حبیب زدران
رکن
- شمولیت
- دسمبر 28، 2011
- پیغامات
- 153
- ری ایکشن اسکور
- 420
- پوائنٹ
- 57
اصولآ آپ کا جملہ یہ ہونا چاہیئے تھا ابن جوزی صوحب کی باتوں کا کسی سے جواب نہ بن پڑنا غیر مقلدوں کا علم سے بالکل خالی ہونا ہے۔ یہ اس لئے کہ آپ نےہمارے بنیادی مقدمےسے تعرض نہ کرتے ہوئے گویا ہمارے مقدمے کو تسلیم کر لیا ہے البتہ ہماری باتوں سے جو ذہنی خلجان آپکو درپیش آئی اسے دور کرنے کیلئے ایک دور از کار بات آپ نے ہماری طرف منسوب کردی۔ آپ کی ذہانت کی داد میں کیسے دوں اور کن الفاظ میں دوں۔ کہ کمال بے نیازی سے آپ نے یہ مقدمہ کہ ہم خبر واحد کے منکر ہیں اپنے ذہن میں فرض کیا اور ہماری طرف منسوب کرکے نمبرواری کا شوق پورا فرمایا۔ نوبت یہاں تک پہنچی کہ Bکاری کو بیچ میں ڈالا گیا اور ہمیں باور کرایا گیا کہ ان میں مندرج احبار آحاد صحیح ہیں اور یہ بات امت میں مسلمہ ہے۔ ہماری اضافی تسلی کیلئے شاہ صاحب رحمہ اللہ کا قول نقل کیا گیا اور آخری تڑکہ تقلید و اتباع کا دیا گیا۔ابن جوزی صاحب کی باتوں کا کسی بھی طرف سے جواب نہ آنا ان کابے تکا اور علم سے بالکل خالی ہونا تھا۔
میں حیراں ہوں کہ یہ سب غیر ضروری واردات آپ کو کیوں کرنی پڑی۔ حالانکہ نا میں خبر واحد کا منکر ہوں نا اس حوالے سے بخاری و مسلم کی حیثیت پر آپ سے کوئی وضاحت طلب کی۔ اور تقلید و اتباع کے حوالے سے پھبتیاں کسنے پر تو دل چاہتا ہے کہ اتباع کی جامع و مانع تعریف کا آپ سے مطالبہ کروں۔
٢،٣،٤ پر آپ کا عمل شاہد ہے
٧ کے جواب میں پھر وہی راگ الاپ رہے کہ حدیث کو مٰن حضت نہیں مان رہا۔
بندہ خدا یہ بات آپ کیسے طے کی۔ جبکہ اس جانب میں نے کوئی بات اشارۃٓ بھی نہیں کی۔ ہاں یہاں حدیث پیش کرنا اور اس سے استدلال کرنا آپکے ذہنی مفروضے کے مردود ہونے کیلئے کافی قرینہ تھا لیکن آپ نے اصل استدلال سے عدم التفات برتتے ہوئے شوشے ہی چھوڑے۔