ میرے خیال میں اس پوسٹ کے بعد لکھنے کی ضرورت نہیں۔شکریہ
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
1۔ سوالات جوابات کا یہ فائدہ ہوگا کہ آپ سمیت آپ کی پارٹی کے دل ودماغ میں چھپا ہوا ۔۔۔۔۔۔۔۔ ظاہر ہوجائے گا۔ اور پھر سوالات صرف اسی پر ہیں جو پہلے آپ بیان کرچکے ہیں۔ اور جو بیان کیا، وہ دھوکہ پر مبنی تھا۔ اس لیے اسی پر سوالات شروع کیے۔۔۔۔باقی مانا یا منوانا یہ دونوں کام ہی نہیں ہوسکتے۔۔ہاں جس کو اللہ تعالیٰ ہدایت دے۔
2۔ ہم م م م م نیت میں فتور نہیں بلکہ یہ حقیقت ہے۔ کہ آپ نے کبھی ماننا ہی نہیں اگر مانتے ہوتے تو اسی مسئلہ پر واضح اور دو ٹوک دلیل کو ہی مان لیتے۔ کیڑے نکالنے کی ضرورت آپ لوگ محسوس ہی نہ کرتے ۔۔ ہاں جب ہدایت اللہ تعالیٰ کی طرف آجایا کرتی ہے تو پھر اور بات ہے۔
3۔ میں نے کوئی دلیل وغیرہ کا مطالبہ نہیں کیا۔ اور نہ آپ لوگ دلائل سے بات کرسکتے ہیں اور نہ دلائل پیش کرنے کا آپ لوگوں کے پاس جواز ہے۔ میں نےعقلی بات کی ہے اسی کا جواب اگر ہے آپ کے پاس تو دیں ورنہ خاموشی سب سے بہتر چیز ہے۔
4۔ یعنی آپ فاتحہ خلف الامام پر کوئی بات نہیں کرنا چاہتے لیکن قراءت خلف الامام پر بات کرنا چاہتے ہیں۔۔کیونکہ آپ نے خود ہی کہا کہ اس موضوع پر الگ تھریڈ بنا لیا جائے۔۔ جب تھریڈ بنا دیا گیا ہے تو اب شور یہ ہے کہ اسی پر بات ہی نہیں کرنا۔۔جناب من آپ کے ہی کہنے پر یہ تھریڈ ترتیب دیا گیا ہے۔۔

