• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

وسیلے کے بارے مالک الدار والی روایت کی حقیقت

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
تمھارا رد کہاں کہاں نہیں ہوا۔۔
فیس بک سے اتنی پوسٹ سے فرار ہو ، ھمارے فورم سے دو پوسٹس سے فرار ہو۔
آخر میں کتاب کا لنک دے کے آکئے
خوش فہمی ہے آپ کی جناب!!! اور میرے مراسلات اور کتاب سے کون فرار ہےآپ کے اپنے فورم سے ؟
 
Last edited:

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
تمھارا رد کہاں کہاں نہیں ہوا۔۔
فیس بک سے اتنی پوسٹ سے فرار ہو ، ھمارے فورم سے دو پوسٹس سے فرار ہو۔
آخر میں کتاب کا لنک دے کے آکئے
یہ بحث کا طریقہ اپنے عالم کی کتاب کا لنک دے کے بھاگ آؤ۔۔
اچھا
طریقہ صحیح ہے لگے رہو

بلکل جب تہذیب اور اخلاق کے دائرے سے بات باہر ہوگی تو کون منہ لگے گا جناب اور جہاں تک بات ہے ہمارے دلائل کی اور کتاب کی تو آپ کی طرف سے آپکا اپنا فورم شام غریباں منا رہا ہے

یہ تھریڈ جس موضوع پر ہے اسی مقصد کے لئے رہنے دیں اور دلائل کا رد کرنا ہے تو محترم ابن داود بھائی نے صاف الفاظ میں کہا ہے کہ الگ تھریڈ بنایا جائے گا اس لئے آپ سے گذارش ہے رضا کو بلا لو آپ اور غیر متعلق گفتگو سے پرہیز کرو
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
بلکل جب تہذیب اور اخلاق کے دائرے سے بات باہر ہوگی تو کون منہ لگے گا جناب اور جہاں تک بات ہے ہمارے دلائل کی اور کتاب کی تو آپ کی طرف سے آپکا اپنا فورم شام غریباں منا رہا ہے

یہ تھریڈ جس موضوع پر ہے اسی مقصد کے لئے رہنے دیں اور دلائل کا رد کرنا ہے تو محترم ابن داود بھائی نے صاف الفاظ میں کہا ہے کہ الگ تھریڈ بنایا جائے گا اس لئے آپ سے گذارش ہے رضا کو بلا لو آپ اور غیر متعلق گفتگو سے پرہیز کرو
تہذیب اور اخلاق کا رونا رو رہے ہو۔۔
خود تم نے ہا ہا ہا کے سوا بات شروع نہیں کی آج تک۔۔
باقی اوپر دیکھ لو۔۔



رضا بھائی کو آپ فیس بک پہ یہاں بلارہے۔
تو خود آپ لوگ وہاں
چلے
جائیں جہاں وہ بلارہے
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
تہذیب اور اخلاق کا رونا رو رہے ہو۔۔
خود تم نے ہا ہا ہا کے سوا بات شروع نہیں کی آج تک۔۔
باقی اوپر دیکھ لو۔۔



رضا بھائی کو آپ فیس بک پہ یہاں بلارہے۔
تو خود آپ لوگ وہاں
چلے
جائیں جہاں وہ بلارہے
جہاں بلایا ہے وہی تو دلائل ہیں جنکا رد نہیں کر سکے آپ اور آپ کے محقق اور ہاہاہاہاہا دیکھ لو عینک اتار کر اوپر کس نے کری ہے

والسلام
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
مخالف فریق کے امام کو اگر عدیل سلفی نے “امام“ لکھ دیا تو آپکے وھابی محقق کیسے برس رہے ہیں۔
اور رضا بھائی نے آپ کی بجائے تم بولا تووہ بد زبان۔
اسے ہم آپ لوگوں کی منافقت کہیں۔۔؟؟
یا آپ لوگوں کا مذہبی اصول۔؟؟
آپ کو کسی کو مخاطب کرنے اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے کے کا فرق معلوم ہے؟
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

