• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا یزید پر لعنت کرنا جائز ہے۔

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
پھونکوں سے یہ چراغ بجھایا نہ جائے گا۔ آپ کا غصہ آپ کے ناصبی ہونے کی طرف دلالت کر رہا ہے۔
چلیں آپ کی خوش فہمی سر آنکھوں پر۔۔۔ یزید رحمہ اللہ علیہ اور حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ سے بغض کی پاداش میں آپ جو چاہیں ہمیں کہہ سکتے ہیں۔۔۔بہتر فیصلہ اللہ کرنے والا ہے۔۔۔ اور اب جبکہ زور ٹوٹ چکا ہے تو میں آپ کے توسط سے انتظامیہ کو کہنا چاہوں گا کے اس موضوع کو قفل لگادیں۔۔۔

بہت بہت شکریہ نوید عثمان صاحب آپ کا اور آپ کے باقی اہلحدیث بھائیوں کا۔۔۔
والسلام علیکم۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
چلیں آپ کی خوش فہمی سر آنکھوں پر۔۔۔ یزید رحمہ اللہ علیہ اور حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ سے بغض کی پاداش میں آپ جو چاہیں ہمیں کہہ سکتے ہیں۔۔۔بہتر فیصلہ اللہ کرنے والا ہے۔۔۔ اور اب جبکہ زور ٹوٹ چکا ہے تو میں آپ کے توسط سے انتظامیہ کو کہنا چاہوں گا کے اس موضوع کو قفل لگادیں۔۔۔

بہت بہت شکریہ نوید عثمان صاحب آپ کا اور آپ کے باقی اہلحدیث بھائیوں کا۔۔۔
والسلام علیکم۔
ہمیں تو کسی سے کوئی بغض نہیں خواہ وہ حضرت معاویہ ہوں یا ان کا ہونہار بیٹا یزید ۔۔ہمیں تو صرف ان لوگوں پر ہے جو اپنے پیٹ کی خاطر ان لوگوں کے بارے میں رطب اللسان ہیں ۔ میں تو ان موضوعات پر بات صرف اس وقت کرتا ہوں جب کوئی ان کی جھوٹی تعریفیں کرتا ہے ورنہ مجھے ان کا ذکر کرنے کا کوئی شوق نہیں۔

جس مقصد کے لئے یہ تھریڈ قائم کیا تھا اس موضوع پر بات ہی برائے نام ہوئ ہو اور ادھر ادھر کی باتیں ہوتی رہی ہیں اب آپ سے جب بات نہیں بن پائی تو اب آپ اس تھریڈ کو بند کرنے کا مطالبہ کر رہے ہیں ۔آپ کے لئے یہی مناسب ہے ۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
چلیں یہ بھی آپ کا حُسن ظن ہے۔۔۔ اگر اس طرح کی باتوں سے آپ کے دل کو قرار ملتا ہے تو ہم کو آپ سے ہمدردی ہے۔۔۔ رہا معاملہ یزید رحمہ اللہ اور حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کا تو ہم اس وقت تیرھویں صفحے پرہیں اس پورے موضوع پر ایک سرسری سی نظر دوڑا کر دیکھ کے کب کب کہاں کہاں ایسی باتیں کی گئیں ہیں جس سے موضوع اپنے اصل سے ہٹ جائے ہاں اگر واقعی ابھی بھی آپ دلچسپی رکھتے ہیں تو مجھے کوئی اعتراض نہیں ہے لیکن یہ جو بیچ میں سپورٹرز آجاتے ہیں ان کو تھوڑا تسلی دیں کے جب کسی موضوع پر ہم گفتگو کررہے ہیں اس میں اپنی ٹانگیں نہ آڑائیں۔۔۔ حق کاپی پیسٹ کرنے یا دوسرے فورمز سے معلومات یہاں لا کر پیش کرنے سے قطعی ثابت نہیں ہوگا۔۔۔ لہذا میری طرف سے تو پوری اجازت ہے آپ چاہیں تو دوبارہ اس سلسلے کو شروع کئے لیتے ہیں مگر اس شرط پر کے بیچ میں کوئی تیسرا نہ کودے باقی جتنا ہے وہ پڑھنے والا خود ہی سمجھ جائے گا۔۔۔