پہلے بھی کہا اور اب بھی کہتا ہوں کہ جناب مجھے معلوم ہے کہ نیٹ پر اس مسئلہ کی سیر حاصل بحثیں موجود ہیں۔۔ لیکن بات کا جب انداز مختلف ہو تو فوائد بھی مختلف ہوا کرتے ہیں۔ اس لیے اب کی بار جو سوال اٹھایا گیا ہے۔ اس کا جواب دینا ہو تو ٹھیک ورنہ میرے خیال میں اس پوسٹ کے بعد لکھنے کی ضرورت نہیں۔شکریہ
بھائی کیا چھپاہوا ہے اور آپ کیا ظاہر کرنا چاہتے ہیں ؟
آپ نے کہا" آپ نے کبھی ماناہی نہیں"(جھوٹ) آپ سے کبھی میری بات ہی نہیں ہوئی ہے۔
رہا فاتحہ خلف الامام اور قراءت خلف الامام تو جناب آپ سے اس سلسلے میں کیا بات کریں کیونکہ آپ کے بقول ہم دلائل سے بات نہیں کرتے ،مانتے نہیں(الزام)
بھائی صاحب میں نے تھریڈ الگ سے بنانے کے لئے کہا ضرور ہے جب آپ کے یہ دل میں یہ بات ہے کہ ہم مانتے نہیں دلائل سے بات نہیں کرتےتو آپ کا ہمارے سے بات کرناتو بے کار ہی ہے نا ۔
خیر چلئے کوئی بات نہیں آپ بات شروع کریں عقلی نہیں نقلی کریں ۔(کچھ اور نہ سمجھ لینا)
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
بھائی کیا چھپاہوا ہے اور آپ کیا ظاہر کرنا چاہتے ہیں ؟
آپ نے کہا" آپ نے کبھی ماناہی نہیں"(جھوٹ) آپ سے کبھی میری بات ہی نہیں ہوئی ہے۔
رہا فاتحہ خلف الامام اور قراءت خلف الامام تو جناب آپ سے اس سلسلے میں کیا بات کریں کیونکہ آپ کے بقول ہم دلائل سے بات نہیں کرتے ،مانتے نہیں(الزام)
بھائی صاحب میں نے تھریڈ الگ سے بنانے کے لئے کہا ضرور ہے جب آپ کے یہ دل میں یہ بات ہے کہ ہم مانتے نہیں دلائل سے بات نہیں کرتےتو آپ کا ہمارے سے بات کرناتو بے کار ہی ہے نا ۔
خیر چلئے کوئی بات نہیں آپ بات شروع کریں عقلی نہیں نقلی کریں ۔(کچھ اور نہ سمجھ لینا)
1۔ جب بات ہوتی ہے تو بہت کچھ ظاہر ہو جایا کرتا ہوتا ہے۔
2۔ یہ آپ کا جھوٹ ہے کہ میں نے کہا کہ ’’آپ نے کبھی مانا ہی نہیں‘‘۔ بلکہ میں نے یوں لکھا ہے۔۔’’ آپ نے کبھی ماننا ہی نہیں ‘‘ ۔۔ اگر آپ کو تھوڑی سی بھی اردو کی سوجھ بوجھ ہے تو جان جائیں گے کہ دونوں جملوں میں کتنا فرق ہے۔
3۔ یہ بھی آپ کا مجھ پر جھوٹ ہے۔ کہ میں نے کہا کہ آپ دلائل سے بات نہیں کرتے۔ میں نے کچھ یوں لکھا ہے۔۔۔ ’’اور نہ آپ لوگ دلائل سے بات کرسکتے ہیں‘‘۔ بات نہیں کرتے اور بات نہیں کرسکتے دونوں میں بھی فرق ہے۔ جو کہ شاید آپ کو سمجھ نہ آئے۔۔اس لیے بس کہہ رہا ہوں کہ یہ بھی آپ کا الزام ہے۔
4۔ میں نے اس لیے کہا ہے کیونکہ میں جانتا ہوں، کہ آپ لوگ نہیں ماننے والے۔ اگر آپ ماننےوالے ہیں تو پھر آپ سے بات کرکے بہت فائدہ ہوگا۔ ان شاءاللہ
5۔ چلیں ٹھیک ہے، بات شروع کرتے ہیں۔ مجھے کوئی اعتراض نہیں۔ ایک تو جو میں نے سوال کیا ہے عقلی اس کا جواب دے دیں۔ اور دوسرا یہ بتا دیں کہ آپ کس موضوع پر بات کرنا چاہتے ہیں۔ وہ بھی الفاظ میں لکھ دیں۔ تاکہ الفاظ نوٹ ہوجائیں۔ اور ہم اسی پر ہی بات کریں۔شکریہ
 
شمولیت
نومبر 14، 2013
پیغامات
177
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
43
بھائی صاحب مجھ کچھ بات نہیں کرنا آپ کو کیا بات کرناہے وہ بتا دیں اور اصل مقصد بتا ئیں
الفاظ کے پیچوں میں الجھتے نہیں دانا
غوا ص کو مطلب ہے صدف سے کہ گہر سے
"وہ بھی الفاظ میں لکھ دیں"بھائی صاحب مجھ مناظرہ نہیں کرنا ہے ۔آپ کا اشکال کیا ہے وہ بتا ئیں مجھ معلوم ہوگا تو بتا ؤنگا
 
Top