آپ کو کسی کو مخاطب کرنے اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے کے کا فرق معلوم ہے؟
اسے ہم آپ لوگوں کی منافقت کہیں۔۔؟؟
یا آپ لوگوں کا مذہبی اصول۔؟؟
کبھی جواب بھی دے دیا کریں۔

یا بس سوال کرنا ہی آتا۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
@محمد افضل رضوی صاحب! یعنی کہ آپ کو '' کسی کو مخاطب کرنے'' اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے'' کے فرق کا نہیں معلوم!
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,581
پوائنٹ
384
یہ رہا فرق:

شيخ البانی اور شيخ حبيب الرحمن أعظمى رحمهما الله.
شيخ البانی كے خلاف ايک كتاب لكھى گئى جس كا عنوان تھا " الألباني شذوذه وأخطاؤه " اور اس كو نشر غير معروف نام ارشد السلفى سے كيا گيا. بعض اهل علم كو يہ خبر پہنچى كہ اس كے مولف شيخ حبيب الرحمن اعظمى حنفى ہيں. اگرچہ بعد ميں يہ كتاب " مكتبة دار العروبة للنشر والتوزيع " سے شيخ حبيب الرحمن أعظمى كے نام سے ہى نشر ہوئى اور اس كتاب پر شيخ البانی كے دو شاگردوں شيخ سليم الهلالي اور شيخ علي الحلبي كا رد بھى ہے جو " الرد العلمي على حبيب الرحمن الأعظمى المدعي بأنه أرشد السلفى " كے نام سے نشر ہوا. اصل اس واقعے كى طرف اشاره مقصود ہے جو اس وقت پيش آيا جب اس كتاب كى نسبت غير معروف شخص " ارشد السلفى " كى طرف تھى. شيخ البانى رحمہ الله اپنى دكان ميں گھڑيوں كى مرمت كررہے تھے كہ ايک آدمى آيا اور اس نے بتايا كہ آپ كے گھر ہند سے كوئى مہمان آيا ہے. شيخ البانى رحمہ الله گھر پہنچے تو معلوم ہوا كہ مہمان شيخ حبيب الرحمن أعظمى ہيں. شيخ حبيب الرحمن أعظمى نے کچھ دن شيخ البانى كے پاس قيام كيا.اس كے بعد انہيں حلب اپنے كسى شاگرد كے پاس جانا تھا. شيخ البانى نے شيخ اعظمى سے کہا كہ وه انہيں حلب چھوڑ ديں گے اور سفر ميں شيخ البانى كے دو ساتھى بهى تھے. سفر كے دوران شيخ البانى كے ساتھى بار بار كتاب ميں موجود بعض امور كا ذكر كرتے اور شيخ اعظمى كہتے كہ شيخ البانى سے پوچھيں حتى كہ شيخ اعظمى نے آخر ميں كہا كہ ميں يہاں بحث كے ليے نہيں آيا. شيخ البانى نے ساتھيوں كو اشاره كيا كہ وه خاموش ہوجائيں. سفر كے دوران شيخ البانى نے شيخ اعظمى كا بھرپور خيال ركھا ان كے ليے چادر بچھاتے اور ان كے سونے اور آرام كا خيال ركهتے. شيخ البانى نے وه اسباب ذكر كيے جن كى وجہ سے انہوں نے كتاب كے متعلق بحث نہيں كى :
مہمان كے حقوق
شيخ اعظمى كى صحت اور ضعيف عمرى.
اس وقت شيخ كو قطعى علم نہ تھا كہ شيخ اعظمى اس كے مولف ہيں.
مسلمان كے متعلق حسن ظن خاص كر وه مہمان ہو.
(حياة الألباني وآثاره وثناء العلماء عليه - محمد الشيباني
 
شمولیت
جنوری 13، 2017
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
7
پوائنٹ
63
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
@محمد افضل رضوی صاحب! یعنی کہ آپ کو '' کسی کو مخاطب کرنے'' اور کسی کے بارے میں مؤقف رکھنے'' کے فرق کا نہیں معلوم!
صرف سوال کرنا اور جواب نہ دینا۔۔
یہ اس فورم کا اصول ہے یا یہ آپ لوگوں کا مذہبی اصول ہے۔۔
 
Top