جہاں تک آپ نے جھوٹی تعریف کی بات کی تو آپ کے خود کے سچے ہونے کی دلیل کیا پچھلی کچھ تحریروں میں جس طرح آپ تذبذب کا شکار رہے ہیں اس یہ اندازہ لگانا قطعی طور پر مشکل نہیں جھوٹ کیا ہے اور کون بول رہا ہے یہ آپ قاری پر چھوڑ دیں۔۔۔ اپنی سی کوشش جاری رکھیں۔۔۔ اور اس گرتی ہوئی دیوار کو سہارا دینے میں اپنی توانائیاں صرف کیجئے جو رافضیت اور شیعوں کی مرہون منت ہے۔۔۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
چلیں یہ بھی آپ کا حُسن ظن ہے۔۔۔ اگر اس طرح کی باتوں سے آپ کے دل کو قرار ملتا ہے تو ہم کو آپ سے ہمدردی ہے۔۔۔ رہا معاملہ یزید رحمہ اللہ اور حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کا تو ہم اس وقت تیرھویں صفحے پرہیں اس پورے موضوع پر ایک سرسری سی نظر دوڑا کر دیکھ کے کب کب کہاں کہاں ایسی باتیں کی گئیں ہیں جس سے موضوع اپنے اصل سے ہٹ جائے ہاں اگر واقعی ابھی بھی آپ دلچسپی رکھتے ہیں تو مجھے کوئی اعتراض نہیں ہے لیکن یہ جو بیچ میں سپورٹرز آجاتے ہیں ان کو تھوڑا تسلی دیں کے جب کسی موضوع پر ہم گفتگو کررہے ہیں اس میں اپنی ٹانگیں نہ آڑائیں۔۔۔ حق کاپی پیسٹ کرنے یا دوسرے فورمز سے معلومات یہاں لا کر پیش کرنے سے قطعی ثابت نہیں ہوگا۔۔۔ لہذا میری طرف سے تو پوری اجازت ہے آپ چاہیں تو دوبارہ اس سلسلے کو شروع کئے لیتے ہیں مگر اس شرط پر کے بیچ میں کوئی تیسرا نہ کودے باقی جتنا ہے وہ پڑھنے والا خود ہی سمجھ جائے گا۔۔۔

جہاں تک آپ نے جھوٹی تعریف کی بات کی تو آپ کے خود کے سچے ہونے کی دلیل کیا پچھلی کچھ تحریروں میں جس طرح آپ تذبذب کا شکار رہے ہیں اس یہ اندازہ لگانا قطعی طور پر مشکل نہیں جھوٹ کیا ہے اور کون بول رہا ہے یہ آپ قاری پر چھوڑ دیں۔۔۔ اپنی سی کوشش جاری رکھیں۔۔۔ اور اس گرتی ہوئی دیوار کو سہارا دینے میں اپنی توانائیاں صرف کیجئے جو رافضیت اور شیعوں کی مرہون منت ہے۔۔۔
میرے سپورٹرز تو کم ہیں آپ کی نسبت آپ اپنے سپورٹرز سے کہیں۔

اگر میں نے جھوٹی تعریف کی بات کی ہے تو آپ ثابت کریں کہ ان دونوں کی انفرادی کوئی فضیلت ہے ؟؟ مجھے آپ تذبذب کا شکار کیا کریں گے آپ لوگ خود حیران و پریشان ہیں کہ ہم نے تو اس فورم پر ناصبیت کو پھیلانے کا پورا بندوبست کیا تھا یہ درمیان میں کون آ ٹپکا۔۔ دیوار کس کی گر رہی ہے یہ تو اندازہ ہو رہا ہے کہ میدان چھوڑ کر کون بھاگ رہا ہے ۔ مجھے اس بات کی سمجھ نہیں آتی کہ آپ لوگوں کو رافضیت کی تعریف بھی آتی ہے جو ہر ایک پر رافضی ہونے کے فتوے لگا رہے ہو۔

