• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا دیوبندی اہل سنت میں سے ہیں؟

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
میرا جواب شاید کہ ہمارے ہی بعض حضرات کو متشدد معلوم ہو مگر کیا کروں کہ ہماری بھی مجبوری ہے!
آپ کے اکثر جوابات سلیم الطبع افراد کو یقیناً گراں گزرتے ہوں گے۔

جی بالکل یہ مکروہ چہرا انہیں علمائے احناف کا نکلا کہ جنہیں میں اکتوبر 1996 سے قبل اپنا سمجھتا تھا!
معذرت کے ساتھ اس میں 1996 سے پہلے فوت شدہ آپ کے آباءکے چہرے بھی ہیں۔

ہاں اور ایک بات شاید آپ پر ابھی منکشف نہیں ہوئی کہ وہ استاد آپ کے ساتھ'' کیا کچھ کرے گا ''تو بہت اچھی طرح سمجھ آئے گی!
میرے دینی اساتذہ ”قرآن، حدیث اور آثار“ ہیں۔ انہوں نے میرے ساتھ کیا کیا، کیا کر رہے ہیں اور کیا کریں گے یہ کوئی مخفی نہیں۔ آپ اگر شک میں ہیں تو میں کچھ نہیں کہہ سکتا۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
تصوف کی بعض ”اصطلاحات“ کو بغیر استاد کے سمجھنا انتہائی مشکل ہوتا ہے۔ ”وحدت الوجود “ کا ذکر صرف تصوف کی کتب میں ملتا ہےکسی اور میں نہیں۔ یہ ”عقیدہ“ نہیں ”اصطلاح“ ہے۔
مکمل تصوف کو کامل اساتذہ کئ نگرانی میں سیکهنے کے بعد جب شریعت اسلامیہ پر پرکهینگے تب پتہ چلے گا کہ کیا ہوا؟

یہ بهی پڑهیں

http://forum.mohaddis.com/threads/صوفیہ-سے-متعلق-مولانا-گنگوہی-کا-قول.33053/#post-258806
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
293
پوائنٹ
165
مکمل تصوف کو کامل اساتذہ کئ نگرانی میں سیکهنے کے بعد جب شریعت اسلامیہ پر پرکهینگے تب پتہ چلے گا کہ کیا ہوا؟
آپ کی گفتگو کچھ ایسے رموز پر مشتمل ہوتی ہے جسے میں سمجھنے سے قاصر رہتا ہوں۔ اپنی بات کو ذراتفصیک سے لکھ دیا کریں۔ کہیں ایسا نہ ہو کہ پڑھنے والا کچھ کا کچھ سمجھ بیٹھے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کسی طبقہ کا عقیدہ ان کی کتب عقائددیکھنے سے ہی پتہ چلے گا۔
یہ کسی منچلے کی بڑ ہے!
کیا آپ یہ کہیں گے کہ احناف کی کوئی کتاب ”عقائد“ پر ہے ہی نہیں اور ان کے عقائد مختلف کتابوں سے ملتے ہیں؟
یہ میرا مدعا نہیں!
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
آپ کی گفتگو کچھ ایسے رموز پر مشتمل ہوتی ہے جسے میں سمجھنے سے قاصر رہتا ہوں۔ اپنی بات کو ذراتفصیک سے لکھ دیا کریں۔ کہیں ایسا نہ ہو کہ پڑھنے والا کچھ کا کچھ سمجھ بیٹھے۔
اردو ہی لکهتا ہوں جناب ابن داود، عمر اثری کیطرح !
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ کے اکثر جوابات سلیم الطبع افراد کو یقیناً گراں گزرتے ہوں گے۔
سلیم الطبع ہو نہ ہو ان پر ضرور گراں گذرتے ہیں جو دلیل کے مقابلے میں بھی حسن ظن رکھنے کے خواہاں ہیں!
معذرت کے ساتھ اس میں 1996 سے پہلے فوت شدہ آپ کے آباءکے چہرے بھی ہیں۔
بلکل جناب! میرے دادا ہی شاید، کہ وہ بھی حنفی ہی رہے، وہ تھے بہر حال ایک عامی، اب اللہ ہی جانتا ہے کہ فقہ حنفی کے فریب کا شکار ہونے میں وہ معذور تھے یا نہیں!
میرے دینی اساتذہ ”قرآن، حدیث اور آثار“ ہیں۔ انہوں نے میرے ساتھ کیا کیا، کیا کر رہے ہیں اور کیا کریں گے یہ کوئی مخفی نہیں۔ آپ اگر شک میں ہیں تو میں کچھ نہیں کہہ سکتا۔
اب اس جہالت کو کیا کہیئے! صاحب قرآن، حدیث اور آثار کو اپنا استاد باور کروا رہیں ہیں!!
اور تصوف کے لئے کسی رقم طراز تھے کہ:
تصوف کی بعض ”اصطلاحات“ کو بغیر استاد کے سمجھنا انتہائی مشکل ہوتا ہے۔
کیا کہتے ہیں کہ دروغ گو حافظہ نا باشد!
 
Last edited:
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
ان کی تقلید کیوں کرتے ہو خود اپنا اسٹائل اپناؤ۔۔۔ ابتسامہ
بات زبان کی ہو رہی تهی ، ہے نا !
فضولیات سے احتراز کیا کریں ۔ کہاں کیا لفظ صحیح ہے معانی و مطالب سمجہیں پہر لکہیں ۔ یوں خواہ مخواہ لکهنے سے کیا حاصل ۔ ویسے آپ کو سمجہانا فضول ہے ۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

سلیم الطبع ہو نہ ہو ان پر ضرور گراں گذرتے ہیں جو دلیل کے مقابلے میں بھی حسن ظن رکھنے کے خواہاں ہیں!

بلکل جناب! میرے دادا ہی شاید، کہ وہ بھی حنفی ہی رہے، وہ تھے بہر حال ایک عامی، اب اللہ ہی جانتا ہے کہ فقہ حنفی کے فریب کا شکار ہونے میں وہ معذور تھے یا نہیں!

اب اس جہالت کو کیا کہیئے! صاحب قرآن، حدیث اور آثار کو اپنا استاد باور کروا رہیں ہیں!!
اور تصوف کے لئے کسی رقم طراز تھے کہ:

کیا کہتے ہیں کہ دروغ گو حافظہ نا باشد!
یہ انکا حق دفاع ہے ۔ مسلک اور عقیدہ
ایک طرف اقوال اصحاب حنیفہ اور دوسری طرف روایات و حکایات
قال ابو حنیفہ یہ کہ صحیح حدیث مل جانے پر میرا قول ترک کردیا جائے اور حدیث پر عمل کیا جائے ۔
شریعت کے خلاف روایات و حکایات پر اعتماد کامل ۔
دعوی یہ کیا ہے کہ چند اصحاب اہل حدیث کو "راہ راست" پر لے آنا چاہتے ہیں ۔
نتیجتا وہ سب کہے جارہے ہیں بے تکان اور ہم سنے جارہے ہیں ۔
اہل حدیث کا عقیدہ درست کرنے بیڑا اٹهایا ہے ۔ یہ کوئی معمولی بات نہیں ۔
اب انکی اس کوشش میں اکثر وہ سادہ سی اردو نہیں سمجهتے ہیں یا تو ہم انکی وعیدوں میں بهاری بهرکم الفاظ سمجہنے کیخاطر لغت تلاش کرتے ہیں ۔
اسے کهتے ہیں تضاد
اب اس آمیزہ کو کیا نام دیا جائے !
 
Top