lovelyalltime
سینئر رکن
- شمولیت
- مارچ 28، 2012
- پیغامات
- 3,735
- ری ایکشن اسکور
- 2,899
- پوائنٹ
- 436
اور یہ بھی بتا دیں کہ کیا یہ جو کتے کے جھوٹے کے بارے میں لکھا ہے - کیا یہ صحیح لکھا ہے یا کچھ ڈنڈی ماری ہے
لیجئے میں نے تو ترجمہ کردیالیکن اس کے باوجود آپ کی جانب سے کسی مثبت رویہ کی کوئی توقع نہیں ہے کیونکہ یہی ایک شے ہے جس کی آپ کی جماعت میں بڑی کمی ہے۔[/QUOTE
یہ میں نے پہلے ہی کہہ دیاتھا۔میں نے صرف ترجمہ کی غلطی کی جانب نشاندہی کی تھی اورترجمہ کے بارے میں کوئی گفتگو نہ کرکے آپ نے مان لیاکہ جوترجمہ کیاتھاوہ ترجمہ نہیں بلکہ تحریف تھا۔میں صرف اتناہی قارئین کو بتاناچاہتاتھاکہ فقہ حنفی پر اعتراض کرنے والوں کی لیاقت معلوم کرلیں کہ کتنی اورکس درجے کی ہے۔بقیہ بات رہ گئی زیر بحث مسئلہ کی تومجھے فقہ سے زیادہ لگائونہیں ہے اس کی بہ نسبت مجھے ادب عربی سے زیادہ لگائو ہے۔میں جمشید بھائی تک آپ کا پیغام پہنچادوں گا۔وہ آپ کو مزید تشفی کے ساتھ بتادیں گے کہ عربی نہ سمجھنے کے ساتھ ساتھ صحیح مفہوم سمجھنے میں بھی آپ نے ٹھوکرکھائی ہے۔
اپنی کہی بات ایک بارپھردوہرادوں
آپ کی جانب سے کسی مثبت رویہ کی کوئی توقع نہیں ہے کیونکہ یہی ایک شے ہے جس کی آپ کی جماعت میں بڑی کمی ہے۔
عربی کی ملون عبارت ہے
وکذالوصلی وفی عنقہ قلادۃفیہاسن کلب اوذئب تجوزصلاتہ
اس کا ترجمہ لولی آل ٹائم نے اپنی غیرمقلدانہ لیاقت سے یہ کیاہے
جب کہ عبارت
وکذالوصلی وفی عنقہ قلادۃفیہاسن کلب اوذئب تجوزصلاتہ
کاترجمہ یہ ہوگا
اورایسی ہی اگرکسی نے نماز پڑھی اوراس کی گردن کے ہار میں کتایابھیڑیاکادانت تھاتواس کی نماز جائز ہوگی
صلائے عام ہے یارادن نکتہ داں کیلئے
لیجئے میں نے تو ترجمہ کردیالیکن اس کے باوجود آپ کی جانب سے کسی مثبت رویہ کی کوئی توقع نہیں ہے کیونکہ یہی ایک شے ہے جس کی آپ کی جماعت میں بڑی کمی ہے۔
امام پر اعتراض نہ کرو وہ اس بری ہیں ان کا احترام کرو کیوں کہ وہ تو کہہ گئے کہ میری تقلید نہ کرنانہ جانے کس منہ سے عربی نہ جاننے والوں پر اعتراض کرتے ہو آپ کو تو اتنی شرم بھی نہیں آئی کہ کم ازکم اندھی تقلید کے لئے امام ہی ایسا منتخب کرلیتے جسے عربی آتی ہوتی۔ خیر اس میں آپ کا کوئی قصور نہیں جب خود ہی مقلدین نے اپنی آنکھیں پھوڑ لیں تو ایسا تو ہونا ہی تھا کہ امام عربی سے قرآن سے احادیث سے ناواقف اور اسکا بنایا ہوا مذہب فضولیات اور مضحکہ خیز فتووں کا ڈھیر۔
ذكر الناطقي عن محمد رحمه الله اذا صلي علي جلد كلب او ذئب جاز صلاتهلولی آل ٹائم
جوترجمہ خط کشیدہ عبارت کاکیاہے۔اس پر ایک مرتبہ دوبارہ نظرثانی کرلو ،کیونکہ اآپ جیسے جاہلین جن کو صحیح عربی لکھنااوربولناتودور ترجمہ کرناتک نہیں آتا،کس منہ سے فقہ حنفی پر اعتراض کرتے ہو۔ پہلے عربی میں کچھ شدبد پیداکرو اس کے بعد اعتراض کامنہ سامنے لائو،تاکہ اعتراض کی کچھ توقیع بھی ہو۔ ورنہ یہی کہاجائے گاکہ بے حیاباش ہرچہ خواہی کن کہ عربی کی عبارت کے ترجمہ کی لیاقت تک نہیں لیکن حوصلہ ہے فقہ حنفی پر اعتراض کا۔
اس فورم سے کنارہ کشی کی وجہ یہی ہے کہ اس فورم پر ایسے جاہلین کی کثرت ہے جن کو خود اآتاجاتاکچھ نہیں،عربی عبارت سمجھنے کی صلاحیت نہیں،عربی ناموں کا تلفظ تک صحیح نہیں۔لیکن دل میں ولولے اورارمان یہی ہیں کہ فقہ حنفی پراعتراض کیاجائے ۔
دلچسپ بات یہ ہے کہ گروہ ٍغیرمقلدین مین پذیرائی بھی ایسے ہی افراد کی ہے کہ جاہلین کے اعتراضات پر واہ واہ اورکیاخوب کی صدائیں بلند ہوتی ہیں ۔بہرحال ہمیں اس پر زیادہ کچھ نہیں کہناہے کہ ؎