باقی مجھے آپ کی پوسٹ پڑھ کر آپ کی بے بسی پر ترس آ رہا ہے۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
نویدعثمان صاحب!۔۔۔ آپ میں اور ہم میں یہ ہی فرق ہے۔۔۔ آپ فضلیتیں ڈھونڈتے ہیں اور ہم حقائق۔۔۔ مجھے ایک بات بتائیں حضرت علی رضی اللہ تعالٰی عنہ کی فضیلت اور حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ کی فضیلت اسی طرح حضرت حسین رضی اللہ عنہ کی فضیلت اور یزید رحمہ اللہ کی فضیلت کیا ہے یہ باتیں اہلسنت والجماعت کی کُتب میں موجود ہیں۔۔۔ اس پر کسی کی دوسری کوئی رائے نہیں ہے۔۔۔ میں نے آپ سے اپنی پوسٹ (٩٢) میں بہت سنجیدہ سوال پوچھا تھا کے حضرت حسن رضی اللہ تعالٰی عنہ نے جن شرائط پر حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کے ہاتھ پر بیعت کی تھی وہ شرائط پیش کردیں۔۔۔ لیکن اس سوال کے پوچھے جانے کے بعد آپ ایسا غائب ہوئے جیسے۔۔۔ گدھے کے سر سے ۔۔۔۔۔ الخ۔ اور بھیجدیا کسی خرم صاحب کو تو جو الزام آپ ہم پر لگارہے ہیں اپنے سپورٹرز کا لانے کا توخود آپ کا لگایا ہوا الزام ہم پر وہ بےبنیاد ثابت ہوتا ہے۔۔۔

میرے پوچھے گئے سوال کا جواب آپنے اپنی پوسٹ (٩٤) میں کچھ اس طرح دیا۔۔۔ ملاحظہ کیجئے۔۔۔
یہ پوسٹ یزید پر لعنت کے متعلق ہے آپ ایک علیحدہ تھریڈ بنائیں اس میں آپ کو جواب دے دیں گے انشاء اللہ
اور خرم صاحب اُن کا بھی جواب ملاحظہ کیجئے!
wo SHART ye thee k HASSAN aur HUSSAIn k samny ALI r.a. ko SAB O SHITM (GALI GALOCH aur LAN TAN na kia jae. 2ri Shart ye thee k Muawia ki Wafat k baad HASAN Khalifa bny gain ya phir HUSSAIN r.a. khalifa hoon gy, afsoos dono qubul na ki gain., hasan ko yazeed ny zehr dilwa diya TOHFA TUL AHFAZI.
اس جواب کو پڑھنے کے بعد مجھے راقم کی ذہنیت کیفیت پر شک ہوا اس لئے میں نے مزید ان سے گفتگو کو جاری رکھنا مناسب نہیں سمجھا۔۔۔

پھر آپ پوسٹ نمبر (١١٦) میں اس طرح جلوہ گر ہوئے۔۔۔
حضرت معاویہ اور یزید ظالم بادشاہ

یہ روایتیں ناصبیوں کو ھضم ہونے والی نہیں ہیں ۔ اللہ آپ کو بہتریں جزا دے ۔
اور پھر وہ جو بات میں نے کہی تھی جواب دینے کے حوالے سے آپ ہمیشہ کی طرح اس بار بھی تذبذب کا شکار رہے ملاحظہ کیجئے۔۔۔
اہل حدیثوں کا موقف الحمد للہ ناصبیوں والا نہیں وہ یزید کو فاسق و فاجر اور ظالم سمجھتے ہیں۔
آپ نے اپنی پوسٹ نمبر (٩٤) پر یزید کے بارے میں لعنت کا لفظ استعمال کیا اور جھوٹا دعوٰی یہ پیش کیا کے آپ خود اہلحدیث ہیں اور ساتھ ہی اہلحدیث کا موقف یہ پیش کیا کے وہ فاسق وفاجر اور ظالم سمجھتے ہیں۔۔۔ تو ثابت ہوا کے لعنت یہ آپ کے اپنے بیمار ذہن کی اختراع ہوئی یا پھر رافضیوں اور شیعوں کی جن کا عقیدہ خالہ، پھوپھی وغیرہ کو ایک ساتھ نکاح میں رکھا جاسکتا کی۔۔۔ پہلے تو آپ یہ فیصلہ کریں آپ کون ہیں؟؟؟۔۔۔ خالہ، پھوپھی والے یا فاسق وفاجر اور ظالم سمجھنے والے۔۔۔

اپنی آخری تحریر میں آپ نے ایک بڑی اچھی بات کہی وہ یہاں پر کوٹ کئے دیتا ہوں۔۔۔
آپ کو میری بےبسی پر ترس آرہا ہے۔۔۔
یہ بہت خوش آئن بات ہے۔۔۔

