قال: محمد بن علي النيموي (م١٣٢٢ھ) "رواه أحمد وإسناده حسن لكن قوله علي صدر غير محفوظ" في الكتاب: آثار السنن مع التعليق الحسن: كتاب الصلوة [باب في وضع اليدين علي الصدر] ص١٠٨، ح٣٢٦، بتحقيق ذوالفقار علي.حدثنا يحيى بن سعيد عن سفيان حدثني سماك عن قبيصة بن هلب عن أبيه قال: رأيت النبي صلى الله عليه وسلم ينصرف عن يمينه وعن يساره ورأيته قال: يضع هذه على صدره وصف يحيى : اليمنى على اليسرى فوق المفصل.
ترجمہ: ھلب رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ میں نے نبی علیہ السلام کو دائیں جانب سے واپس جاتے ہوئے بھی دیکھا ہے اور بائیں جانب سے بھی اور میں نے نبی علیہ السلام کو اپنا داہنا ہاتھ بائیں ہاتھ پر سینے کے اوپر رکھے ہوئے دیکھا ہے جبکہ داہنا ہاتھ بائیں ہاتھ کے جوڑ پر تھا۔ مسند امام احمد بن حنبل : ج۱۰ ص۳۲۶، ح۲۲۳۱۳، مترجم : مولانا محمد ظفر اقبال، ناشر: مکتبہ رحمانیہ
{أخرجه: أبو عبد الله أحمد بن محمد بن حنبل بن هلال بن أسد بن إدريس بن عبد الله بن حيان بن عبد الله بن أنس بن عوف بن قاسط بن مازن بن شيبان بن ذهل بن ثعلبة بن عكابة بن صعب بن علي بن بكر وائل الذهلي الشيباني المروزي ثم البغدادي (م٢٤١ھ) في الكتاب: مسند، ج٥ ص٢٢٦.
ونسخة الثاني: ص١٦٢١، ح٢٢٣١٣، الطبعة بيت الأفكار الدولية.
ونسخة الثالث: ج٧ ص٣٣٧، ح٢٢٣١٣، الطباعة عالم الكتب بيروت لبنان.
ونسخة الرابع: ج١٠ ص٥١٥١-٥١٥٢، ح٢٢٣٨٦، الطبعة دار المنهاج، تحت إشراف الدكتور أحمد معبد عبد الكريم.
ونسخة الخامس: ج٩ ص١١٢، ح٢٢٥٩٨، بتحقيق محمد عبد القدر عطا.
ونسخة السادس: ج١٦ ص١٥٢، ح٢١٨٦٤، بتحقيق حمزة أحمد الزين، الطبعة دار الحديث القاهرة، وقال المحقق: "إسناده صحيح".
ونسخة السابع: ج٣٦ ص٢٩٩، ح٢١٩٦٧، بتحقيق شعيب الأرنؤوط، وعادل مرشد، وجمال عبد اللطيف، وعبد اللطيف حرز الله، وقال المحقق: "صحيح لغيره"، الطبعة مؤسسة الرسالة}.
{وأخرجه: جمال الدين أبو الفرج عبد الرحمن بن علي بن محمد بن علي بن عبيد الله بن عبد الله بن حمادى بن أحمد بن محمد بن جعفر بن عبد الله بن القاسم بن النضر بن القاسم بن محمد بن عبد الله بن عبد الرحمن بن القاسم بن محمد بن أبي بكر الصديق عبد الله بن أبي قحافة، القرشي التيمي البكري البغدادي المعروف بابن الجوزي (م٥٩٧ھ) في الكتاب: التحقيق في أحاديث الخلاف: كتاب الصلاة: مسائل صفة الصلاة [مسألة: يسن وضع اليمين على الشمال خلافا لرواية عن مالك] ج١ ص٣٣٨، ح٤٣٤، بتحقيق مسعد عبد الحميد محمد السعدني، ومحمد فارس، وقال المحقق: "حسن".
ونسخة الثاني: ج٢ ص١٨٩-١٩٠، مسألة:١٢٩، ح٤٧٧، بتحقيق الدكتور عبد المعطي أمين قلعجي، وقال المحقق: "وإسناده صحيح"}.
{وأخرجه: عماد الدين أبو الفداء إسماعيل بن عمر بن كثير بن ضو بن درع القرشي البصروي ثم الدمشقي (م٧٧٤ھ) في الكتاب: جامع المسانيد والسنن الهادي لأقوم سنن: ج٨ ص٣٦٦، ح١٠٥٦٨، الطبعة الثانية دار خضر، والطبعة الثالثة، ج٦ ص٢٢٠، ح١٠٥٥٤، بتحقيق الدكتور عبد الملك بن عبد الله بن دهيش.
ونسخة الثاني: ج١٢ ص٢٩٦-٢٩٧، ح٩٦٩٣، بتحقيق الدكتور عبد المعطي أمين قلعجي}.
ونسخة الثاني: ص٧٤، ح٣٢٦، بتحقيق فيض أحمد الملتاني}.[/QUOTE]
السلام علیکم
بیگ صاحب بحث سینے پر ہاتھ باندھنے کے ساتھ لفظ ذراع پر ہورہی ہے جس کا ترجمہ بازو ہے۔اور آپ کی پیش کردہ حدیث میں ہاتھ کے جوڑ کا ذکر ہے۔
آپ کی پیش کر دہ حدیث صحیح ہے تو پھر ذراع والی حدیث کے ساتھ اس کی تطبیق کیسے ہوگی۔