اذاکان الغراب رئیس قوم
دوسرا مصرعہ جاننے والے جانتے ہی ہیں بیان کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
پہلا ترجمہ غلط ہے ااور دوسرا درست ہے لیکن یہ عبارت قرآن و حدیث کے خلاف ہے پہلی بھی اور دوسری بھیلولی آل ٹائم
جوترجمہ خط کشیدہ عبارت کاکیاہے۔اس پر ایک مرتبہ دوبارہ نظرثانی کرلو ،کیونکہ اآپ جیسے جاہلین جن کو صحیح عربی لکھنااوربولناتودور ترجمہ کرناتک نہیں آتا،کس منہ سے فقہ حنفی پر اعتراض کرتے ہو۔ پہلے عربی میں کچھ شدبد پیداکرو اس کے بعد اعتراض کامنہ سامنے لائو،تاکہ اعتراض کی کچھ توقیع بھی ہو۔ ورنہ یہی کہاجائے گاکہ بے حیاباش ہرچہ خواہی کن کہ عربی کی عبارت کے ترجمہ کی لیاقت تک نہیں لیکن حوصلہ ہے فقہ حنفی پر اعتراض کا۔
اس فورم سے کنارہ کشی کی وجہ یہی ہے کہ اس فورم پر ایسے جاہلین کی کثرت ہے جن کو خود اآتاجاتاکچھ نہیں،عربی عبارت سمجھنے کی صلاحیت نہیں،عربی ناموں کا تلفظ تک صحیح نہیں۔لیکن دل میں ولولے اورارمان یہی ہیں کہ فقہ حنفی پراعتراض کیاجائے ۔
دلچسپ بات یہ ہے کہ گروہ ٍغیرمقلدین مین پذیرائی بھی ایسے ہی افراد کی ہے کہ جاہلین کے اعتراضات پر واہ واہ اورکیاخوب کی صدائیں بلند ہوتی ہیں ۔بہرحال ہمیں اس پر زیادہ کچھ نہیں کہناہے کہ ؎
اذاکان الغراب رئیس قوم
دوسرا مصرعہ جاننے والے جانتے ہی ہیں بیان کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
کیا کتے کو ذبح کرنے سے اس کا گوشت کا پاک ہو سکتا ہے مذکورہ عبارت سے تو یہی ثابت ہو رہا ہے کہ کتے کوذبح کرنے سے اس کا گوشت پاک ہو جاتا ہےلولی آل ٹائم
جوترجمہ خط کشیدہ عبارت کاکیاہے۔اس پر ایک مرتبہ دوبارہ نظرثانی کرلو ،کیونکہ اآپ جیسے جاہلین جن کو صحیح عربی لکھنااوربولناتودور ترجمہ کرناتک نہیں آتا،کس منہ سے فقہ حنفی پر اعتراض کرتے ہو۔ پہلے عربی میں کچھ شدبد پیداکرو اس کے بعد اعتراض کامنہ سامنے لائو،تاکہ اعتراض کی کچھ توقیع بھی ہو۔ ورنہ یہی کہاجائے گاکہ بے حیاباش ہرچہ خواہی کن کہ عربی کی عبارت کے ترجمہ کی لیاقت تک نہیں لیکن حوصلہ ہے فقہ حنفی پر اعتراض کا۔
اس فورم سے کنارہ کشی کی وجہ یہی ہے کہ اس فورم پر ایسے جاہلین کی کثرت ہے جن کو خود اآتاجاتاکچھ نہیں،عربی عبارت سمجھنے کی صلاحیت نہیں،عربی ناموں کا تلفظ تک صحیح نہیں۔لیکن دل میں ولولے اورارمان یہی ہیں کہ فقہ حنفی پراعتراض کیاجائے ۔
دلچسپ بات یہ ہے کہ گروہ ٍغیرمقلدین مین پذیرائی بھی ایسے ہی افراد کی ہے کہ جاہلین کے اعتراضات پر واہ واہ اورکیاخوب کی صدائیں بلند ہوتی ہیں ۔بہرحال ہمیں اس پر زیادہ کچھ نہیں کہناہے کہ ؎
اذاکان الغراب رئیس قوم
دوسرا مصرعہ جاننے والے جانتے ہی ہیں بیان کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
پہلا ترجمہ غلط ہے ااور دوسرا درست ہے لیکن یہ عبارت قرآن و حدیث کے خلاف ہے پہلی بھی اور دوسری بھی
اب تو کتے گوشت جو ہوٹلوں پہ کھلایا جاتا ہے وہ بھی جائز ہو گیا؟اور اسی طرح اگر اسے نے کتے یا بھیڑیا کے دانت والا ہار گلے میں ڈال کر نماز پڑھی تو اسکی نماز جائز ہے , اور جس کی جلد دباغت سے پاک ہو جاتی ہے اسکا گوشت بھی ذبح کرنے سے پاک ہو جاتا ہے ۔
ناظقی نے محمد رحمہ اللہ سے روایت کیا ہے کہ جب وہ ایسےکتےیا بھیڑیا کی کھال پر نماز پڑھے جسے ذبح کیا گیا ہو تو اسکی نماز جائز ہے ۔یہ ترجمہ تو ٹھیک ہے نا جناب؟