شکریہ۔۔۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
نویدعثمان صاحب!۔۔۔ آپ میں اور ہم میں یہ ہی فرق ہے۔۔۔ آپ فضلیتیں ڈھونڈتے ہیں اور ہم حقائق۔۔۔ مجھے ایک بات بتائیں حضرت علی رضی اللہ تعالٰی عنہ کی فضیلت اور حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ کی فضیلت اسی طرح حضرت حسین رضی اللہ عنہ کی فضیلت اور یزید رحمہ اللہ کی فضیلت کیا ہے یہ باتیں اہلسنت والجماعت کی کُتب میں موجود ہیں۔۔۔ اس پر کسی کی دوسری کوئی رائے نہیں ہے۔۔۔
آپ حقائق ڈھونڈ رہے ہیں اور ہمیں الحمد للہ معلوم ہیں اس لئے تو آپ کو بتا رہے ہیں مگر آپ لوگوں کے کمزور دفاع میں لگے ہوئے ہیں ۔



میں نے آپ سے اپنی پوسٹ (٩٢) میں بہت سنجیدہ سوال پوچھا تھا کے حضرت حسن رضی اللہ تعالٰی عنہ نے جن شرائط پر حضرت معاویہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کے ہاتھ پر بیعت کی تھی وہ شرائط پیش کردیں۔۔۔
اس موضوع سے ان شرائط کا تعلق کیا ہے لیکن پھر بھی بتا دیتا ہوں جو جواب خرم بھائی نے دیا ہے وہ درست ہے کہ یہ معاہدہ ایک مشروط صلح نامہ تھا جس میں چند شرائط لکھی گئی تھیں ان میں سے ایک یہ تھی کہ ہمارے سامنے ہمارے باپ حضرت علی رض پر لعن طعن نہ کی جائے اور حضرت معاویہ کے مرنے کے بعد حضرت حسن خلیفہ ہونگے اور پھر حضرت حسین ۔ لیکن ان دونوں شرائط پر عمل نہ ہوا اور سب و شتم بھی جاری رہا اور حضرت معاویہ نے اپنی زندگی میں ہی اپنے بیٹے کے لئے زبردستی بیعت لے لی۔
پھر آپ پوسٹ نمبر (١١٦) میں اس طرح جلوہ گر ہوئے۔۔۔
میں نے غلط کیا کہا یہ روایتیں حقیقت میں ناصبیوں کو ھضم ہونے والی نہیں ۔کیونکہ اس قدر واضح رویتوں کے بعد بھی کوئی حضرت معاویہ کے کمزور دفاع میں لگا رہے تو یہ دین کی خدمت تو نہیں اپنے آپ کو خوش کرنے والی بات ہے۔ اگر آپ ناصبی ہیں تو پھر آپ کا غصہ جائز ہے۔

آپ نے اپنی پوسٹ نمبر (٩٤) پر یزید کے بارے میں لعنت کا لفظ استعمال کیا اور جھوٹا دعوٰی یہ پیش کیا کے آپ خود اہلحدیث ہیں اور ساتھ ہی اہلحدیث کا موقف یہ پیش کیا کے وہ فاسق وفاجر اور ظالم سمجھتے ہیں۔۔۔ تو ثابت ہوا کے لعنت یہ آپ کے اپنے بیمار ذہن کی اختراع ہوئی یا پھر رافضیوں اور شیعوں کی جن کا عقیدہ خالہ، پھوپھی وغیرہ کو ایک ساتھ نکاح میں رکھا جاسکتا کی۔۔۔ پہلے تو آپ یہ فیصلہ کریں آپ کون ہیں؟؟؟۔۔۔ خالہ، پھوپھی والے یا فاسق وفاجر اور ظالم سمجھنے والے۔۔۔
چلو شکر ہے آپ نے یزید کو فاسق و فاجر تسلیم کر لیا ۔ اب رہا لعنت کا معاملہ تو لعنت کا مطلب ہے اللہ کی رحمت سے دوری ۔ اب جس آدمی نے ظلم سے اللہ کی زمین کو بھر دیا لوگوں کو ناحق قتل کروایا ، مدینہ و مکہ پر حملہ کروایا اب اگر ہم اس کے بارے میں یہ کہ دے کہ وہ اللہ کی رحمت سے دور ہو تو اس سے کیا قیامت آتی ہے وہ تو اللہ کی رحمت سے پہلے ہی دور ہے ہم نے الحب للہ و البغض فی اللہ کے تحت اگر اس کو بد دعا دی تو علمائے اہل سنت کے نزدیک اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔

