• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

یزید بن معاویہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,497
پوائنٹ
964
اسی واقفیت کی بنا پر مجھے محدث فورم پر بین کی دھمکی دی گئی -
دو تین سال مسلسل آپ کے مراسلات جھیلنے کے بعد کہ شاید آپ کو اصلاح کا موقعہ ملے ، لیکن کوئی فائدہ نہیں ، مسلسل ہٹ دھرمی ، اور بد تمیزی کی پاداش میں آپ کو فورم سے پکی پکی رخصت دی جاتی ہے ، اگر آپ آنا چاہیں ، تو دو میں سے ایک کام کر لیں :
1۔ اپنی مکمل شناخت انتظامیہ کو ارسال کریں ، مزید تقیہ نہیں چلے گا ۔
2۔ اگر مباحثہ و مناقشہ کرنا چاہتےہیں تو گفتگو کا اسلوب سیکھے ، کاپی پیسٹ کسی کا منہ بند کرنے کےلیے کافی ہوسکتے ہوں گے ، لیکن علمی مسائل اس طرح حل نہیں ہوتے ۔
آپ سمیت اگر کوئی انتظامیہ کے اس اقدام کی وجہ جاننا چاہے تو درج ذیل اقتباسات ملاحظہ کیےجاسکتے ہیں :
کیوں امام حاکم کے سلسلے میں زبیر علی زئی رحم الله کی یاوہ گوئی بند نہ کی گئی
لیکن امام حاکم اگر ذھبی کی حرکت دیکھتے کہ ان کی صحیح کہی ہوئی روایات کو وہ مو ضوع کہہ رہے ہ
اس کی وجہ ان کا وہ سفلی عمل ہے جس نے حدیث رسول کو پامال کر دیا ہے ان کا قدیم و جدید علماء سب بغض معاویہ میں ملوث رہے اور ان کی تنقیص کرنے کو عبادت کہتے رہے امام احمد ہوں یا ابن جوزی ہوں یا امام حاکم هوں یا ابن تیمیہ و ابن قیم ہوں
ولدینا مزید ۔
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ

14309 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

Ahlehadithhaq۔wordpress۔com
جناب،
یہ روایت کمزور ہے پائے صحت کو نہیں پہنچتی ہے اس میں عباد بن العوم نے حصین بن عبدالرحمن سے روایت کی ہے اور یہ ان کی روایت حفظہ کی خرابی کے بعد کی ہے اس لیے قبول نہیں ہے دیکھے مقدمہ صحیح مسلم
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ کا فرمان
یا اللہ معاویہ کے لیے اپنی رحمت کو وسیع فرما دے اللہ کی قسم وہ اپنوں سے پہلوں کی طرح نہیں تھے اور ان کے بعد ان جیسا نہیں اآئے گا اور بلا شبہ ان کا بیٹا ان کے صالح اہل خانہ میں سے ہے (وان ابنہ لمن صالحی اہلہ) انساب الاشراف البلاذری ص 3 و 4 قسم 2
ابن عباس رضی اللہ عنہ یہ سب اپنی جان بچانے کے لیے کہا تھا۔
 

shafiqueSoomro

مبتدی
شمولیت
مئی 27، 2016
پیغامات
16
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
6
کیا کوئی صریح حدیث ہے جس میں لکھا ہو کہ یزید بن معاویہ رضہ جنتی/ اھل حدیث تھا ...؟؟

Sent from my C2305 using Tapatalk
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اب اگر صراحت سے مراد یزید بن معاویہ کے نام کے تعین کے ساتھ کا مطالبہ ہے، تو نہیں، یزید بن معاویہ کا نام کسی صحیح مرفوع حدیث میں نہیں!
 
شمولیت
دسمبر 10، 2013
پیغامات
386
ری ایکشن اسکور
136
پوائنٹ
91
ابن عباس رضی اللہ عنہ یہ سب اپنی جان بچانے کے لیے کہا تھا۔
ابن عباس رضی اللہ عنہ کو کس سے خطرہ تھا ؟؟؟؟ بخدا صحابہ کو خود پر قیاس مت کیا کریں۔۔
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
ابن عباس رضی اللہ عنہ کو کس سے خطرہ تھا ؟؟؟؟ بخدا صحابہ کو خود پر قیاس مت کیا کریں۔۔
یزید سے اور کس سے خطرہ تھا جس وقت میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی احادیث سنانا جرم ہو اس میں جان کا خطرہ نہیں تو اور کیا ہوگا۔
 

غازی

رکن
شمولیت
فروری 24، 2013
پیغامات
117
ری ایکشن اسکور
183
پوائنٹ
90
جناب،
یہ روایت کمزور ہے پائے صحت کو نہیں پہنچتی ہے اس میں عباد بن العوم نے حصین بن عبدالرحمن سے روایت کی ہے اور یہ ان کی روایت حفظہ کی خرابی کے بعد کی ہے اس لیے قبول نہیں ہے دیکھے مقدمہ صحیح مسلم
آپ کے اس اعتراض پر نیچے کے مضمون میں گرفت کی جاچکی ہے ۔آپ اس اعتراض کو صرف نیچے کے مضمون میں ہی پیش کریں اور وہیں جوابات وصول کریں۔

سانحہ کربلا اور یزید و حسین شیخ الاسلام ابن تیمیہ کی نظر میں
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ کا فرمان
یا اللہ معاویہ کے لیے اپنی رحمت کو وسیع فرما دے اللہ کی قسم وہ اپنوں سے پہلوں کی طرح نہیں تھے اور ان کے بعد ان جیسا نہیں اآئے گا اور بلا شبہ ان کا بیٹا ان کے صالح اہل خانہ میں سے ہے (وان ابنہ لمن صالحی اہلہ) انساب الاشراف البلاذری ص 3 و 4 قسم 2
اس قسم کی کمزور روایت سے یزید نیک نہیں ہو جائے گا ابن عباس رضی اللہ عنہ نے یہ بات اگر مان بھی لی جائے تو جبر اور استمداد کی وجہ سے تقیہ کے طور پر کہی ہے اور کچھ نہیں ہے۔
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
شیخ عبدالعزیز آل شیخ کا فتوی سن لیں اور پڑھ لیں
جناب
طاہر بھائی کی بات بالکل صحیح ہے
ابن حجر ہتمی نے اس بات پر اجماع لکھا ہے شاہ ولی اللہ نے اس پر اجماع لکھا ہے
اور ابن تیمیہ نے بھی یزید کو ولی اللہ نہیں لکھا بلکہ فاسق ہی کہا ہے تو یہ معاصرین کے قول نہ لیں یہ ویسے حکومتوں زیر عصر فتاوی ہوتے ہیں۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top