اگر رافضی یزید پر لعن طعن کرتے ہیں تو اس کا مطلب یہ ہے کہ دوسرا کوئی نہیں کر سکتا وہ تو قران بھی پڑھتے ہیں آپ وہ بھی چھو ڑ دیں ۔ ویسے بھی بیسیوں علمائے اہل سنت یزید پر لعنت کے قائل ہیں تو کیا وہ بھی خالہ پھو پھی والے تھے ۔ ہوا میں تیر چھوڑنے کی بجائے حقائق ڈھونڈیں اور پھر اس کو تسلیم بھی کریں ۔میں نہ مانوں کی روش کب تک اختیار کئے رکھیں گے۔ والسلام
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
امام غزالی کا پورا فتوٰی ملاحظہ کیجئے۔۔۔

امام غزالی رحمہ اللہ سے سوال کیا گیا۔۔۔ اس شخص کے متعلق کیا حکم ہے جو یزید پر لعنت کرتا ہے؟؟؟۔۔۔ کیا اُس پر فسق کا حکم لگایا جاسکتا ہے؟؟؟۔۔۔ کیا اُس پر لعنت کا جواز ہے؟؟؟۔۔۔ کیا یزید فی الواقع حضرت حسین رضی اللہ تعالٰی عنہ کو قتل کرنے کا ارادہ رکھتا تھا۔۔۔ یا اس کا مقصد صرف اپنی مدافعت تھا؟؟؟۔۔۔ اس کو رحمہ اللہ علیہ کہنا بہتر ہے یا اس سے سکوت افضل۔۔۔

امام غزالی رحمہ اللہ علیہ نے جواب دیا۔۔۔
مسلمان پر لعنت کرنے کا قطعا کوئی جواز نہیں جو شخص کسی مسلمان پر لعنت کرتا ہے وہ خود ملعون ہے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا۔۔۔

مسلمان لعنت کرنے والا نہیں ہوتا۔۔۔ علاوہ ازین ہمیں تو ساری شریعت اسلامیہ نے جانوروں تک پر لعنت کرنے سے روکا ہے تو پھر کسی مسلمان پر لعنت کرنا کس طرح جائز ہوجائے گا؟؟؟۔۔۔ یہ حدیث سنن ابن ماجہ میں روایت ہوئی ہے)۔۔۔

یزید کا اسلام صحیح طور پر ثابت ہے جہاں تک حضرت حسین رضی اللہ تعالٰی عنہ کے واقعے کا تعلق ہے سو اس بارے میں کوئی ثبوت موجود نہیں کے یزید نے انہیں قتل کیا یا ان کے قتل کا حکم دیا یا اس پر رضامندی ظاہر کی جب یزید کے متعلق یہ باتیں پایہ ثبوت ہی کو نہیں پہنچتیں تو پھر اس سے بدگمانی کیونکہ جائز ہوگی؟؟؟۔۔۔

جبکہ مسلمان کے متعلق بدگمانی کرنا حرام ہے اللہ تعالٰی نے فرمایا ہے تم خواہ مخواہ بدگمانی کرنے سے بچو کے بعض دفعہ بدگمانی بھی گناہ کے دائرے میں آجاتی ہے اور نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہے۔۔۔

اللہ تعالٰی مسلمان کے خون، مال، عزت اور آبرو اور اس کے ساتھ بدگمانی کو حرام قرار دیا ہے۔۔۔

جس شخص کا خیال ہے کہ یزید نے حضرت حسین رضی اللہ عنہ کے قتل کا حکم دیا یا اُن کے قتل کو پسند کیا وہ پرلے درجے کا احمق ہے کیا یہ واقعہ نہیں کہ ایسا گمان کرنے والے کے دور میں کتنے ہی اکابر، وزراء اور سلاطین کو قتل کیا گیا تھا وہ اس بات کا پتہ چلانے سے قاصر رہا کن لوگوں نے ان کو قتل کیا اور کن لوگوں نے اس قتل کو پسند یا ناپسند کیا دراں عالیکہ ان کے قتل اس کے بالکل قرب میں اور اس کے زمانے میں ہوئے اور اس نے ان کا خود مشاہدہ کیا پھر اس قتل کے متعلق (یقینی اور حمتی طور پر) کیا کہا جاسکتا ہے جو دور دراز کے علاقے میں ہوا اور جس پر چار سو سال (امام غزالی رحمہ اللہ علیہ کے دور تک) کی مدت بھی گذر چکی ہے۔۔۔

علاوہ ازین اس سانحے پر تعصب وگروہ بندی کی دبیز تہیں چڑھ گئی ہیں اور روایتوں کے انبار لگا دیئے گئے ہیں جس کی بناء پر اصل حقیقت کا سراغ لگانا ناممکن ہے جب واقعہ یہ ہے کے حقیقت کی نقاب کشائی ممکن ہی نہیں تو ہر مسلمان کے ساتھ حسن ظن رکھنا ضروری ہے پھر اہل حق (اہلسنت والجماعت) کا مذہب یہ ہے کہ کسی مسلمان کے متعلق یہ ثابت بھی ہوجائے کہ اس نے کسی مسلمان کو قتل کیا ہے تب بھی وہ قاتل مسلمان کافر نہیں ہوگا۔۔۔ اس لئے کے جرم قتل کفر نہیں ایک معصیت (گناہ) ہے پھر یہ بھی واقعہ ہے کہ مسلمان قاتل مرنے سے پہلے پہلے اکثر توبہ کر ہی لیتا ہے اور شریعت کا حکم تو ہے کہ اگر کوئی کافر بھی کفر سے توبہ کرلے اس پر بھی لعنت کی اجازت نہیں پھر یہ لعنت ایسے مسلمان کے لئے کیوں کر جائز ہوگی جس ن مرنے سے پہلے جرم قتل سے توبہ کرلی ہو؟؟؟۔۔۔

آخر کسی کے پاس اس امر کی کیا دلیل ہے کہ حضرت حسین رضی اللہ تعالٰی عنہ کے قاتل کو توبہ کی توفیق نصیب نہیں ہوئی اور وہ توبہ کئے بغیر ہی مرگیا ہے جب کہ اللہ کا در توبہ ہر وقت کھلا ہوا ہے۔۔۔

وَهُوَ ٱلَّذِى يَقْبَلُ ٱلتَّوْبَةَ عَنْ عِبَادِهِۦ
وہی ہے جو اپنے بندوں کی توبہ قبول فرماتا ہے (الشوری)۔۔۔

بہرحال کسی لحاظ سے بھی ایسے مسلمان پر لعنت کرنا جائز نہیں جو مرچکا ہو جو شخص کسی مرے ہوئے مسلمان پر لعنت کرے گا وہ خود فاسق اور اللہ کا نافرمان ہے۔۔۔

اگر (بالفرض) لعنت کرنا جائز بھی ہو لیکن وہ لعنت کی بجائے سکوت اختیار کئے رکھے تو ایسا شخص بالاجماع گناہ گار نہ ہوگا اگر کوئی شخص اپنی زندگی میں ایک مرتبہ بھی ابلیس پر لعنت نہیں بھیجتا تو قیامت کے روز اس سے یہ نہیں پوچھا جائے گا کے تو نے ابلیس پر لعنت کیوں نہیں کی؟؟؟۔۔۔

البتہ اگر کسی مسلمان پر لعنت کی تو قیامت کے روز اس سے ضرور پوچھا جاسکتا ہے کہ تو نے اس پر لعنت کیوں کی تھی؟؟؟۔۔۔ اور تجھے یہ کیوں کر معلوم ہوگیا تھا وہ ملعون اور راندہ درگاہ ہے؟؟؟۔۔۔

جب کے کسی کے کفروایمان کا مسئلہ امور غیب سے ہے جسے اللہ کے سوا کوئی نہیں جانتا ہاں شریعت کے ذریعے ہمیں یہ ضرور معلوم ہوا کے جو شخص کفر کی حالت میں مرے وہ ملعون ہے۔۔۔

جہاں تک یزید کو رحمہ اللہ علیہ یا رحمہ اللہ کہنے کا تعلق ہے تو یہ نہ صرف جائز ہے بلکہ مستحب (اچھا فعل) ہے بلکہ وہ از خود ہماری ان دعاؤں میں شامل ہے جو ہم مسلمانوں کی مغفرت کیلئے کرتے ہیں۔۔۔

اللھم اغفرللمومنین والمومنات
یا اللہ تمام مومن مرد اور مومن عورتوں کو بخش دے اس لئے کے یزید بھی یقینا مومن تھا (وفیات الاعیان٣\٢٨٨ طبع بیروت)۔۔۔
 
شمولیت
جنوری 24، 2012
پیغامات
181
ری ایکشن اسکور
121
پوائنٹ
53
امام غزالی کا پورا فتوٰی ملاحظہ کیجئے۔۔۔

امام غزالی رحمہ اللہ سے سوال کیا گیا۔۔۔ اس شخص کے متعلق کیا حکم ہے جو یزید پر لعنت کرتا ہے؟؟؟۔۔۔ کیا اُس پر فسق کا حکم لگایا جاسکتا ہے؟؟؟۔۔۔ کیا اُس پر لعنت کا جواز ہے؟؟؟۔۔۔ کیا یزید فی الواقع حضرت حسین رضی اللہ تعالٰی عنہ کو قتل کرنے کا ارادہ رکھتا تھا۔۔۔ یا اس کا مقصد صرف اپنی مدافعت تھا؟؟؟۔۔۔ اس کو رحمہ اللہ علیہ کہنا بہتر ہے یا اس سے سکوت افضل۔۔۔
معذرت کے ساتھ :حیرت کی بات یے کہ غزالی کی یاد یزید کے بارے میں ہی کیوں آتی ہے ویسے تو اس کو گمراہ صوفی کہا جاتا ہے اور حقیقت ہے بھی یہی۔ نہ وہ محدث نہ وہ مورخ نہ وہ مجاھد نہ مفسر اس کو کیا پتا کہ یزید کون تھا اور اس کی کیا حرکات تھیں ویسے بھی گمراہ صوفیوں کو کسی سے کیا وہ تو کہتے ہیں بس دنیا سے الگ ہو کے اپنے نفس کو مارنے کی کوشش کرو۔ تو اس نے ایسے ہی فتوے دینے تھے آپ نے حوالہ پیش فرمانا ہے تو ایسے عالم کا فرمائیں جو خود توثیق کا محتاج نہ ہو ۔ ایک کتاب کا مطالعہ کریں "العلم الشامخ فی ایثار الحق علی الاباء و المشائخ" اس کے مصنف غزالی کے اس فتوی کے بارے میں لکھتے ہیں کہ غزالی کی مثال تو اس شخص کی سی ہے جو رات کے اندھیرے میں جنگل سے لکڑیاں چنتا ہے اور اسے خبر نہیں کہ اس نے لکڑی ھاتھ میں لی ہے یا سانپ۔
امام غزالی رحمہ اللہ علیہ نے جواب دیا۔۔۔
مسلمان پر لعنت کرنے کا قطعا کوئی جواز نہیں جو شخص کسی مسلمان پر لعنت کرتا ہے وہ خود ملعون ہے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا۔۔۔

مسلمان لعنت کرنے والا نہیں ہوتا۔۔۔ علاوہ ازین ہمیں تو ساری شریعت اسلامیہ نے جانوروں تک پر لعنت کرنے سے روکا ہے تو پھر کسی مسلمان پر لعنت کرنا کس طرح جائز ہوجائے گا؟؟؟۔۔۔ یہ حدیث سنن ابن ماجہ میں روایت ہوئی ہے)
مسند احمد کی روایت ہے


امام شعبی سے روایت ہے وہ کہتے ہیں میں نے حضرت عبد اللہ بن زبیر رض سے سنا اس حال میں کہ وہ خانہ کعبہ سے ٹیک لگائے بیٹھے تھے کہ اس کعبے کے رب کی قسم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فلان (حکم) اور اس کے صلبی بیٹے (مروان) پر لعنت فرمائی ہے ۔


اب اس روایت کو پڑھیں اور غزالی کے فتوے کو کہ ہمیں سنت محمدی پر عمل کرنا ہے یا گمراہ صوفیوں کے غریب فتووں پر ۔
اور دوسرا مسئلہ اس روایت سے یہ بھی حل ہو گیا جو لوگ کہتے ہیں کہ اسلام میں معین شخص پر لعنت سے منع کیا گیا ہے۔
جس شخص کا خیال ہے کہ یزید نے حضرت حسین رضی اللہ عنہ کے قتل کا حکم دیا یا اُن کے قتل کو پسند کیا وہ پرلے درجے کا احمق ہے
امام احمد بن حنبل کے مطابق یزید شرابی و کافر ہے اور اس پر لعنت کرنا جائز ہے
اہل ِسنت کے چار مسالک میں سے ایک یعنی حنبلی فقہ کے بانی امام احمد بن حنبل کا یزید کے متعلق فتویٰ بہت مشہور ہے اور کئی سنی علماء نے اپنی کتابوں میں اسے جگہ دی ہے۔ مثلا ً علامہ محمود آلوسی البغدادی مزید دو علماء کے حوالے سے نقل کرتے ہیں:
البرزنجي في الأشاعة والهيثمي في الصواعق إن الإمام أحمد لما سأله ولده عبد الله عن لعن يزيد قال كيف لا يلعن من لعنه الله تعالى في كتابه فقال عبد الله قد قرأت كتاب الله عز و جل فلم أجد فيه لعن يزيد فقال الإمام أن الله تعالى يقول : فهم عسيتم إن توليتم أن تفسدوا في الأرض وتقطعوا أرحامكم أولئك الذين لعنهم الله الآية وأي فساد وقطيعة
البرزنجی نے الاشاعت اور الھیثمی نے صوائق میں نقل کیا ہے کہ امام احمد کے فرزند عبداللہ نے اپنے امام احمد سے یزید پر لعنت کرنے کے متعلق دریاف کیا جس پر امام احمد نے جواب دیا کہ اس شخص پر کس طرح لعنت نہ جائے جس پر اللہ نے لعنت کی ہے۔ عبداللہ نے کہا کے اللہ کی کتاب میرے سامنے پڑھیئے تاکہ میں بھی دیکھوں کہ یزید پر قرآن میں کہاں لعنت کی گئی ہے۔امام احمد نے مندرجہ ذیل آیات کی تلاوت کی:
پھر تم سے یہ بھی توقع ہے اگرتم ملک کے حاکم ہو جاؤ تو ملک میں فساد مچانے اور قطع رحمی کرنے لگو۔ یہی وہ لوگ ہیں جن پر الله نے لعنت کی ہے۔
پھر امام احمد نے کہا کہ کیا اس (یعنی قتل ِحسین) سے زیادہ بھی کوئی بڑا فساد ہوسکتا ہے؟
تفسیر روح المعانی، ج 26 ص 227
تفسیر روح المعانی (آن لائن)، ج 26 ص 72
اس کے علاوہ علامہ قاضی ثناء اللہ پانی پتی نے تفسیرمظہری میں بھی امام احمد کے اس فتویٰ کا ذکر ایک دوسرے حوالے سے کیا ہے:
ابن جوزی نے لکھا ہے کہ قاضی ابو یعلی نے اپنی کتاب المعتمد میں صالح بن احمد بن حنبل سے بیان نقل کیا ہے۔ صالح کا بیان ہے کہ میں نے اپنے والد سے کہا کہ ابا، لوگ کہتے ہیں کہ ہم یزید بن معاویہ سے محبت کرتے ہیں۔ ابا نے فرمایا کہ بیٹے، جوشخص اللہ پر ایمان رکھتا ہے، کیا اس کے لئے یزید بن معاویہ سے محبت رکھنے کا کوئی جواز ہوسکتا ہے۔ اس شخص پر کس طرح لعنت نہ جائے جس پر اللہ نے لعنت کی ہو۔ میں نے عرض کیا، اللہ نے اپنی کتاب میں کس جگہ یزید پر لعنت کی ہے۔ امام احمد نے فرمایا (آیت پڑھی):
پھر تم سے یہ بھی توقع ہے اگرتم ملک کے حاکم ہو جاؤ تو ملک میں فساد مچانے اور قطع رحمی کرنے لگو۔ یہی وہ لوگ ہیں جن پر الله نے لعنت کی ہے پھرانہیں بہرا اوراندھا بھی کر دیا ہے۔
تفسیر مظہری، ج 10 ص 326 سورہ 47 آیت 22 اور 23

اب آپ فیصلہ فرمائیں کہ کیا امام احمد رح آپ کے بقول احمق تھے اور ان جیسے دوسرے سینکڑوں علماء دین احمق تھے ۔ بات کرنے سے یا لکھنے سے پہلے غور فرما لیا کریں کہ آپ کے اس مفت فتوی میں کون کون آئیگا۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
اب آپ فیصلہ فرمائیں کہ کیا امام احمد رح آپ کے بقول احمق تھے اور ان جیسے دوسرے سینکڑوں علماء دین احمق تھے ۔ بات کرنے سے یا لکھنے سے پہلے غور فرما لیا کریں کہ آپ کے اس مفت فتوی میں کون کون آئیگا۔
سب سے پہلے تو آپ کو بات کرنے کا ڈھنگ آنا چاہئے...
رہی بات امام غزالی کے حوالے سے تو اس پر آپ کا آگ بھگولہ ہونا جائز ہے... یاد رکھیں...
سانپ سے لاٹھی کو بچایا نہیں جاتا بلکہ لاٹھی سے سانپ کو ہلاک کرتے ہیں...
وہ پوسٹ جس میں آپ سے سوال پوچھا ہے...
وہاں بھی نظر کرم فرمادیں...
یہ تو چلتا رہے گا...
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top